Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763859
Scotch έγραψε:Το βασικό είναι πόσα ταξίδια και κυρίως πόσο μακρινά. Η Καλαμάτα δεν θεωρείται μακρινό ταξίδι, βγαίνει ανετότατα. Αν θέλεις να επιστρέψεις αυθημερόν, θα αναγκαστείς είτε να φορτίσεις στην Καλαμάτα (έχει κάμποσους φορτιστές - δωρεάν κάποιοι), είτε στην Ε.Ο. για ~15 λεπτά.

Το επιχείρημα "τα οποια τα εχεις δωσει στην αγορα" δεν ισχύει. Τι να πουν δηλαδή αυτοί που έδωσαν τα ίδια λεφτά (για να μην πω πόσο κοστίζει πραγματικά το ηλεκτρικό, μετά από επιδοτήσεις και αποσβέσεις) και πήραν θερμικό; Πήραν αμάξι ενώ ο ηλεκτρικός αγόρασε ρεύμα;

Με 90-110 δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις, παρά μόνο όταν θέλεις να πας μακρινό ταξίδι και δεν θέλεις να κάνεις στάση. Στο 90% των περιπτώσεων μπορείς να χαίρεσαι τα ~400 άλογα.

Αφου μιλησα για Καλαματα να διευκρινησω. Σημερα μπορω να το κανω με το αμαξι που εχω. Οριακα μεν, θα μπω με λαμπακι στην ΑΟ στην επιστροφη και θα φουλαρω 43 λιτρα στο βενζιναδικο της γειτονιας, αλλα το εχω κανει και γινεται.

Θελω λοιπον το ιδιο ακριβως. Μια καταδρομικη και πισω με μονη σταση για γαλακτομπουρεκο στου Σκιαδα :eat:
Πες το ψυχολογικο οριο ασφαλειας ρε παιδι. :lol:

Επισης ενω σημερα κατεβαινω κατω 3-4 φορες τον χρονο, θα ηθελα αν εχω αμαξι που το καυσιμο κοστιζει κλασμα του σημερινου κοστους να το κανω καθε 2ο ΣΚ τους 6 μηνες , κι ας ειναι τα διοδια που θα πονανε. Οταν τωρα θελω 120€ με ολα μεσα, αν γινοταν 50€, ποιος με πιανει :superman:
:lol:

Οταν η μεγαλη μαζα αγοραστων ψαχνει αμαξι με κατω απο 25Κ, το να δωσεις 35Κ για να παρεις πισω τα 7-8 μετα απο 1 χρονο; δεν ξερω ποσοι μπορουν να το κανουν. Δεν μιλαω καν για Τεσλα αυτα ειναι για το 15-20% της αγορας.


Για την ταχυτητα ταξιδιου τωρα μιλαω για ηλεκτρικο με 35Κ και δεν νομιζω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα ηλεκτρικο που μπορει να παει με 130 χαω εστω για 300 χλμ χωρις φορτιση, αρα μιλαμε για το μελλον εστω κοντινο. :)
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#763860
Scotch έγραψε:Με 90-110 δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις, παρά μόνο όταν θέλεις να πας μακρινό ταξίδι και δεν θέλεις να κάνεις στάση. Στο 90% των περιπτώσεων μπορείς να χαίρεσαι τα ~400 άλογα.

Η αλήθεια είναι πως προχθές πέτυχα ένα καινούργιο Nissan Leaf που πήγαινε άνετα στην αριστερή με 125-130Kmh και μου έκανε εντύπωση!
Άβαταρ μέλους
By Serf
#763862 Η οικονομία στα καύσιμα ταξιδιού με ένα ηλεκτρικό είναι κριτήριο αγοράς αυτού σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, αυτή είναι η πραγματικότητα. Π.χ., συνTeslίτης μένει Βριλήσσια και εργάζεται Ασπρόπυργο. Οπότε κάθε μέρα κάνει τουλάχιστον 50km. Αυτός θα αποσβέσει σχετικά σύντομα το όποιο έξτρα κόστος ηλεκτρικού vs θερμικού. Άλλος συνTeslίτης πηγαινοέρχεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα από την Αθήνα στον Αλμυρό. Κι αυτός θα αποσβέσει σύντομα το όποιο έξτρα κόστος. Εγώ με δυσκολία έχω κάνει 9000χλμ σε έξι μήνες, επειδή "κυνηγάω" βόλτες λόγω του Tesla. Οπότε η απόσβεση ΔΕΝ ήταν στα κριτήρια αγοράς.

Σε ότι αφορά την αυτονομία, το προηγούμενο Σάββατο έκανα περίπου την εξής διαδρομή: https://goo.gl/maps/T6eSeMS6cepCsrpy6. 385km βάσει του αυτοκινήτου, όπου στον αυτοκινητόδροο πήγαινα με 130-140χαώ και γενικότερα το πολύ +30χαώ από τα όρια. Απαιτήθηκαν περίπου 60,5KWh (σε σύνολο 82KWh του αυτοκινήτου). Από αυτές οι 18,5 KWh πληρώθηκαν προς €0,55/KWh (κάναμε στάση στα ΣΕΑ Σπαθοβουνίου λόγω του μικρού, οπότε με την ευκαιρία φόρτισα) και οι υπόλοιπες 42KWh με το σταθερό τιμολόγιο της ΔΕΗ (νυχτερινό στα €0,076/KWh + τα όποια έξτρα για ΔΕΔΔΗΕ, κτλ).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763863
Νίκος Παππάς έγραψε:Αφου μιλησα για Καλαματα να διευκρινησω. Σημερα μπορω να το κανω με το αμαξι που εχω. Οριακα μεν, θα μπω με λαμπακι στην ΑΟ στην επιστροφη και θα φουλαρω 43 λιτρα στο βενζιναδικο της γειτονιας, αλλα το εχω κανει και γινεται.

Θελω λοιπον το ιδιο ακριβως. Μια καταδρομικη και πισω με μονη σταση για γαλακτομπουρεκο στου Σκιαδα :eat:
Πες το ψυχολογικο οριο ασφαλειας ρε παιδι. :lol:

Σου έχω λύση για τον Σκιαδά. Παρκάρεις εδώ, πας Σκιαδά παίρνεις το γαλακτομπούρεκό σου (φέρνεις και σ' εμάς :s_biggrin ) και όταν επιστρέψεις έχεις αρκετό ρεύμα για να γυρίσεις σπίτι.

Νίκος Παππάς έγραψε:Επισης ενω σημερα κατεβαινω κατω 3-4 φορες τον χρονο, θα ηθελα αν εχω αμαξι που το καυσιμο κοστιζει κλασμα του σημερινου κοστους να το κανω καθε 2ο ΣΚ τους 6 μηνες , κι ας ειναι τα διοδια που θα πονανε. Οταν τωρα θελω 120€ με ολα μεσα, αν γινοταν 50€, ποιος με πιανει :superman:
:lol:

Την παραπάνω λύση την υπολογίζω γύρω στα 20 € συνολικά. Προχώρα :s_biggrin


Νίκος Παππάς έγραψε:Οταν η μεγαλη μαζα αγοραστων ψαχνει αμαξι με κατω απο 25Κ, το να δωσεις 35Κ για να παρεις πισω τα 7-8 μετα απο 1 χρονο; δεν ξερω ποσοι μπορουν να το κανουν. Δεν μιλαω καν για Τεσλα αυτα ειναι για το 15-20% της αγορας.
Για την ταχυτητα ταξιδιου τωρα μιλαω για ηλεκτρικο με 35Κ και δεν νομιζω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα ηλεκτρικο που μπορει να παει με 130 χαω εστω για 300 χλμ χωρις φορτιση, αρα μιλαμε για το μελλον εστω κοντινο. :)

Εγώ περισσότερο συγκρίνω με αυτούς που δίνουν 40 και 50 χιλιάρικα για θερμικό (ακόμη και plug-in) ενώ έχουν τις προϋποθέσεις για BEV (θέση στάθμευσης με ρεύμα, εταιρεία για αποσβέσεις, κλπ).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763864
axel12p έγραψε:
Scotch έγραψε:Με 90-110 δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις, παρά μόνο όταν θέλεις να πας μακρινό ταξίδι και δεν θέλεις να κάνεις στάση. Στο 90% των περιπτώσεων μπορείς να χαίρεσαι τα ~400 άλογα.

Η αλήθεια είναι πως προχθές πέτυχα ένα καινούργιο Nissan Leaf που πήγαινε άνετα στην αριστερή με 125-130Kmh και μου έκανε εντύπωση!

Προσωπικά δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση. Προφανώς δεν είχε πολλά χιλιόμετρα να διανύσει (πάνω από 150), μέχρι να χρειαστεί να φορτίσει. Αντιθέτως, μου κάνουν εντύπωση τα θερμικά που κινούνται με 130+. Έχουν δει πού έχει φτάσει η τιμή της βενζίνης και πόσο αυξάνεται η κατανάλωση μετά τα 110; :ninja:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763865
Scotch έγραψε:Σου έχω λύση για τον Σκιαδά. Παρκάρεις εδώ, πας Σκιαδά παίρνεις το γαλακτομπούρεκό σου (φέρνεις και σ' εμάς :s_biggrin ) και όταν επιστρέψεις έχεις αρκετό ρεύμα για να γυρίσεις σπίτι.

Ασχετο. Στην Οθωνος στην μεσα γωνια της πλατειας υπαρχει η Χρυσανθη που κανει απιστευτα γλυκα, τσουρεκια, λεμονπαι, καλτσουνακια Κρητικα με μυζηθρα. Ο μονος λογος που στεναχωρηθηκα που δεν κατεβηκα για Πασχα φετος στην Καλαματα.
Οποιος βρεθει στην πολη και θελει δοκιμαζει.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763868
Νίκος Παππάς έγραψε:Ασχετο. Στην Οθωνος στην μεσα γωνια της πλατειας υπαρχει η Χρυσανθη που κανει απιστευτα γλυκα, τσουρεκια, λεμονπαι, καλτσουνακια Κρητικα με μυζηθρα. Ο μονος λογος που στεναχωρηθηκα που δεν κατεβηκα για Πασχα φετος στην Καλαματα.
Οποιος βρεθει στην πολη και θελει δοκιμαζει.

:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#763883
Scotch έγραψε:
axel12p έγραψε:
Scotch έγραψε:Με 90-110 δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις, παρά μόνο όταν θέλεις να πας μακρινό ταξίδι και δεν θέλεις να κάνεις στάση. Στο 90% των περιπτώσεων μπορείς να χαίρεσαι τα ~400 άλογα.

Η αλήθεια είναι πως προχθές πέτυχα ένα καινούργιο Nissan Leaf που πήγαινε άνετα στην αριστερή με 125-130Kmh και μου έκανε εντύπωση!

Προσωπικά δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση. Προφανώς δεν είχε πολλά χιλιόμετρα να διανύσει (πάνω από 150), μέχρι να χρειαστεί να φορτίσει. Αντιθέτως, μου κάνουν εντύπωση τα θερμικά που κινούνται με 130+. Έχουν δει πού έχει φτάσει η τιμή της βενζίνης και πόσο αυξάνεται η κατανάλωση μετά τα 110; :ninja:

Micra 1200 για Θεσσαλονίκη - Γιάννενα μου έκαψε 4.9 στο πήγαινε και 5.3 στο γύρνα που το πήγαινα πιο πατημένα. Αντίστοιχα το QQ πετρέλαιο καίει γύρω στα 4.7 στην ίδια διαδρομή με ταχύτητες γύρω στα 130. Προσωπικά με κουράζει να πηγαίνω σε τέτοιο δρόμο με 110, οπότε προτιμώ να κάψει το αυτοκίνητο μισό λίτρο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763888
axel12p έγραψε:Micra 1200 για Θεσσαλονίκη - Γιάννενα μου έκαψε 4.9 στο πήγαινε και 5.3 στο γύρνα που το πήγαινα πιο πατημένα. Αντίστοιχα το QQ πετρέλαιο καίει γύρω στα 4.7 στην ίδια διαδρομή με ταχύτητες γύρω στα 130. Προσωπικά με κουράζει να πηγαίνω σε τέτοιο δρόμο με 110, οπότε προτιμώ να κάψει το αυτοκίνητο μισό λίτρο παραπάνω.

Συμφωνώ. Και γενικά το να πηγαίνεις με ταχύτητα κάτω από το όριο (όπως και πάνω από αυτό), δεν είναι ό,τι καλύτερο και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Από περιέργεια, με 140-150 τι κατανάλωση θα είχες με αυτά τα αυτοκίνητα;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#763890 Στα 140 το Micra πρέπει να ανέβαινε γύρω στα 6 με 6.5 lt/100Km.
Γενικά μου έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση το Micra στο θέμα της κατανάλωσης. Περίμενα να είναι αρκετά υψηλότερη, λόγω βενζίνης. Σκέψου πως η μέση του κατανάλωση μέχρι την μέρα της επιστροφής ήταν στα 4.7lt/100Km. Και περιλάμβανε το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Γιάννενα, εκδρομή στο Μονοδένδρι και αρκετές μετακινήσεις εντός της πόλης των Ιωαννίνων.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#763892 Το γνωστο κλιο :shifty: με 140-150 καίει γύρω στα 5,2 λίτρα(6 αρι σαζμαν)