Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#681081 Ε δεν θα το ψωνίσουμε, τι να κάνουμε.

Σε άλλα νέα τα σέρβις της Tesla θα γίνονται στην FMS στον Ρέντη. Υπάρχει μια μουρμούρα από τους αγοραστές γιατί έχουν καθυστερήσει οι παραδόσεις του Νοεμβρίου, απ' ότι διαβάζω σε ομάδες του Φουμπου.
Μπόνους ακόμα δεν έχει μοιράσει cheques και αυτό φαίνεται σε κάτι αρθρακια χολής του newsauto.gr.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#681084 Εγώ πάντως θα το παρακολουθώ, αλλά δεν θα στοιχημάτιζα πως θα γίνει το συγκεκριμένο project. Κάποιοι βέβαια θα κερδίσουν σίγουρα από αυτό.
Κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες:
https://www.news247.gr/oikonomia/ilektr ... 82940.html
Άβαταρ μέλους
By drdino
#681085 Πρέπει να έχει πέσει τρελό πρόμο, παντού παίζει το νέο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#681087 Ω ναι. Και επειδή έχω δει πλέον πώς διακινούνται τέτοιες ειδήσεις (ή "ειδήσεις") μου φαίνεται και λίγο αστείο. Αλλά ΟΚ, ας μην προδικάζουμε, ποτέ δεν ξέρεις. Πραγματική είδηση δεν υπάρχει πάντως, είναι σαφές. Το ότι έπεσε μια υπογραφή, δεν λέει ΤΙΠΟΤΕ. Δεσμεύσεις δεν έχει αναλάβει κανένας και το κυριότερο, κανείς δεν λέει πού θα βρεθούν τα λεφτά. Επίσης, διάβασα κάπου για 1000 εργαζόμενους. Είναι αστεία υψηλό το νούμερο, ούτε οι μισοί δεν θα είναι σε ενδεχόμενη θετική έκβαση.
Η Tesla ξεκίνησε με τόσους που από την αρχή είχε άλλα κεφάλαια και άλλο προσανατολισμό:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Fremont_Factory#
Tesla started production with 1,000 workers.[50] By 2013, this had risen to 3,000,[51] and to 6,000 people in June 2016.[52] In 2016, preparing for Model 3 production, Tesla planned to increase their work force to about 9,000 people.[53][54][45][46][55][56][57] In fall of 2017, Tesla employed some 10,000 at the Fremont plant,[58] a number still being shared in June 2018.[3]

Αλλά εντάξει, εδώ μας είπανε πως αν έρθει η Microsoft με το Azure θα επενδύσει 1 δις δολάρια/ευρώ (δεν θυμάμαι), εδώ θα κολλήσουμε για 100 ψωρο-εκατομμύρια; :s_shout :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By drdino
#681089 Πρώτον, έχει πλάκα που το παρουσιάζουν παντού λες κι αύριο ρίχνουν μπετά ενώ απλά υπέγραψαν LOI.
Δεύτερον, 1000 άτομα για 30.000 αμαξάκια τον χρόνο είναι πολλά κι έχουν τους τριγύρω σαν έξτρα αριθμό.

Μακάρι να προχωρήσει η φάση και να γίνει κάτι καλό, ελπίζω να μην χάσουμε λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#681106
Focusman91 έγραψε:Ε δεν θα το ψωνίσουμε, τι να κάνουμε.

Σε άλλα νέα τα σέρβις της Tesla θα γίνονται στην FMS στον Ρέντη. Υπάρχει μια μουρμούρα από τους αγοραστές γιατί έχουν καθυστερήσει οι παραδόσεις του Νοεμβρίου, απ' ότι διαβάζω σε ομάδες του Φουμπου.
Μπόνους ακόμα δεν έχει μοιράσει cheques και αυτό φαίνεται σε κάτι αρθρακια χολής του newsauto.gr.

< Note 8 >


ισχυει οτι εχουν καθυστερησει.Ο φιλος μου το εχει παραγγειλει εδω και πολυ καιρο,και δεν εχουν ημερομηνια παραδοσης ακομα.Μπορει και Φεβρουαριο του λενε.
Εχει παραγγειλει το performance extented range
Επισης δεν θα ειναι απο το εργοστασιο της Αμερικης,αλλα απο το Κινεζικο εργοστασιο
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#681111 Περιμένουμε drag race μεταξύ του evo και του model 3, όταν το παραλάβει!!

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#681197
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ πάντως θα το παρακολουθώ, αλλά δεν θα στοιχημάτιζα πως θα γίνει το συγκεκριμένο project. Κάποιοι βέβαια θα κερδίσουν σίγουρα από αυτό.
Κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες:
https://www.news247.gr/oikonomia/ilektr ... 82940.html


https://www.eviatoday.news/2020/12/next ... 00000.html
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#681364 https://www.efsyn.gr/politiki/273495_o- ... is-nextego

Ο «λευκός ιππότης» της Next.e.GO

Εικόνα
Εικόνα

Αν και δεν υπάρχουν αναφορές στους πελάτες της, μέσω της θυγατρικής ECOLOG διακρίνουμε περισσότερα, π.χ. συνεργασία με τη Siemens στη διαχείριση αποβλήτων


Πες ρε Ντίμη.
Φταίω εγώ μετά;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#681496 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβαρύνουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, δηλώνει ο Akio Toyoda
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... WGsR2l47jk

«Το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα καταρρεύσει [σε περίπτωση που η ηλεκτροκίνηση υιοθετηθεί βιαστικά]».


«Όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο επιβαρύνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα… Όταν οι πολιτικοί εκεί έξω λένε, “ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, το καταλαβαίνουν αυτό;» δήλωσε με έμφαση ο Akio Toyoda.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#681591
Giuseppe Busso έγραψε:
«Το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα καταρρεύσει [σε περίπτωση που η ηλεκτροκίνηση υιοθετηθεί βιαστικά]».



Πραγματικά και εμένα αυτή είναι η απορία μου πως θα καταφέρουν να κάνουν ομαλά τη μετάβαση αν όντως τα πράγματα προχωρήσουν όπως λέτε αρκετοί και ήδη από το 2025 πχ θα υπάρχουν ηλεκτρικά με ικανοποιητική αυτονομία σχετικά προσιτά με επαρκές δίκτυο. Δεν θα υπάρξει λογικά ένα χρονικό διάστημα ενός , δυο ετών που οι πωλήσεις θα καταρρεύσουν επειδή λίγοι θα αγοράζουν καινούριο βενζινοκίνητο που ακόμα θα φτιάχνονται και θα πωλούνται και όχι αρκετοί δεν θα έχουν τη δυνατότητα για καινούριο ηλεκτρικό έστω και των 20.000 € οπότε θα μένουν με το παλιό αυτοκίνητο για όσο αντέξει και επιτρέπεται;; Ή αυτή είναι μόνο λογική Ελλάδας;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#681602
Giuseppe Busso έγραψε:
«Όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο επιβαρύνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα… Όταν οι πολιτικοί εκεί έξω λένε, “ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, το καταλαβαίνουν αυτό;» δήλωσε με έμφαση ο Akio Toyoda.


Και η αιτία είναι η παρακάτω:

Εικόνα

87% της παραγωγής ηλεκτρισμού στην Ιαπωνία προέρχεται από ορυκτά καύσιμα.
Θα έπρεπε ίσως να επενδύσουν περισσότερο στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#681612 Καλύτερη λύση φαντάζει η πυρηνική, αλλά είναι taboo εν έτη 2020...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#681613 Υπάρχει ένας συγκεκριμένος λόγος στην Ιαπωνία που την κάνει ας πούμε ταμπού.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#681614 Δεν μιλάω αποκλειστικά για την Ιαπωνία, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο ένας λόγος υπάρχει που την κάνει taboo...
Ποιος είναι ο λόγος της Ιαπωνίας?