EDDIE_147 έγραψε:XAXAXAXAXAXA ξέρει και καράτε ο παπατσάκαλος;
Φορτιστές πόρτσε στο Ναύπλιο
Ντίμης που περνάει τυχαία για να ψωνίσει χυλοπίτες -->
Η Stellantis έχει σχέδιο να μειώσει το κόστος κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων κατά 40% έως το 2030, κάτι που σκοπεύει να επιτύχει εν μέρει κατασκευάζοντας η ίδια ορισμένα ανταλλακτικά και ασκώντας πίεση σε εξωτερικούς προμηθευτές άλλων εξαρτημάτων να μειώσουν τις τιμές τους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι ενώ η εταιρεία του θα συμμορφωθεί με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035, θεώρησε ότι αυτοί που πήραν αυτές τις αποφάσεις δεν έχουν την παραμικρή ιδέα εάν τα υλικά για την απόλυτη αυτή μεταβίβαση υπάρχουν.
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... viomixania
- Εθνική Οδό (Λεωφόρος Αθηνών - Μαλακάσα): Ταχύτητα 120-130Kmh, Drive mode: Normal, AC: On
- Επαρχιακό Δίκτυο Eco (Μαλακάσα - Κάλαμος): Ταχύτητα max 60-70Kmh, Drive mode: Eco, AC: Off
- Επαρχιακό Δίκτυο (Κάλαμος - Σταμάτα): Ταχύτητα normal, Drive mode: Normal, AC: On
- Αστικός Κύκλος (Σταμάτα - Μοναστηράκι): Ταχύτητα μποτιλιάρισμα, Drive Mode: Normal, AC: On
Τα αποτελέσματα ήταν:
Εθνική Οδός:
-EQA: 23.7
-iX3: 20.3
-e-C4: 18.3
-500: 17.3
-Kona: 17.1
Επαρχιακός δρόμος eco
-EQA: 16.8
-iX3: 16.2
-e-C4: 12.8
-500: 11.6
-Kona: 11.6
Επαρχιακός δρόμος
-EQA: 21.0
-iX3: 21.2
-e-C4: 15.7
-500: 13.9
-Kona: 14.7
Αστικός κύκλος:
-EQA: 15.1
-iX3: 15.5
-e-C4: 11.6
-500: 10.4
-Kona: 8.5
Προσωπικά, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το Kona, που στις περισσότερες περιπτώσεις καίει λιγότερο και από το 500άρακι και με απογοήτευσε η επίδοση της EQA που ειδικά στην Ε.Ο. είναι πολύ χειρότερη όλων, ακόμη και από την iX3 που είναι σαφέστατα μεγαλύτερο και δυνατότερο αυτοκίνητο (για την ακρίβεια ακόμη και το Kona είναι ισχυρότερο από την EQA).
Νομίζω πως από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, η Hyundai είναι από τους λίγους που πλησιάζουν σε απόδοση την Tesla.
Συμφωνώ απόλυτα στο σχόλιο για το Kona.
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέξαμε η τελική του τιμή (με την επιδότηση που θα καλυφτεί αργότερα) άγγιξε σχεδόν τα 18.000 ευρώ, τιμή που δεν συναντούμε στην κατηγορία των ηλεκτρικών.
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-stin-ellada-to-pio-prosito-ilektriko-montelo/
Αυτό δεν είναι που με την επιδότηση, βγαίνει στο εξωτερικό στα 10 χιλιάρικα; Το περίμενα πιο οικονομικό.
< >
kostis20 έγραψε:Και στη ψηλή γέφυρα της διώρυγας θα είναι ωραία .Έχει πολύ χώρο.Ειναι και κατι κλειστά τουριστικά του 80 παραδίπλα.Καπου έχει και waterpark και ένα διαγνωστικό κέντρο Οπότε όσο περιμένεις να φορτίζει μπορείς να χαλαρώσεις στο νερό ή να κάνεις αιματολογικές,μαγνητική κτλ.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΣΧΑΧΑΧΑ
< >
Όταν μπορέσω θα το βάλω στα funniest!
kostis20 έγραψε:Και στη ψηλή γέφυρα της διώρυγας θα είναι ωραία .Έχει πολύ χώρο.Ειναι και κατι κλειστά τουριστικά του 80 παραδίπλα.Καπου έχει και waterpark και ένα διαγνωστικό κέντρο Οπότε όσο περιμένεις να φορτίζει μπορείς να χαλαρώσεις στο νερό ή να κάνεις αιματολογικές,μαγνητική κτλ.
< >
Το μόνο κλειστό,είναι το ξενοδοχείο στον Ισθμό πλεον......7 φορτιστές έχει εκεί τριγύρω....ανάπτυξη kostis, μετά τις εξετάσεις και τις βουτιές αν θέλεις και εσύ ανεφοδιασμό υπάρχουν και καφέ,σουβλάκια και Goodys.....
Το Mare West είναι δυτικά της πόλης και οι θέσεις των φορτιστών θα είναι και οι μοναδικοί υπο σκιά.....
Συνοπτικά συμπεράσματα:
Στο Σενάριο 1 δηλ. την ηλεκτροκίνηση, οι προκαταρκτικοί υπολογισμοί μας δείχνουν ότι η συνολική μάζα μετάλλου λιθίου που θα απαιτείτο για να κατασκευασθούν οι μπαταρίες του παγκοσμίου στόλου των περίπου 1,4 δις. ηλεκτροκίνητων οχημάτων της πράσινης μετάβασης (ΙΧ, δικύκλων, φορτηγών, αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, τραίνων, κλπ) θα ανερχόταν σε 6,1 εκ. τόνους, δηλ. το 29% των βεβαιωμένων παγκοσμίων αποθεμάτων (21 εκ. τόνοι το 2020). Με ετήσια παραγωγή 95-100 χιλ. τόνων Li (σημ. δική μου: Το σύνολο δηλαδή της ετήσιας παραγωγής, που το 2021 ήταν κάπου στις 100χιλ τόνους) θα χρειάζονταν 61 χρόνια εξόρυξης για να παραχθεί αυτή η πρώτη γενιά μπαταριών, η οποία θα είχε διάρκεια ζωής 8-10 ετών. Για το νικέλιο το σενάριο αυτό θα απαιτούσε το 45,1% των παγκόσμιων αποθεμάτων νικελίου, ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας δεν υφίσταται στη Γη αρκετό κοβάλτιο στα τρέχοντα αποθέματα για να καλύψει τη ζήτηση ( ) και θα χρειαστεί να ανακαλυφθούν περισσότερα.
Αν τριπλασιαστεί ΑΥΡΙΟ η παγκόσμια παραγωγή, και χρησιμοποιούμε ΟΛΟ το λίθιο που βγάζουμε ΜΟΝΟ για να παράγουμε μπαταρίες αυτοκινήτων (προφανώς μιλάμε για ουτοπικό σενάριο), μιλάμε για 20 χρόνια μέχρι να βγει η πρώτη σειρά μπαταριών που θα χρειάζεται αντικατάσταση κάθε 10 χρόνια...
Είναι προφανές λοιπόν, πως η μπαταρία λιθίου είναι μία εξαιρετική λύση και θα παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην μετάβαση στην zero carbon οικονομία, αλλά δεν επαρκεί και θα πρέπει να υπάρξει μία πλειάδα λύσεων (και τα λεφτά μου θα πήγαιναν στο υδρογόνο).
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα