Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#620808 Καλά έπειτα απο κάποιες μέρες οδήγησης Αθήνα βλέποντας το στόλο η οποία συζήτηση για ηλεκτροκίνηση η υβρίδια ειναι αστεία.
Ας μπορέσει να πάρει ο κόσμος κανα σύγχρονο ασφαλές αμάξι για την οικογένεια του και ανησυχεί για τα ηλεκτρικά (πολυ) αργότερα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#620809 Καλά δεν οδηγούμε και τάφους. Μια χαρά ασφαλή είναι και αυτά.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#620810 Ας μην περνάνε με κόκκινο, ας μην οδηγούν πιομενοι, χαπακομενοι και τα οχήματα όταν δεν παίζουν συγκρουόμενα μια χαρά είναι... Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα Aygo δεκαετίας σε αστική χρήση πρέπει να πάει στα σκουπίδια και να αγοραστεί ένα νέο corsa πχ??

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#620812
otso έγραψε:παντα υπο την προυποθεση οτι εσυ θα εισαι ο μαγκας και οι αλλοι μαγγουφηδες .
γιατι σκεψου στην εθνικη στα ταδε χιλιομετρα που ολοι θα πρεπει να σταματησουν και δεν μπορουν να φτιαξουν ρεστ ερια καθε 1 χιλιομετρο 12000 ιχ την μερα να θελουν ανεφοδιασμο λεω εγω τωρα .
Πολύ σωστό το σχόλιο αλλά σκέψου ότι μέχρι να φτάσεις να έχεις τα 12.000 ηλεκτρικά ιχ τη μέρα, από το ίδιο σημείο, στην Ελλάδα, η αυτονομία τους θα έχει γίνει τέτοια που να μην χρειάζεται να σταματήσουν εκεί.
Βέβαια στο παρόν, ακόμα κι αν έχει μόνο πχ 2 παροχές ο μοναδικός ταχυφορτιστής στα 100χλμ η πιθανότητα να είσαι στους πρώτους 2 είναι αρκετή. Πολύ σύντομα όμως μπορεί να μην είσαι.... Και εκεί ισχύει αυτό που λες, αλλά πολύ προτού φτάσουμε στα 12.000ιχ.
Κάτι άλλο που θα με ανησυχούσε είναι και το τι θα γίνει αν χαλάσει ο ταχυφορτιστής, κλείσει το πρατήριο, κλείσουν το δρόμο οι αγρότες κλπ. Τότε τί, πας με την μπρίζα στο τοπικό εστιατόριο; Και περιμένεις μερικές ώρες;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#620816
Dimsabas έγραψε:Ο συντάκτης έκανε ένα παιδαριώδες λάθος για οιονδήποτε ηλεκτροκίνητο: ποτέ δε γεμίζεις στο 100% σε ταχυφορτιστή γιατί πάνω από το 80%, η φόρτιση γίνεται πολύ αργή. Ειδικά αν αυτός σε χρεώνει με τον χρόνο, τότε πέρα από χρονοβόρα, η φόρτιση γίνεται κι εξαιρετικά κοστοβόρα.
Άρα ο χρόνος θα μπορούσε να είναι πολύ πιο σύντομος. Ειδικά αν κάποιος πάει στα Τρίκαλα για δουλειά (κι όχι για να κάνει αναστροφή και να γυρίσει πίσω, όπως αυτοί), μπορεί να φορτίσει εκεί ενόσω κάνει τη δουλειά του, επίσκεψή του. Κι η φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο να είναι ελάχιστη, τσίμα τσίμα κάνα εικοσάλεπτο για να εξαλειφθεί το άγχος του αν θα φτάσεις στα Τρίκαλα ή όχι.
Με αυτόν τον τρόπο, το κόστος θα πέσει πολύ κάτω από τα 10 ευρώ που υπολόγισες. Τα οποία επουδενί δεν είναι μεγάλο κόστος και σίγουρα όχι μεγαλύτερο από οποιοδήποτε πετρέλαιο τζιπ 400 ίππων. Μην το συγκρίνεις με 208 που καίει 5 λίτρα, άρα 6,5 ευρώ. Να συγκρίνεις με αντίστοιχη Jaguar F-Pace πετρελαίου με 400 άλογα (αν υπάρχει τέτοια έκδοση). Και βέβαια, μην ξεχνάμε ότι σε όλα τα υπόλοιπα αστικά χιλιόμετρα, πέρα από τα 4-5-6 ταξίδια το χρόνο, η i-Pace θα καίει 3-4 ευρώ, εκεί που το πετρέλαιο θα καίει τα τετραπλάσια.

Σαφώς και δεν είναι όλα ρόδινα κι έχουμε τρομερές ελλείψεις σε υποδομές. Τηρούμε στάση αναμονής για το αν θα υλοποιηθούν οι εξαγγελίες της κυβέρνησης. Με τα σημερινά δεδομένα, τα PHEV είναι η πιο ξένοιαστη λύση.


Το κόστος δεν πέφτει πολύ κάτω από τα 10€, γιατί έχω υπολογίσει μόνο την χρονοχρέωση. Κάθε φορά που συνδέεις όμως τον φορτιστή, έχεις και ταρίφα 2.5€. Πιο συχνές στάσεις, περισσότερα 2.5€ επιπλέον χρέωσης.
Επίσης, τα 400 άλογα είναι πολλά, αλλά εδώ μιλάμε για οικονομική οδήγηση με μέγιστη ταχύτητα 130Kmh. Σήμερα που το δοκίμασα με το QQ μου έκαψε 4.7lt/100Km. Πόσο περισσότερο να κάψεις ένα μεγάλο diesel SUV σε αντίστοιχες συνθήκες, 7-8lt;

Επίσης, η iPace με οικιακό wallbox 7KW θέλει πάνω από μισή μέρα για να φορτίσει, δε το συζητάμε για απλή οικιακή πρίζα.

Τα βλέπω περισσότερο για αυτοκίνητα πόλης, ώστε να πηγαίνεις στην δουλειά σου και η εταιρεία που δουλεύεις να έχει εγκαταστήσει σε συνεργασία με κάποιον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας wallboxes, ώστε όσο εργάζεσαι να φορτίζει πλήρως το αυτοκίνητο σου. Ή όσο κάνεις τα ψώνια σου κλπ. Το θέμα είναι στην Ελλάδα, λίγοι δουλεύουν σε μεγάλες εταιρείες με ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης, ενώ οι οικοδομές που έχουν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης είναι πολύ λίγες. Αν πάντως υπάρχουν μελλοντικά οι υποδομές, ακόμη και 200-250 Km αυτονομία, είναι ΟΚ για τις καθημερινές ανάγκες των περισσοτέρων.
Άβαταρ μέλους
By otso
#620817 ρε δεν παω να πηδηχτω απ το παραθυρο που θα οδηγαγα τουτου που κανει ψευτικο γρουγρου ,λες κι ειμαι πενταχρονο
και καβαλησα το καλαμι .
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620834
Vagnar έγραψε:Πως θα κάνεις λαθρεμπόριο στο ρεύμα;

Μα αν φορολογηθει το ρευμα και γινει "Ρευμα Κινησης" σε επιπεδο φορτιστη ωστε να διαχωριστει το ρευμα που παει στο αυτοκινητο απο το ρευμα που παει στο σπιτι τοτε απλα θα βγουν φορτιστες -οικιακοι φυσικα, γιατι σε επαγγελματικο επιπεδο θα ειναι πιο δυσκολο- που δεν θα δινουν δεδομενα η θα παραποιουν τα δεδομενα! Εχουν να γινουν πατεντες με ηλεκτρολογους που δεν θα ξερεις τι γινεται....
Μια λυση ισως θα ηταν η ΟΤΑ αποστολη των χιλιομετρων που κανει ενα αυτοκινητο και αναλογως αυτων να σου ερχεται το μπιλιετακι! Παντως ειναι τρομακτικα πολλα τα λεφτα για να χαθουν για "οικολογικες και περιβαλλοντολογιες ανησυχιες"!

Και επειδη ψιλοσκεφτομουν την αγορα καποιου ηλεκτρικου αυτοκινητου μαζι με την αγορα ενος ταχυφορτιστη DC για να την βαλω στο ενα απο τα πρατηρια ετσι για να δω πως θα παει και να γνωρισουμε επαγγελματικα καλυτερα την ηλεκτροκινηση υπολογισα οτι θα γλιτωνω σε ετησια βαση κοντα στα 3000€ απο τον ΕΦΚ και τον ΦΠΑ στα υγρα καυσιμα! Σε 5 χρονια το αυτοκινητο θα μου επιστρεψει την μιση του αξια απο την διαφορα στο κοστος της ενεργειας που καταναλωνουν αν υποθεσουμε οτι η αξια θα ηταν κοντα στα 30.000€!
Σκεψουν λοιπον η ηλεκτροκινηση να φτασει ας πουμε το 50% και να χανουν αντιστοιχα ποσα απο 1 στα 2 αυτοκινητα.... Δεν βγαινουν τα νουμερα!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620969 Ναι, αλλα αυτο αντικειται στο πολιτικο ευφυολογημα περι "κινητρων" υπερ της ηλεκτροκινησης οπως οι εκπτωσεις στην αγορα τους, τα μηδενικα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#620970 Κίνητρο για μετάβαση.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#620976
melos86 έγραψε:Ναι, αλλα αυτο αντικειται στο πολιτικο ευφυολογημα περι "κινητρων" υπερ της ηλεκτροκινησης οπως οι εκπτωσεις στην αγορα τους, τα μηδενικα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ....
Αυτά τελείωσαν στις ΗΠΑ.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620986
drdino έγραψε:Κίνητρο για μετάβαση.

Και πιο ειναι αυτο? Μεχρι στιγμης εχουμε την περιορισμενη αυτονομια, την δυσκολια ευρεσης φορτιστη, την ανυπαρξια ταχυφορτιστων και με δεδομενο οτι 7 στους 10 παρκαρουν οπου βρουν στην γειτονια τους και οχι σε συγκεκριμενη θεση (καθως δεν μενουμε στα suburbs) την αναγκη φορτισης καμιας ωρας καθε 300-400 χιλιομετρα! Αν αφαιρεθει και το οικονομικο κινητρο οπως λεγεται εδω περα τοτε δεν βλεπω καποιο....
Άβαταρ μέλους
By JBT
#620987 Κέρδισες

Ευχαριστημένος; :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620988 Σε εμενα απευθενεσαι?
(Φανταζομαι πως οχι -οποτε αγνοησε το υπολοιπο- αλλα μιας και η βλακεια ειναι απυθμενη ποτε δεν ξερεις...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#620989
melos86 έγραψε:
drdino έγραψε:Κίνητρο για μετάβαση.

Και πιο ειναι αυτο? Μεχρι στιγμης εχουμε την περιορισμενη αυτονομια, την δυσκολια ευρεσης φορτιστη, την ανυπαρξια ταχυφορτιστων και με δεδομενο οτι 7 στους 10 παρκαρουν οπου βρουν στην γειτονια τους και οχι σε συγκεκριμενη θεση (καθως δεν μενουμε στα suburbs) την αναγκη φορτισης καμιας ωρας καθε 300-400 χιλιομετρα! Αν αφαιρεθει και το οικονομικο κινητρο οπως λεγεται εδω περα τοτε δεν βλεπω καποιο....
Οι εκπτώσεις, επιδοτήσεις, μειωμένα τέλη κλπ. Όταν πάει αρκετός κόσμος στα ηλεκτρικά, τότε θα αρχίσει και η φορολόγησή τους.