Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#506789
fokion έγραψε:...
β. Στας ευρωπας η πυρινικη ενεργεια ζει και βασιλευει και για το αμεσα προβλεπτό μελλον
...


Εικόνα

:hmmm:

fokion έγραψε:κι αυτο χωρις να εχουμε υπολογίσει δευτερογενή κόστη οπως επανεκπαίδευση τεχνικών απαξίωση υπαρχόντων ανταλλακτικών γραμων παραγωγής κ.λ.π.


Φαντάζομαι και πριν 100 χρόνια κάτι τέτοιο θα λέγαν όταν πηγαίναμε από τα κάρα και τις ατμομηχανές στα αμάξια. Που να εκπαιδεύουμε πάλι τους τεχνικούς...
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#506792
bill33 έγραψε:No longer tech darling? Tesla is losing $6,500 every minute
https://www.rt.com/business/425542-elon ... la-losses/
(δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το RT.com )


Εννοείται οτι είναι τελείως αναξιοπιστό γιατί η Ρωσική οικονομία θα είναι ο πρώτος χαμένος απο την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης αφού πρακτικά όλα τα έσοδα της είναι απο την εξόρυξη και εξαγωγή υδρογονοανθράκων , προσωπικά πιστεύω οτι το μεγαλύτερο ποσοστό της προπαγάνδας των αρνητών της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής προέρχεται απο την Ρωσία αφού οι δήθεν κακές πολυεθνικές της πετροχημικής βιομηχανίες (7 αδελφές ) έχουν απο καιρό στρέψει τις επενδύσεις τους σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας πχ η ΒΡ που απο το 2001 άλλαξε το λογότυπο της απο την ασπίδα στον κιτρινοπράσινο ήλιο και υιοθέτησε το σλογκαν "Beyond Petroleum" ,φυσικά δεν είναι άγιες και έχουν και αυτές μερίδιο στα Ρωσικά αποθέματα αλλα τουλάχιστον έστω και για τα μάτια του κόσμου οι Ρώσοι δεν έχουν δείξει κάτι ενναλακτικό όταν ακόμη και οι Σαουδάραβες εκπόνησαν απο το ΄16 το Saudi Vision 2030 https://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_Vision_2030
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#506801 Άλλο δείγμα του πόσο αναξιόπιστο σε αυτό τον τομέα είναι το RT

https://www.rt.com/business/425404-tesl ... -chairman/

Φυσικά όλα τα ΜΜΕ το αναπαρήγαγαν άμεσα (βγάζω το καπέλο μου στην Ρωσική προπαγάνδα)
Λες και μας καίγεται καρφί τι πιστεύει και τι επιθυμεί ενας τύπος με ...12 μετοχές
Αν δεν τις θέλει τις αγοράζω εγώ :)
Άβαταρ μέλους
By bill33
#506804
MONMAN έγραψε:Άλλο δείγμα του πόσο αναξιόπιστο σε αυτό τον τομέα είναι το RT

https://www.rt.com/business/425404-tesl ... -chairman/

Φυσικά όλα τα ΜΜΕ το αναπαρήγαγαν άμεσα (βγάζω το καπέλο μου στην Ρωσική προπαγάνδα)
Λες και μας καίγεται καρφί τι πιστεύει και τι επιθυμεί ενας τύπος με ...12 μετοχές
Αν δεν τις θέλει τις αγοράζω εγώ :)

Οπως είδες κράτησα πισινή απο την αρχή γιατί διάβασα ότι χρηματοδοτείται απο την Ρώσικη κυβέρνηση.

Οσο για σπάνιες γαίες είχα δει το http://www.in.gr/2013/03/22/tech/koitas ... i-iapwnia/
με όλες τις δυσκολίες που υπάρχουν λόγου του μεγάλου βάθους.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#506849
fokion έγραψε:προσπαθω να αντιληφθώ το οικολογικό του πραγματος αλλα κατι δε μου κολλαει...

και διορθωστε με αν κανω λαθος.

Για να κινηθουν τα αυτοκινητα θελουν Χ κιλοβατ.
Αυτα τα κιλοβατ "καπου" πρεπει να παραχτουν ειτε ειναι επι του οχηματος ειτε - στη περιπτωση μας - καπου "αλλου".
Ποσο σιγουρο ειναι οτι η "μολυνση ανα κιλοβατ" ειναι λιγότερη για την παραγωγή ηλ. ενεργειας οταν:
α. στην ελλαδα "καιμε" κατα κυριο λογο λιγνίτη ή/και φ. αεριο... Απο οσο θυμαμαι η συμετοχη των ΑΠΕ δεν υπερβαινει το 20-25%.
β. Στας ευρωπας η πυρινικη ενεργεια ζει και βασιλευει και για το αμεσα προβλεπτό μελλον

βεβαια σκεφτομαι και καποια ακομα θεματα.
α. Ανακυκλωνονται οι μπαταρίες αυτες? Αν οχι τι?
β. οι ηλεκτοπαραγωγες μοναδες εχουν ανα αποδιδόμενο KW καλυτερη αποδοση απο ενα κιν εσωτερικής καυσης συνυπολογιζοντας ολες τις απώλειες "μεχρι την πριζα"?

Μηπως παμε σε μια φουσκα α λα ντιζελ???
μηπως "ολο αυτο" ειναι το next best thing για την αυτοκινητοβιομηχανια ωστε να αποφυγει τον "κορεσμό"???

Δε ξερω....


Η Tesla αυτή τη στιγμή στην Αυστραλία δημιουργεί κατανεμημένο (vs. κεντρικοποιημένο) εργοστάσιο παραγωγής/αποθήκευσης ενέργειας. Θα προσφέρει δωρεάν σε 50.000 κατοικίες το https://www.tesla.com/powerwall με την προϋπόθεση να παρέχουν μέρος της αποθηκευμένης ενέργειας στο δίκτυο όταν ζητηθεί. Ο Μασκ εφαρμόζει λογικές που μας είναι γνώριμες από την πληροφορική (P2P, torrents, κτλ) στην ενέργεια. Σίγουρα βλέπει μπροστά, το κατά πόσο θα του βγει θα δείξει.

https://electrek.co/2018/02/04/tesla-powerwall-solar-virtual-power-plant/
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506858 Εικόνα

Προσπάθεια κ της Renault , οι μπαταρίες μετά από 10 χρόνια να χρησιμοποιηθούν σε οικιακή χρήση σε σύνδεσμο με ηλιακή ενέργεια


< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#506866 To Drive είχε ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την αντιστοίχιση ηλεκτρικής ενέργειας και κατανάλωσης ΜΕΚ, πριν 2-3 τεύχη. Αν θυμάμαι καλά, στην Ελλάδα με τη βρώμικη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολύνει σα να καίει 4,5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στη Νορβηγία, όπου το 99% της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ΑΠΕ, το αντίστοιχο νούμερο ήταν αδιανόητα χαμηλό.
Ασφαλώς και το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχει ένα πάνελ κι ο καθείς να φορτίζει το αυτοκίνητό του τελείως οικολογικά. Αλλά αυτό δεν είναι φθηνό...
Επίσης, όλα αυτά δεν έχουν και πολύ νόημα όταν υπάρχουν τόσο ρυπογόνα φορτηγά/πλοία/αεροπλάνα/εργοστάσια εκεί έξω.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506868
Dimsabas έγραψε:To Drive είχε ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την αντιστοίχιση ηλεκτρικής ενέργειας και κατανάλωσης ΜΕΚ, πριν 2-3 τεύχη. Αν θυμάμαι καλά, στην Ελλάδα με τη βρώμικη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολύνει σα να καίει 4,5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στη Νορβηγία, όπου το 99% της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ΑΠΕ, το αντίστοιχο νούμερο ήταν αδιανόητα χαμηλό.
Ασφαλώς και το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχει ένα πάνελ κι ο καθείς να φορτίζει το αυτοκίνητό του τελείως οικολογικά. Αλλά αυτό δεν είναι φθηνό...
Επίσης, όλα αυτά δεν έχουν και πολύ νόημα όταν υπάρχουν τόσο ρυπογόνα φορτηγά/πλοία/αεροπλάνα/εργοστάσια εκεί έξω.


Κ πάνελ έχουμε :yahoo:
Αλλά όπως ειπες όλα είναι σχετικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506874 Ακριβώς...

Όλα εξαρτώνται από το πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε πως τα δίκτυα ηλεκτροδότησης πρέπει να αναβαθμιστούν σημαντικά για να σηκώνουν όλο αυτόν τον επιπλέον φόρτο. Κάτι που σημαίνει αρκετές επενδύσεις.

Εν πάσει περιπτώσει, πέρα από τον Μασκ, προφανώς και μακάρι να κινηθούμε προς ένα καθαρότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον μέλλον.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#507323 Και μιας κ το τερματίσανε στο έδαφος...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#507350 Συζητάμε για το πόσο μολύνουν τα ηλεκτρικά, τη στιγμή που στην παραλιακή, το φτιαγμένο GTR (με πινακίδα 6000) έβγαζε ΤΟ ντουμάνι και μύριζε στα 500 μέτρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#511368 Το WhatCar? διεξήγαγε το τεστ στον «πραγματικό κόσμο», με τα τρία αυτοκίνητα να δοκιμάζονται σε αυτονομία σε κονβόι. Το e-Golf ήταν τελευταίο, αλλά η αυτονομία του ήταν σοκαριστικά απογοητευτική. Άδειασε την μπαταρία του σε 150 km, στη μισή απόσταση δηλαδή απ’ ό,τι ισχυρίζεται επίσημα η Volkswagen.

Μην φανταστείτε ότι το Leaf τα κατάφερε καλύτερα: 174 km με μια φόρτιση, ήγουν άγγιξε το 46% της επίσημης τιμής. Η έκπληξη ήταν το Zoe που τα πήγε σημαντικά καλύτερα, φτάνοντας τα 217 km ή σχεδόν το 59% της επίσημης τιμής. Το γαλλικό EV, παρόλο που έχει περίπου το ίδιο μέγεθος μπαταρίας, έχει πολύ λιγότερο ισχυρό κινητήρα, έτσι δεν μπορεί να «πίνει» το ρεύμα με το μπουκάλι.

https://www.drive.gr/news/kosmos/neo-ni ... lexe-video
Άβαταρ μέλους
By glf
#511372 Αυτά είναι τα πιο χρήσιμα τεστ..
Σε μας ένα πραγματικό παράδειγμα χρήσης ήταν με τα BMW i3 που είχαν δώσει σε φορείς εδώ Κοζάνη.
Η αυτονομία τους ήταν να πάνε και να γυρίσουν μέχρι τη Βέροια (όλο Εγνατία Οδό).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#511377
glf έγραψε:Η αυτονομία τους ήταν να πάνε και να γυρίσουν μέχρι τη Βέροια (όλο Εγνατία Οδό).


ποσα χλμ δλδ?