Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα

Τι θεωρείτε εξοπλιστικά ΑΠΑΙΡΑΙΤΗΤΟ σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο;

39
5%
39
5%
22
3%
22
3%
22
3%
22
3%
35
5%
35
5%
23
3%
23
3%
39
5%
39
5%
19
3%
19
3%
5
1%
5
1%
22
3%
22
3%
41
6%
41
6%
38
5%
38
5%
6
1%
6
1%
21
3%
21
3%
12
2%
12
2%
16
2%
16
2%
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#670107
Chris έγραψε:
Zorz έγραψε:Η BMW νομίζω κάνει κάτι τέτοια αψυχολόγητα. :ninja:


Διπλα διπλα 2 ασπρα 216d και x1 το καλοκαιρι, ειχα το 2 και περιεργαζομουν το x1. Παρομοιες εκδοσεις, εξοπλισμος, εσωτερικο, κινητηρας, μονο που το x1 δεν ειχε αισθητηρες παρκαρισματος :slap: Και δεν μπορεις να πεις πως εχεις και τρομερη ορατοτητα στην οπισθεν, ψηλο ειναι, δεν βλεπεις καν τα καπω πισω


:hmmm: νομίζω πως σε αυτή τη σειρά η 2 και η χ1 έχουν στάνταρ τους πίσω αισθητηρες. Μπροστά αισθητήρες και κάμερα πίσω ήταν στα εξτρά. 2017 που τη πήρα εγώ έτσι ήταν.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#670123 Κι ομως η x1 δεν ειχε! Για τους πισω μιλαω, με το ωραιο γραφικο στην οθονη. Να ειχε αλλαγμενο προφυλακτηρα; Ο ιδιοκτητης δεν ηξερε κατι παντως, και την πηρε ως μεταχειρισμενο ενος χρονου :hmmm
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#670704
markvag έγραψε:Και πάνω στο εξίμπιτ 1, να σχολιάσω:

Πόσο ΜΑ ΠΟΣΟ πανηλίθιοι, κολλημένοι, ματζίρηδες είναι ορισμένοι κατασκευαστές που έχουν ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά μόνο του οδηγού ανεβαίνει - κατεβαίνει με one touch;;; :rant: :protest: :rant: :protest: Δηλαδή, έλεος! 2020 φτάσαμε! :rant: :protest:


Αφιερωμένο:

Εικόνα
(Αρούρις 1.6 TR 2010)


:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#670730 Και η Corolla πριν από αυτό ήταν έτσι.
Αντίθετα στο RAV4 2ης γενιάς ήταν μόνο του οδηγού ενώ στο Daihatsu Sirion είναι πάλι μόνο του οδηγού και μόνο στο κατέβασμα.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#670755 Εξαρτάται από την έκδοση του εξοπλισμού θαρρώ. πχ. το πατρικό Avensis έχει μόνο του οδηγού αυτόματο. Από εκεί και πέρα συμφωνώ ότι είναι καρμιριά να μην έχουν αυτόματο έστω κατέβασμα. To ανέβασμα χρειάζεται αισθητήρα anti-pinch.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#670766
Zorz έγραψε:
markvag έγραψε:Και πάνω στο εξίμπιτ 1, να σχολιάσω:

Πόσο ΜΑ ΠΟΣΟ πανηλίθιοι, κολλημένοι, ματζίρηδες είναι ορισμένοι κατασκευαστές που έχουν ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά μόνο του οδηγού ανεβαίνει - κατεβαίνει με one touch;;; :rant: :protest: :rant: :protest: Δηλαδή, έλεος! 2020 φτάσαμε! :rant: :protest:


Αφιερωμένο:

Εικόνα
(Αρούρις 1.6 TR 2010)


:iconcool:


:omg: :omg:

Εικόνα


Να συλληφθούν πάραυτα όλοι οι συνήθεις ύποπτοι! :protest:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#670824
Zorz έγραψε:Εξαρτάται από την έκδοση του εξοπλισμού θαρρώ. πχ. το πατρικό Avensis έχει μόνο του οδηγού αυτόματο. Από εκεί και πέρα συμφωνώ ότι είναι καρμιριά να μην έχουν αυτόματο έστω κατέβασμα. To ανέβασμα χρειάζεται αισθητήρα anti-pinch.


Στο RAV4 και στο Sirion ήταν το τελευταίο επίπεδο εξοπλισμού.
Ούτε στα έξτρα είχε κάτι σχετικό.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#670834
Zorz έγραψε:
Εικόνα
(Αρούρις 1.6 TR 2010)


:iconcool:


Τογιοτομαλακιες. Και οι διακοπτες εκει, 30 χρονια οι ιδιοι. Εντωμεταξυ νομιζω πως ο διαφορετικος σχεδιασμος στου οδηγου υποδηλωνει το αυτοματο κατεβασμα. Οποτε για οικονομια, αντι να αλλαξουν το ΒΟΜ και να δωσουν νεο κωδικο στο πλαισιο με 4 διακοπτες σαν του οδηγου, κοτσαραν το αυτοκολλητο ALL AUTO LEMEEEE
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#670954
Chris έγραψε:Τογιοτομαλακιες. Και οι διακοπτες εκει, 30 χρονια οι ιδιοι. Εντωμεταξυ νομιζω πως ο διαφορετικος σχεδιασμος στου οδηγου υποδηλωνει το αυτοματο κατεβασμα. Οποτε για οικονομια, αντι να αλλαξουν το ΒΟΜ και να δωσουν νεο κωδικο στο πλαισιο με 4 διακοπτες σαν του οδηγου, κοτσαραν το αυτοκολλητο ALL AUTO LEMEEEE


Αν λες για το 'νυχάκι' στην επιφάνεια του, νομίζω είναι για να διακρίνεται αυτό του οδηγού πιο εύκολα με την αφή (πέρα από τη θέση του). Όσο για την οικονομία, θα μας υπενθυμίσει πάλι ο Dr ότι €0.01 χ 1-2Μ τεμάχια σε όλο το production run μαζεύεται έτσι το κέρδος.

Flashback: Πριν κάτι βδομάδες θυμάμαι που είχε σχολιάσει σε άλλο θρεντ κάποιος ότι χαλιέται από το γεγονός ότι η Lexus είχε τους ίδιους διακόπτες με τα κοινά Toyota, εσύ ήσουν; :lol: :ninja:

Και μια που μιλάμε για αειθαλείς κωδικούς ανταλλακτικών:

Εικόνα
Αυτός ο διακόπτης για τους ηλεκτρικούς καθρέφτες όντως πρέπει είναι από εποχής Carina II...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#674347
Chris έγραψε:Εγω ημουν, ναι :s_biggrin

Καλά το θυμόμουν. :lol:

Σε κάτι άλλο τώρα -και με κίνδυνο να γίνω Statler and Waldorf- πόσο οτινάναι είναι οι διαστάσεις ελαστικών που φοράνε ορισμένες εκδόσεις μικρών hatchback; :hmmm:

Rio 1.4, 205/45R17
Εικόνα

Swift 1.2
Εικόνα

Ακόμα και το Jazz, αν έχουν το θεό τους:
Εικόνα

Μazda 2, το 1.3.
Εικόνα


Η ένσταση μου δεν είναι αισθητική (πέρα από το Rio που μοιάζει με παπουτσωμένο γάτο), απεναντίας οι ζάντες του Jazz πχ. είναι πολύ εμφανίσιμες. Αλλά τόσο χαμηλοπρόφιλα λάστιχα σε εκδόσεις που δεν είναι hot, ούτε καν lukewarm hatch, χαλάνε ανούσια τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το μεν Jazz κακά τα ψέμματα, είναι παπουδιέρα. Το Μazda είναι κοφτερό στο δρόμο και έχουν κάποιο νόημα τα 45άρια λάστιχα με το 1.5άρι μοτέρ, αλλά στο 1.3 με τα 86 ατίθασα; :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#674415
funkyreverend έγραψε:+1
Στο mazda 2 φαίνονται και κάπως περίεργα είναι αλήθεια.
Δηλαδή εσύ βλέπεις τις διαστάσεις στα λάστιχα;

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#674416 Εδώ και χρόνια η φάση ,
απλά στα μεγάλα παίζουμε με 22-23 ίντζες Εικόνα

το 45άρι στο Mazda 2 1.5 , εύχομαι να είναι λίγο καλύτερο απο το αδερφό Fiesta 1.6 (που έπαιρνε και 17άρα με 40άρι :s_laughat )
Σε τόσο μικρό μεταξόνιο και με τέτοια αμορτισέρ, είναι λίγο ταλαίπα αλλά σε καλή άσφαλτο αποζημιώνει.