Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651106
rx8_drifter έγραψε:ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΣ :protest:

Ναι, δεν εχει νοημα να ειναι κοινη γραμμή με άλλες πριζες. Θέλει ξεχωριστή ασφάλεια στον πίνακα και αν ειναι μονοφασική παροχη να ναι αν ειναι δυνατόν 25άρα ασφάλεια.
Μιας και πιάσαμε το θέμα φορτιστών, έκλεισα ενα test drive ετούτο:

https://www.lexus.eu/car-models/ux-300e/

Κοίταζα λοιπόν τί παίζει με τον φορτιστή του και δεν δίνουν τριφασικό :dizzy:

Wall outlet:

You can charge your Lexus UX Electric with power from a standard electrical outlet. However, we do not recommend this. You can only charge with a maximum of 2.3 kW - and that takes a very long time.

Lexus Wallbox:

Better - and much faster - is to charge with a Lexus Wallbox. We connect this to a separate group in the meter cupboard and, depending on the connection value of your home, can charge the Lexus UX Electric with 3.7 kW - 6.6 kW. When charging with 3.7 kW (phase 1), it takes approximately 5 hours to charge 100 km driven. 3 phase charging is not possible



Παίζουν πολλά πόνους πάντως αμα κάνεις το βήμα, αλλά μου φαίνεται αρκετά πισω απ την Τέσλα


Στο δικο μου γκαραζ το ρευμα είναι συνδεδεμενο με το ρολοι του διαμερίσματος και εχει δικη του ασφαλεια. Το διαμερισμα εχει μονοφασικο πινακα (ενώ τα αλλα μεγαλύτερα διαμερίσματα εχουν τριφασικο). Πως ξερω ποιο ηλεκτρικο μπορω να φορτιζω χωρις να εχω θεμα με το φορτιο?

Ειχα ένα θεμα με τον πινακα που κατι καλωδια δεν εκαναν καλη επαφη και τα μετακινησα λιγο ώστε να είναι ποιο κοντα μεταξυ τους. Ισως να θελει αλλαγη ο πινακας.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#651119 Πρέπει να δεις πόσο ειναι η κεντρική σου ασφάλεια και τί γραμμή πάει στο γκαράζ (ασφάλεια και διατομή αγωγού). Ετσι μπορουμε να δουμε τί δυνατότητες έχεις.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651122 Η κεντρική ασφάλεια είναι στο ρολόι κάτω ή στον πίνακα στο διαμέρισμα; Δεν ξέρω ακριβώς πως να κοιτάξω αυτά που λες. Στην αρχή είχαν συνδέσει το ρεύμα στο γκαράζ με άλλο ρολόι και μετά βρήκαμε το λάθος και έκαναν την σωστή σύνδεση.


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#651126 1)Bγάλε μια φωτο απ οτν πίνακα στο σπιτι
2)Στο γκαράζ υπάρχει ασφάλεια ή το χουν συνδέσει χύμα?
Άβαταρ μέλους
By fokion
#651130 ΛΟΓΙΚΑ ( γιατι με ηλεκτρολογους και υδραυλικους ειναι αγνωστη εννοια η λογική ) ενα καλώδιο φευγει απο το ρολοι της Δεη ( σου ) και παει στον κεντρικο πινακα του σπιτιου σου ωστε να γινεται η αναλλογη χρεωση σε εσενα και μονο, κι οχι να πεφτει στο κοινοχρηστο ( προφανως αυτη τη παπατζα διορθωσαν ) οπου αντε βγαλε ακρη ποιος πληρωνει τι....

Απο κει επισεις λογικά φευγει καλώδιο ( λογικά και παλι με 16αρα ασφαλεια) προς την μπριζα....
ΕΛΠΙΖΩ οτι αυτη η γραμμη δεν εχει χρησιμοποιηθει και για τιποτα αλλο, πχ φωτισμό κυπου...

μια στο εκατομυριο δινω να εχουν παρεμβαλλει πινακακι μεταξυ ρολογιου και κεντρικου πινακα ωστε να τραβηξουν την παροχή απο εκει κι οχι απο του διαολου τη μανα... ( θυμιζω ο χαλκός ειναι ΠΑΝακριβος.......) Αυτο πηγαν να αποφυγουν κανοντας το λαθος που εκαναν....
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#651136 Πολύ πιθανό να έχουν τραβήξει κατευθείαν απ το ρολόι γραμμή για το γκαράζ και όχι μέσω του σπιτιού. Απλά αν το εχουν κάνει αυτο, ελπίζω να εχουν υποπίνακα στο Γκαράζ και να εχουν τραβήξει 4άρι ή τουλάχιστον 2.5άρι καλώδιο.
Στο σπίτι που έμενα στην πάτρα όταν είχα ψάξει να δώ πως θα πάρει το γκαραζ γραμμή είχα δει οτι ειχε ξεγυμνώσει την παροχή που πήγαινε στο σπιτι και είχε συνδέσει την παροχή του γκαραζ χύμα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651138
fokion έγραψε:ΛΟΓΙΚΑ ( γιατι με ηλεκτρολογους και υδραυλικους ειναι αγνωστη εννοια η λογική ) ενα καλώδιο φευγει απο το ρολοι της Δεη ( σου ) και παει στον κεντρικο πινακα του σπιτιου σου ωστε να γινεται η αναλλογη χρεωση σε εσενα και μονο, κι οχι να πεφτει στο κοινοχρηστο ( προφανως αυτη τη παπατζα διορθωσαν ) οπου αντε βγαλε ακρη ποιος πληρωνει τι....

Απο κει επισεις λογικά φευγει καλώδιο ( λογικά και παλι με 16αρα ασφαλεια) προς την μπριζα....
ΕΛΠΙΖΩ οτι αυτη η γραμμη δεν εχει χρησιμοποιηθει και για τιποτα αλλο, πχ φωτισμό κυπου...

μια στο εκατομυριο δινω να εχουν παρεμβαλλει πινακακι μεταξυ ρολογιου και κεντρικου πινακα ωστε να τραβηξουν την παροχή απο εκει κι οχι απο του διαολου τη μανα... ( θυμιζω ο χαλκός ειναι ΠΑΝακριβος.......) Αυτο πηγαν να αποφυγουν κανοντας το λαθος που εκαναν....


Tωρα που θυμηθηκα καλυτερα ειχαν συνδεσει το δικο μας ρολοι με αλλο διαμερισμα και ο αλλος ειχε το δικος μας διαμερισμα (δηλ πληρωνα εγω την καταναλωση την δικη του και αυτος την δικη μου). Μετα που αγορασαμε το γκαραζ το συνδεσαν με το δικο μας το ρολοι (βεβαια ποτε δεν ξερεις και μπορει να εχει συνδεθει με αλλο).

Επηδη υπαρχουν 5 γκαραζ σε αλλο κτισμα απο την πολυκατοικια (και μερικα αλλα στην ιδια την πολυτακοικια) ακριβως πως το εκαναν δεν ξερω. Το δικο μου ειναι στο ανεξαρτητο κτισμα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651139
rx8_drifter έγραψε:Πολύ πιθανό να έχουν τραβήξει κατευθείαν απ το ρολόι γραμμή για το γκαράζ και όχι μέσω του σπιτιού. Απλά αν το εχουν κάνει αυτο, ελπίζω να εχουν υποπίνακα στο Γκαράζ και να εχουν τραβήξει 4άρι ή τουλάχιστον 2.5άρι καλώδιο.
Στο σπίτι που έμενα στην πάτρα όταν είχα ψάξει να δώ πως θα πάρει το γκαραζ γραμμή είχα δει οτι ειχε ξεγυμνώσει την παροχή που πήγαινε στο σπιτι και είχε συνδέσει την παροχή του γκαραζ χύμα :inlove:


Υπαρχει διακοπτης στο γκαραζ (που μπορω να κλεισω το ρευμα) και μια πριζα σουκο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#651140
rx8_drifter έγραψε:1)Bγάλε μια φωτο απ οτν πίνακα στο σπιτι
2)Στο γκαράζ υπάρχει ασφάλεια ή το χουν συνδέσει χύμα?


Υπαρχει διακοπτης σαν και αυτους που βαζουν στον πινακα οποτε λογικα αυτο θα εννοεις? Δεν εχει ομως την στρογγυλη ασφαλεια που εχει ο κεντρικος πινακας.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#651155
GTS έγραψε:Tωρα που θυμηθηκα καλυτερα ειχαν συνδεσει το δικο μας ρολοι με αλλο διαμερισμα και ο αλλος ειχε το δικος μας διαμερισμα (δηλ πληρωνα εγω την καταναλωση την δικη του και αυτος την δικη μου).


...και πότε σταμάτησες τo bitcoin mining; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#652188 Recycling More Heat- Hyundai and Kia Turn Up EV Efficiency with New Heat Pump Technology

- Hyundai and Kia’s heat management innovation maximizes EV driving range in low temperatures
- EV drivers can heat the cabin without a significant impact on electric driving range


https://news.hyundaimotorgroup.com/Medi ... ology#none
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#657146 Η ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ και δε χρειάζεται καμία περαιτέρω εξέλιξη. Μόνο υποδομές.
Στάση 20' κάθε 400 χιλιόμετρα. Δηλαδή πας Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με 20' στην Κατερίνη.

Η τεχνολογία υπάρχει, μένουν οι υποδομές. Έξω τις έχουν, εδώ υστερούμε ακόμα.Εικόνα