επι Μεγαλου. Τουλαχιστον εκπληρωθηκε ο μεγαλος καημος της Γλυκεριας , τα πεντακοσαευρα εγιναν πετσετακια.
επι Μεγαλου. Τουλαχιστον εκπληρωθηκε ο μεγαλος καημος της Γλυκεριας , τα πεντακοσαευρα εγιναν πετσετακια.
g8777 έγραψε:Ο μεσος εργαζομενος μπορει να κουνησει το μαγικο του ραβδι και να διπλασιασει το 500 ευρο που εχει στην ακρη για να παρει ποδηλατο.Σάββα εσύ;
drdino έγραψε:Δικαίωμά σου να μην σου λέει τπτ μια Χ1 στα 40k, εγώ το καταλαβαίνω αυτό· το θέμα είναι πως υπάρχουν πολλοί που δεν καταλαβαίνουν καθόλου γιατί να πάρει κανείς σήμερα μια X1/3008/Qashqai και θεωρούν αυτόματη επιλογή το ηλεκτρικό σε αυτά τα λεφτά (για να κάνουν οικονομία μετά κλπ κλπ).
drdino έγραψε:Επίσης τα πλεονεκτήματα της Tesla (btw οπως έχω πει υπάρχει κι αλλού κι εδώ και καιρό) αφορούν πάλι αυτούς που τους νοιάζει το να πάρουν extra λειτουργίες αργότερα ή να φτιάξουν τυχόν bugs. Κάποιοι λοιπόν θέλουν να πάρουν αμάξι για να το χρησιμοποιήσουν ΤΩΡΑ και επίσης περιμένουν το αυτοκίνητο να δουλεύει σωστά με το κλειδί στο χέρι. Το OTA το αναφέρεις συχνά και δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί είναι κάτι τόσο τρομερό. Να μου πεις SOA (Service Oriented Architecture) να το καταλάβω, εκεί ανοίγεται περίο δόξης λαμπρό για διάφορες λειτουργίες (όπως πχ dashcams, εποπτεία χώρου κλπ κλπ).
drdino έγραψε:Για το μοντέλο οκ, θα ακουστεί κάπως αυτό που θα πω αλλά δεν χρειάζεται να είμαστε εγώ κι εσύ σίγουροι για το πώς θα λυθεί, σημασία έχει τι θα κάνουν οι κατασκευαστές κι η αγορά.
https://www.groupe-psa.com/en/story/fre ... -movement/
https://www.ford-mobility.eu/
Μερικά παραδείγματα για αυτό το κομμάτι. Κι αυτό φαίνεται κι από το πόσοι 18χρονοι ενδιαφέρονται να πάρουν δίπλωμα/αγοράσουν αμάξι κλπ κλπ στον "πολιτισμένο δυτικό κόσμο".
drdino έγραψε:Το leasing vs αγορά είναι ήδη εδώ και συντηρεί τα νούμερα πωλήσεων που βλέπουμε γύρω μας σε αμάξια που έχουν τιμή αγοράς που σε κάνει να παραμιλάς. Κανείς δεν θα δώσει 40 χιλιάρικα για να πάρει X1/GLA κλπ, πολλοί θα δώσουν πχ 400 τον μήνα (και μην έχοντας καταλάβει τι θα πει αυτό ως σύνολο στο τέλος του συμβολαίου αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...).
Dimsabas έγραψε:Με την επιδότηση, πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα είναι φθηνότερα των αντίστοιχων συμβατικών.
Serf έγραψε:Αυτό είναι σοβαρό πρόβλημα. Η πιο πάνω φωτογραφία του Kilometer με το καλώδιο φόρτισης "χύμα στο κύμα" στο πεζοδρόμιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν φοβάται κακοπροαίρετους γείτονες και μη;
mirage έγραψε:Serf έγραψε:Αυτό είναι σοβαρό πρόβλημα. Η πιο πάνω φωτογραφία του Kilometer με το καλώδιο φόρτισης "χύμα στο κύμα" στο πεζοδρόμιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Δεν φοβάται κακοπροαίρετους γείτονες και μη;
Εγώ πιστεύω σύντομα κάποιος θα τον/την καταγγείλει γιατί αυτο το concept ειναι ψιλοαπαράδεκτο και λογικά χρειάζεται άδεια. Σκέψου ο καθένας να τραβούσε απο ένα τέτοιο καλώδιο... Mπορεί βέβαια να μην χρειαστεί καν καταγγελία...
Dodger έγραψε:Παίδες, επειδή Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νότια και βόρεια προάστεια, ούτε όλοι μένουν στο κέντρο για να μετακινούνται στη κίνηση, υπάρχει και η επαρχία. Υπάρχουν τα φορτηγά που μεταφέρουν παντός είδους προϊόντα, υπάρχουν αγροτικά 4χ4 και τρακτέρ, που τα χρησιμοποιούν για σκληρές εργασίες μέσα σε λάσπη, χιόνια, υπάρχουν αυτοί που δουλεύουν σε περιοχές που δεν πάνε ΜΜΜ ή αυτοί που για να πάνε περνάνε εθνική οδό ή σχολάνε ώρες απαγορευτικές για να πάρουν ποδήλατο -πόσω μάλλον ηλεκτρικό όταν πληρώνονται με €600 το μήνα. Βγείτε λίγο από τη φούσκα σας, και δεν το λέω με κακή διάθεση, ούτε επικριτικά, για να δείτε πως ζει (ο) πολύς κόσμος.
https://www.news247.gr/ellada/vinteo-sok-apo-ratsi[…]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Ρε σεις, προφανως το καταλαβαινω πως ειναι πολυ βα[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]