Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#809801 ΙΜΗΟ η λύση δεν είναι αντικατάσταση των ΜΕΚ με (πανάκριβα για πολύ καιρό ακόμα) ηλεκτρικά

Η λύση είναι ΠΟΛΥ γενναία ενίσχυση των ΜΜΜ, ποδηλατόδρομοι, απαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ στο κέντρο, ελεγχομενη στάση-στάθμευση παντού (μονο για μόνιμους κατοίκους και πολύ περιορισμένη επι πληρωμή για όλους
τους υπόλοιπους - να δεις για ποτε στελνει ο άλλος στην ανακύκλωση το σαραβαλάκι που τώρα το παίρνει για να πάει για καφέ)

Εννοείται ΜΜΜ και ΦΔΧ και τουριστικά στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Τα δε ΜΜΜ σε πολυ προσιτές τιμές για όλους ή και δωρεάν για μεγάλες ομάδες του πληθυσμού
Ας μπαίνουν μέσα κι ας επιδοτούνται απο το κράτος, δεν έγινε κάτι

Προφανώς επειδή αυτά θέλουν επενδύσεις μιλάμε για πολλά δις κρατικό χρήμα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς

Κι εννοείται αυστηρή αστυνόμευση για όλα αυτά (όχι ο κάθε βλαχοδημαρχος να βγάζει χύμα κάρτες στάθμευσης-κυκλοφορίας για ρουσφέτι ξέρω γώ)

Τώρα, πατίνια κλπ ποδήλατα στο χάος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι εκτος συζήτησης. Ας γίνουν τα παραπάνω να ξεμπουκωσουν λίγο δρόμοι και πεζοδρόμια και το συζητάμε
Και τότε συζητάμε αν το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που θα χρειάζεται (?) η κάθε οικογένεια (γιατί τώρα χρειάζεται και κυκλοφορεί 2-3) θα ειναι ηλεκτρικό ή όχι (κι αν θα ειναι σημαντικό αυτό)
Άβαταρ μέλους
By rafi
#809803 Επίσης μία πολύ καλή κίνηση και πολύ οικολογική ταυτόχρονα είναι ότι τώρα με τα ηλεκτρικά, ένα σούπερ μίνι θα κοστίζει 30.000€, οπότε μόλις χαλάσει και η τελευταία γενιά θερμικών αυτοκινήτων δεν θα υπάρχουν αυτοκίνητα για να μολύνουν το περιβάλλον αφου κανείς δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει καινούριο! WIN WIN :yahoo:

Ένα φαν φακτ για τη Νορβηγία, τώρα που κόπηκε η επιδότηση στα ηλεκτρικά το μερίδιο αγοράς τους έπεσε κατακόρυφα. Αλλά αυτοί είναι πολιτισμένοι βόρειοι, όχι σαν και μας, αυτοί μόνο παράγουν το πετρέλαιο δεν το καίνε.. Εμείς βέβαια στον φτωχό νότο απαγορέυεται και να το παράγουμε και να το καίμε..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809804
Asimov έγραψε:ΙΜΗΟ η λύση δεν είναι αντικατάσταση των ΜΕΚ με (πανάκριβα για πολύ καιρό ακόμα) ηλεκτρικά

Η λύση είναι ΠΟΛΥ γενναία ενίσχυση των ΜΜΜ, ποδηλατόδρομοι, απαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ στο κέντρο, ελεγχομενη στάση-στάθμευση παντού (μονο για μόνιμους κατοίκους και πολύ περιορισμένη επι πληρωμή για όλους
τους υπόλοιπους - να δεις για ποτε στελνει ο άλλος στην ανακύκλωση το σαραβαλάκι που τώρα το παίρνει για να πάει για καφέ)

Εννοείται ΜΜΜ και ΦΔΧ και τουριστικά στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Τα δε ΜΜΜ σε πολυ προσιτές τιμές για όλους ή και δωρεάν για μεγάλες ομάδες του πληθυσμού
Ας μπαίνουν μέσα κι ας επιδοτούνται απο το κράτος, δεν έγινε κάτι

Προφανώς επειδή αυτά θέλουν επενδύσεις μιλάμε για πολλά δις κρατικό χρήμα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς

Κι εννοείται αυστηρή αστυνόμευση για όλα αυτά (όχι ο κάθε βλαχοδημαρχος να βγάζει χύμα κάρτες στάθμευσης-κυκλοφορίας για ρουσφέτι ξέρω γώ)

Τώρα, πατίνια κλπ ποδήλατα στο χάος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι εκτος συζήτησης. Ας γίνουν τα παραπάνω να ξεμπουκωσουν λίγο δρόμοι και πεζοδρόμια και το συζητάμε
Και τότε συζητάμε αν το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που θα χρειάζεται (?) η κάθε οικογένεια (γιατί τώρα χρειάζεται και κυκλοφορεί 2-3) θα ειναι ηλεκτρικό ή όχι (κι αν θα ειναι σημαντικό αυτό)

Αυτό θέλει πολύ παραπάνω χρήμα, και έχει και πολύ παραπάνω πολιτικό κόστος. Και εννοείται, αν αντιδρούν 5 για τα ηλεκτρικά, για κάτι τέτοιο θα αντιδράσουν 15.
:lol:
Το βασικό σου λάθος είναι πως θέλεις να στείλεις όλους με το ζόρι στα ΜΜΜ, κάτι που ειδικά στην Αθήνα που τρέχει ακόμη με λεωφορεία του 1990, είναι ακόμη χειρότερη ουτοπία. Σε αυτή την ουτοπία πάντως, τα πατίνια και τα ποδήλατα, θα βοηθούσαν πάρα πολύ, γιατί χωρίς αυτά, αυτός που μένει πιο μακριά από στάση Μετρό, θα πρέπει να κάνει διπλάσιο χρόνο για να πάει στον προορισμό του.
Γενικώς, στο χαρτί φαίνεται ωραίο, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο από αυτό που προτείνω εγώ και ήδη έχει μπόλικες αντιδράσεις απ' ότι μπορείς να διαβάσεις.
:s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#809805 Γιατί, όταν ο άλλος δεν θα έχει λεφτά να πάρει ηλεκτρικό που λέει και ο rafi πάλι στα ΜΜΜ δεν τον στέλνεις; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809806
rafi έγραψε:Ένα φαν φακτ για τη Νορβηγία, τώρα που κόπηκε η επιδότηση στα ηλεκτρικά το μερίδιο αγοράς τους έπεσε κατακόρυφα. .

Λογικο ηταν αυτο αφου οσοι ηθελαν να αγορασουν το εκαναν πριν τελειωσει το 22.

Να περασει ο χρονος, να δουμε ποσο επηρεασε τις πωλησεις η αφαιρεση των κινητρων.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809807
axel12p έγραψε:Γιατί, όταν ο άλλος δεν θα έχει λεφτά να πάρει ηλεκτρικό που λέει και ο rafi πάλι στα ΜΜΜ δεν τον στέλνεις; :hmmm:

Όχι, μπορεί να κρατήσει το παλιό του, ή να πάρει μεταχειρισμένο θερμικό. Όπως το γράφει ο Asimov, ακόμη και το δικό του δεν θα μπορεί να το μετακινήσει εύκολα, γιατί δεν θα είναι εύκολο να παρκάρει πχ.
Ρε παιδιά, και τώρα η αγορά καινούριου αυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολη. Έχουν φτάσει τα B-SUV στα 30Κ και τα σουπερμίνι τα καταργούν σαν ασύμφορα.
Θέλω να πω, δεν χρειαζόμαστε τα ηλεκτρικά για να δυσκολευτούμε να πάρουμε αμάξι, ήδη αυτό είναι μια πραγματικότητα!
:help:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809809
Anonymous Founder έγραψε:. Έχουν φτάσει τα B-SUV στα 30Κ και τα σουπερμίνι τα καταργούν σαν ασύμφορα.
Θέλω να πω, δεν χρειαζόμαστε τα ηλεκτρικά για να δυσκολευτούμε να πάρουμε αμάξι, ήδη αυτό είναι μια πραγματικότητα!
:help:

Εξυπνος εισαι, κατσε και σκεψου γιατι συμβαινει

Γιατι καποιος πρεπει να χρηματοδοτησει την εξελιξη των ηλεκτρικων, γιατι πρεπει να μικρυνει η ψαλιδα ωστε τα αυτα να γινουν ελκυστικα, γιατι στην τελικη προτιμουν οι εταιριες να πουλανε λιγοτερα αμαξια αλλα να κερδιζουν περισσοτερα χρηματα :s_wink
Άβαταρ μέλους
By g8777
#809810 Το λογικό δλδ είναι να κουβαλάς 2 σακούλες ΑΒ (αυτές τις άφθαρτες τις βιοδιασπωμενες) γεμάτες γάλατα, ανθότυρο και Καλλιμανης, πάνω σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ κάπου εκεί τον Αύγουστο, παρά να ενισχύσεις τα ΜΜΜ. :s_crazy

Τα είπαμε.

4 άτομα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809811
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:. Έχουν φτάσει τα B-SUV στα 30Κ και τα σουπερμίνι τα καταργούν σαν ασύμφορα.
Θέλω να πω, δεν χρειαζόμαστε τα ηλεκτρικά για να δυσκολευτούμε να πάρουμε αμάξι, ήδη αυτό είναι μια πραγματικότητα!
:help:

Εξυπνος εισαι, κατσε και σκεψου γιατι συμβαινει

Γιατι καποιος πρεπει να χρηματοδοτησει την εξελιξη των ηλεκτρικων, γιατι πρεπει να μικρυνει η ψαλιδα ωστε τα αυτα να γινουν ελκυστικα, γιατι στην τελικη προτιμουν οι εταιριες να πουλανε λιγοτερα αμαξια αλλα να κερδιζουν περισσοτερα χρηματα :s_wink

Είναι όλοι οι κατασκευαστές μέσα στο κόλπο λοιπόν;
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809814
Anonymous Founder έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:. Έχουν φτάσει τα B-SUV στα 30Κ και τα σουπερμίνι τα καταργούν σαν ασύμφορα.
Θέλω να πω, δεν χρειαζόμαστε τα ηλεκτρικά για να δυσκολευτούμε να πάρουμε αμάξι, ήδη αυτό είναι μια πραγματικότητα!
:help:

Εξυπνος εισαι, κατσε και σκεψου γιατι συμβαινει

Γιατι καποιος πρεπει να χρηματοδοτησει την εξελιξη των ηλεκτρικων, γιατι πρεπει να μικρυνει η ψαλιδα ωστε τα αυτα να γινουν ελκυστικα, γιατι στην τελικη προτιμουν οι εταιριες να πουλανε λιγοτερα αμαξια αλλα να κερδιζουν περισσοτερα χρηματα :s_wink

Είναι όλοι οι κατασκευαστές μέσα στο κόλπο λοιπόν;
:s_dunno


για αυξηση κερδων ολοι ειναι μεσα.
Το ξεκινουν οι λιντερ της αγορας και ακολουθουν ολοι.
Τα ιδια συμβαινουν και σε διαφορετικους τομεις του εμποριου.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#809857
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:ΙΜΗΟ η λύση δεν είναι αντικατάσταση των ΜΕΚ με (πανάκριβα για πολύ καιρό ακόμα) ηλεκτρικά

Η λύση είναι ΠΟΛΥ γενναία ενίσχυση των ΜΜΜ, ποδηλατόδρομοι, απαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ στο κέντρο, ελεγχομενη στάση-στάθμευση παντού (μονο για μόνιμους κατοίκους και πολύ περιορισμένη επι πληρωμή για όλους
τους υπόλοιπους - να δεις για ποτε στελνει ο άλλος στην ανακύκλωση το σαραβαλάκι που τώρα το παίρνει για να πάει για καφέ)

Εννοείται ΜΜΜ και ΦΔΧ και τουριστικά στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Τα δε ΜΜΜ σε πολυ προσιτές τιμές για όλους ή και δωρεάν για μεγάλες ομάδες του πληθυσμού
Ας μπαίνουν μέσα κι ας επιδοτούνται απο το κράτος, δεν έγινε κάτι

Προφανώς επειδή αυτά θέλουν επενδύσεις μιλάμε για πολλά δις κρατικό χρήμα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς

Κι εννοείται αυστηρή αστυνόμευση για όλα αυτά (όχι ο κάθε βλαχοδημαρχος να βγάζει χύμα κάρτες στάθμευσης-κυκλοφορίας για ρουσφέτι ξέρω γώ)

Τώρα, πατίνια κλπ ποδήλατα στο χάος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι εκτος συζήτησης. Ας γίνουν τα παραπάνω να ξεμπουκωσουν λίγο δρόμοι και πεζοδρόμια και το συζητάμε
Και τότε συζητάμε αν το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που θα χρειάζεται (?) η κάθε οικογένεια (γιατί τώρα χρειάζεται και κυκλοφορεί 2-3) θα ειναι ηλεκτρικό ή όχι (κι αν θα ειναι σημαντικό αυτό)

Αυτό θέλει πολύ παραπάνω χρήμα, και έχει και πολύ παραπάνω πολιτικό κόστος. Και εννοείται, αν αντιδρούν 5 για τα ηλεκτρικά, για κάτι τέτοιο θα αντιδράσουν 15.
:lol:
Το βασικό σου λάθος είναι πως θέλεις να στείλεις όλους με το ζόρι στα ΜΜΜ, κάτι που ειδικά στην Αθήνα που τρέχει ακόμη με λεωφορεία του 1990, είναι ακόμη χειρότερη ουτοπία. Σε αυτή την ουτοπία πάντως, τα πατίνια και τα ποδήλατα, θα βοηθούσαν πάρα πολύ, γιατί χωρίς αυτά, αυτός που μένει πιο μακριά από στάση Μετρό, θα πρέπει να κάνει διπλάσιο χρόνο για να πάει στον προορισμό του.
Γενικώς, στο χαρτί φαίνεται ωραίο, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο από αυτό που προτείνω εγώ και ήδη έχει μπόλικες αντιδράσεις απ' ότι μπορείς να διαβάσεις.
:s_scratchhead
Η διαφορά με τις άλλες λύσεις είναι ότι δεν ξεχωρίζει φτωχούς και πλούσιους: τα αντικίνητρα χρήσης των ΙΧ ή η απαγορευση θα είναι καθολικά. Μη σου πω ότι κάτι Βουλιαγμένες, Διονυσοι και Κηφισιες θα πληγούν περισσότερο γιατί είναι στου διαόλου τη μάνα, ενώ το Αιγάλεω και το Περιστέρι, σύντομα και τα Λιοσια, έχουν και μερικές στάσεις μετρο κι ο κοσμάκης θα βολευτεί

Τώρα, για τις αντιδράσεις, προφανώς θα υπάρχουν, αλλά δεν γίνεται αλλιώς
Εκτος αν θεωρείς ότι τα εκατομμύρια για επιδότηση (των εύπορων, για να αντικαταστήσουν την Χ3 με Tesla ξέρω γώ) είναι προσφορότερη λύση από τα εκατομμύρια για οικολογικά λεωφορεία τελευταίας γενιάς και κατασκευή ποδηλατοδρομων

Τεσπα, δεν χρειάζεται να ανακαλύπτουμε την Αμερική: αυτά που περιγράφω -έστω κάποια από αυτά που περιγράφω- στις πολιτισμένες χώρες έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809860 Μόνο που σε έχω προλάβει ήδη και το έχω προτείνει σε παλαιότερη κουβέντα.
Τότε πάλι μόνος μου τα έλεγα για λεωφορεία ηλεκτρικά και ποδηλατοδρομους, και η απάντηση ήταν πού θα παρκάρουμε και αφού έχω εταιρικό, δεν δικαιούμαι να έχω τέτοιες απόψεις.
Ω, να κάτι που είναι και διαχρονικό επιχείρημα. :lol:
Α, και πως κάτι τέτοια είναι μόνον για τα 3Β και όχι για το Γαλάτσι. :s_yes
viewtopic.php?p=794162#p794162
viewtopic.php?p=794181#p794181
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#809865 Αυτό που πρότεινες δεν γίνεται γιατί

Τώρα, πατίνια κλπ ποδήλατα στο χάος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είναι εκτος συζήτησης. Ας γίνουν τα παραπάνω να ξεμπουκωσουν λίγο δρόμοι και πεζοδρόμια και το συζητάμε


Μιλάμε για πόλεις που άπειρα τροχαία γίνονται γιατί δεν έχεις ορατότητα από τα παρκαρισμένα που καταλαμβάνουν κάθε σπιθαμή δρόμου. Που δεν μπορεί να κυκλοφορήσει καρότσι μωρού και ΑμΕΑ στο πεζοδρόμιο, όχι πατίνι και ποδήλατο στον δρόμο. Που άπειροι βλάκες που παίρνουν αυτά τα πατίνια κάνουν μόντες για να βγάζουν τον κόφτη. Δεν μετράω καν τους δίκυκλους που κάνουν σφήνες, διηθήσεις, ψυχρές παραβιάσεις σηματοδοτών και stop, καβαλάνε τις διαβάσεις για να βγουν μπροστά στο φανάρι κλπ και θα σε φάνε λάχανο σε πρώτη ευκαιρία (μαζί και τον εαυτό τους)
Αν δεν φτιάξεις αυτά, τι πατίνι και ποδήλατο, ούτε πεζός

Και προφανώς, μιλάμε μόνο για τις μεγάλες πόλεις, γιατί όντως τα χωριά κι οι κωμοπόλεις θα χρειάζονται ΙΧ για πολλά χρόνια ακόμα, δεν μπορείς να αποκλείσεις τους ανθρώπους εκεί. Δεν έχει και νόημα γιατί θα τους ταλαιπωρήσεις χωρίς να κερδίσεις κάτι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809867 Μα έγραψα το ποσοστό να γίνει τότε. Διαγράμμιση και ποδηλατόδρομοι. Μόνον ΜΜΕ χωρίς ποδήλατα και πατίνια, δεν φτάνει. Δεν μπορείς να καλύψεις αρκετά σενάρια μετακίνησης.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809869 Σημερα το πρωι αλλος ενας κοντεψε να γινει κρεας σκετο με το πατινι του ενω εκανε σφηνες με 25χαω, ευτυχως το τρολει σταματησε κανα μετρο πριν τον χτυπησει. Ο τυπος ειχε ασπρισει, ψελλισε μια συγγνωμη κι ενα ευχαριστω, που δεν τον πατησε ισως, και πηγε στην ακρη να ηρεμησει. Δυο παρολιγον σοβαρα σε δυο μερες, σε αυτα τα 15-17 λεπτα που κανω να διασχισω την Πατησιων. Ποια πατινια τωρα;
Αυτα ειναι για εκει που υπαρχουν υποδομες

Anonymous Founder έγραψε:Μα έγραψα το ποσοστό να γίνει τότε. Διαγράμμιση και ποδηλατόδρομοι. Μόνον ΜΜΕ χωρίς ποδήλατα και πατίνια, δεν φτάνει. Δεν μπορείς να καλύψεις αρκετά σενάρια μετακίνησης.


Μπορουμε να συμφωνησουμε οτι η επιδοτηση της ηλεκτροκινησης ειναι το τελευταιο των τελευταιων που πρεπει να γινουν για να αλλαξει μορφη αυτη η πολη;

Δεν γινεται πχ οταν φτιαχτηκε το Μετρο να εχει δρομολογια ανα 4-5 λεπτα και σημερα 20 χρονια μετα να εχει ανα 7 και βαλε και τα βραδια μετα τις 8 να πηγαινει ανα 12! Δεν ειναι προαστιακος, Μετρο ειναι.

Δεν γινεται να κολλαει το τρολει στην λεωφορειολωριδα γιατι καποιος καφρος εχει παρκαρει εκει "για 5 λεπτα", γιατι ενα φορτηγο ξεφορτωνει, γιατι ενα ταξι αφηνει πελατη.

Δεν γινεται οι εφαρμογες τηλεματικης να δινουν αλλες ωρες και αλλα δρομολογια ή να μην δινουν χρονους για μετα απο 20 λεπτα.

Βαλε καινουργια λεωφορεια, καθαρα, πυκνωσε τα δρομολογια, κι ας μπαινεις μεσα καποιες ωρες και μετα περιορισε την προσβαση στο κεντρο, ωστε να τα χρησιμοποιησουν.

Δωσε κινητρα ηλεκτροκινησης στις εταιριες να παρουν βανακια ηλεκτρικα ωστε οι διανομες στο κεντρο να ειναι καθαρες.

Αφου γινουν αυτα φτιαξε ποδηλατοδρομους, ωστε να ενισχυθει η μικροκινητικοτητα και τοτε θα εχουν νοημα και τα ηλεκτρικα ποδηλατα και τα πατινια.

Τοτε θα δουμε την διαφορα στον αερα της πολης. Οχι οταν ενας που μενει στην Εκαλη ή τον Διονυσο παρει Tesla για να πηγαινει στην δουλεια του στην Κηφισια ή στα Μεσογεια