Φορτίζουν στο super market, στο σινεμά, στο εστιατόριο. Ιδανικά, φορτίζουν και στη δουλειά.
Φορτίζουν στο super market, στο σινεμά, στο εστιατόριο. Ιδανικά, φορτίζουν και στη δουλειά.
In a lot of cases, we see PHEVs never being charged, doing longer drives and this is not a good fit for a lot of business car users. A robust PHEV deployment policy is essential.
nickthetrib έγραψε:να μιλαμε με βαση το 60%+ του κοσμου στην Ελλάδα σε ένα τέτοιο θέμα γινεται, παρακαλώ????Με τις υπάρχουσες υποδομές, προφανώς δε γίνεται. Όπως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή, αν δε φορτίζεις στο σπίτι ή στη δουλειά, θα έχεις χοντρό πρόβλημα.
Anonymous Founder έγραψε:Οι εταιρείες στα στελέχη που τους πληρώνουν ένα τόσο ακριβό PHEV, προφανώς και δίνουν και μπόλικη βενζίνη. Ακόμη και στην Ελλάδα, υπάρχουν στελέχη που έχουν εύκολα 300 και 500€ κάθε μήνα για βενζίνη, ενώ ξέρω και περιπτώσεις που παίρνουν 1000€ επειδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
EDDIE_147 έγραψε:Προφανώς οι οδηγοί στα τέτοια τους αλλά οι εταιρείες έδιναν απεριόριστα λίτρα σε τόσο μεγάλη έκταση;
Μιλάμε για πάνω από διπλάσια κατανάλωση.
drdino έγραψε:Λύνονται με smart meters/smart charging, vehicle 2 grid & vehicle 2 home κλπ.Μετάφραση παρακαλώ; Είναι κάτι εύκολο και δίνει ρεύμα στα παρκαρισμένα;
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]