Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#658398 Κι όμως, στο εξωτερικό είναι πολλοί αυτοί που έχουν ηλεκτρικό ΧΩΡΙΣ φόρτιση το βράδυ στο σπίτι.
Φορτίζουν στο super market, στο σινεμά, στο εστιατόριο. Ιδανικά, φορτίζουν και στη δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658399 Πηγή;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#658407 Εγώ έχω υπόψη μου άλλη πηγή αλλά δεν έχω λύγκα φρέσκο να σερβίρω (θα το ψάξω).
Νομίζω στην Ολλανδία μετά από κάποια χρόνια αποδείχτηκε ότι plug in χιμπριντ εταιρικά κατέληγαν να χρησιμοποιούνται ως σκέτη μπετζίνα ακριβώς επειδή δεν ήταν εύκολη η φόρτιση.

Αυτό που λέει ο Ντιμσαμπας προφανώς είναι εφικτό αλλά αφορά το πρόγραμμα του καθενός.
Εγώ ξέρω περίπτωση που έχει ηλεκτρικό στην Αθήνα και το παρκάρει στο δρόμο, φορτίζοντας με μπαλαντέζα (κρυφή πληροφορία: μένουν δίπλα σε πελούσιο που έχει φρουρό στο πεζοδρόμιο).

--> hyper ειδική περίπτωση που δεν μπορεί να ληφθεί ως δεδομένο για την κατοχή ηλεκτρικού χωρίς θέση στάθμευσης.
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#658410 να μιλαμε με βαση το 60%+ του κοσμου στην Ελλάδα σε ένα τέτοιο θέμα γινεται, παρακαλώ????
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#658420 Και ο λύγκας

https://themilesconsultancy.com/new-ana ... operation/

In a lot of cases, we see PHEVs never being charged, doing longer drives and this is not a good fit for a lot of business car users. A robust PHEV deployment policy is essential.


Βέβαια αυτοί είναι εταιρικοί χρήστες οπότε zbutcha τους για το κόστος των καυσίμων.
Αλλά φαίνεται ότι ακόμα και σε χώρα με σχετικά ανεπτυγμένο δίκτυο φορτιστών, η φόρτιση δεν είναι εύκολη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#658436 Δεν είναι θέμα ευκολίας. Είναι απλό: αν σου πληρώνουν την βενζίνη, για ποιο λόγο να το φορτίζεις πληρώνοντας εσύ το ρεύμα; Θα ήσουν χαζός.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#658439 ^dat. ΓΙ αυτό και είχαν ξεκωλωθεί όλοι να αγοράζουν το μιτσουμπισι. Γιατί ως υβριδικό, αν έκανες χρήση του leasing ως ιδιώτης ( :shifty: ) πλήρωνες εκείνα τα χρόνια πολύ μικρή επιβάρυνση. Επιπλεόν σου κάλυπταν τα καύσιμα, οπότε ποιος ο λόγος να το κοτσάρεις στην πρίζα σου?

15λ/100 κατανάλωση το phev :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#658448 Προφανώς οι οδηγοί στα τέτοια τους αλλά οι εταιρείες έδιναν απεριόριστα λίτρα σε τόσο μεγάλη έκταση;

Μιλάμε για πάνω από διπλάσια κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#658451 Οι εταιρείες στα στελέχη που τους πληρώνουν ένα τόσο ακριβό PHEV, προφανώς και δίνουν και μπόλικη βενζίνη. Ακόμη και στην Ελλάδα, υπάρχουν στελέχη που έχουν εύκολα 300 και 500€ κάθε μήνα για βενζίνη, ενώ ξέρω και περιπτώσεις που παίρνουν 1000€ επειδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#658460
nickthetrib έγραψε:να μιλαμε με βαση το 60%+ του κοσμου στην Ελλάδα σε ένα τέτοιο θέμα γινεται, παρακαλώ????
Με τις υπάρχουσες υποδομές, προφανώς δε γίνεται. Όπως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή, αν δε φορτίζεις στο σπίτι ή στη δουλειά, θα έχεις χοντρό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#658471
Anonymous Founder έγραψε:Οι εταιρείες στα στελέχη που τους πληρώνουν ένα τόσο ακριβό PHEV, προφανώς και δίνουν και μπόλικη βενζίνη. Ακόμη και στην Ελλάδα, υπάρχουν στελέχη που έχουν εύκολα 300 και 500€ κάθε μήνα για βενζίνη, ενώ ξέρω και περιπτώσεις που παίρνουν 1000€ επειδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα.


ισχυει :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#658473
EDDIE_147 έγραψε:Προφανώς οι οδηγοί στα τέτοια τους αλλά οι εταιρείες έδιναν απεριόριστα λίτρα σε τόσο μεγάλη έκταση;

Μιλάμε για πάνω από διπλάσια κατανάλωση.


Βασικα εχεις tank pass και απλα γεμιζεις, σ αυτα τα συμβόλαια δεν υπάρχει περιορισμός. Μάλιστα σε πολλά παιζει τσάμπα βενζίνη σε όλη την Ευρώπη. Το κόλπο που έκανε πολλούς να προτιμάνε τα υβριδικά ειναι γιατι πλήρωναν μικρο σχετικά καπέλο για να μπορούν να τα χρησιμοποιούν και πριβε. Και στο πριβε τους κάλυπταν και τις βενζινες :superman:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658488 Στο Λονδίνο βλέπω όλο και περισσότερες μπρίζες φόρτισης ενσωματωμένες στις κολώνες φωτισμού. Αν είσαι τυχερός και βρεις θέση εκεί θα μπορέσεις να φορτίσεις. Οπότε αν περάσεις πολλά καλώδια θα μπορέσεις να προσφέρεις φόρτιση σε κάθε θέση παρκαρίσματος. Γιατί μόνο τότε θα μπορείς ρεαλιστικά να έχεις ηλεκτρικό όταν παρκάρεις στο δρόμο.
Και το θέμα επάρκειας σε ηλεκτρικό είναι άλλο ένα θέμα.
Προφανώς όλα αυτά τα επιπλέον έξοδα υποδομών θα χρεωθούν στο ρεύμα κίνησης.
Ήδη όπως φαίνεται το κόστος του ρεύματος ανεβαίνει οπότε το πλεονέκτημα της οικονομίας θα μειωθεί. Μένουν τα άλλα βέβαια, επιδόαεις, απλότητα-αξιοπιστία, ησυχία. Και βέβαια θα προστεθούν οι σχετικοί φόροι/τέλη ώστε να μην μπει το ελληνικό κράτος μέσα. Έχεις όχημα με μεγάλες μπαταρίες πάρε φόρο επιβάρυνσης ηλεκτρικού συστήματος παροχής. Και θα προσθέσουμε και τέλος περιβαλλοντικής επιβάρυνσης (για την παραγωγή του ρεύματος). Και και και....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658490 Λύνονται με smart meters/smart charging, vehicle 2 grid & vehicle 2 home κλπ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658491
drdino έγραψε:Λύνονται με smart meters/smart charging, vehicle 2 grid & vehicle 2 home κλπ.
Μετάφραση παρακαλώ; Είναι κάτι εύκολο και δίνει ρεύμα στα παρκαρισμένα;