drdino έγραψε:Τι εννοείς "είναι απάτη";
Για παθητική ασφάλεια ηλεκτροκίνητων (και υβριδικών) και τα αστεράκια τους πήγαινε εδώ και ψάξε ό,τι σε ενδιαφέρει.
Διαβασε το λινκ.
viewtopic.php?f=8&t=1967&start=555#p625807
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Ποιά είναι η απάτη; Τι σου πουλάνε ονομαστικά και τι σου δίνουνε αντι αυτού;
Η απατη φιλε μου ειναι οτι το τελικο προιον ειναι εις βαρος του καταναλωυη που τελικα πληρωνει τα προστιμα που μετακυλιουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες σε αυτον.
Επισης σκοπος τους ειναι ο συμψηφισμος των εκπομπων ρυπων ωστε να μπορουν να πουλανε οχηματα με κινητηρες εσωτερικης καυσης χωρις προστιμα.
Στο αρθρο υπαρχουν και ερωτηματα οσον αφορα την αξια μεταπωλησης ,την αυτονομια και τον ανεφοδιασμο .
Εγω βαζω και την διαφορα κερδους απο καυσιμο σε ρευμσ.
Ετσι με το φτωχο μου το μυαλο συμπεραινω οτι προκειται για απατη και προφανως δεν ειμαι μπουφος οπως με θεωρουν οι κατασκευαστες να δωσω τα λεφτα μου και να ψαχνω να βρω πριζες στα βουνα.
Αν στο μελλον παρουσιασουν οχημα με αυτονομια ισαξια των κλασικων,πολυ γρηγορη φορτιση και δυνατοτητσ τοποθετησης πιο συγχρονων στο μελλον μπαταριων με πολυ χαμηλο ομως κοστος αγορας,το συζηταμε.
Προς το παρον θα παρουν @@ μου.
Έλα πες τώρα, σε ποια κάσα μπίρες σταμάτησες για να τα γράψεις αυτά πάλι;
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
italakias έγραψε:drdino έγραψε:Ποιά είναι η απάτη; Τι σου πουλάνε ονομαστικά και τι σου δίνουνε αντι αυτού;
Η απατη φιλε μου ειναι οτι το τελικο προιον ειναι εις βαρος του καταναλωυη που τελικα πληρωνει τα προστιμα που μετακυλιουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες σε αυτον.
Ήδη πληρώνει πρόστιμα και την προσαρμογή στις αυστηρότατες προδιαγραφές ρύπων στα οχήματα με ΜΕΚ. Άρα τα ηλεκτρικά ΔΕΝ είναι απάτη με το συγκεκριμένο επιχείρημα.
italakias έγραψε:Επισης σκοπος τους ειναι ο συμψηφισμος των εκπομπων ρυπων ωστε να μπορουν να πουλανε οχηματα με κινητηρες εσωτερικης καυσης χωρις προστιμα.
Αν αύριο σταματήσουν να πουλιούνται οχήματα με ΜΕΚ, ξέρεις πόσο θα πάει το φτηνότερο ηλεκτροκίνητο; Άρα η αγορά έτσι κι αλλιώς θέλει να μπορεί να αγοράζει αμάξι με ΜΕΚ την στιγμή αυτή. Η απάτη πού είναι;
italakias έγραψε:Στο αρθρο υπαρχουν και ερωτηματα οσον αφορα την αξια μεταπωλησης ,την αυτονομια και τον ανεφοδιασμο .
Εύλογα ερωτήματα. Κανείς δεν σου λέει πως το ηλεκτροκίνητο θα αξίζει περισσότερα από όσα το αγόρασες ή τα ίδια σε 10 χρόνια, κανείς δεν σου λέει πως θα έχει 1000 χλμ αυτονομία, κανείς δεν σου λέει πως μπορείς να το ανεφοδιάσεις όπως ένα αμάξι με ΜΕΚ αυτήν τη στιγμή. Ούτε εδώ έχουμε απάτη λοιπόν.
italakias έγραψε:Εγω βαζω και την διαφορα κερδους απο καυσιμο σε ρευμσ.
Καλά κάνεις και την βάζεις, είναι ένα στοιχείο κι αυτό. Η απάτη πού είναι;
italakias έγραψε:Ετσι με το φτωχο μου το μυαλο συμπεραινω οτι προκειται για απατη και προφανως δεν ειμαι μπουφος οπως με θεωρουν οι κατασκευαστες να δωσω τα λεφτα μου και να ψαχνω να βρω πριζες στα βουνα.
Συ είπας. Πρίζες στα βουνά δεν βρίσκεις (ίσως σε καμία ανεμογεννήτρια; ), όπως και δεν βρίσκεις αντλία στο βουνό πάνω (ίσως αν έχει κανένα ξεχασμένο ντέρεκ ).
italakias έγραψε:Αν στο μελλον παρουσιασουν οχημα με αυτονομια ισαξια των κλασικων,πολυ γρηγορη φορτιση και δυνατοτητσ τοποθετησης πιο συγχρονων στο μελλον μπαταριων με πολυ χαμηλο ομως κοστος αγορας,το συζηταμε.
Προς το παρον θα παρουν @@ μου.
Καλά όλα αυτά, δεν αναφέρουν κάτι για την απάτη όμως.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Τι καταλαβαινεις οταν λεω " απατη".
GTS έγραψε:Πρεπει να παιζει και πολυ ανακυκλωση στις μπαταριες δεν ξερω αν τωρα γινεται αλλα φανταζομαι στο μελλον θα ειναι δυνατον.
Η ανακύκλωση των μπαταριών είναι εφικτή μεν, αρκετά δύσκολη (=ακριβή για να γίνει σωστά) δε. Επιπλέον, αυτό δεν θα λύσει το άμεσο πρόβλημα της προμήθειας των πρώτων υλών, παρά μόνο αρκετά μακριά στο μέλλον, όταν θα υπάρχει ικανός αριθμός μπαταριών για ανακύκλωση...
Προς το παρόν εξακολουθώ να προβληματίζομαι για το τι θα γίνει με το supply chain της υπόθεσης, αλλά επειδή η υπόθεση δεν με αφορά άμεσα, απλά παρακολουθώ με ενδιαφέρον...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Εν τω μεταξύ, οι Τσύπριοι αδελφοί...
https://politis.com.cy/politis-news/kyp ... ko-ochima/
Dimsabas έγραψε:https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/1259021194296888/
FIFY
224v έγραψε:Σε ξενοδοχείο της Αθήνας!!!!!πόσες ώρες θα θέλει να κάτσει εκεί ένα όχημα??? ΧΑ ΧΑ!!!!Σταθμός φόρτισης σε κολόνα στη Γλυφάδα. Λογικά εργολαβία Γύφτων που παλαιότερα άραζαν στο σημείο. Να δω γύφτο με το φορτηγάκι του Elon και τι στον κόσμο...
< Note >
Dimsabas έγραψε:σταθμός φόρτισης σε κολόνα στη Γλυφάδα. Λογικά εργολαβία Γύφτων που παλαιότερα άραζαν στο σημείο. Να δω γύφτο με το φορτηγάκι του Elon και τι στον κόσμο...Ενδιαφέρον. Μήπως είναι απομεινάρι από Χριστουγεννιάτικα φώτα;
Πάντως στο Λονδίνο έχουν στήσει μπρίζες φόρτισης σε πολλές κολώνες. Βέβαια θα πρέπει να βρεις να παρκάρεις ακριβώς εκεί, δεν μπορούν ακόμα να απαγορέψουν το παρκάρισμα σε μη ηλεκτρικά στις κοινές θέσεις παρκαρίσματος.
italakias έγραψε:Η απατη φιλε μου ειναι οτι το τελικο προιον ειναι εις βαρος του καταναλωυη που τελικα πληρωνει τα προστιμα που μετακυλιουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες σε αυτον....Δεν λέγεται απάτη αυτό. Οποιαδήποτε επιχείρηση έχει έσοδα και έξοδα, από περίπτερο μέχρι αυτοκινητοβιομηχανία. Στα έξοδα μπαίνει και το ενοίκιο και οι μισθοί αλλά και τα όποια πρόστιμα. Τα έσοδα πάντα προσπαθείς να είναι όσο πιο πολλά μπορείς. Οπότε λογικό αν μπορείς να αυξήσεις την τιμή θα το κάνεις προσπαθώντας να μεγιστοποιήσεις το κέρδος σου. Αυτό δεν είναι ο στόχος κάθε εμπορικής επιχείρησης; Αν δεις ότι το κέρδος σου μεγαλώνει αν πληρώσεις μερικά πρόστιμα νομίζεις θα διστάσουν;
Εγω βαζω και την διαφορα κερδους απο καυσιμο σε ρευμσ.
Ετσι με το φτωχο μου το μυαλο συμπεραινω οτι προκειται για απατη και προφανως δεν ειμαι μπουφος οπως με θεωρουν οι κατασκευαστες να δωσω τα λεφτα μου και να ψαχνω να βρω πριζες στα βουνα.
Αν στο μελλον παρουσιασουν οχημα με αυτονομια ισαξια των κλασικων,πολυ γρηγορη φορτιση και δυνατοτητσ τοποθετησης πιο συγχρονων στο μελλον μπαταριων με πολυ χαμηλο ομως κοστος αγορας,το συζηταμε.
Προς το παρον θα παρουν @@ μου.
Φυσικά και για σένα που θέλεις να πας στα βουνά τα τωρινά ηλεκτρικά είναι ακατάλληλα, δεν είναι απάτη. Για άλλους που δεν πάνε στα βουνά ή που έχουν αρκετά σημεία φόρτισης στη χώρα τους ή που δέχονται να υποστούν την αναμονή για φόρτιση είναι απόλυτα σωστή αγορά.
Αλλά γιατί αφήνεις να εννοηθεί ότι όλα τα καταναλωτικά αντικείμενα αγοράζονται με τα σωστά κριτήρια; Πολύ συχνά ο αγοραστής αγοράζει λάθος. Εσύ πχ ξοδεύεις λεφτά για τσιγάρα.... και μιλάς για μπούφους....
Όσο για για την απαξίωση, για σκέψου απαξίωση που φάγανε όσοι με 3000+ κυβικά, ή όσοι με ντίζελ κλπ. Και γενικά όλα τα αυτοκίνητα απαξιώνονται, ο ρυθμός βέβαια διαφέρει ανάλογα με αξιοπιστία, φορολογία κλπ. Ό,τι ισχύει για όλα θα ισχύει και για τα ηλεκτρικά, φυσικά και θα απαξιωθούν και ειδικά τα πρώτα με πολύ χαμηλή αυτονομία. Ιδίως τα μεγάλα. Τα πόλης μια χαρά καλύπτουν τις ανάγκες τους και τώρα και στο μέλλον. Αν θέλεις απλά να κάνεις 20-30χλμ 2 φορές τη μέρα με ένα Zoe, Up κλπ θα συνεχίσεις να μπορείς, είτε εσύ είτε όποιος το πάρει μτχ να το κάνετε για πολλά χρόνια.