Παντού και όχι μόνον στα ηλεκτρικά.
Παντού και όχι μόνον στα ηλεκτρικά.
Anonymous Founder έγραψε:Θα πω πάντως ξανά πώς η Tesla δεν είναι απλώς το μοτέρ και η μπαταρία.
Anonymous Founder έγραψε:Η Tesla έχει την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες αυτή την στιγμή, πράγμα που αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας πως και οι χρηματιστές είναι fanboys.
Dimsabas έγραψε:Θα δώσετε κάνα λινκ, να διαβάσουμε κι εμείς οι αμαθείς, γιατί είναι τόσο αντιπαθής ο Teslας; Όχι πως θα έπρεπε να έχει σημασία, αλλά ποτέ δεν αρνήθηκα ότι είμαι κουτσομπόλης.
markvag έγραψε:Προσωπικά, δικά μου λεφτά δεν θα έδινα με τίποτα σε Τέσλα ακόμα (ακόμα και αν τα είχα). Αν μπορούσα να πάρω ένα πχ Model 3 με leasing, εννοείται δεν θα το σκεφτόμουν και θα το χτυπούσα, μιας και άλλος θα πληρώνει τα προβλήματά του...
PeterPan έγραψε:Υπάρχουν στοιχεία για αντοχή μπαταρίας μετά από 200.000-300.000 χλμ? Τί ισχύει με τις μπαταρίες? Πόσο κοστίζει μια αλλαγή? Περιλαμβάνεται στην εγγύηση? Και άντε τώρα σε δελεάζουν και ίσως δίνουν μεγάλη εγγύηση. Στο μέλλον τί θα γίνει? Τα ηλεκτρικά μοτέρ πόσο συχνά χαλούν? Κόστος επισκευής?
Πολύ φοβάμαι πως τα αυτοκίνητα αυτά με το πέρασμα του χρόνου θα έχουν ένα κοστοβόρο σέρβις, αν και όταν η απόδοση της μπαταρίας πέσει. Λογικά θα μπουν άλλες εταιρίες με μπαταρίες after market στο παιχνίδι. Θα αλλάξει πολύ η αγορά, αυτό είναι σίγουρο.
Όσο για τη BMW, και που έχει βγάλει 3 αυτοκίνητα πάλι καλά είναι. Οι Γερμανοί είναι συντηρητικοί, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σίγουροι πως αυτό που θα βγάλουν δε θα τους πάει στα τάρταρα, άσχετο αν συμβεί κάποια στιγμή. Έβγαλαν το i3 που είναι λογικό γιατί είναι λογικό ένα πόλης να είναι ηλεκτρικό και βγάζουν τώρα την Χ3 γιατί πολύ απλά τα suv πωλούν περισσότερο από τα sedan. Στην 3άρα υπάρχει προς το παρόν η hybrid έκδοση.
mirage έγραψε:Το i8 ειναι plug-in-hybrid το i3 ειναι ηλεκτρικό. Απο εκει και πέρα ηταν παντα σαφές πως το i3 ηταν ενα niche προϊόν που μαλλον έζησε παραπάνω από όσο περίμεναν και αυτοί που έδωσαν το ΟΚ για την παραγωγή του στην BMW.
Anonymous Founder έγραψε:mirage έγραψε:Το i8 ειναι plug-in-hybrid το i3 ειναι ηλεκτρικό. Απο εκει και πέρα ηταν παντα σαφές πως το i3 ηταν ενα niche προϊόν που μαλλον έζησε παραπάνω από όσο περίμεναν και αυτοί που έδωσαν το ΟΚ για την παραγωγή του στην BMW.
Ήταν, αλλά η απόφαση να το σκοτώσουν δείχνει περίεργη στους απέξω: ή τελικά τους κόστιζε πάρα πολύ ή δεν ήθελαν να δώσουν συνέχεια σε τόση... πρωτοπορία και προτιμούσαν να φτιάξουν συμβατικά οχήματα όπως πάνω κάτω το κάνει και η PSA.
To ό,τι το i3 έχει γίνει δημοφιλές και σαν μεταχειρισμένο, δείχνει πως το προϊόν είχε δυναμική. Μια καινούρια έκδοση με ένα καλύτερο infontainment και καλύτερη αυτονομία σε παρόμοια τιμή, θα πουλούσε μια χαρά. Αλλά κάτι δεν τους έβγαινε στο λογαριασμό.
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Ρε σεις, προφανως το καταλαβαινω πως ειναι πολυ βα[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]