drdino έγραψε:Φυσικά, με ανάλογο hit στην αυτονομία. Μικρότερο ή μεγαλύτερο ανάλογα με το αν κάνεις προθέρμανση στην μπαταρία και την καμπινα πριν τα ταξίδια σου.
Και κατα τη διάρκεια του ταξιδιού προφανώς. Σκέψου να εχει -10 έξω και να θες να θερμάνεις την καμπίνα, την οποία μέχρι τωρα την θέρμαινες «τσάμπα» με το παραπροϊόν της θερμότητας της ΜΕΚ.
Μπορει να χρειάζεσαι για πλάκα 4-5kW θέρμανσης, οποτε αναλόγως του πού ταξιδεύεις μπορει να πληγεί πολύ το range σου
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
https://forums.tesla.com/discussion/148 ... er-consume
Οποτε 2 ώρες ταξίδι είναι μάνι μάνι 10kWh κάτω στις μπαταρίες.
gto250swb έγραψε:https://youtu.be/vNZhDqoj8Ws
Ionic 5 first drive, 800V charging...
Αυτό έβλεπα και εγώ τώρα. Τιμή στην Κορεά με την κρατική επιδότηση, στα 27.000€!
Πολύ space ο χώρος με τους ταχυφορτιστές και μέσα σε 5 λεπτά κερδίζεις 100Km αυτονομία!
Δεν ξέρω αν νιώθουν πολύ έντονα τον ανταγωνισμό από την Κίνα, αλλά φαίνεται ότι έχουν μπει πολύ δυνατά στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης.
Αυτά δεν είναι που είναι χάλια ποιοτικά και κάνουν τους κατόχους να σιχτιρίζουν;
ΥΓ. Ήθελα να γράψω "Μαρκοβάγγο, πονάς;" αλλά μου έκανε πολύ 8777.
Τωρα για την ειδηση. Λες και ειμαι σε τσιπουραδικο στο παγκοσμιο ανταμωμα Αλφιστι. (Ο Μπουσσος δεν μπορεσε να ερθει, ειχε δουλεια )
Ή στο Apple WWDC 2021.
Η σε αιθουσα αναμονης στον Σπανο.
Δεν βγαζεις ακρη με τους Νεοαλφιστι dimsaba.
("παγκόσμιο αντάμωμα αλφίστι σε τσιπουράδικο" ΧΧΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧαχααχαχΑΧΑΧΑΧχααχαχΧΑΧΑΧΑΑΧ)
Dimsabas έγραψε:https://www.insider.gr/aytokinito/143612/tesla-3-ikanopoiei-perissotero-apo-kathe-allo-aytokinito-toys-odigoys-toy?fbclid=IwAR0m7SgdX1SXEGnI_66S3Z_LST43wrKiDKPIKkMib8DD64X60afOf48zDiY
Αυτά δεν είναι που είναι χάλια ποιοτικά και κάνουν τους κατόχους να σιχτιρίζουν;
ΥΓ. Ήθελα να γράψω "Μαρκοβάγγο, πονάς;" αλλά μου έκανε πολύ 8777.
Φαντάζομαι δεν έχεις διαβάσει ότι έχω γράψει παραπάνω για το ότι υπάρχει μία πολύ χαρακτηριστική διχογνωμία σε ότι αφορά τα Τέσλα. Από τη μία είναι εξαιρετικά αναξιόπιστα, από την άλλη έχουν τους πιο ικανοποιημένους ιδιοκτήτες. Με απλά λόγια = φανμποϊσμός.
Ή είναι τόσο συγκλονιστικά καλύτερα απ' οτιδήποτε άλλο που λες "δεν πειράζει που χαλάει κάθε 5 μέτρα, χαλάλι για τέτοια αμαξάρα"...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Και για να είναι τόσο υπέρμετρα ικανοποιημένοι οι αγοραστές, τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν:
1) αυτό που είπες, κατουράει τόσο πολύ όλα τα υπόλοιπα, ώστε χαλάλι του.
2) δεν έχει τόσα θέματα όσο παρουσιάζεται.
3) είναι όλοι όρνια!
Από την στιγμή που κανένας άλλος δεν προσφέρει κάτι που να πλησιάζει αυτό που σου δίνει η Tesla, επόμενο είναι.
Anonymous Founder έγραψε:Καλά, το να λέει κάποιος πως όλοι οι αγοραστές Tesla είναι βλαμμένα fanboys είναι το λιγότερο κοντόφθαλμο. Με την Tesla υπάρχει το εξής: είναι στην κορυφή για προβλήματα, αλλά και στην κορυφή της ικανοποίησης. Πώς εξηγείται αυτό; Πολύ απλά, προσφέρει πολύ ανώτερη εμπειρία από τα υπόλοιπα. Γι'αυτό και τα προβλήματα που προκύπτουν, δεν αλλάζουν την ικανοποίηση του κατόχου, που ουσιαστικά ικανοποιείται από το προϊόν αυτό καθ'αυτό.
αυτα θα μπορουσε να τα ειχαν γραψει και στο αλφιστι
στα σοβαρα τωρα ,μην βιαζοσαστε να βγαλετε συμπερασματα,ειδικα σε νεο κατασκευαστη.