Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#701759
Serf έγραψε:Έχω δει τα πρώτα 5' του video. Ο ιδιοκτήτης/CEO μιας εταιρείας παραδέχεται ότι διαρκώς διορθώνουν προβλήματα και συζητάμε την αγορά αυτού του αυτοκινήτου;; :dizzy: Ντάξει, δεν προλάβαινε να στεγνώσει η μπογιά... οκκκ.. μόλις το κατάλαβαν, το διόρθωσαν :lol:

Προφανώς και το leasing είναι τελείως διαφορετική υπόθεση γιατί άλλος αναλαμβάνει το ρίσκο της μεταπώλησης...

Υ.Γ.: Βρήκα τιμή leasing για το performance (βασικά τιμή που δόθηκε σε άλλο πελάτη leasing). Για €60.000 τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, προκαταβολή €15.000 (+ΦΠΑ) και €550/μήνα (+ΦΠΑ) για τέσσερα χρόνια. Δηλαδής €51.000...


Ναι αλλά κάνει tweets συχνά. Βάζεις notifications και είσαι οκ. :innocent: :lol:


Disclaimer: Δεν είμαι anti-Tesla, είμαι anti-fanboyism. Η τιμούλα που λέει ο Serf δεν μου φαίνεται κακή σε συνδυασμό με κόστος φόρτισης +leasing deal. ΑΝ ήμουν σε αντίστοιχη θέση θα το σκεφτόμουν σοβαρά για δοκιμή (ολογράφως: χιπστεροαλτερνατίβ :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Chris
#701760 Πωπω φαντασου να διαβασει εδω ο ντιμης τι εχει να σουρει :s_biggrin

Περισσοτερες βολτες με λιγοτερα θεματα λεει ο αλλος, σε τελικο προιον, δλδ ποσες και ποσα? Δωσε ενα νουμερο ρε φιλε. 100χμ μεχρι να γινει κατι, 1000? Και το 99% αυτων που το χρησιμοποιουν δεν κρατανε καν τιμονι, λιμαρουν νυχια, τρωνε μπεργκερ, κλπ :dizzy: Εχει βγει στο μπαλκονι του ο ντριφτερ, κοιταει το αβενσις κι εχει ξεκαρδιστει
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701762 Για να καταλαβω, εμεις με τα πετρελαια θα το γλυτωσουμε το ξυλο ετσι και μας σταματησουν τα οργανα για ελεγχο δλδ; :oops:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701764
g8777 έγραψε:Για να καταλαβω, εμεις με τα πετρελαια θα το γλυτωσουμε το ξυλο ετσι και μας σταματησουν τα οργανα για ελεγχο δλδ; :oops:

Paleomanina proving ground :shifty:
https://youtu.be/VdWWXfen4CQ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701765
Chris έγραψε:Πωπω φαντασου να διαβασει εδω ο ντιμης τι εχει να σουρει :s_biggrin

Περισσοτερες βολτες με λιγοτερα θεματα λεει ο αλλος, σε τελικο προιον, δλδ ποσες και ποσα? Δωσε ενα νουμερο ρε φιλε. 100χμ μεχρι να γινει κατι, 1000? Και το 99% αυτων που το χρησιμοποιουν δεν κρατανε καν τιμονι, λιμαρουν νυχια, τρωνε μπεργκερ, κλπ :dizzy: Εχει βγει στο μπαλκονι του ο ντριφτερ, κοιταει το αβενσις κι εχει ξεκαρδιστει


δεν θα ανοιξει ουτε μυτη. :rtfm:
Εδω αλλοι ανεβαζαν καλιμπρα τα μ3 ξεπονταριζαν σασι/πατωμα,κολλαγαν χλαπατσες,και ειχαν πειστει οτι ετσι πρεπει να γινεται,για μια μικρη αστοχια. :s_shout
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701768
BEAMS έγραψε:
g8777 έγραψε:Για να καταλαβω, εμεις με τα πετρελαια θα το γλυτωσουμε το ξυλο ετσι και μας σταματησουν τα οργανα για ελεγχο δλδ; :oops:

Paleomanina proving ground :shifty:
https://youtu.be/VdWWXfen4CQ


Παω να το χτυπησω tattoo αυριο πρωι. :help: :help: :help: :help: :help:

Να σπω βρε BEAMS, τωρα που ο Ταττυ παραμεγαλωσε για ψαρεμα , εχουν μεινει καμια 40αρια λιτρα πετρελαιο απο την μηχανη της βαρκας. Κριμα δεν ειναι να παει χαμενο, να φουλαρω να μου βγει τζαμπα το ταξιδι στην Αθηνα την αλλη βδομαδα; :hmmm: Μπορει να εχει ανακατευτει με τιποτα λαδια βεβαια ή/και θαλασσινο νερο, η μηχανη ηταν η αντρικη, με την μανιβελα. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#701771
g8777 έγραψε:
Να σπω βρε BEAMS, τωρα που ο Ταττυ παραμεγαλωσε για ψαρεμα , εχουν μεινει καμια 40αρια λιτρα πετρελαιο απο την μηχανη της βαρκας. Κριμα δεν ειναι να παει χαμενο, να φουλαρω να μου βγει τζαμπα το ταξιδι στην Αθηνα την αλλη βδομαδα; :hmmm: Μπορει να εχει ανακατευτει με τιποτα λαδια βεβαια ή/και θαλασσινο νερο, η μηχανη ηταν η αντρικη, με την μανιβελα. :inlove:


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#701773
JasonLouk έγραψε:
Serf έγραψε:Έχω δει τα πρώτα 5' του video. Ο ιδιοκτήτης/CEO μιας εταιρείας παραδέχεται ότι διαρκώς διορθώνουν προβλήματα και συζητάμε την αγορά αυτού του αυτοκινήτου;; :dizzy: Ντάξει, δεν προλάβαινε να στεγνώσει η μπογιά... οκκκ.. μόλις το κατάλαβαν, το διόρθωσαν :lol:

Προφανώς και το leasing είναι τελείως διαφορετική υπόθεση γιατί άλλος αναλαμβάνει το ρίσκο της μεταπώλησης...

Υ.Γ.: Βρήκα τιμή leasing για το performance (βασικά τιμή που δόθηκε σε άλλο πελάτη leasing). Για €60.000 τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, προκαταβολή €15.000 (+ΦΠΑ) και €550/μήνα (+ΦΠΑ) για τέσσερα χρόνια. Δηλαδής €51.000...


Ναι αλλά κάνει tweets συχνά. Βάζεις notifications και είσαι οκ. :innocent: :lol:


Disclaimer: Δεν είμαι anti-Tesla, είμαι anti-fanboyism. Η τιμούλα που λέει ο Serf δεν μου φαίνεται κακή σε συνδυασμό με κόστος φόρτισης +leasing deal. ΑΝ ήμουν σε αντίστοιχη θέση θα το σκεφτόμουν σοβαρά για δοκιμή (ολογράφως: χιπστεροαλτερνατίβ :lol: )


Expect two steps forward, one back


:dizzy: :lipsealed:

Θα μας τρελάνει ο Έλον!!!

Υ.Γ.: Εγώ για την απλή έκδοση των €45.000 κοιτάω που έχει ΛΤπΦ < €40.000. Από εκεί και πάνω αρχίζει και γράφει το κοντέρ!!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#701843
axel12p έγραψε:
Το θέμα είναι βέβαια σε τι βαθμό είναι έτοιμο το προϊόν / υπηρεσία που αγοράζεις. Γιατί αν είναι να πληρώσεις 7 χιλιάρικα για να γίνεις ο beta tester της Tesla ή της VW δεν λέει! :thumbsdown:



Και δεν είναι μόνο για το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό... Απ' ότι φαίνεται είσαι ο beta tester για όλο το αμάξι... :lol:


JasonLouk έγραψε:
Disclaimer: Δεν είμαι anti-Tesla, είμαι anti-fanboyism.


Ακριβώς και αυτή τη στιγμή μιλάμε για αμάξια που συχνά έχουν διαφορετικά χρώματα σε διαφορετικά τμήματα του αμαξώματος... :lol: :lol: Ούτε το βάψιμο ΓΜΤΧΜ;;; :lol:



JasonLouk έγραψε:Η τιμούλα που λέει ο Serf δεν μου φαίνεται κακή σε συνδυασμό με κόστος φόρτισης +leasing deal. ΑΝ ήμουν σε αντίστοιχη θέση θα το σκεφτόμουν σοβαρά για δοκιμή (ολογράφως: χιπστεροαλτερνατίβ :lol: )



Καλά, με leasing, εννοείται το χτυπούσα κι εγώ με τα χίλια. Και στα @@ μου αν διαλύεται εις τα εξ' ων συνετέθη κάθε 3 μέρες... :lol: Με δικά μου λεφτά, ούτε νεκρός αυτή τη στιγμή, για ένα αμάξι που ΔΕΝ έχει τα πιο δύσκολα (σε ότι αφορά την αξιοπιστία) κομμάτια (μετάδοση, ΜΕΚ) και παρόλ' αυτά καταφέρνει να θέλει συνεργείο κάθε 4-5 μέρες... :vava:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#701860 Ονομάζονται E-Pit και σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν 12 σταθμοί στους αυτοκινητοδρόμους της Ν. Κορέας που υποστηρίζουν 72 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλοι 8 στις μεγάλες πόλεις που μπορούν να φορτίσουν 48 οχήματα τεχνολογίας EV.

Οι ταχυφορτιστές έχουν τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας του Ioniq 5 σε ποσοστό 80% σε μόλις 18 λεπτά. Επίσης, μπορούν να προσφέρουν αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε 5 λεπτά της ώρας.

https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... e-18-lepta
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#701892 Μάρκο, η αξιοπιστία των Tesla είναι υποδειγματική. Αυτό που χωλαίνει είναι η προσοχή στην λεπτομέρεια στα καινούρια αυτοκίνητα. Μη θεωρείς ότι θα σου χαλάσει το μοτέρ ή η μπαταρία. Αυτά είναι στην ακμή των κατηγοριών τους. Όλοι τρέχουν μπας και την προφτάσουν. Όσο για τις ατέλειες σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, κάποιος στο εξωτερικό το έχει κάνει επάγγελμα. Σε συνοδεύει κατά την παράδοση για να τσεκάρει όλα τα ελαττώματα, ώστε να σημειωθούν και να επισκευαστούν δωρεάν.

Σήμερα με πήγαν βόλτα με Model 3 Long Range. Ήταν η παρθενική μου βόλτα κι έχω μείνει άφωνος. Μιλάμε για διαστημόπλοιο. HF και Serf, μην το σκέπτεστε ούτε στιγμή. Πηγαίντε κι οδηγήστε το και θα σας λυθούν όλες οι απορίες.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#701893 Ποτε προλαβε να χαρακτηριστει "υποδειγματικη" η αξιοπιστια και "ακμη των κατηγοριων" τους τα σαπακια της Τεσλα; Ντιμσαμπα λυπαμαι, δεν θεωρεισαι και ακριβως αμεροληπτος κριτης.

Α, και κατι ακομα.

Ο Ελον Μασκ εχει μπακαπ τα memes και τα φανμποιζ του Ιντερνετ.

O Ολα Καλενιους ομως εχει την μανταΜερκελ. Μην κρατατε και την αναπνοη σας λοιπον. :roll:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701894 @dimsabas
Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν στιγμή, αν μπορούσα. Δεν μπορώ όμως, οπότε δεν περνάνε τέτοιες σκέψεις από το μυαλό μου!
:lol:
Τώρα το άλλο που ρώτησε ο mirage, σήμερα πληρώνω 14€ Netflix και 7€ Spotify κάθε μήνα. Και τα απολαμβάνω. Αλλά αυτά δεν με ζορίζουν οικονομικά καθόλου.
Αν μου χάριζες ένα Tesla λοιπόν, με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα, θα πλήρωνα ευχαρίστως 30€ το μήνα για τα features αυτά. Γιατί δεν θα με πονούσε στο πορτοφόλι και θα απολάμβανα αυτά που προσφέρει.
Αλλά αυτό δεν απαντά στην ερώτηση. Γιατί λογικά ένας αγοραστής Tesla μπορεί να πληρώσει άρρωστα παραπάνω.
Πάντως για όσους ενδιαφέρονται, όσο είναι σε beta, δεν γίνεται να υπάρξει και συνδρομή.

Θα ήθελα πάντως όσοι γνωρίζουν κάτι παραπάνω να το πουν για να γίνουμε όλοι λίγο σοφότεροι: είναι λοιπόν τόσο χάλια το Autopilot όπως γράφετε; Γιατί εγώ διαβάζω τα αντίθετα. Ναι δεν είναι τέλειο, αλλά κανείς δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Αλλά είναι το μόνο που μπορεί να βελτιωθεί, τα υπόλοιπα είναι απλώς χαζά και δεν θα βελτιωθούν ποτέ μιας και δεν έχουν ΟΤΑ updates.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#701899 Απορώ πως σας φαίνεται τόσο εξωφρενικό το γεγονός του οτι θα πληρώνεις για υπηρεσίες, όταν η ίδια η VW το ειπε κι αυτή ξεκάθαρα οτι προς τα εκεί πάει το πράγμα :s_dunno
Ο dimsabas τζι μίλησε για το drivetrain και τις μπαταρίες, και ναι, εκεί ειναι μίλια μπροστά απ όλους. Όπως επίσης και στο κομμάτι του software. Απλά προσωπικά δεν μπορώ να τον δώ σαν κατασκευαστή αυτοκινήτου.
Ξεκολήστε λίγο απο το hate στον Musk, γιατι ασχέτως αν ειναι |λογοκρισία| και αντιπαθής (φανταστείτε πόσο αντιπαθής μου ειναι εμένα ιδεολογικά :lol: ), η πραγματικότητα ειναι οτι ανακάτεψε την τράπουλα στην αυτοκίνηση, θέλουμε δε θέλουμε. Και αν κάνετε τέτοιου είδους κριτική, χάνετε σημαντικά κομμάτια του puzzle.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#701900 Δεν είπα πως ειναι εξωφρενικό, μια τιμή ζήτησα από επαγγελματική διαστροφή.