Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705181
Άβαταρ μέλους
By Serf
#705195 Την πώληση δικαιωμάτων εκπομπής CO2 είχα κατά νου :)

Πρακτικά, έχεις στόλο με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα => μπορείς να πουλήσεις ΟΛΑ τα δικαιώματά σου εκπομπής CO2!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705200 Εντυπωσιακά κέρδη πάντως (και δεν εννοώ αυτά από την πώληση Bitcoin! :lol: ) για μια εταιρεία που πολλοί θεωρούσαν/ουν φούσκα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705242 Στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για EV οχήματα που είναι η Κίνα ασφαλώς, γίνονται πραγματάκια...
A $4,400 electric car is outselling Tesla in China
https://qz.com/2000124/the-4400-hong-gu ... -in-china/
Εικόνα

Despite the car’s size and price tag, the company’s efforts to position it as a fashionable item, rather than merely a practical transportation tool, appear to have been successful with younger buyers. According to the company, more than 70% of its buyers were born after 1990, while at least 60% were women.

Θα βγει και κάμπριο! :ninja: :lipsealed: :help:
Εικόνα
https://www.cnbc.com/2021/04/23/chinas- ... tible.html

Σε τεχνικά χαρακτηριστικά φαίνεται πιο ενδιαφέρον και καλύτερο από προσπάθειες σαν το Citroen Ami:
Εικόνα
https://www.newsauto.gr/news/stous-elli ... troen-ami/
Ενδιαφέρον πως έχει έρθει και Ελλάδα και μάλιστα έχει και κανονικές ελληνικές πινακίδες!

Και τα δύο είναι πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για φθηνή και οικονομική αστική μετακίνηση και θεωρώ πως η επιτυχία του Hong Guang Mini δείχνει πού πάει το πράγμα. Ηλεκτρικά δεν θα είναι μόνον τα ακριβά σαν τα Tesla, ούτε καν τα budget τύπου Dacia που ετοιμάζονται, αλλά λύσεις πιο κοντά στο Renault Twizzy σαν το Ami. Και επειδή για τις περισσότερες οικογένειες για την καθημερινότητα ένα τέτοιο μικρούλι αρκεί, παίζει να γεμίσουν οι πόλεις μας με τέτοια (και ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα ασφαλώς!).
:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#705261 To σιτροενάκι είναι πολύ πιο όμορφο και πρακτικό. Ανετα χτύπαγα ένα αρκεί να βγάλουν και μία έκδοση με μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και αυτονομία για εμάς τους ενήλικες γιατί έχει εστιάσει πολύ στους 16αρηδες.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705263
Άβαταρ μέλους
By markvag
#705283
Anonymous Founder έγραψε:για μια εταιρεία που πολλοί θεωρούσαν/ουν φούσκα.


Σημερινή μερισματική απόδοση Τέσλα 1.101,97.

Και πάνω από τα μισά κέρδη είναι μη λειτουργικά (από πωλήσεις δικαιωμάτων CO2), άρα όταν αυτό σταματήσει (που θα σταματήσει τα επόμενα χρόνια κάποια στιγμή φαντάζομαι), θα είναι ακόμα χειρότερο, δηλαδή, αν δούμε λειτουργικά τι κάνει, η μερισματική απόδοση θα είναι πάνω από 2000... :s_sarcastic :tomato: Για ρώτα τον μουσάτο αν θα έπαιρνε αυτή τη μετοχή για να ζήσει από το μέρισμα... :lol:

Συνολική αξία της εταιρείας σήμερα 673δισ $

Συνολική αξία σήμερα VW: 128δισ €... :lol:

Δεν μπορεί να με πείσει κανένας πως υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που θεωρεί πως η Τέσλα την επόμενη 5ετία θα είναι μεγαλύτερη από την VW και η "έξυπνη" αγορά το έχει προεξοφλήσει αυτό από σήμερα και γι' αυτό αξίζει 5 φορές πάνω από την VW... Αν η Τέσλα σε 5 χρόνια παράγει 1εκ οχήματα / έτος θα είναι τέλεια. Η VW σήμερα παράγει 10εκ... Εκ των οποίων κάπου 1,5εκ. ακριβά Audi, Porsche, κτλ...

Με αυτά τα νούμερα, εγώ βλέπω χρηματιστηριακή φούσκα.




Ξαναλέω, προφανώς και είναι εξαιρετικά αμάξια και ακόμα πιο προφανώς το μέλλον είναι ηλεκτρικό με τον ένα τρόπο ή τον άλλο (πιθανώς να εμπλακεί και το υδρογόνο κάπου). Απλά ΤΩΡΑ τα αμάξια της Τέσλα δεν είναι έτοιμα, όχι λόγω μπαταριών, αλλά λόγω αξιοπιστίας, που βγάζουν και αλλού, όχι μόνο σε αρμούς, κτλ (δες πχ φωτιές στα καλά του καθουμένου). Όταν μάθουν να τα φτιάχνουν σωστά, προσωπικά θα ΕΜΠ1 με τα χίλια (αν ποτέ μπορώ να τα αποκτήσω).

Επίσης, το να μην σου κλείνει η ηλιοροφή και να σε πιάσει κανένα καλοκαιρινό μπουρίνι πχ, δεν το λες και μικρό πρόβλημα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705289 Μάρκο παραβλέπειςκάτι πολύ σημαντικό. Ο Ελον είναι ο νέος Προμηθέας, φέρνει την "φωτιά" στον άνθρωπο και τον απελευθερώνει από το σκοτάδι της άγνοιας. Γι'αυτό η Τέσλα,ο Ελον δλδ, κοστολογείται όσο όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες μαζί. Δεν έχει να κάνει με την εταιρεία καθαυτή ( hell , απλα έτυχε να δραστηριοποιείται στον τομέα της αυτοκίνησης,θα μπορούσε άνετα να βγάζει πλακάκια μπάνιου, και πάλι θα κόστιζε όσο οι υπόλοιπες εταιρείες που βλέπεις στο πρακτικερ), η στρατιά των πιστών του οπαδών θα τον ακολουθήσει στην Αλήθεια όποιον δρόμο και να ακολουθήσει. :iconcool:

Λέω εγώ τώρα ένα παράδειγμα.
Λεκάνες; Λεκάνες. Αρκετά με την σπατάλη νερού. Οι νέες, έξυπνες τουαλέτες θα ενσωματώνουν ζυγοπλαστιγγα στον πυθμένα, το νερο που θα εκλύεται θα είναι ανάλογο του βάρους της κοπριάς= νερό για όλους, καθαρότερο περιβάλλον. Σύν θερμαινόμενο χείλος, συν μικροδονηση για αυτόματο τίναγμα, συν συν συν.... :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705302
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:για μια εταιρεία που πολλοί θεωρούσαν/ουν φούσκα.


Σημερινή μερισματική απόδοση Τέσλα 1.101,97.

Και πάνω από τα μισά κέρδη είναι μη λειτουργικά (από πωλήσεις δικαιωμάτων CO2), άρα όταν αυτό σταματήσει (που θα σταματήσει τα επόμενα χρόνια κάποια στιγμή φαντάζομαι), θα είναι ακόμα χειρότερο, δηλαδή, αν δούμε λειτουργικά τι κάνει, η μερισματική απόδοση θα είναι πάνω από 2000... :s_sarcastic :tomato: Για ρώτα τον μουσάτο αν θα έπαιρνε αυτή τη μετοχή για να ζήσει από το μέρισμα... :lol:

Συνολική αξία της εταιρείας σήμερα 673δισ $

Συνολική αξία σήμερα VW: 128δισ €... :lol:

Δεν μπορεί να με πείσει κανένας πως υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που θεωρεί πως η Τέσλα την επόμενη 5ετία θα είναι μεγαλύτερη από την VW και η "έξυπνη" αγορά το έχει προεξοφλήσει αυτό από σήμερα και γι' αυτό αξίζει 5 φορές πάνω από την VW... Αν η Τέσλα σε 5 χρόνια παράγει 1εκ οχήματα / έτος θα είναι τέλεια. Η VW σήμερα παράγει 10εκ... Εκ των οποίων κάπου 1,5εκ. ακριβά Audi, Porsche, κτλ...

Με αυτά τα νούμερα, εγώ βλέπω χρηματιστηριακή φούσκα.

Τα νούμερα μπορεί να λένε την μισή αλήθεια. Πάντως η Tesla ΔΕΝ έκλεισε και επίσης ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΗ.
Κάποιοι (ίσως και εσύ) πριν λίγα χρόνια έλεγαν πως είναι φούσκα και δεν έχει κέρδη και όπως πάει θα κλείσει.
Το ότι τα μισά κέρδη είναι από δικαιώματα ρύπων, δεν λέει κάτι: για αρκετά χρόνια θα μπορεί να τα πουλάει γιατί πάντα κάποιοι θα αναγκάζονται να τ'αγοράσουν, ενώ αν αυξηθούν οι πωλήσεις της (που αυξάνονται διαρκώς) θα αυξηθεί και το EBITDA της μαζί άρα πάλι κέρδη θα έχει.
Επιπλέον, το πόσα αυτοκίνητα βγάζεις δεν λέει κάτι: η Tesla βγάζει πολύ περισσότερα πουλώντας το Model S σε σχέση με το Model 3, αλλά πουλάει πολλαπλάσια από τα δεύτερα.
Μπορεί λοιπόν να είναι φούσκα χρηματιστηριακά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει μέλλον ή δεν είναι καλή επένδυση. Θεωρώ ακριβώς το αντίθετο, ειδικά τώρα που φαίνεται πως βγάζει μια χαρά κέρδη και η ζήτηση ξεπερνάει την παραγωγής της και θα βγάλει και νέα μοντέλα.

Για το μέρισμα δεν σχολιάζω, αφού πάνω απ' όλα το τι μέρισμα θα μοιράσεις, είναι μια απόφαση και μπορεί μια εταιρεία να μην θέλει να μοιράσει καθόλου. Μια απόφαση γενικής συνέλευσης και τέλος. Δεν μιλώ πάντως σαν υποψήφιος μέτοχος και δεν ασχολούμαι με αυτό. Το πολύ πολύ να φτάσω κάποια στιγμή δυνητικός αγοράστης. Κάτι που σίγουρα δεν θα είναι άμεσα! Πιο πιθανό να ψάχνω ν'αγοράσω κάνα Citroen Ami αντί για ένα Tesla Model 3.
:s_tongue
Άβαταρ μέλους
By markvag
#705303
g8777 έγραψε:Λεκάνες; Λεκάνες. Αρκετά με την σπατάλη νερού. Οι νέες, έξυπνες τουαλέτες θα ενσωματώνουν ζυγοπλαστιγγα στον πυθμένα, το νερο που θα εκλύεται θα είναι ανάλογο του βάρους της κοπριάς= νερό για όλους, καθαρότερο περιβάλλον. Σύν θερμαινόμενο χείλος, συν μικροδονηση για αυτόματο τίναγμα, συν συν συν.... :s_howdy



Εκεί στο αυτόματο τίναγμα μου κίνησες το ενδιαφέρον :inlove:


@hifi: Για να πει κανείς αν είναι φούσκα η εταιρεία, βλέπει νούμερα στο χρηματιστήριο. Και έχουν χαρακτηριστεί φούσκες εταιρείες με καλύτερα νούμερα (που έσκασαν). :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705305 Δεν αντιλέγω. Απλώς λέω πως προς το παρόν, δεν φαίνεται να απειλείται με κλείσιμο, τουναντίον, τα πάει περίφημα παντού.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#705371 Περιμένω την ημέρα που τα Αmi θα βγαίνουν με το έτσι θέλω στην Εθνική Οδό.

< Note 8 >