Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By glf
#760716 Στο FB βγαίνουν ιστορίες καθημερινής τρέλας με τους φορτιστές στις ΕΟ.
Ξένος ήρθε να φορτίσει και δε μπορούσε να κατεβάσει το app για τη φόρτιση πχ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#760718 Άσε, έχω το ίδιο πρόβλημα με app σκωτσέζικης τράπεζας. Πρέπει να είμαι εκεί για να το εγκαταστήσω. Πρέπει να το δω με VPN μάλλον.

< >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#760731
glf έγραψε:Στο FB βγαίνουν ιστορίες καθημερινής τρέλας με τους φορτιστές στις ΕΟ.
Ξένος ήρθε να φορτίσει και δε μπορούσε να κατεβάσει το app για τη φόρτιση πχ.
Αυτο αποδείχθηκε θέμα του iStore. Έπρεπε να αλλάξει country ή apple id ή κάτι τέτοιο για να κατεβάσει την εφαρμογή.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#760732 Θέμα της εφαρμογής είναι οχι του store.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#761034
Corto Maltese έγραψε:https://www.carandmotor.gr/nea/adiahorito-fortistes-ethnikis-odoy-synostismoy-ilektrika

Συνωστισμός με τρία οχήματα :s_sarcastic
Great success που λένε και στο Καζακστάν.


Eμ... αν ο καθένας θέλει πχ 30 λεπτά για να κερδίσει μία αξιοπρεπή αυτονομία και έρθουν 3 αμάξια σε έναν φορτιστή, ο τελευταίος θα φύγει σε 1,5 ώρες... Θέλει δουλειά, τόσο το θέμα της γρήγορης φόρτισης, της αυτονομίας, όσο και το θέμα των υποδομών... Γιατί ιδίως σε μέρες μεγάλης κίνησης, που όλοι θα ξεμένουν κάπου στα 300χλμ από μπαταρία, κάπου εκεί μεταξύ Λάρισας και Κατερίνης, θα πρέπει να υπάρχουν είτε πάρα πολλοί ταχυφορτιστές, είτε πολύ υπομονή... :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#762122
Scotch έγραψε:Άσχετο-σχετικό. Έχοντας γνωρίσει πολλούς κατόχους ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι περισσότεροι είχαν ήδη (και έχουν για 2ο πια) ένα υβριδικό. Και guess what, όλοι κοιτάνε να το πουλήσουν να πάρουν ηλεκτρικό. Κάπου πήρε το μάτι μου έναν που πούλησε το συγκεκριμένο, 6 μήνες μετά, για να πάρει ev (το πούλησε μάλιστα πιο ακριβά απ' ό,τι το είχε πάρει).

Οκ, είναι ακριβά τα ηλεκτρικά, δεν έχουν όλοι θέση στάθμευσης, το δίκτυο είναι ανεπαρκές, κλπ κλπ. Απόλυτα κατανοητά όλα και σεβαστά. Απλά αν σας παίρνει, σκεφτείτε το καλά πριν προχωρήσετε σε αγορά hybrid αντί για ev.

Με εξαιρεση τα Tesla που εχουν μια ικανοποιητικη αυτονομια για να κανεις ενα ταξιδι 250 χλμ με νορμαλ ταχυτητες, κανενα αλλο ηλεκτρικο δεν πλησιαζει καν τα νουμερα του. Ειτε θα πρεπει να σταματας καθε λιγο, ειτε να πηγαινεις με 90, ειτε συνδυασμους.

Να σου πω πως το βλεπω εγω, αν ειχα τα χρηματα για EV θα ηθελα να εχω την δυνατοτητα να πηγαινω Καλαματα καθε ΣΚ ξερω γω. Ε, αυτο μονο με Tesla θα μπορουσα να το κανω αλλα δεν ειναι για το πορτοφολι μου, οχι οτι ειναι τα αλλα βεβαια :lol:
Οποτε να δωσω τα περιπου 30-35Κ για EV και να το κυκλοφορω μονο στην πολη και 100 χλμ μαξ γιατι τοσο συχνα ταξιδια δεν κανει, δεν συμφερει.

Εντυπωσιακο το Yaris Cross, αν και κατι με ξενιζει πανω του θα προτιμουσα το CH-R, αλλα δειχνει πιο ωραιο στις πλουσιες εκδοσεις
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762126 Νίκο, το Cupra Born 58 KWh 204 PS έχει 37.900 € (-8.000 η επιδότηση) και διαφημίζει αυτονομία 424 χλμ. Φτάνεις άνετα Καλαμάτα, με λογικές ταχύτητες, φορτίζεις δωρεάν (προς το παρόν σε όλους τους φορτιστές στην Πελοπόννησο) το βράδυ και επιστρέφεις την επομένη. Σαφώς θα το προτιμούσα από το να δώσω 25 για hybrid.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762133
MONMAN έγραψε:...και δεν θες δικό σου χώρο στάθμευσης γαι να το φορτίζεις.

Αν δεν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης (σπίτι ή/και δουλειά) για φόρτιση, εννοείται δεν πας σε ηλεκτρικό, είναι ταλαιπωρία. Αν έχεις όμως, είναι κρίμα να μην πας.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#762134 Δεν πολυκαταλαβαινω το συλλογικό των περισσότερων. Ξαφνικα τα ταξιδια, και μαλιστα μακρινα παιζουν σημαντικο ρολο στην απόφαση EV or not. Καθε χρηστης πρεπει να κοιταει τις αναγκες του οχι αν θα το παρω θελω δυο στασεις για το Αθηνα Θεσσαλονίκη ξερω γω. Η ερώτηση μου ειναι ποτε το εκανες αυτο το ταξιδι τελευταία φορα και ποσο συχνα?

99+% των συνολικα διανυθεντων χιλιομετρων ανα μερα ενος μεσου χρήστη, ειναι ενα ποσοστο της συνολικης αυτονομιας εστω και ενος μετριου EV. Εκει έγκειται και η χρηστικότητα και η οικονομια. Για τα μεγαλα ταξιδια μια στο τοσο, ε νοικιασε ενα ICE η εχε ενα δευτερο με προσωρινες πινακιδες/ασφαλεια, κερδισμενος βγαινεις απο οποια μερια και να το δεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#762148
Nosferatu έγραψε:Για τα μεγαλα ταξιδια μια στο τοσο, ε νοικιασε ενα ICE η εχε ενα δευτερο με προσωρινες πινακιδες/ασφαλεια, κερδισμενος βγαινεις απο οποια μερια και να το δεις.

Γιατι να δωσω τοτε 30-40- 50 χιλιαρικα να κυκλοφορω στην πολη με ενα αμαξι απο 4,3μ και πανω και να ταξιδευω με νοικιαρικο ( που αν ειναι μεγαλο κοστιζει πολλα ) η με ενα παλιο;

Οταν σημερα ο περισσοτερος κοσμος ψαχνει για καινουργιο αμαξι μεχρι 25Κ ποσοι μπορουν να κανουν την υπερβαση; Ποσο κοστιζει να συντηρεις ενα 2ο αμαξι μονο για τα ταξιδια που βαζεις την οικογενεια σου μεσα και βαση ποιας λογικης βγαινεις και κερδισμενος;
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#762166
Nosferatu έγραψε:Δεν πολυκαταλαβαινω το συλλογικό των περισσότερων. Ξαφνικα τα ταξιδια, και μαλιστα μακρινα παιζουν σημαντικο ρολο στην απόφαση EV or not. Καθε χρηστης πρεπει να κοιταει τις αναγκες του οχι αν θα το παρω θελω δυο στασεις για το Αθηνα Θεσσαλονίκη ξερω γω. Η ερώτηση μου ειναι ποτε το εκανες αυτο το ταξιδι τελευταία φορα και ποσο συχνα?

99+% των συνολικα διανυθεντων χιλιομετρων ανα μερα ενος μεσου χρήστη, ειναι ενα ποσοστο της συνολικης αυτονομιας εστω και ενος μετριου EV. Εκει έγκειται και η χρηστικότητα και η οικονομια. Για τα μεγαλα ταξιδια μια στο τοσο, ε νοικιασε ενα ICE η εχε ενα δευτερο με προσωρινες πινακιδες/ασφαλεια, κερδισμενος βγαινεις απο οποια μερια και να το δεις.


Γράφουμε σε ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για πλυντήρια ή αποχυμωτές επειδή το αυτοκίνητο από τότε που τσούλησε τις ρόδες του σε αυτόν τον πλανήτη σου έδινε την ελευθερία να πας όπου θες, όποτε θες. Πολλά χρόνια μετά με πρόσχημα την οι-κωλο-γία ανακαλύψαμε πως το ρεύμα είναι το καταλληλότερο για να κινήσει τα αυτοκίνητα, συμφέρει την τσέπη μας (τυράκι) και δεν βλέπουμε την φάκα. Αν κάποτε η φόρτιση κρατάει όσο ο τυπικός ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο τότε να το συζητήσουμε ξανά. Μέχρι τότε, πλιζ, αφήστε το επιχείρημα "it's not a big deal" γιατί είναι. Ανέκαθεν αγοράζαμε αυτοκίνητα για να πάμε όπου θέλουμε, όποτε θέλουμε, όσο γρήγορα ή αργά θέλουμε. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ένα μεγάλο ταξίδι κάθε 20 χρόνια με δανεικά λεφτά για βενζίνες.
Προτάσεις του στυλ "πάρε ένα δεύτερο/ νοίκιασε/ πάρε ποδήλατο/ηλεκτρικό πατίνι έχουν πλάκα να τις διαβάζεις στον μικρόκοσμο του φόρουμ, όταν στην πραγματικότητα ο μέσος Έλληνας ψάχνει για 2ο κάτι που να κοστίζει κάτω από χιλιάρικο με την λογική του "όσο πάει" και θα πάρω πίσω 250€ από την ανακύκλωση όταν σκορπίσει. Τώρα στην σπάνια περίπτωση που όντως νοιάζεστε για τον πλανήτη και δεν είστε υπέρμαχοι των ηλεκτρικών γιατί είναι the latest trend, κρατήστε το αυτοκίνητο σας μέχρι να αποσυντεθεί. Γιατί το να παραχθεί ένα νέο αυτοκίνητο, μολύνει περισσότερο το περιβάλλον από το 1400αρι 15ετίας του θείου Κώστα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#762173 +8777

Καλό είναι πού και πού ένα reality check όσον αφορά μεταβολές στην καθημερινότητα της πλειοψηφίας εκεί έξω.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#762186
blinkys έγραψε:
Γράφουμε σε ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για πλυντήρια ή αποχυμωτές επειδή το αυτοκίνητο από τότε που τσούλησε τις ρόδες του σε αυτόν τον πλανήτη σου έδινε την ελευθερία να πας όπου θες, όποτε θες. Πολλά χρόνια μετά με πρόσχημα την οι-κωλο-γία ανακαλύψαμε πως το ρεύμα είναι το καταλληλότερο για να κινήσει τα αυτοκίνητα, συμφέρει την τσέπη μας (τυράκι) και δεν βλέπουμε την φάκα. Αν κάποτε η φόρτιση κρατάει όσο ο τυπικός ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο τότε να το συζητήσουμε ξανά. Μέχρι τότε, πλιζ, αφήστε το επιχείρημα "it's not a big deal" γιατί είναι. Ανέκαθεν αγοράζαμε αυτοκίνητα για να πάμε όπου θέλουμε, όποτε θέλουμε, όσο γρήγορα ή αργά θέλουμε. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ένα μεγάλο ταξίδι κάθε 20 χρόνια με δανεικά λεφτά για βενζίνες.
Προτάσεις του στυλ "πάρε ένα δεύτερο/ νοίκιασε/ πάρε ποδήλατο/ηλεκτρικό πατίνι έχουν πλάκα να τις διαβάζεις στον μικρόκοσμο του φόρουμ, όταν στην πραγματικότητα ο μέσος Έλληνας ψάχνει για 2ο κάτι που να κοστίζει κάτω από χιλιάρικο με την λογική του "όσο πάει" και θα πάρω πίσω 250€ από την ανακύκλωση όταν σκορπίσει. Τώρα στην σπάνια περίπτωση που όντως νοιάζεστε για τον πλανήτη και δεν είστε υπέρμαχοι των ηλεκτρικών γιατί είναι the latest trend, κρατήστε το αυτοκίνητο σας μέχρι να αποσυντεθεί. Γιατί το να παραχθεί ένα νέο αυτοκίνητο, μολύνει περισσότερο το περιβάλλον από το 1400αρι 15ετίας του θείου Κώστα.

Νομίζω συμφωνω σε όλα!!!

Πάντως στη γειτονιά υπάρχουν πλέον σταθερά δυο 500 ηλεκτρικά και ένα id4 που παρκάρουν στο πεζοδρόμιο. Που σκατά φορτίζουν αυτοί;;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#762190 Μπορεί να φορτίζουν στην δουλειά.

Ασχολίαστο το post πιο πάνω.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#762191 Νομιζω με παρερμηνεύεις, εγω δε μιλησα ποτε να παρουν ολοι για οικολογια ουτε για political correctness. Καθαρα οικονομοτεχνικα μιλαω. Ενα μεταχειρισμένο φτηνο EV με τελειωμενες μπαταριες σε 5 χρονια (για την Ελληνικη αγορα) που βγαζει 70χλμ με το ζορι, θα αποφερει τεραστια κερδη στο κοστος κίνησής στον απλο κοσμακη, στεγνα οικονομοτεχνικα. Για τα 0-1-2 ταξίδια το χρονο ε ναι ισως συμφερει να νοικιασεις η να βρεις μια εναλλακτική.