Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701962 Όχι ρε λέμε,θα κλείσει η Φαουβε . Από τον Ελον. Ο οποίος Ελον έχει δομήσει την εταιρεία του με τέτοιο τρόπο που αν αύριο την πουλήσει ,θα χάσει το 77% της χρηματιστηριακής της αξίας. Ντίμη πάμε ρε μλκ Καρεντα, το αφεντικό τρελάθηκε,τα ξεπουλανε όσο όσο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701964 Η Tesla έχει την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες αυτή την στιγμή, πράγμα που αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας πως και οι χρηματιστές είναι fanboys.
:s_shout
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701969 Ε πες έτσι ντε .Η αγορά μίλησε, ΛΗΞΙΣ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#701990
g8777 έγραψε:Ντριφτη νομίζω ότι επιβάλλεται μια πιο προσεκτική ανάγνωση του ποστ μου.

:shifty:


Μή γίνεσαι ασιμω :adminpower:

Αν θές να μιλήσουμε για το πόσο προβληματικό ειναι η τεχνολογίκή πρόοδος να βρίσκεται στα χέρια ανθρώπων που δεν τους απασχολεί το κοινωνικό πρόσημο ευχαρίστως :s_cool
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#701994
g8777 έγραψε:Ε πες έτσι ντε .Η αγορά μίλησε, ΛΗΞΙΣ.


Εδώ ο g8777 νομίζω επιδεικνύει μια ασυνήθιστη ανοσία στη γοητεία του Ελον Μάσκ ως επιχειρηματία αλλά και celebrity, ο ίδιος -ναι g8666 εσυ- που υποστηρίζει με πάθος τη δεύτερη προσπάθεια γερμανικής κυριαρχίας με αυστριακό CEO στην πρόσφατη ιστορία... :shifty:

Πώς γίνεται η ανθρώπινη κωμωδία, το νόθο παιδί Μολιέρου και Βολταίρου να αγνοεί επιδεικτικά το σαρκασμό του Ελον στο τρέχον zeitgeist μου είναι αδιανόητο. Ο Τόμας Έντισον στη πορεία του προς το μερικανικο όνειρο δύο εφευρέτες φοβήθηκε, τον Μαξίμ και τον Τέσλα... Και έρχεται τώρα 100+ χρόνια μετά ο Νοτιοαφρικανός με τα φράγκα από τα ματωμένα ορυχεία του πατέρα του και φτιάχνει εταιρεία ονόματι Τέσλα και μέσα σε 10 χρόνια Μάνι μανι κατουρα τη GE που φτιάχνει από λαμπτήρες μέχρι πυρηνικα υποβρύχια, κατουρα όλη την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και χέζει το vorsprung durch technik αγναντεύοντας τη κοιλάδα του Παλο Άλτο και θα ψειρισουμε τη μαϊμού για τα πλαστικά του Τέσλα 3 μπροστά στο οσκαρικό τοπίο που μας χάρισε ο τιτάνας?

Από το 2018 περιμένουμε το broadside κανονιοβολισμό από τις ναυαρχίδες της VW να βυθίσουν τον αναιδη θρασύ χιπστερ μυθομανη Ελον, είδαμε το ID 4 :lol: :lol: :lol: , περιμένουμε ακόμα :s_sarcastic την απάντηση από Βαυαρία και Ρηνανία, σορταρε ο κόσμος στην αδυναμία μαζικής παραγωγής και με τους Τογιότα να γκρινιάζουν πόσο μικρό είναι το προφιτ μαρτζινεεε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να συνεχίσω?

Καντους να σκουζουν Ελον μου, ξεπατωσε τους τόσο ώστε όταν ξαναπάω στο μουσείο της πόρσε ( σχεδιασμένο από αυστριακό αρχιτεκτονα) να έχουν στη βιτρίνα τα πανθερ και τα τιγκερ που όταν τους ρώτησα γιατί λείπουν από τη συλλογή μου απάντησαν ότι δεν είναι περήφανοι για αυτό το τμήμα της ιστορίας τους. :lol:

Που να το ήξερε ο πρώτος αυστριακός CEO ότι χρειάζεται έγχρωμο οδηγό στα Πάντσερ για να μπει ακοπα αβαδιστα στο Στάλινγκραντ??? Αχ g8777 έρχεται τσουνάμι.... :metalo: Πάλι φαπα g μου.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#702005 Πάντως από τη μία με ενθουσιάζουν αυτοκίνητα σαν το MX5, GT86, 6-8 κύλινδρα γερμανικά αλλά από την άλλη καταλαβαίνω ότι ένα καλό ηλεκτρικό έχει τη χάρη του. Περιμένω να οδηγήσω ηλεκτρικό να δω πως θα μου φανεί και πόσες αντιστάσεις μου θα εξολοθρεύσει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#702009 σας χαριζαν ενα τεσλα και μια μ3/μ4
πιο θα διαλεγατε?
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#702016 Tesla βέβαια, θέλει κι ερώτημα; Και τα ρέστα από βενζίνες/φόρους πολυτελείας/τέλη κυκλοφορίας/σέρβις, θα τα διέθετε σε κάνα ταξιδάκι, αγωνιστικό καρτ, κάνα ψηλωμένο τζιπάκι για γούστα, καμιά φιλανθρωπία. Με εξαίρεση κάποιον ο οποίος μένει στα χωριουδάκια πέριξ του Nurburgring, θεωρώ άκρως παράλογη την επιλογή τής Μ4. Θα μολύνεις, θα καις, θα ταλαιπωρείς και θα ταλαιπωρείσαι μες στην κίνηση για δύο γούστα τον μήνα. Και θα έχεις δώσει τα διπλά για να την αγοράσεις.

Εν τω μεταξύ, μπορεί τα Μ3 να έχουν πληθύνει γύρω μας, αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι πολλαπλάσια. Εξηγούμαι: στο τρέχον Drive, ανοίγω να διαβάσω δοκιμή τού 3008 με αυτόματο κιβώτιο. Τιμή για την καλή έκδοση: 34.900! Και μιλάμε για τον 1.2 βενζίνης, με τους 130 αφηνιασμένους ίππους και τα 10,4" για το 0-100. Που αν υπολογίσεις να το κρατήσεις μια πενταετία (και καθώς καταναλώνει την πανάκριβη μπενζίνα) έχεις ξεπεράσει σε χρήματα την κατοχή ενός Μ3 για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Κάτι μου λέει ότι αν αρχίσει να ξεφουρνίζει αυτοκίνητα το νέο εργοστάσιο στο Βερολίνο, ώστε να μην υπάρχει τέτοια αναμονή, ο ανταγωνισμός θα σηκώσει :s_whiteflag !
Τελευταία επεξεργασία από Dimsabas και 10 Απρ 2021, 21:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#702018
dimviii έγραψε:σας χαριζαν ενα τεσλα και μια μ3/μ4
πιο θα διαλεγατε?

Αυτή την στιγμή όμως το δίλημμα δεν είναι αυτό. Γιατί το Tesla Model 3 Performance κάνει 60Κ και είναι πιο γρήγορο παντού και με ελάχιστη κατανάλωση για τις επιδόσεις αυτές.
Η σύγκριση τιμολογιακά είναι με την 320i και όχι με την Μ3.
Το σίγουρο επίσης είναι πως παίζει να είναι και πιο αξιόπιστο από την BMW σε βάθος χρόνου, έστω και με χειρότερα πλαστικά.
Το τσουνάμι οι Γερμανοί το βλέπουν να έρχεται πάντως, ό,τι και να λέμε (κάποιοι) από εμάς.
Δεν χρειάζεται να πω πως ο Musk σαν άνθρωπος μου είναι εξαιρετικά αντιπαθής, αλλά αυτό δεν μειώνει το μέγεθος των επιτευγμάτων του (Tesla, SpaceX στο ποιος ξέρει τι ακόμη...).
Αυτό που πέτυχε με την Tesla και την SpaceX δεν έχει πραγματικά προηγούμενο.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#702019 Θα δώσετε κάνα λινκ, να διαβάσουμε κι εμείς οι αμαθείς, γιατί είναι τόσο αντιπαθής ο Teslας; Όχι πως θα έπρεπε να έχει σημασία, αλλά ποτέ δεν αρνήθηκα ότι είμαι κουτσομπόλης.