Αναφέρει λοιπόν ότι πραγματική αυτονομία όταν κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες πάντα μέσα στα πλαίσια του νόμου, είναι από 280 έως 360Km. Οπότε αν ξεκινάς από Αθήνα, φτάνεις με το ζόρι στην Λάρισα. Πιθανότατα στον Αλμυρό θα πρέπει να σταματήσεις για φόρτιση. Πολύ καλή φάση!
Τα 280 χιλιόμετρα ΔΕΝ παίζουν με την καμία. Ακόμα και με θερμοκρασία -10, έχει 330 χιλιόμετρα.
https://ev-database.org/car/1321/Tesla- ... Dual-Motor
Βασικά το θέμα εδώ δεν έχω καταλάβει πιο είναι. Η σούπερ φουτούρ τεχνολογία ή η οικονομολαγνεία που προκύπτει από το χαμηλότατο κόστος κίνησης; Και πόσο ενδιαφέρει κάποιον που δίνει 50κ€ για αμάξι, το κόστος κίνησης;
Επίσης, τι κόστος έχει η φόρτιση στον supercharger της Tesla (αν υπάρχει διαθέσιμος εκεί που θα πας); Πόσο κοστίζει να το φουλάρεις;
Εντωμεταξύ την ίδια στιγμή:
Renault: Προβλέπει διπλασιασμό της τιμής των συμβατικών σουπερμίνι
Πλησιάζει η στιγμή που τα ηλεκτρικά σουπερμίνι θα είναι πιο συμφέρουσα λύση από τα αντίστοιχα με θερμικό μοτέρ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/renault-problepei-diplasiasmo-tis-timis-ton-symbatikon-soypermini
Αντί να μειώσουν την τιμή των ηλεκτρικών, αυξάνουν τις τιμές των συμβατικών ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές με το ζόρι στα ηλεκτρικά...
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).
Fiat Panda 7,6l/100km
edmond έγραψε:Και μόλις φτάσεις Θεσ.νίκη; Και θες να κινείσαι αριστερά-δεξιά; Να συνεχίσεις ας πούμε για Σέρρες, Καβάλα, Αλεξ.πολη; Πάλι ψάξιμο και αναμονή; Δουλειά είναι αυτή; Ακόμα θυμάμαι τους τυπάδες που ξεκίνησαν από Χαλκιδική με 3άρι(;) και έκαναν τον "γύρο" της Ελλάδας με 90 στο κοντέρ και μη παρεκλίνοντας από το σχέδιο τους(γιατί στρώνεις σχέδιο, όχι αστεία) ούτε χιλιόμετρο γιατί αλλιώς... Τι παρωδία και κείνη!
Βασικά το θέμα εδώ δεν έχω καταλάβει πιο είναι. Η σούπερ φουτούρ τεχνολογία ή η οικονομολαγνεία που προκύπτει από το χαμηλότατο κόστος κίνησης; Και πόσο ενδιαφέρει κάποιον που δίνει 50κ€ για αμάξι, το κόστος κίνησης;
Στην παρουσα φαση; Η γκατζετολατρεια και οι προσωπικες εμμονες. Μονο ως αστειο εκλαμβανεται ο θαυμαστος νεος κοσμος του Ελον ( του Μεγαλοπρεπη, Αρχοντα των 7 Θαλασσων κλπ κλπ) ως αμεσος ( --> σε λίγοτερο απο 25 χρονια δλδ) διαδοχος μιας πραγματικοτητας προσαρμοσμενης στις ΜΕΚ. Μην φτηνυνω την κουβεντα (εχουμε το SNL γι αυτο, εκει που απετυχε ο Τσοπελογιαννης ) και αναφερουμε τους δεκαδες χιλιαδες αστερισκους και τα ναιμεναλλα της ηλεκτροκινησης. Ο,τι και να γινει παντως, τιμη και δοξα στους απειρους beta testers που θα ματωσουν οικονομικα για να εχουμε στα χερια μας ( --> 30 χρονια) ενα ωριμο και προσιτο προϊον.
* Τυπικη γειτονια της Νεας Σμυρνης. 2026:
Συμβαινουν αυτα , δεν ειναι αυτο το θεμα μας .
axel12p έγραψε:
Αντί να μειώσουν την τιμή των ηλεκτρικών, αυξάνουν τις τιμές των συμβατικών ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές με το ζόρι στα ηλεκτρικά...
Δεν είναι έτσι, ήδη από τα eu6d το κόστος των αντιρρυπαντικών συστημάτων είναι πολύ μεγάλο, των eu7 θα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σε ένα αμάξι τόσο ευαίσθητο σε κόστος όσο ένα μίνι/σουπερίνι δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο απορρόφησης του κόστους άρα αυτό περνάει και στην τελική τιμή. Βάλε και τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας (είτε λόγω νομοθεσίας είτε για να πάρει καλή βαθμολογία σε xCAP), η τιμή πάει στο θεό.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Νίκος Παππάς έγραψε:Ισως γιατι ακομα δεν μπορουν να μειωσουν τις τιμες των ηλεκτρικων.
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).
Με τι εισόδημα ο μέσος Έλληνας θα αναγκαστεί από το κράτος να αγοράσει ηλεκτρικό που είναι απρόσιτο οικονομικά; Με κάποια γελοία επιδότηση; Σαν το 200ευρο των λάπτοπ;
Ove20 έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Ισως γιατι ακομα δεν μπορουν να μειωσουν τις τιμες των ηλεκτρικων.
Επισης οι κυβερνησεις μπορουν να "υποχρεωσουν" στην μεταβαση κανοντας τα συμβατικα αυτοκινητα καθολου συμφεροντα (κοστος καυσιμου, φορος ρυπων, ΤΚ, απαγορευση κυκλοφοριας στα αστικα κεντρα, κλπ). Σε συνδυασμο λοιπον με την αυξηση τιμης απο το εργοστασιο η μεταβαση στα ηλεκτρικα δεν θα ειναι και τοσο δυσκολη ( για οσους πληρουν τις προυποθεσεις φυσικα ).
Με τι εισόδημα ο μέσος Έλληνας θα αναγκαστεί από το κράτος να αγοράσει ηλεκτρικό που είναι απρόσιτο οικονομικά; Με κάποια γελοία επιδότηση; Σαν το 200ευρο των λάπτοπ;
Ο μεσος Ελληνας οχι δεν θα μπορεσει, αλλα αυτοι που τους ελλειπε το 10-20% μπορει να βρουν κινητρο να το κανουν. Ο μεσος Ελληνας θα αγοραζει μεταχειρισμενο απο 3 ετων ως οσο βρισκει, αν γλυτωνει χρηματα η κερδιζει σε χρηση, αλλιως θα μεινει με το υπαρχον. Μεχρι ολο αυτο να καταστει ασυμφορο η να μειωθουν οι τιμες των ηλεκτρικων στο σημειο που πολλοι θα μπορουν να αγορασουν.
Fiat Panda 7,6l/100km
Τώρα, για τις υπεροδηγάρες που πάνε Αθήνα-Αλεξανδρούπολη μονοκοπανιά και τους χαλάνε οι δύο 20λεπτες στάσεις, ας οδηγήσουν ένα Tesla κι ας σκεφτούν αν αξίζει μια τέτοια φοβερή παραχώρηση 1-2 φορές τον χρόνο για να απολαμβάνουν μια τέτοια αμαξάρα τις υπόλοιπες 360 μέρες τού χρόνου.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Επίσης να θυμίσω πως πολύς κόσμος έσπεσε ν'αγοράσει αυτοκίνητο με ΦΑ παρόλα τα ελάχιστα πρατήρια ΦΑ στην Ελλάδα (που δεν θ'αυξηθούν και πολύ επίσης).
Άρα, το πού πάει το πράγμα, είναι σαφές σε όσους θέλουν να το δουν. Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να παραγνωρίζουμε τα προβλήματα, γιατί οφείλει ο κόσμος να είναι ενημερωμένος και να ξέρει τι αγοράζει.
Προφανώς και το θέμα της αυτονομίας είναι σημαντικό, αλλά τον πιο πολύ κόσμο τον απασχολεί ελάχιστες φορές τον χρόνο, γιατί ελάχιστες φορές τον χρόνο κάνουν μεγάλο ταξίδι.
Dodger έγραψε:Εγώ, πάντως, διαβάζοντας το forum σε πολλά θέματα, νιώθω ότι πολλοί δεν γνωρίζουν ότι πάρα πολύς κόσμος πληρώνεται με €300, 400, ..., €800 το μήνα και πως όλοι στη γειτονιά τους έχουν GT3, Cayenne, Tesla, ΑMG, κτλ.
Να ηταν μονο αυτα, παει στο καλο. Ποσοι εχουν υπογειο γκαραζ; Ποσοι θεση στην πιλοτη που να παρεχει μια ασφαλεια ωστε το καθε καλοπαιδο να μην μπορει να τραβηξει την πριζα και σταματησει η φορτιση; Ποτε ο κατοικος χωρις γκαραζ θα βρισκει στην γειτονια του θεσεις φορτισης ελευθερες απο αυτοκινητα για να φορτισει;
Ποτε θα υπαρχουν σταθμοι φορτισης ωστε να ταξιδευει καποιος σε ολοκληρη τη χωρα και τα νησια με ανεση, οπως σημερα με τα ορυκτα καυσιμα; Σε 5, σε 10, σε 20 χρονια;
Ε, τοτε να το κουβεντιασουμε. Μεχρι τοτε ειναι γκατζετια που απευθυνεται σε λιγους ( αναλογικα με τα εισοδηματα και τις κατοικιες στην χωρα μας )
Fiat Panda 7,6l/100km