Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706450 Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Τι συμπέρασμα έβγαλες γιατί εγώ δεν έβγαλα. Πέρα από την ερασιτεχνική (για να μην το πω καρναβαλίστικη) προσέγγιση του Carwow.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#706451 Είχε στους τελευταίους 4 Τροχούς, δοκιμή το Model 3 Long Range, όπου το οδήγησαν μέχρι την Πτολεμαΐδα.
Αναφέρει λοιπόν ότι πραγματική αυτονομία όταν κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες πάντα μέσα στα πλαίσια του νόμου, είναι από 280 έως 360Km. Οπότε αν ξεκινάς από Αθήνα, φτάνεις με το ζόρι στην Λάρισα. Πιθανότατα στον Αλμυρό θα πρέπει να σταματήσεις για φόρτιση. Πολύ καλή φάση! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706452 Είπαμε, Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 20' στάση, πολύ καλή φάση!
Τα 280 χιλιόμετρα ΔΕΝ παίζουν με την καμία. Ακόμα και με θερμοκρασία -10, έχει 330 χιλιόμετρα.

https://ev-database.org/car/1321/Tesla- ... Dual-Motor
Άβαταρ μέλους
By edmond
#706453 Και μόλις φτάσεις Θεσ.νίκη; Και θες να κινείσαι αριστερά-δεξιά; Να συνεχίσεις ας πούμε για Σέρρες, Καβάλα, Αλεξ.πολη; Πάλι ψάξιμο και αναμονή; Δουλειά είναι αυτή; Ακόμα θυμάμαι τους τυπάδες που ξεκίνησαν από Χαλκιδική με 3άρι(;) και έκαναν τον "γύρο" της Ελλάδας με 90 στο κοντέρ και μη παρεκλίνοντας από το σχέδιο τους(γιατί στρώνεις σχέδιο, όχι αστεία) ούτε χιλιόμετρο γιατί αλλιώς... Τι παρωδία και κείνη!
Βασικά το θέμα εδώ δεν έχω καταλάβει πιο είναι. Η σούπερ φουτούρ τεχνολογία ή η οικονομολαγνεία που προκύπτει από το χαμηλότατο κόστος κίνησης; Και πόσο ενδιαφέρει κάποιον που δίνει 50κ€ για αμάξι, το κόστος κίνησης;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#706454 Σίγουρα έχει προοδεύσει πολύ η ηλεκτροκίνηση τα τελευταία χρόνια, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, τα 300 Km είναι αστεία αυτονομία. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους, που λογικά το αγοράζεις για να κάνεις ταξίδια και όχι να είσαι δουλειά σπίτι - σπίτι δουλειά.
Επίσης, τι κόστος έχει η φόρτιση στον supercharger της Tesla (αν υπάρχει διαθέσιμος εκεί που θα πας); Πόσο κοστίζει να το φουλάρεις;

Εντωμεταξύ την ίδια στιγμή:
Renault: Προβλέπει διπλασιασμό της τιμής των συμβατικών σουπερμίνι
Πλησιάζει η στιγμή που τα ηλεκτρικά σουπερμίνι θα είναι πιο συμφέρουσα λύση από τα αντίστοιχα με θερμικό μοτέρ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/renault-problepei-diplasiasmo-tis-timis-ton-symbatikon-soypermini

Αντί να μειώσουν την τιμή των ηλεκτρικών, αυξάνουν τις τιμές των συμβατικών ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές με το ζόρι στα ηλεκτρικά... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#706460 Ισως γιατι ακομα δεν μπορουν να μειωσουν τις τιμες των ηλεκτρικων.
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#706462
edmond έγραψε:Και μόλις φτάσεις Θεσ.νίκη; Και θες να κινείσαι αριστερά-δεξιά; Να συνεχίσεις ας πούμε για Σέρρες, Καβάλα, Αλεξ.πολη; Πάλι ψάξιμο και αναμονή; Δουλειά είναι αυτή; Ακόμα θυμάμαι τους τυπάδες που ξεκίνησαν από Χαλκιδική με 3άρι(;) και έκαναν τον "γύρο" της Ελλάδας με 90 στο κοντέρ και μη παρεκλίνοντας από το σχέδιο τους(γιατί στρώνεις σχέδιο, όχι αστεία) ούτε χιλιόμετρο γιατί αλλιώς... Τι παρωδία και κείνη!
Βασικά το θέμα εδώ δεν έχω καταλάβει πιο είναι. Η σούπερ φουτούρ τεχνολογία ή η οικονομολαγνεία που προκύπτει από το χαμηλότατο κόστος κίνησης; Και πόσο ενδιαφέρει κάποιον που δίνει 50κ€ για αμάξι, το κόστος κίνησης;


Στην παρουσα φαση; Η γκατζετολατρεια και οι προσωπικες εμμονες. Μονο ως αστειο εκλαμβανεται ο θαυμαστος νεος κοσμος του Ελον ( του Μεγαλοπρεπη, Αρχοντα των 7 Θαλασσων κλπ κλπ) ως αμεσος ( --> σε λίγοτερο απο 25 χρονια δλδ) διαδοχος μιας πραγματικοτητας προσαρμοσμενης στις ΜΕΚ. Μην φτηνυνω την κουβεντα (εχουμε το SNL γι αυτο, εκει που απετυχε ο Τσοπελογιαννης :shifty: ) και αναφερουμε τους δεκαδες χιλιαδες αστερισκους και τα ναιμεναλλα της ηλεκτροκινησης. Ο,τι και να γινει παντως, τιμη και δοξα στους απειρους beta testers :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: που θα ματωσουν οικονομικα για να εχουμε στα χερια μας ( --> 30 χρονια) ενα ωριμο και προσιτο προϊον. :iconcool:


* Τυπικη γειτονια της Νεας Σμυρνης. 2026:



Συμβαινουν αυτα :s_laughat , δεν ειναι αυτο το θεμα μας . :shifty:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#706464
axel12p έγραψε:
Αντί να μειώσουν την τιμή των ηλεκτρικών, αυξάνουν τις τιμές των συμβατικών ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές με το ζόρι στα ηλεκτρικά... :thumbsdown:



Δεν είναι έτσι, ήδη από τα eu6d το κόστος των αντιρρυπαντικών συστημάτων είναι πολύ μεγάλο, των eu7 θα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σε ένα αμάξι τόσο ευαίσθητο σε κόστος όσο ένα μίνι/σουπερίνι δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο απορρόφησης του κόστους άρα αυτό περνάει και στην τελική τιμή. Βάλε και τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας (είτε λόγω νομοθεσίας είτε για να πάρει καλή βαθμολογία σε xCAP), η τιμή πάει στο θεό.
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#706468
Νίκος Παππάς έγραψε:Ισως γιατι ακομα δεν μπορουν να μειωσουν τις τιμες των ηλεκτρικων.
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).


Με τι εισόδημα ο μέσος Έλληνας θα αναγκαστεί από το κράτος να αγοράσει ηλεκτρικό που είναι απρόσιτο οικονομικά; Με κάποια γελοία επιδότηση; Σαν το 200ευρο των λάπτοπ; :s_shout
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#706474
Ove20 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ισως γιατι ακομα δεν μπορουν να μειωσουν τις τιμες των ηλεκτρικων.
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).


Με τι εισόδημα ο μέσος Έλληνας θα αναγκαστεί από το κράτος να αγοράσει ηλεκτρικό που είναι απρόσιτο οικονομικά; Με κάποια γελοία επιδότηση; Σαν το 200ευρο των λάπτοπ; :s_shout

Ο μεσος Ελληνας οχι δεν θα μπορεσει, αλλα αυτοι που τους ελλειπε το 10-20% μπορει να βρουν κινητρο να το κανουν. Ο μεσος Ελληνας θα αγοραζει μεταχειρισμενο απο 3 ετων ως οσο βρισκει, αν γλυτωνει χρηματα η κερδιζει σε χρηση, αλλιως θα μεινει με το υπαρχον. Μεχρι ολο αυτο να καταστει ασυμφορο η να μειωθουν οι τιμες των ηλεκτρικων στο σημειο που πολλοι θα μπορουν να αγορασουν.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706476 Αχρείαστη μανούρα για κάτι που ήδη έχει λυθεί στην πολιτισμένη Δύση. Είναι θέμα χρόνου να στηθούν οι υποδομές κι εδώ και να κυλήσουν όλα όμορφα κι ωραία.
Τώρα, για τις υπεροδηγάρες που πάνε Αθήνα-Αλεξανδρούπολη μονοκοπανιά και τους χαλάνε οι δύο 20λεπτες στάσεις, ας οδηγήσουν ένα Tesla κι ας σκεφτούν αν αξίζει μια τέτοια φοβερή παραχώρηση 1-2 φορές τον χρόνο για να απολαμβάνουν μια τέτοια αμαξάρα τις υπόλοιπες 360 μέρες τού χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#706477 Tι έχει λυθεί; :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706481 Ακόμη δεν έχει λυθεί τίποτε, αν και αλλού είναι σαφώς καλύτερα από την Ελλάδα. Να θυμίσω όμως εδώ σε όσους έχουν ασθενή μνήμη, πόσο όμορφα είχαν περάσει η early adopters της καταλυτικής τεχνολογίας στην Ελλάδα στην αρχή, όταν έψαχναν με το τουφέκι πρατήριο με αμόλυβδη.
Επίσης να θυμίσω πως πολύς κόσμος έσπεσε ν'αγοράσει αυτοκίνητο με ΦΑ παρόλα τα ελάχιστα πρατήρια ΦΑ στην Ελλάδα (που δεν θ'αυξηθούν και πολύ επίσης).

Άρα, το πού πάει το πράγμα, είναι σαφές σε όσους θέλουν να το δουν. Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να παραγνωρίζουμε τα προβλήματα, γιατί οφείλει ο κόσμος να είναι ενημερωμένος και να ξέρει τι αγοράζει.
Προφανώς και το θέμα της αυτονομίας είναι σημαντικό, αλλά τον πιο πολύ κόσμο τον απασχολεί ελάχιστες φορές τον χρόνο, γιατί ελάχιστες φορές τον χρόνο κάνουν μεγάλο ταξίδι.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#706482 Εγώ, πάντως, διαβάζοντας το forum σε πολλά θέματα, νιώθω ότι πολλοί δεν γνωρίζουν ότι πάρα πολύς κόσμος πληρώνεται με €300, 400, ..., €800 το μήνα και πως όλοι στη γειτονιά τους έχουν GT3, Cayenne, Tesla, ΑMG, κτλ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#706484
Dodger έγραψε:Εγώ, πάντως, διαβάζοντας το forum σε πολλά θέματα, νιώθω ότι πολλοί δεν γνωρίζουν ότι πάρα πολύς κόσμος πληρώνεται με €300, 400, ..., €800 το μήνα και πως όλοι στη γειτονιά τους έχουν GT3, Cayenne, Tesla, ΑMG, κτλ.

Να ηταν μονο αυτα, παει στο καλο. Ποσοι εχουν υπογειο γκαραζ; Ποσοι θεση στην πιλοτη που να παρεχει μια ασφαλεια ωστε το καθε καλοπαιδο να μην μπορει να τραβηξει την πριζα και σταματησει η φορτιση; Ποτε ο κατοικος χωρις γκαραζ θα βρισκει στην γειτονια του θεσεις φορτισης ελευθερες απο αυτοκινητα για να φορτισει;
Ποτε θα υπαρχουν σταθμοι φορτισης ωστε να ταξιδευει καποιος σε ολοκληρη τη χωρα και τα νησια με ανεση, οπως σημερα με τα ορυκτα καυσιμα; Σε 5, σε 10, σε 20 χρονια;
Ε, τοτε να το κουβεντιασουμε. Μεχρι τοτε ειναι γκατζετια που απευθυνεται σε λιγους ( αναλογικα με τα εισοδηματα και τις κατοικιες στην χωρα μας )