Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#706537 Πρωτον δεν ειναι ποδηλατα, ειναι μοτοποδηλατα και τζαμπα μαγκιες ( σαν να λεμε αλτηρες με υποβοηθηση :s_biggrin , κοβαθε ΜΙΛΑ :adminpower: ) και δευτερον δεν αγοραζουν ολοι ποδηλατα τετοιας κατηγοριας τιμης. Εδω δεν αγοραζαν ουτε την εποχη που

Εικόνα

επι Μεγαλου. Τουλαχιστον εκπληρωθηκε ο μεγαλος καημος της Γλυκεριας , τα πεντακοσαευρα εγιναν πετσετακια. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#706538 Α ωραία εκεί θα πάμε να βάλουμε και sidecar στο ηλεκτρικό ποδήλατο να πάμε στα πεθερικά με τον junior. Ή καμιά ηλεκτρική φλορέτα τρικάβαλο :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#706539 Ποιο είναι το αντίστοιχο ενός ideal των 2000+ που καταλήγει με την επιδότηση 1200+?
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706541 Σόρι, δεν έχω εντρυφήσει στην γκάμα των Ideal. Αλλά στην Cube και στα CTM που κοιτάω τώρα, τα νούμερα είναι συγκρίσιμα.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#706542
g8777 έγραψε:Ο μεσος εργαζομενος μπορει να κουνησει το μαγικο του ραβδι και να διπλασιασει το 500 ευρο που εχει στην ακρη για να παρει ποδηλατο. :vava: :vava: :vava: :vava:
Σάββα εσύ;

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#706546 μια άλλη επιλογή αντί για ηλεκτρικό θα είναι και με το φυσικό αέριο, με πολύ λιγότερο προβληματισμό για την αυτονομία και το κόστος απόκτησης και λειτουργίας. στην καθημερινότητα, αστικής μετακίνησης και ένα 1000αρι φτάνει και περισσεύει. προσωπικα θα ήθελα ένα νέο με 100 άλογα και μικρό μέγεθος καλοστημένο χωρίς γκατζετακια για να πηγαίνω όπου μου αρέσει στην περιοχή μου. για διακοπές με φορτωμένο πράματα μέχρι 150 άλογα γιατί τα όρια θα παραφυλανε!!!! για Θεσσαλονίκη πχ το τραίνο είναι πλέον εδώ με 3 ώρες!!! Ηλεκτρικά με 40000+ είναι υπερβολή.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706548
drdino έγραψε:Δικαίωμά σου να μην σου λέει τπτ μια Χ1 στα 40k, εγώ το καταλαβαίνω αυτό· το θέμα είναι πως υπάρχουν πολλοί που δεν καταλαβαίνουν καθόλου γιατί να πάρει κανείς σήμερα μια X1/3008/Qashqai και θεωρούν αυτόματη επιλογή το ηλεκτρικό σε αυτά τα λεφτά (για να κάνουν οικονομία μετά κλπ κλπ).

Κουβέντα κάνουμε. Προφανώς όλος ο κόσμος που χρειαζεται ένα αυτοκίνητο για να κάνει την δουλειά του θα κοιτάξει και την Χ1 και τον ανταγωνισμό. Αυτό που λέω όμως είναι πως όταν φτάσουμε σε ποσά 40Κ+ δεν γίνεται να μην μπει σαν σκέψη και το Tesla. Προφανώς όχι για την οικονομία σαν κύριο λόγο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα.
drdino έγραψε:Επίσης τα πλεονεκτήματα της Tesla (btw οπως έχω πει υπάρχει κι αλλού κι εδώ και καιρό) αφορούν πάλι αυτούς που τους νοιάζει το να πάρουν extra λειτουργίες αργότερα ή να φτιάξουν τυχόν bugs. Κάποιοι λοιπόν θέλουν να πάρουν αμάξι για να το χρησιμοποιήσουν ΤΩΡΑ και επίσης περιμένουν το αυτοκίνητο να δουλεύει σωστά με το κλειδί στο χέρι. Το OTA το αναφέρεις συχνά και δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί είναι κάτι τόσο τρομερό. Να μου πεις SOA (Service Oriented Architecture) να το καταλάβω, εκεί ανοίγεται περίο δόξης λαμπρό για διάφορες λειτουργίες (όπως πχ dashcams, εποπτεία χώρου κλπ κλπ).

Το ΟΤΑ είναι απαραίτητο όταν μιλάμε για μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη. Δεν γίνεται να βελτιώσεις τους αλγόριθμούς σου διαφορετικά. Η Tesla επειδή είναι συνδεδεμένη με το αυτοκίνητό σου, το βελτιώνει με τα ΟΤΑ, αλλά ταυτόχρονα "μαθαίνει" και από τα δεδομένα του. Το connected car είναι μια αναγκαιότητα, αν θέλουμε να μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι πάντες. Είναι βασικό στοιχείο και του 5G φυσικά σε ό,τι αφορά όλα τα ITS projects.
Όσο για το κλειδί στο χέρι, θέλεις να μου πεις πως αν αγοράσω σήμερα ένα αυτοκίνητο άλλου κατασκευαστή, θα δουλεύουν όλα τέλεια παντού και πάντα; Δηλαδή, τα συστήματα ασφαλείας του T-roc μου δουλεύουν τέλεια; Όχι βέβαια, μόνον κάτω από συνθήκες και ναι μεν αλλά. Αλλά το προτιμώ από το να μην υπάρχουν καθόλου.
Όσο για το SOA, προφανώς όταν πλέον το service έχει όλο και μεγαλύτερη σημασία, τόσο θα μετακινούμαστε και προς τέτοια μοντέλα. Και αυτό αφορά όλους τους χώρους, όχι μόνον τα αυτοκίνητα. Υπάρχει μια στροφή στο subscription ό,τι κι αν είναι αυτό: ο κόσμος πληρώνει subscription για να δει τηλεόραση, για ν'ακούσει μουσική, για να παίξει παιχνίδια, αλλά και αλλού. Δεν διαφωνώ κάπου.
drdino έγραψε:Για το μοντέλο οκ, θα ακουστεί κάπως αυτό που θα πω αλλά δεν χρειάζεται να είμαστε εγώ κι εσύ σίγουροι για το πώς θα λυθεί, σημασία έχει τι θα κάνουν οι κατασκευαστές κι η αγορά.
https://www.groupe-psa.com/en/story/fre ... -movement/
https://www.ford-mobility.eu/
Μερικά παραδείγματα για αυτό το κομμάτι. Κι αυτό φαίνεται κι από το πόσοι 18χρονοι ενδιαφέρονται να πάρουν δίπλωμα/αγοράσουν αμάξι κλπ κλπ στον "πολιτισμένο δυτικό κόσμο".

Ναι, τα έχω διαβάσει και μας τα έχουν παρουσιάσει και στην δουλειά τέτοια μοντέλα. Δεν ξέρω ακόμη όμως αν αυτά θα επικρατήσουν, αν πρέπει να κρατήσουμε για τα ηλεκτρικά μικρό καλάθι, γι'αυτά πρέπει να κρατήσουμε ακόμη μικρότερο.
drdino έγραψε:Το leasing vs αγορά είναι ήδη εδώ και συντηρεί τα νούμερα πωλήσεων που βλέπουμε γύρω μας σε αμάξια που έχουν τιμή αγοράς που σε κάνει να παραμιλάς. Κανείς δεν θα δώσει 40 χιλιάρικα για να πάρει X1/GLA κλπ, πολλοί θα δώσουν πχ 400 τον μήνα (και μην έχοντας καταλάβει τι θα πει αυτό ως σύνολο στο τέλος του συμβολαίου αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...).

Μα σε μένα το λες αυτό; Αφού έχω πει πρώτος απ' όλους πως όσο μου δίνουν αξιοπρεπές εταιρικό, δεν έχω σκοπό να δώσω λεφτά για καινούριο αμάξι, γιατί απλούστατα αυτά που μ'αρέσουν είναι πανάκριβα! :lol:
Για να το πω και πιο απλά, ακόμη και με diesel χειροκίνητο (δεν αναφέρω μάρκα, γιατί έχουμε και ευαίσθητους...), θα πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και δεν θα δώσω τα ωραία μου λεφτάκια (που δεν τα έχω κιόλας) για ν'αγοράσω κάτι καλύτερο. Είναι μια χαρά και αυτό.
Αν φυσικά θέλω να χαρώ οδήγηση, θα πάω να πάρω κάνα BMW E30 ή κάνα Starlet KP60 με μπλοκέ και μοτέρ από Celica!
:eat: :lol:

Αλλά θέλω να κάνω μια ερώτηση: η αντίρρησή σου είναι πως είμαι πολύ βιαστικός δηλαδή και πως η αυτοκίνηση όπως την ξέραμε έχει λόγο ύπαρξης ακόμη; Χαίρω πολύ, δεν είπα πως δεν έχει. Είπα όπως πως για την δική μου περίπτωση (και για πολλών άλλων) η αυτοκίνηση έχει αλλάξει άρδην. Γιατί για παράδειγμα, ακόμη και στην Αθήνα, αν είχες δρόμους ήπιας κυκλοφορίας που συνέδεαν ευρύτερες περιοχές, με ένα ηλεκτρικό ποδήλατο πας παντού. Η Γλυφάδα είναι λιγότερο από 15 χλμ από το Σύνταγμα. Το Χαλάνδρι ακόμη λιγότερο. Αν δεν είχες θέμα ασφάλειας, με ένα ποδήλατο με 1000€, χωρίς φυσική κατάσταση και χωρίς να κουραστείς, πας σε ίδιο χρόνο σχεδόν με το αμάξι (γιατί θα μπλέξεις στην κίνηση).
Ε, για μένα εδώ είναι η μεγάλη αλλαγή επίσης στο κομμάτι της χρήσης και αγοράς αυτοκινήτου. Εγώ για δουλειές γύρω από το σπίτι, δεν παίρνω αμάξι ή μηχανή, αλλά παίρνω το ποδήλατο πλέον. Τα 2-3 χλμ μου φαίνονται παιχνίδι.

Και πέραν αυτών, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην παρθούν μέτρα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων σε μια πόλη, ξεκινώντας με την κατ' ελάχιστον υψηλότατη φορολόγηση των diesel ώστε ν'αποτρέψουν τον κόσμο από την αγορά τους. Ιδανικά ν'απαγορευτούν από τις πόλεις.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#706555 Όσοι δηλαδή χαίρονται οδήγηση με πετρελαιοκίνητο όχημα; Στην πυρά; :(

(Εμένα εκλέκτοτατος συμφορουμιτης από την άλλη μου έχει πει "Όταν βλέπεις με τί κινούνται τα πλοία και τα φορτηγά για να μπορεί ο κάθε φουφουτος να γεμίζει γκατζετακια το σπίτι του δεν χρειάζεται να κουβεντιασεις κάτι επιπλέον". Η πλάκα είναι ότι οδηγεί ηλεκτροκίνητο, εταιρικό βεβαίως.)
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#706569
Dimsabas έγραψε:Με την επιδότηση, πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα είναι φθηνότερα των αντίστοιχων συμβατικών.


Mε τα 5Κ που έδωσε χρήστης εδώ μέσα για ηλεκτρικό ποδήλατο, ο μέσος οικογενειάρχης εκεί έξω αγοράζει 10ετίας ΙΧ για να καλύψει τις ανάγκες του. :vava:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#706571
Serf έγραψε:Αυτό είναι σοβαρό πρόβλημα. Η πιο πάνω φωτογραφία του Kilometer με το καλώδιο φόρτισης "χύμα στο κύμα" στο πεζοδρόμιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν φοβάται κακοπροαίρετους γείτονες και μη;

Εγώ πιστεύω σύντομα κάποιος θα τον/την καταγγείλει γιατί αυτο το concept ειναι ψιλοαπαράδεκτο και λογικά χρειάζεται άδεια. Σκέψου ο καθένας να τραβούσε απο ένα τέτοιο καλώδιο... Mπορεί βέβαια να μην χρειαστεί καν καταγγελία...
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#706572 Παίδες, επειδή Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νότια και βόρεια προάστεια, ούτε όλοι μένουν στο κέντρο για να μετακινούνται στη κίνηση, υπάρχει και η επαρχία. Υπάρχουν τα φορτηγά που μεταφέρουν παντός είδους προϊόντα, υπάρχουν αγροτικά 4χ4 και τρακτέρ, που τα χρησιμοποιούν για σκληρές εργασίες μέσα σε λάσπη, χιόνια, υπάρχουν αυτοί που δουλεύουν σε περιοχές που δεν πάνε ΜΜΜ ή αυτοί που για να πάνε περνάνε εθνική οδό ή σχολάνε ώρες απαγορευτικές για να πάρουν ποδήλατο -πόσω μάλλον ηλεκτρικό όταν πληρώνονται με €600 το μήνα. Βγείτε λίγο από τη φούσκα σας, και δεν το λέω με κακή διάθεση, ούτε επικριτικά, για να δείτε πως ζει (ο) πολύς κόσμος.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#706580
mirage έγραψε:
Serf έγραψε:Αυτό είναι σοβαρό πρόβλημα. Η πιο πάνω φωτογραφία του Kilometer με το καλώδιο φόρτισης "χύμα στο κύμα" στο πεζοδρόμιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν φοβάται κακοπροαίρετους γείτονες και μη;

Εγώ πιστεύω σύντομα κάποιος θα τον/την καταγγείλει γιατί αυτο το concept ειναι ψιλοαπαράδεκτο και λογικά χρειάζεται άδεια. Σκέψου ο καθένας να τραβούσε απο ένα τέτοιο καλώδιο... Mπορεί βέβαια να μην χρειαστεί καν καταγγελία...


ο τυπος το κανει αυτο πανω απο 2 χρονια γιατι παντα το παρατηρω ειναι στο δρομο που γυρναω απο το τρεξιμο
o δρομος εμπρος ειναι δημοσιος αλλα εχει μια σχετικη απλα και μονοκατοικιες οποτε βασικα βρισκει και το παρκαρει απεξω συνεχεια
μια στις τοσες το φορτιζει ομως, τις πιο πολλες μερες ειναι στο ιδιο σημιο αλλα τα καλωδια δεν υπαρχουν

τωρα αν εχει παρει καμια αδεια κτλ δεν ξερω, ψιλο χυμα τον κοβω αλλα μεχρι τωρα δε φαινεται να του εβγαλε προβλημα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#706582 Αν το εκανε κάθε μέρα θα είχε σιγουρα θέμα. Για μια στο τόσο και για λίγο μαλλον τον ανέχονται οι γείτονες. Αν βεβαια υπηρχαν άλλοι 2-3 σαν αυτόν θα υπήρχε σιγουρα θέμα. Βασικα ειναι απαράδεκτο, καρότσια, αναπηρικά αμαξίδια, trip hazard κλπ, και για το μια στο τόσο αλλα αυτο ειναι αλλο θέμα...
Άβαταρ μέλους
By italakias
#706594 Η κατασταση με τα ηλεκτροκινητα ειναι αυτο που λενε οι γιατροι ,προωρος τοκετος.

Δεν ειναι ετοιμος ο πλανητης ,χρειαζονται χρονια ωστε να δημιουργηθουν εγκαταστασεις φορτισης.

Και επειδη ειμαι σοφοτερος ολων και εδω και πανευρωπαικα και παγκοσμιως,προβλεπω στο μελλον οι ανθρωποι θα στραφουν στα ΜΜΜ οσον αφορα τις κσθημερινες μετακινησεις και τα αυτοκινητα θα τα χρησιμοποιουν σε εξαιρετικες περιπτωσεις.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες θα ενωθουν για να μην καταστραφουν αφου πια θα πουλανε λιγο και ο ελον μασκ θα παρει @@ μου.

Εγω θα αγορασω ενα yugo 45 με κινητηρα lancia delta 1.3 καρμπυρατετ και θα το αραξω στο χωριο μου.
Οταν βγω στην συνταξη θα το πουλησω,θα αγορασω ενα καλυβακι σε παραλιακο μερος και θα ζησω εκει χαζευοντας την θαλασσα και μεχρι να φυγω απαυτην την μιζερη ζωη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706605
Dodger έγραψε:Παίδες, επειδή Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νότια και βόρεια προάστεια, ούτε όλοι μένουν στο κέντρο για να μετακινούνται στη κίνηση, υπάρχει και η επαρχία. Υπάρχουν τα φορτηγά που μεταφέρουν παντός είδους προϊόντα, υπάρχουν αγροτικά 4χ4 και τρακτέρ, που τα χρησιμοποιούν για σκληρές εργασίες μέσα σε λάσπη, χιόνια, υπάρχουν αυτοί που δουλεύουν σε περιοχές που δεν πάνε ΜΜΜ ή αυτοί που για να πάνε περνάνε εθνική οδό ή σχολάνε ώρες απαγορευτικές για να πάρουν ποδήλατο -πόσω μάλλον ηλεκτρικό όταν πληρώνονται με €600 το μήνα. Βγείτε λίγο από τη φούσκα σας, και δεν το λέω με κακή διάθεση, ούτε επικριτικά, για να δείτε πως ζει (ο) πολύς κόσμος.

Υπάρχουν πάνω από 5 εκατομμύρια στην Αθήνα που αν το σκεφτούν διαφορετικά, θα τους κάνει ένα τέτοιο:
https://www.aliexpress.com/item/1005002348320722.html
Με περίπου 600€ το αγοράζεις.
Υπάρχουν επαρχιακές πόλεις στην Ελλάδα που για τις περισσότερες μετακινήσεις καλύπτεσαι και με το παραπάνω. Προφανώς δεν γίνεται για όλους, κάποιοι δεν θα βολευτούν. Δεν μιλάμε να καταργήσουμε τ'αυτοκίνητα πάντως.
Θεωρώ πάντως πως ένα ποδήλατο των 600€ δεν είναι ακριβό σπορ όταν μιλάμε πως θα σου καλύπτει και την μετακίνηση. Ποιες είναι οι φθηνότερες εναλλακτικές δηλαδή; Ναι, ακόμη και με μισθό 600€ το μήνα, θεωρώ μια χαρά τιμή την παραπάνω.
Σκέψου λίγο εναλλακτικά: μήπως η φούσκα λειτουργεί και ανάποδα; Επειδή το ηλεκτρικό ποδήλατο δεν κάνει για όλους (και ποιο κάνει δηλαδή; ), το απορρίπτουμε κατευθείαν;.
Το ίδιο και για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε εγώ μπορώ να το αγοράσω, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν βλέπω την αξία του. Και ούτε λέω να το αγοράσει κάποιος άμεσα προφανώς.

Τα τρακτέρ δεν θα γίνουν αμέσως ηλεκτρικά (να είσαι βέβαιος πως θα γίνουν βέβαια και μάλιστα θα είναι και σύντομα χωρίς οδηγό, όπως είναι και τα drone που χρησιμοποιούνται για αγροτικές εργασίες). Ένα τρακτερ είναι ιδανικό για εφαρμογή ηλεκτρικού, δεν χρειάζεσαι τεράστια αυτονομία συνήθως, αλλά και αν την χρειάζεσαι, το έξτρα βάρος δεν είναι πρόβλημα, αντιθέτως το ζητούμενο.