Ξένος ήρθε να φορτίσει και δε μπορούσε να κατεβάσει το app για τη φόρτιση πχ.
Ξένος ήρθε να φορτίσει και δε μπορούσε να κατεβάσει το app για τη φόρτιση πχ.
glf έγραψε:Στο FB βγαίνουν ιστορίες καθημερινής τρέλας με τους φορτιστές στις ΕΟ.Αυτο αποδείχθηκε θέμα του iStore. Έπρεπε να αλλάξει country ή apple id ή κάτι τέτοιο για να κατεβάσει την εφαρμογή.
Ξένος ήρθε να φορτίσει και δε μπορούσε να κατεβάσει το app για τη φόρτιση πχ.
Corto Maltese έγραψε:https://www.carandmotor.gr/nea/adiahorito-fortistes-ethnikis-odoy-synostismoy-ilektrika
Συνωστισμός με τρία οχήματα
Great success που λένε και στο Καζακστάν.
Scotch έγραψε:Άσχετο-σχετικό. Έχοντας γνωρίσει πολλούς κατόχους ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι περισσότεροι είχαν ήδη (και έχουν για 2ο πια) ένα υβριδικό. Και guess what, όλοι κοιτάνε να το πουλήσουν να πάρουν ηλεκτρικό. Κάπου πήρε το μάτι μου έναν που πούλησε το συγκεκριμένο, 6 μήνες μετά, για να πάρει ev (το πούλησε μάλιστα πιο ακριβά απ' ό,τι το είχε πάρει).
Οκ, είναι ακριβά τα ηλεκτρικά, δεν έχουν όλοι θέση στάθμευσης, το δίκτυο είναι ανεπαρκές, κλπ κλπ. Απόλυτα κατανοητά όλα και σεβαστά. Απλά αν σας παίρνει, σκεφτείτε το καλά πριν προχωρήσετε σε αγορά hybrid αντί για ev.
MONMAN έγραψε:...και δεν θες δικό σου χώρο στάθμευσης γαι να το φορτίζεις.
Nosferatu έγραψε:Για τα μεγαλα ταξιδια μια στο τοσο, ε νοικιασε ενα ICE η εχε ενα δευτερο με προσωρινες πινακιδες/ασφαλεια, κερδισμενος βγαινεις απο οποια μερια και να το δεις.
Nosferatu έγραψε:Δεν πολυκαταλαβαινω το συλλογικό των περισσότερων. Ξαφνικα τα ταξιδια, και μαλιστα μακρινα παιζουν σημαντικο ρολο στην απόφαση EV or not. Καθε χρηστης πρεπει να κοιταει τις αναγκες του οχι αν θα το παρω θελω δυο στασεις για το Αθηνα Θεσσαλονίκη ξερω γω. Η ερώτηση μου ειναι ποτε το εκανες αυτο το ταξιδι τελευταία φορα και ποσο συχνα?
99+% των συνολικα διανυθεντων χιλιομετρων ανα μερα ενος μεσου χρήστη, ειναι ενα ποσοστο της συνολικης αυτονομιας εστω και ενος μετριου EV. Εκει έγκειται και η χρηστικότητα και η οικονομια. Για τα μεγαλα ταξιδια μια στο τοσο, ε νοικιασε ενα ICE η εχε ενα δευτερο με προσωρινες πινακιδες/ασφαλεια, κερδισμενος βγαινεις απο οποια μερια και να το δεις.
blinkys έγραψε:
Γράφουμε σε ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για πλυντήρια ή αποχυμωτές επειδή το αυτοκίνητο από τότε που τσούλησε τις ρόδες του σε αυτόν τον πλανήτη σου έδινε την ελευθερία να πας όπου θες, όποτε θες. Πολλά χρόνια μετά με πρόσχημα την οι-κωλο-γία ανακαλύψαμε πως το ρεύμα είναι το καταλληλότερο για να κινήσει τα αυτοκίνητα, συμφέρει την τσέπη μας (τυράκι) και δεν βλέπουμε την φάκα. Αν κάποτε η φόρτιση κρατάει όσο ο τυπικός ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο τότε να το συζητήσουμε ξανά. Μέχρι τότε, πλιζ, αφήστε το επιχείρημα "it's not a big deal" γιατί είναι. Ανέκαθεν αγοράζαμε αυτοκίνητα για να πάμε όπου θέλουμε, όποτε θέλουμε, όσο γρήγορα ή αργά θέλουμε. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ένα μεγάλο ταξίδι κάθε 20 χρόνια με δανεικά λεφτά για βενζίνες.
Προτάσεις του στυλ "πάρε ένα δεύτερο/ νοίκιασε/ πάρε ποδήλατο/ηλεκτρικό πατίνι έχουν πλάκα να τις διαβάζεις στον μικρόκοσμο του φόρουμ, όταν στην πραγματικότητα ο μέσος Έλληνας ψάχνει για 2ο κάτι που να κοστίζει κάτω από χιλιάρικο με την λογική του "όσο πάει" και θα πάρω πίσω 250€ από την ανακύκλωση όταν σκορπίσει. Τώρα στην σπάνια περίπτωση που όντως νοιάζεστε για τον πλανήτη και δεν είστε υπέρμαχοι των ηλεκτρικών γιατί είναι the latest trend, κρατήστε το αυτοκίνητο σας μέχρι να αποσυντεθεί. Γιατί το να παραχθεί ένα νέο αυτοκίνητο, μολύνει περισσότερο το περιβάλλον από το 1400αρι 15ετίας του θείου Κώστα.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]