Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705899 https://www.businessinsider.com/electri ... udy-2021-4

Άλλες συνθήκες βέβαια (120v...) αλλά δείχνει την σημασία της "ευκολίας".
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705902
drdino έγραψε:https://www.businessinsider.com/electric-car-owners-switching-gas-charging-a-hassle-study-2021-4

Άλλες συνθήκες βέβαια (120v...) αλλά δείχνει την σημασία της "ευκολίας".






:metalo:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#705904 Άρα οι 4 στους 5 επιλέγουν να μείνουν α-θερμικοί (κατά το άθεοι). Αυτή είναι η σωστή ανάγνωση για όποιον είναι αμερόληπτος. Και πάλι βέβαια είναι μικρό ποσοστό σχετικά με ευρωπαϊκή έρευνα που έλεγε για 95+%.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705911 Μπορει βεβαια απο αυτους τους 4 οι 4,5 να ειναι πολυ περηφανοι για να παραδεχτουν την φολα που φαγανε / προσαρμοστηκαν στην σκλαβια της φορτισης.

Προχωραμε, ολος ο πλανητης ειναι με κομμενη την ανασα για το SNL. Θα ξεπερασει αραγε τον Τζον Μπελουσι;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#706144 Μπαλαντέζες δεν αμολάνε από την αυλή;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706155
drdino έγραψε:https://www.businessinsider.com/electric-car-owners-switching-gas-charging-a-hassle-study-2021-4

Άλλες συνθήκες βέβαια (120v...) αλλά δείχνει την σημασία της "ευκολίας".

Λόγω 120V έχουν πολύ αργή φόρτιση εκεί όμως και είναι πρόβλημα. Οι περισσότεροι γύρισαν σε θερμικό ακριβώς γι αυτό το λόγο, φόρτιζαν σε απλή πρίζα και δεν έφτανε όλο το βράδυ για να γεμίσει η μπαταρία. Προφανώς δεν αντέχεται κάτι τέτοιο.
Στην Ευρώπη δεν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα, αφού ακόμη και με απλή μονοφασική πρίζα, έχεις διπλάσια ταχύτητα φόρτισης ή κάτι ακόμη παραπάνω αν μιλάμε για ενισχυμένη 16Α.
Το γράφω για να καταλαβαίνουν όλοι ποιο ήταν το βασικό πρόβλημα.
:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#706170 Πράγματι δε μου φαινοται τόσο τραγικοί οι χρόνοι φόρτισης σπιτι

Πχ https://evcompare.io/charging-calculator/

Έβαλα την απλή πριζα που εχω στο πάρκινγκ 16Α , μέσα σε ενα βράδυ τα περισσότερα ακόμα και με μεγάλες μπαταρίες ψιλό γεμίζουν .και πόσες φορές θ το αφήσεις να πάει και 20% ....
Και να βαριέσαι να το βάζεις κάθε βράδυ μια φορά τη βδομάδα φτάνει ενα βράδυ
Άβαταρ μέλους
By edmond
#706198
Dimsabas έγραψε:
edmond έγραψε:Μπαλαντέζες δεν αμολάνε από την αυλή;
Έχει wallbox της Tesla μες στην πυλωτή.

Οκ αυτό ρωτάω, μιας και δεν έχει τύχει να δούμε καλώδια στις φωτό που κατά καιρούς έχεις ανεβάσει. Ώπα, κάτσε, τα τέσλα μένουν εκτός πυλωτής συνέχεια ή τα αφήνουν όλη τη μέρα έξω για πρακτικούς λόγους(μπες-βγες) και το βράδυ μέσα για νάνι;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#706205 Το λευκό είναι performance; Κοπανάει στις λακκούβες (με τόσο χαμηλό προφίλ);

(Έχουν ανταλλάξει δαγκάνες; :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706207 Κι εγώ απορώ με το πόσο σπάνια το φορτίζει. Λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα. 2-3 φορές το μήνα.
Το κόκκινο είναι Ρώσου φίλου του, που ήταν στο εξωτερικό όταν έπρεπε να το παραλάβει. Για αυτό το παρέλαβε ο γείτονάς μου και για αυτό, το είχε με τις ζελατίνες, ακόμα και στο τιμόνι. Εμένα βέβαια με έχει πάει βόλτα με το κόκκινο, τον πέτυχα σε μία από τις 2-3 φορές που το έβγαλε έξω για ξεμούδιασμα.
Κάθε βράδυ είναι αυστηρά μέσα το ηλεκτρικό, την ημέρα μένει έξω, από τη στιγμή που θα πρωτοβγεί.
Ο Ρώσος το πήρε πριν κάνα δεκαήμερο, μου κακοφάνηκε ότι έμεινε η γειτονιά μόνο με ένα ηλεκτρικό. Εντάξει, έχουμε κι ένα PHEV Mini Countryman, αλλά σιγά την μπούρδα μπρος στο Μ3. Χτες είχε έρθει για να γιορτάσουν μαζί.

Εν τω μεταξύ, ο γείτονας, οδηγώντας και το Long Range, κατάλαβε τι χαζομάρα έκανε πού πήρε το Performance. Είναι σαφώς χειρότερο στις λακκούβες (το άλλο είναι πάρα πολύ καλό), θεωρώ δεδομένο ότι θα σκίσει λάστιχο μες στον πρώτο χρόνο. Έδωσε 7 χιλιάρικα παραπάνω αντί να δώσει τα μισά για καλύτερο χρώμα και λευκό εσωτερικό. Το δικό του φαίνεται ο φτωχός συγγενής μπροστά στο κόκκινο. Άσε που το Long Range είναι ήδη πάρα πολύ γρήγορο, σιγά τα γκάζια που χρειάζεται ο συνταξιούχος, δεν είχε ποτέ δυνατό αμάξι. Ε200 1.8 ήταν το πιο δυνατό του. Ούτε πρόκειται να το βάλει ποτέ στην πίστα. Κι αν θέλει, με κάνα διχίλιαρο κατεβάζει το 4,4" για το 0-100 σε 3,7", επίσημο application τής Tesla. Τι να του κάνω, δε ρώτησε...

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο Ρώσος κυκλοφορεί με Maybach εκεί στον βορρά και παρόλα αυτά, έχει πάθει τρελή πλάκα με το ηλεκτρικό. Αυτό λέει πολλά για το πόσο καλό αμάξι είναι.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706220 Εικόνα

Εικόνα



Έχουν αρχίσει να πυκνώνουν οι φορτιστές στα 3Β. Μετά τον Άγιο Ιωάννη στο κέντρο τής Βούλας, στο MyMarket στη Βάρη κι έναν ακόμα ιδιωτικό έξω από ένα φωτοτυπάδικο (!!!!) στη Βάρη, φορτιστές που τοποθετήθηκαν πριν κάνα εξάμηνο, πλέον έχουμε στον ΑΒ στη Βάρη, έξω από το γήπεδο της Βάρης, σε δύο σημεία στη Βάρκιζα (το ένα στην παραλία), στο Ασκληπίειο στη Βούλα, στον Άγιο Νεκτάριο στο Πανόραμα Βούλας. 

Οι δύο φωτογραφίες είναι από το Δημαρχείο 3Β πάνω στην παραλιακή και στο Καβούρι, έξω από το ξενοδοχείο Divani.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#706223 Και φυσικά παρκάρουν μόνο τα ηλεκτρικά, όπως αναμενόταν. Αυτό του δημαρχείου (που φορτίζει το e-fox), άλλη μία θέλει για να πέσει βλέπω :x
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#706226 Αν βάλω φωτογραφίες από τους κατόχους στο ΦουΜπού, για το πόσα θερμικά πετυχαίνουν στις θέσεις φόρτισης, θα βάλεις τα κλάματα. Αν κι εσύ μάλλον το έχεις λουστεί όλα τούτα από πρώτο χέρι.