Serf έγραψε:Χωρίς να έχω σχέση με τον χώρο των μεταφορών, η επίδοση που ισχυρίζεται η Tesla μου φαίνεται εντυπωσιακή για ηλεκτροκίνηση. Δύο στοιχήματα βλέπω για την Tesla, και γενικότερα για την ηλεκτροκίνηση στις επαγγελματικές μεταφορές:
- Το δίκτυο ταχυφόρτισης
- Τη ζωή μπαταριών που θα καλούνται κάθε μέρα να καλύπτουν 700-800χλμ. Εδώ δεν έχουμε ΙΧ αυτοκίνητα που στην χειρότερη καλύπτουν 150-200χλμ/μέρα.
Η επίδοση είναι εντυπωσιακή, αλλά, πέρα από τα δύο (πολύ σοβαρά σημεία που αναφέρεις), υπάρχει και το άλλο:
Πόσο από το ωφέλιμο φορτίο τρώνε οι μπαταρίες (και επειδή έχω ένα θέμα με το να πιστέψω τους σειριακούς ψεύτες στην Τέσλα, θα περιμένω να το δω στην πράξη, τα νούμερα δεν είναι πολύ άσχημα πάντως, αλλά θα δείξει). Αυτό θα επηρεάσει το κόστος μεταφοράς του φορτίου, που είναι και αυτό που ενδιαφέρει όποιον αγοράζει φορτηγά. Εκεί θα κριθεί. Όπως επίσης και στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, που επίσης επηρεάζει το οικονομικό. Ένα αυτοκίνητο κάνει 10-20Κ χλμ / έτος. Ένα φορτηγό άνετα κάνει 10Κ χλμ / μήνα.
Είναι το λιγότερο γελοίο να διαφημίζεις ένα φορτηγό ότι κάνει 0-60mph σε 5 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται γι' αυτό. Τέλος πάντων...
ΥΓ: Αυτό που θα ήθελα επίσης να δω είναι πως θα στηθεί ένας υποσταθμός φόρτισης που θα πρέπει να φορτίσει πολλά φορτηγά ταυτόχρονα, γιατί αυτά έχουν μία τάση να μαζεύονται κάποιες φορές... Θα πρέπει να έχει παροχή ρεύματος που να σηκώνει πάρα πολύ ρεύμα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα