Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701902 Εμείς να ξεκολλήσουμε από το hate στον Μασκ. Μάλιστα.
Να σου πω βρε ντριφτη. Ο άνθρωπος που ανακάτεψε την αυτοκίνηση και πρέπει να τρέξουμε όλοι να βάλουμε το πιπι του στο στόμα μας, σε τι ποσοστό του καταναλωτικού κοινού απευθύνει τα προϊόντα του; (Δεν θέλω απάντηση με "θα" ,έτσι; ) Και διευκρινήσε μου κάτι. Σε τι συνίσταται η επανάσταση και η 2η ανακάλυψη του τροχού; Ο ηλεκτρισμός; Το software; Οι ενημερώσεις συστήματος; :hmmm:
Καααποια στιγμή στο μέλλον όλοι θα έχουμε ηλεκτρικά. Ώριμη τεχνολογία, προσιτή τιμή,τα γνωστά. Να γίνουμε τσιρλιντερς του καθε Μασκ δεν θέλουμε όμως. Οι υπόλοιποι..ας πληρώσουν. Η και όχι από την άλλη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#701905
Dimsabas έγραψε:Μάρκο, η αξιοπιστία των Tesla είναι υποδειγματική

Σοβαρά τώρα;;;

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Tesla is known for proving that electric vehicles can be popular. However, what Tesla isn’t known for is reliability. While its vehicles may be desirable, Consumer Reports’ data shows that most models have earned pretty dismal reliability ratings.


Tesla’s overall poor performance in the annual study placed it second to last among the 26 ranked brands



Consumer Reports is no longer recommending Tesla’s Model S and is panning the reliability of the new Model Y


Model S had problems with its air suspension and main computer and touchscreen controls, according to Jake Fisher, senior director of auto testing at Consumer Reports. The Model Y had body hardware and paint problems, he said.

Consumer Reports in 2015 ranked the Model S as its top-rated vehicle ever. Now, Fisher said, “We see a variety of problems on that car. It’s wavered throughout its life cycle” as Tesla has consistently updated the Model S, which was introduced in 2012.

Typically older models fare better in reliability as companies tend to address problems as the vehicles age, but Tesla has continued to update the cars without much change to their exteriors, including over-the-air, or remote, software updates — an emerging trend in the auto industry led by Tesla.

Overall, Tesla ranked second to last in the reliability study :s_rofl . It was down two spots from a year ago due to the issues identified in the Model S and the Model Y, which went on sale earlier this year. The Model Y has “well below average reliability,” the publication said.

In a recent, widely reported incident, the glass roof flew off of one owner’s brand new Tesla Model Y. :s_rofl :s_rofl

Many of the problems identified by Consumer Reports have been ongoing for Tesla. The company notified owners of older Model S and Model X vehicles that Tesla will some refunds for repairs if the owner previously had to pay out of pocket to fix a problem in their main computers. That problem manifested as a blank touchscreen, and drivers losing access to temperature controls, rear view cameras and other glitches. It was related to memory-device failures in the computer that stores data from the vehicle.

After Tesla sent that notice to owners, the National Highway Traffic Safety Administration expanded a safety probe into the issues with the main computers in Model S and Model X vehicles made from 2012 to early 2018. Depending on results of the engineering analysis, the federal probe could prompt a mandatory recall that goes beyond Tesla’s warranty adjustment. According to NHTSA documents, approximately 159,000 vehicles may have been effected.

Consumer Reports’ Jake Fisher said, “We continue to recommend many reliable EVs such as the Chevrolet Bolt, Nissan Leaf, and Hyundai Kona Electric :s_wink that have lower operating costs than traditional gas-powered vehicles.



Σίγουρα.... Εξαιρετικά αξιόπιστα τα Tesla. Εκτός από το μοτέρ και τις μπαταρίες (όταν δεν παίρνουν φωτιά), όλα τα άλλα είναι χειρότερα από σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί. Δηλαδή, εκτός από το μόνο εξάρτημα που δεν χαλάει (ο ηλεκτροκινητήρας δηλαδή, που αποτελείται από 1 κινούμενο μέρος, τί σκατά να χαλάσει δηλαδή;;; :lol: ), ότι άλλο μπορεί να χαλάσει, χαλάει... :lol: :lol: :lol:


Αν πάντως εγώ έπαιρνα ένα αμάξι που δεν ταιριάζουν οι πόρτες, που ξαφνικά δεν μπορώ να αλλάξω θερμοκρασία, πετάγεται η ηλιοροφή, αρπάζει φωτιά, κτλ, δεν θα το θεωρούσα αξιόπιστο... Θα το θεωρούσα πως ούτε για πέταμα δεν αξίζει...




Όχι φίλτατε. Δεν είναι απλά μερικές ατέλειες στο φινίρισμα (που προσωπικά δεν με απασχολούν καθόλου). Μιλάμε για σοβαρά προβλήματα που κανένας δεν θα τα συγχωρούσε ποτέ σε κανένα αμάξι. Φαντάζεσαι να πάρεις ένα πανάκριβο και ολοκαίνουριο αμάξι και η πίσω πόρτα να έχει άλλο χρώμα από την εμπρός; :s_rofl Ή να πετάξει η ηλιοροφή;;; :s_rofl

Και ΦΥΣΙΚΑ όταν παίρνω ένα πανάκριβο καινούριο προϊόν ΑΠΑΙΤΩ να δουλεύει σωστά στα πάντα του από την πρώτη στιγμή. :rtfm:

Ο μόνος λόγος που δεν τρώει κράξιμο συνέχεια από παντού είναι ο (ακατανόητος για μένα) φανμποϊσμός.




ΥΓ: Κάντε κάτι μου βγάζει το φόρουμ έξτρα [/quote] που τα έχω σβήσει 100 φορές και τα ξαναβγάζει συνέχεια :rant:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701907 Μα εκεί επένδυσε ο Μασκ. Στο hype
του Reddit. :shifty:

Ο Αλφιστι του 21ου αιώνος. Και κλάμα τα φανμποιζ από κάτω.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#701908 Electric cars rise to record 54% market share in Norway in 2020

https://www.reuters.com/article/us-autos-electric-norway-idUSKBN29A0ZT

Εικόνα

Εκεί βέβαια, η Tesla έπεσε δεύτερη πίσω από την Audi με τρίτη την VW. Όσο πάει ο ανταγωνισμός αυξάνεται!
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#701909
g8777 έγραψε:Εμείς να ξεκολλήσουμε από το hate στον Μασκ. Μάλιστα.
Να σου πω βρε ντριφτη. Ο άνθρωπος που ανακάτεψε την αυτοκίνηση και πρέπει να τρέξουμε όλοι να βάλουμε το πιπι του στο στόμα μας, σε τι ποσοστό του καταναλωτικού κοινού απευθύνει τα προϊόντα του; (Δεν θέλω απάντηση με "θα" ,έτσι; ) Και διευκρινήσε μου κάτι. Σε τι συνίσταται η επανάσταση και η 2η ανακάλυψη του τροχού; Ο ηλεκτρισμός; Το software; Οι ενημερώσεις συστήματος; :hmmm:
Καααποια στιγμή στο μέλλον όλοι θα έχουμε ηλεκτρικά. Ώριμη τεχνολογία, προσιτή τιμή,τα γνωστά. Να γίνουμε τσιρλιντερς του καθε Μασκ δεν θέλουμε όμως. Οι υπόλοιποι..ας πληρώσουν. Η και όχι από την άλλη.


Τι εννοεις θααα? Απ το πουθενά, γιατί αν δεν ήταν αυτό το ανακάτεμα, ακόμα θα κλώθαμε τα Euro(n), μια βιομηχανία που δεν ειχε σκοπό να ξεκουνηθεί απ τις ΜΕΚ άλλαξε πλεύση 180 μοιρών μεσα σε ουτε μια 10ετία. Εσύ μπορείς να συνεχίσεις να το θεωρείς αυτό αδιάφορο, δε χρειαζεται ούτε να αγοράσεις ούτε να οδηγήσεις ηλεκτρικό :s_dunno. Εγώ ούτε καν αυτή τη στιγμή ασχολούμαι να αλλάξω το σαράβαλό μου να σου θυμίσω :lol:


Σε τι συνίσταται η επανάσταση και η 2η ανακάλυψη του τροχού; Ο ηλεκτρισμός; Το software; Οι ενημερώσεις συστήματος; :hmmm:

Nαί και στα 3 βασικά, κι αυτός ήταν ενας λόγος που ανακατώθηκε η τράπουλα. Γιατί μέσα από αυτόν τον τρόπο προσέγγισης, επιτάχυνε το development ενός προϊόντος που οι υπάρχουσες δομές θα χρειαζόταν παααρα πολύ καιρό για να εξελίξουν.

@μιραζ: για την εφημερίδα μου πληρώνω 21 ευρώ το μήνα για να μου έρχεται τυπωμένη στο σπίτι, οποτε θεωρώ λογική τιμή τα 16,69 ευρώ για να μου έρχονται ενημερώσεις ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701914 Με το "θαα" θέλω να μου αιτιολογήσεις το hype (σε βαθμό προσήλωσης και προσηλυτισμου Κουμμουνιστικου Κόμματος Ελλάδας) που αντανακλάται πάνω σε ενα δυσαναλογα κακό (απ' ότι διαβάζω) ποιοτικά προιον, με τιμολόγηση που απέχει παρασάγγας από το να μπορέσει να γίνει προσιτό στο ευρύ κοινό.
Όσο και να ωρυονται οι συνδεσμιτες της Τέσλα,δεν ήρθε από το πουθενά ο Ιλον, δεν σκέφτηκε έξω από το κουτι, δεν μας παρουσίασε το επόμενο εξελικτικό βήμα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Ναι,ηρθε την κατάλληλη στιγμή,, ναι καβάλησε τό κύμα μετά από μία παγκόσμια οικονομική κρίση (και πόσο μάλλον τώρα με την πανδημία) που ευαισθητοποίησε τό παγκόσμιο κοινό (καί κατ επέκταση θα διαμορφώσει την καταναλωτική του φιλοσοφία) προς ποιοτικότερα ασφαλέστερα και πράσινα προϊόντα. Ναι, έχει πολύ μέλλον μπροστά της η Τέσλα.
Να κοστολογήσει χαμηλότερα,να διορθώσει πολλά προβλήματα νεότητας,να δώσει γκάμα προϊόντων ( αυτοκίνητο πόλης ).
Πραγματικά, η συζήτηση είναι ακριβώς η ίδια με αυτη πρίν 25 χρόνια για τα κινητά τηλέφωνα. Με δυο διαφορες.

Τότε τα φανμποιζ δεν έκλαιγαν για την ανόθευτη εμπειρία τηλεφωνίας που χάνεται. :s_cry ούτε μειδιαζαν όταν κάποιος έπαιρνε το μηδέν. :shifty:

Και πλήρωναν από την τσεπουλα τους. :iconcool:

(Το γέλιο πάντως παραμένει σταθερό.)
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#701915
g8777 έγραψε:
Ο Αλφιστι του 21ου αιώνος. Και κλάμα τα φανμποιζ από κάτω.


Τα είπες με μια φράση. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#701930
g8777 έγραψε:Με το "θαα" θέλω να μου αιτιολογήσεις το hype (σε βαθμό προσήλωσης και προσηλυτισμου Κουμμουνιστικου Κόμματος Ελλάδας) που αντανακλάται πάνω σε ενα δυσαναλογα κακό (απ' ότι διαβάζω) ποιοτικά προιον, με τιμολόγηση που απέχει παρασάγγας από το να μπορέσει να γίνει προσιτό στο ευρύ κοινό.
Όσο και να ωρυονται οι συνδεσμιτες της Τέσλα,δεν ήρθε από το πουθενά ο Ιλον, δεν σκέφτηκε έξω από το κουτι, δεν μας παρουσίασε το επόμενο εξελικτικό βήμα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Ναι,ηρθε την κατάλληλη στιγμή,, ναι καβάλησε τό κύμα μετά από μία παγκόσμια οικονομική κρίση (και πόσο μάλλον τώρα με την πανδημία) που ευαισθητοποίησε τό παγκόσμιο κοινό (καί κατ επέκταση θα διαμορφώσει την καταναλωτική του φιλοσοφία) προς ποιοτικότερα ασφαλέστερα και πράσινα προϊόντα. Ναι, έχει πολύ μέλλον μπροστά της η Τέσλα.
Να κοστολογήσει χαμηλότερα,να διορθώσει πολλά προβλήματα νεότητας,να δώσει γκάμα προϊόντων ( αυτοκίνητο πόλης ).

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Ο Musk ήταν πράγματι πρωτοπόρος στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης, δεν καβάλησε απλά το κύμα, το δημιούργησε. Και τώρα τρέχουν να προλάβουν και οι κλασσικοί κατασκευαστές.

Το προϊόν προφανώς έχει πολλά ποιοτικά προβλήματα, να μην ξεχνάμε όμως ότι μιλάμε για μια εταιρεία που ξεκίνησε από το μηδέν, χωρίς καθόλου εμπειρία στο αντικείμενο.

Όσο για την τιμή δεν ξέρω πόσο χαμηλότερα μπορεί να τιμολογήσει. Τι έχουν να αντιπροτείνουν οι ανταγωνιστές της στην τιμή των 45.000€ που κοστίζει ένα Model 3; Και να μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να έχουν σχεδιαστεί από την αρχή ως τέτοια, με αντίστοιχη πλατφόρμα, όχι αυτά τα μπασταρδεμένα που κυκλοφορούν, όπου σε πλατφόρμα για βενζινοκίνητο αφαιρούν τον κινητήρα και το ρεζερβουάρ του βάζουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες όπου χωρέσουν και το πουλάνε ως ηλεκτρικό. Συνήθως από αυτή την τιμή των 45 χιλιάδων, ξεκινούν τα περισσότερα plug in ηλεκτρικά.

Μέχρι στιγμής, κανένας παραδοσιακός κατασκευαστής δεν φαίνεται να μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla. Η VW είναι πολύ πίσω, ενώ μόνο η Porsche φαίνεται αρκετά ανταγωνιστική στο πολύ ακριβό κομμάτι της αγοράς (και το αντίστοιχο eTron προφανώς). Τώρα τελευταία, αρκετά δυνατά φαίνεται να μπαίνει το group της Hyundai / Kia, το οποίο ίσως λόγω φιλοσοφίας προσαρμόζεται πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς.

Κάτι που επίσης, φαίνεται να ξεχνάμε, είναι ότι η Tesla έχει επενδύσει πάρα πολύ στο κομμάτι των υποδομών, μέσω των superchargers. Όσα reviews βλέπεις από το εξωτερικό, όλοι έχουν να λένε για το δίκτυο της Tesla και ότι πρακτικά δεν έχεις το άγχος της φόρτισης, που είναι και το πιο σημαντικό κατά την χρήση ενός ηλεκτρικού.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#701933 Τί εννοεις δεν παρουσίασε το επόμενο εξελικτικό βήμα της ανθρωπότητας? :lol:
Δεν ειναι ο Νταβίντσι (ΣΟΚ :omg: ), δεν ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό, αλλά ηταν ο μοναδικός ο οποίος διείδε πριν από όλους ουσιαστικά αυτή την εξέλιξη, και εν μέρει την επέβαλε.
Να σου θυμίσω οτι τα υβριδικά προϋπήρχαν και η πορεία τους ηταν έως και αδιάφορη. Χόντα και τουοτα έπαιζαν με δαύτα χωρις να προκαλέσουν κάποια αναστάτωση. Και θα έμεναν εκει.
Το κακό προϊόν του έλον που λες λοιπόν, απ την άλλη, χρησιμοποιώντας προφανώς γνωστές τεχνολογίες ως ενα βαθμό (ούτε κι αυτό ειναι απόλυτα όρθρο, δεν πρόκειται για συρραφή προϊόντων απ το ράφι, είσαι γελασμένος αν το νομίζεις αυτό), ΑΠ ΤΟ ΜΗΔΕΝ, γιατί δεν ξέρω αν το εχεις καταλάβει, αλλά δημιούργησε μια αυτοκινητοβιομηχανία απέναντι σε κολοσσούς που είχαν ζωή έως και 100 χρόνια, κατάφερε να γίνει established.

Μπορούμε να γελάμε όσο θέλουμε και καλά θα κάνουμε άλλωστε με όλους τους βλαμμένους αλφιστί της Τέσλα, αλλά να προσέχουμε να μη γινόμαστε το ακριβώς αντίθετο, γιατί αυτό δε μας αφήνει να δούμε κάποια πράγματα.

Αυτά απο μέρους μου, καθαρά στο τεχνολογικό κομμάτι, γιάτι προφανώς για μένα ο τυπάς αν το πιάσουμε απο άλλες πάντες το θέμα μου ειναι ιδιαίτερα απεχθής.
Ούτε αυτοδημιούργητος όπως τον παρουσιάζουν όλοι οι καπιταλιστοπαθείς είναι προφανώς, ούτε κανένας άσπιλος ταγός της τεχνολογίας, ούτε ίνδαλμα για τα παιδιά μου άμα κάνω.
Όπως ίνδαλμα δε θα ήταν κι ο Ford :s_roses
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701936 Ντριφτη νομίζω ότι επιβάλλεται μια πιο προσεκτική ανάγνωση του ποστ μου.

:shifty:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#701938 Στην Hyundai έχουν βρει λύση, για το τι θα κάνεις όσο περιμένεις να φορτίσει (μετά το 13:10 στο βίντεο) :thumbsup:



Κάτι μου λέει ότι θα πέσει πολύ φιμέ στο συγκεκριμένο :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701941 προχωραει γρηγορα παντως το ολο θεμα.


Greg Kable
@GregKable
Chinese car maker GAC has revealed a new in-house 600A fast-charging porous graphene anode Li-Ion battery planned as an upgrade for its Aion EV brand's V SUV in September. It claims an 0-80% charge at up to 480kW in 8mins and says it has seen a range up to 1000km during testing.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701951 Η Tesla έχει δείξει τον δρόμο, η Κίνα ακολουθεί με άλματα και οι Ευρωπαίοι είναι 5-10 χρόνια πίσω. Γιατί μην γελιέστε, τα διάφορα ηλεκτρικά σαν το 208 πχ, είναι συμβιβασμός γιατί στο ίδιο αμάξωμα μπαίνουν και ΜΕΚ.
Θα πω πάντως ξανά πώς η Tesla δεν είναι απλώς το μοτέρ και η μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#701960
Dimsabas έγραψε:Μάρκο, η αξιοπιστία των Tesla είναι υποδειγματική. Αυτό που χωλαίνει είναι η προσοχή στην λεπτομέρεια στα καινούρια αυτοκίνητα. Μη θεωρείς ότι θα σου χαλάσει το μοτέρ ή η μπαταρία. Αυτά είναι στην ακμή των κατηγοριών τους. Όλοι τρέχουν μπας και την προφτάσουν. Όσο για τις ατέλειες σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, κάποιος στο εξωτερικό το έχει κάνει επάγγελμα. Σε συνοδεύει κατά την παράδοση για να τσεκάρει όλα τα ελαττώματα, ώστε να σημειωθούν και να επισκευαστούν δωρεάν.


Τόσο fanboy που το PDI είναι "επάγγελμα"? Κάτι που γίνεται τόσα χρόνια, η Tesla αναγκαστικά τα τελευταία χρόνια έχει βάλει PDI με τον πελάτη και πολλές φορές γίνονται delivery rejections.
π.χ https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... 287/page-3

rx8_drifter έγραψε:Απλά προσωπικά δεν μπορώ να τον δώ σαν κατασκευαστή αυτοκινήτου.

Εικόνα

Είναι ένα πολύ ωραίο gadget σε μορφή αυτοκινήτου. :lol: Όποιος μπορεί ($) και αντέχει (beta tester issues) ας βγει να γράφει χλμ αλλά με τόσα θέματα ας μην το θεωρούμε normality. :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701961 αυτο δεν λεγετε pdi,ουτε η δουλεια στο pdi ειναι να λυνουν κατασκευαστικα προβληματα.
οντως διαβαζω πολλα προβληματα που ειναι ανεπιτρεπτα σε αυτοκινητα τετοιου κοστους.


εντιτ τωρα η τεσλα μπορει να ειναι οντως εμπρος σε τεχνολογια,αλλα ειναι θεμα χρονου (πολυ λιγου για μενα) να πλησιασουν και τελικως να περασουν εμπρος οι παραδοσιακοι κατασκευαστες.
Και εκει δεν θα μπορουν να δικαιολογηθουν αυτα τα κατασκευαστικα λαθη,απο τη στιγμη που θα μπορει ενα χιουνται/πενβε/πεζω να μπορει να διανυει/φορτιζει/κοστιζει τα ιδια.
Τωρα πουλαει αυτο που δεν εχουν ακομα οι αλλοι,οταν το προσφερουν και οι αλλοι,θα δωσω 50-100κ και θα χασκουν τα φαναρια,θα εχει αλλο χρωμα το καπω απο το φτερο κλπ?
Και μην νομιζεται οτι ολα αυτα φτιαχνονται ευκολα γρηγορα και χωρις κοστος.