Scotch έγραψε:Το βασικό είναι πόσα ταξίδια και κυρίως πόσο μακρινά. Η Καλαμάτα δεν θεωρείται μακρινό ταξίδι, βγαίνει ανετότατα. Αν θέλεις να επιστρέψεις αυθημερόν, θα αναγκαστείς είτε να φορτίσεις στην Καλαμάτα (έχει κάμποσους φορτιστές - δωρεάν κάποιοι), είτε στην Ε.Ο. για ~15 λεπτά.
Το επιχείρημα "τα οποια τα εχεις δωσει στην αγορα" δεν ισχύει. Τι να πουν δηλαδή αυτοί που έδωσαν τα ίδια λεφτά (για να μην πω πόσο κοστίζει πραγματικά το ηλεκτρικό, μετά από επιδοτήσεις και αποσβέσεις) και πήραν θερμικό; Πήραν αμάξι ενώ ο ηλεκτρικός αγόρασε ρεύμα;
Με 90-110 δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις, παρά μόνο όταν θέλεις να πας μακρινό ταξίδι και δεν θέλεις να κάνεις στάση. Στο 90% των περιπτώσεων μπορείς να χαίρεσαι τα ~400 άλογα.
Αφου μιλησα για Καλαματα να διευκρινησω. Σημερα μπορω να το κανω με το αμαξι που εχω. Οριακα μεν, θα μπω με λαμπακι στην ΑΟ στην επιστροφη και θα φουλαρω 43 λιτρα στο βενζιναδικο της γειτονιας, αλλα το εχω κανει και γινεται.
Θελω λοιπον το ιδιο ακριβως. Μια καταδρομικη και πισω με μονη σταση για γαλακτομπουρεκο στου Σκιαδα
Πες το ψυχολογικο οριο ασφαλειας ρε παιδι.
Επισης ενω σημερα κατεβαινω κατω 3-4 φορες τον χρονο, θα ηθελα αν εχω αμαξι που το καυσιμο κοστιζει κλασμα του σημερινου κοστους να το κανω καθε 2ο ΣΚ τους 6 μηνες , κι ας ειναι τα διοδια που θα πονανε. Οταν τωρα θελω 120€ με ολα μεσα, αν γινοταν 50€, ποιος με πιανει
Οταν η μεγαλη μαζα αγοραστων ψαχνει αμαξι με κατω απο 25Κ, το να δωσεις 35Κ για να παρεις πισω τα 7-8 μετα απο 1 χρονο; δεν ξερω ποσοι μπορουν να το κανουν. Δεν μιλαω καν για Τεσλα αυτα ειναι για το 15-20% της αγορας.
Για την ταχυτητα ταξιδιου τωρα μιλαω για ηλεκτρικο με 35Κ και δεν νομιζω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα ηλεκτρικο που μπορει να παει με 130 χαω εστω για 300 χλμ χωρις φορτιση, αρα μιλαμε για το μελλον εστω κοντινο.
Fiat Panda 7,6l/100km