Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα

Τι θεωρείτε εξοπλιστικά ΑΠΑΙΡΑΙΤΗΤΟ σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο;

39
5%
39
5%
22
3%
22
3%
22
3%
22
3%
35
5%
35
5%
23
3%
23
3%
39
5%
39
5%
19
3%
19
3%
5
1%
5
1%
22
3%
22
3%
41
6%
41
6%
38
5%
38
5%
6
1%
6
1%
21
3%
21
3%
12
2%
12
2%
16
2%
16
2%
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#674417 Όχι, βλέπω τις ρόδες συνολικά και φαίνεται λίγο σαν να φοράει τσιγαρόχαρτα, συν το οπτικό αποτέλεσμα του άδειου θόλου. :lol:

Νομίζω με ένα λίγο πιο ψηλό προφίλ θα έδειχνε καλύτερα. Θα ήταν και καλύτερο στο δρόμο, νομίζω ότι περισσότερο αφαιρούσε παρά προσέθετε στην οδική συμπεριφορά η συγκεκριμένη επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#674528 Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος γεροπαράξενος. :lol:

georgetz έγραψε:Εδώ και χρόνια η φάση ,
απλά στα μεγάλα παίζουμε με 22-23 ίντζες Εικόνα

το 45άρι στο Mazda 2 1.5 , εύχομαι να είναι λίγο καλύτερο απο το αδερφό Fiesta 1.6 (που έπαιρνε και 17άρα με 40άρι :s_laughat )
Σε τόσο μικρό μεταξόνιο και με τέτοια αμορτισέρ, είναι λίγο ταλαίπα αλλά σε καλή άσφαλτο αποζημιώνει.


Κυκλοφορούν λχ. κάτι καλιKadjar με 45R19

Εικόνα
:superman:

Και είναι πλέον τόσο συνηθισμένη τάση, που τις προάλλες είδα στο δρόμο ένα Evoque με τις 17άρες και τυπικά λάστιχα all terrain (σαν της φωτογραφίας) και φαινόταν σχεδόν παράξενο.

Εικόνα
:oops:

funkyreverend έγραψε:Όχι, βλέπω τις ρόδες συνολικά και φαίνεται λίγο σαν να φοράει τσιγαρόχαρτα, συν το οπτικό αποτέλεσμα του άδειου θόλου. :lol:

Νομίζω με ένα λίγο πιο ψηλό προφίλ θα έδειχνε καλύτερα. Θα ήταν και καλύτερο στο δρόμο, νομίζω ότι περισσότερο αφαιρούσε παρά προσέθετε στην οδική συμπεριφορά η συγκεκριμένη επιλογή.


Το Mazda είναι η πιο κραυγαλέα περίπτωση (και στη φωτογραφία φαίνεται η διάσταση, 195/45R16). Υπάρχουν εδώ στην περιοχή δρόμοι που σε κάνουν να εκτιμάς ένα συμμετοχικό αμάξι, πχ: https://goo.gl/maps/xpMPC3QJYmbTp3XBA αλλά με 0-100 σε 13.6 (και ανάλογες ρεπρίζ) πάνε μάλλον τζάμπα. Τον υπόλοιπο καιρό έχεις όλα τα μειονεκτήματα της χειρότερης κατανάλωσης, πιο ακριβών ελαστικών (ειδικά αν χρειάζεσαι all season), χειρότερης άνεσης και ευαισθησιας στις λακκούβες. :thumbsdown:

Ψάχνω αμάξι όπως πιθανότατα καταλάβατε :lol: και το πρόβλημα είναι ότι αν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο εξοπλισμό και πάνω, τρώς αναγκαστικά αυτές τις ζάντες στη μάπα. Στο Mazda πάλι, οι μόνες εκδόσεις που φοράνε τα πιο ρεαλιστικά για τον χαρακτήρα του μοντέλου 185/55R15 είναι αυτές που δεν έχουν ούτε καν εξωτερικό θερμόμετρο και trip computer...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#674532 Είναι όντως ένα θέμα αυτό, ειδικά αν οι μεγαλύτερες ζάντες είναι μέρος πακέτου κι όχι συνειδητή αναβάθμιση. Στο δικό μου πχ ήθελα το M Sport Plus πακέτο (για τα μεγαλύτερα/καλύτερα φρένα, auto high-beam, Harman/Kardon ηχοσύστημα) και λούστηκα και τις 19αρες. Σκέφτομαι όταν με το καλό αλλάξω λάστιχα να βάλω 18αρες αλλά από την άλλη ομολογώ ότι μ'αρέσoυν οπτικά :lol:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#674538
Zorz έγραψε:Κυκλοφορούν λχ. κάτι καλιKadjar με 45R19

Εικόνα
:superman:

Και είναι πλέον τόσο συνηθισμένη τάση, που τις προάλλες είδα στο δρόμο ένα Evoque με τις 17άρες και τυπικά λάστιχα all terrain (σαν της φωτογραφίας) και φαινόταν σχεδόν παράξενο.

Εικόνα
:oops:

funkyreverend έγραψε:Όχι, βλέπω τις ρόδες συνολικά και φαίνεται λίγο σαν να φοράει τσιγαρόχαρτα, συν το οπτικό αποτέλεσμα του άδειου θόλου. :lol:

Νομίζω με ένα λίγο πιο ψηλό προφίλ θα έδειχνε καλύτερα. Θα ήταν και καλύτερο στο δρόμο, νομίζω ότι περισσότερο αφαιρούσε παρά προσέθετε στην οδική συμπεριφορά η συγκεκριμένη επιλογή.


Ψάχνω αμάξι όπως πιθανότατα καταλάβατε :lol: και το πρόβλημα είναι ότι αν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο εξοπλισμό και πάνω, τρώς αναγκαστικά αυτές τις ζάντες στη μάπα.


Οπτικά στο καλικατζάρ (έχω απλώς άλλη ζάντα, το χρώμα και τη διάσταση τα πέτυχες :ninja: ) μου πάει περισσότερο από το 2αρι. 45 προφίλ σε 225 είναι ψηλότερο από 40 σε 195, οπότε λογικό. Το είχα γράψει και στο ανάλογο θέμα, κερδίζεις κάτι μικρό στο τιμόνι σε καλή άσφαλτο αλλά χάνεις σε άνεση η οποία είναι νομίζω περισσότερο χρήσιμη σε οικογενειακό χωρίς καθόλου σπορτίφ τάσεις.

Έχετε πολύ κακή άσφαλτο εκεί ή αναγκάζεσαι να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#674549 Το προφιλ από μόνο του δεν λέει και πολλά, ακριβώς. Πάντα πρέπει να το βλέπουμε ως τελικό νούμερο (πχ 2 εκατοστά προφίλ έναντι 4 εκατοστά προφίλ).
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#674555
drdino έγραψε:Είναι όντως ένα θέμα αυτό, ειδικά αν οι μεγαλύτερες ζάντες είναι μέρος πακέτου κι όχι συνειδητή αναβάθμιση. Στο δικό μου πχ ήθελα το M Sport Plus πακέτο (για τα μεγαλύτερα/καλύτερα φρένα, auto high-beam, Harman/Kardon ηχοσύστημα) και λούστηκα και τις 19αρες. Σκέφτομαι όταν με το καλό αλλάξω λάστιχα να βάλω 18αρες αλλά από την άλλη ομολογώ ότι μ'αρέσoυν οπτικά :lol:


Τώρα που είπες για μεγαλύτερα φρένα, άλλο ένα εν δυνάμει πλεονέκτημα των μεγαλύτερων τροχών που πάει άπατο. Enter κάτι 16-17άρες ζάντες με χαώδη κενά και σχεδόν κρυμένα ταμπούρα και δίσκοι...


Εικόνα
Εικόνα

205/45R16 το 1300άρι Colt, γιατί του έβαλαν -αν δεν κάνω λάθος- τα ίδια ζαντολάστιχα με το Ralliart :dizzy:


funkyreverend έγραψε:Οπτικά στο καλικατζάρ (έχω απλώς άλλη ζάντα, το χρώμα και τη διάσταση τα πέτυχες :ninja: ) μου πάει περισσότερο από το 2αρι. 45 προφίλ σε 225 είναι ψηλότερο από 40 σε 195, οπότε λογικό. Το είχα γράψει και στο ανάλογο θέμα, κερδίζεις κάτι μικρό στο τιμόνι σε καλή άσφαλτο αλλά χάνεις σε άνεση η οποία είναι νομίζω περισσότερο χρήσιμη σε οικογενειακό χωρίς καθόλου σπορτίφ τάσεις.

Έχετε πολύ κακή άσφαλτο εκεί ή αναγκάζεσαι να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια;


Έχει λακούβες διάσπαρτες (το παλεύουν στη συντήρηση κάπως, δεν φτάνουν σε επίπεδα Πεδίου Βολής ΠΒ 'Τάκη Οικονομίδη'), αλλά μένω στο ιστορικό κέντρο που έχει πολλούς λιθόστρωτους δρόμους.

Εικόνα

H κυριότερη ένσταση μου είναι το bold σου και όσα ανέφερα στο προηγούμενο ποστ, οι μεγαλύτερες ζάντες είναι trade-off αλλά προς λάθος κατεύθυνση για το χαρακτήρα του μοντέλου. Το Jazz φέρ' ειπείν φοράει 16άρες στην έκδοση Si που έχει κάπως σπορτίφ εμφάνιση, αλλά και η EX έχει επίσης 16άρες.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#674558 Εγω θα ρωτήσω γιατί δεν έχεις ήδη ανοίξει θεμα για την μελλοντική αγορά;
Επειδή είδα δε το φετίχ του φόρουμ, και του ποπολαρου, καποτε Mazda 2. Eπείγει να ανοιχτεί θεμα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#674559
Zorz έγραψε:
Έχει λακούβες διάσπαρτες (το παλεύουν στη συντήρηση κάπως, δεν φτάνουν σε επίπεδα Πεδίου Βολής ΠΒ 'Τάκη Οικονομίδη'), αλλά μένω στο ιστορικό κέντρο που έχει πολλούς λιθόστρωτους δρόμους.


Θα εκπλαγείς όταν γυρίσεις, την ασφαλτοστρώνουν αυτές τις μέρες. :ninja: Δυσκολεύομαι να την αναγνωρίσω, φάση Good Bye, Lenin. :lol: :lol: :lol:

Το ότι θεωρείς ακόμα τις 16αρες μεγάλες, θα το διαβάσει κανένας 20-25 χρονών και θα νομίζει ότι τρολάρεις. Εκεί έχουμε φτάσει.

Χώρια το γεγονός ότι οι 17αρες και 19αρες θεωρούνται αρκετά πιο mainstream και σε τιμές, ενώ στις 15αρες π.χ. δεν βρίσκεις λάστιχο πρώτης γραμμής... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#674567 Cross post από εδώ για το αντίκτυπο των μεγαλύτερων τροχών στην αυτονομία των ηλεκτρικών:
https://youtu.be/NYvKxsYFqO8
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#674602 Το Caliber της μάνας μου έχεις 18αρες από το μακρινό 2007.
Θα ήθελα να δω τη φάτσα όσων τα είχαν πάρει τότε χωρίς να έχουν ιδέα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#674626
mirage έγραψε:Εγω θα ρωτήσω γιατί δεν έχεις ήδη ανοίξει θεμα για την μελλοντική αγορά;
Επειδή είδα δε το φετίχ του φόρουμ, και του ποπολαρου, καποτε Mazda 2. Eπείγει να ανοιχτεί θεμα.

Θα ανοίξω, κάτι μου λέει ότι κλασσικά οι προτάσεις θα κυμαίνονται από Octavia TDi, 9-5 Aero, ανακατασκευή Jensen FF έως ηλεκτρικό πατίνι. Και στο τέλος θα πάρω κανένα Corolla. :ninja:

funkyreverend έγραψε:Το ότι θεωρείς ακόμα τις 16αρες μεγάλες, θα το διαβάσει κανένας 20-25 χρονών και θα νομίζει ότι τρολάρεις. Εκεί έχουμε φτάσει.


Αν τρόλαρα, θα έπαιρνα Panda Mk2 με 13άρες steelies. Χωρίς καν τάσια, για μειωμένο βάρος και να φαίνεται η επιφανειακή σκουριά ως vintage πατίνα. :rtfm:

Η τεχνολογία εξελίσσεται και οι τροχοί μεγαλώνουν, οι πρώτες Countach λχ φορούσαν 205/70R14 μπροστά (και 215 πίσω). Για τα συγκεκριμένα μοντέλα κι εκδόσεις όμως, θεωρώ ότι οι 16άρες είναι ανούσια μεγάλες. Ο 20χρονος θέλει να πάρει Fiesta ST ή Corsa OPC, βλέπει όμως κόστος χρήσης και ασφάλιστρα

Εικόνα

και με βαριά καρδιά κόβει λάσπη. Ως πλάν Μπι, παίρνει το 1200άρι με τις 17άρες ζάντες, τα σπόιλερ και το σαλόνι με μοτίβο πατημένης ροδιάς

Zorz έγραψε:Παρεμπιπτόντως 2: Επένδυση καθισμάτων αισθητικής aftermarket καλυμάτων από το Praktiker, circa 1997...
Εικόνα
:tomato: :tomato:


Καλά κάνουν οι κατασκευαστές και πουλάνε τέτοιες εκδόσεις εφόσον υπάρχει ζήτηση. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με όσους συνειδητά τις αγοράζουν, απλά έχουμε διαφορετικές προτεραιότητες. Το πρόβλημα ΙΜΟ εστιάζεται σε αυτό που γράφει ο Ντίνος, ότι οι μεγαλύτερες ζάντες πάνε πακέτο με άλλο εξοπλισμό. Παρεμπιπτόντως, η Ford έχει κάνει πολύ πιο λογικές επιλογές στο Fiesta Mk7. Τα Zetec έχουν 15άρες και τα Titanium με τον Ecoboost 195/50R16 (αλλά τα ατμοσφαιρικά προ facelift 195/45 :hmmm: ).
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#674630
NickTG έγραψε:Το Caliber της μάνας μου έχεις 18αρες από το μακρινό 2007.
Θα ήθελα να δω τη φάτσα όσων τα είχαν πάρει τότε χωρίς να έχουν ιδέα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών.


Το δικό μου Caliber είχε 17άρες, ήθελαν στην αντιπροσωπεία να μου κάνουν δώρο 18άρες και αρνήθηκαν ευγενικά :lol: €400 πάνε τώρα τα δικά μου, φαντάζομαι οι 18άρες
Άβαταρ μέλους
By markvag
#674634
mirage έγραψε:Εγω θα ρωτήσω γιατί δεν έχεις ήδη ανοίξει θεμα για την μελλοντική αγορά;
Επειδή είδα δε το φετίχ του φόρουμ, και του ποπολαρου, καποτε Mazda 2. Eπείγει να ανοιχτεί θεμα.


+ elise! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimik
#674654
Dodger έγραψε:
NickTG έγραψε:Το Caliber της μάνας μου έχεις 18αρες από το μακρινό 2007.
Θα ήθελα να δω τη φάτσα όσων τα είχαν πάρει τότε χωρίς να έχουν ιδέα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών.


Το δικό μου Caliber είχε 17άρες, ήθελαν στην αντιπροσωπεία να μου κάνουν δώρο 18άρες και αρνήθηκαν ευγενικά :lol: €400 πάνε τώρα τα δικά μου, φαντάζομαι οι 18άρες



Δεν ξέρω αν στην Ελλάδα είναι διαφορετικές οι τιμές αλλά σε 225/45/17 στο Golf και σε 225/40/18 στο BMW τα ίδια λεφτά δίνω, 550€ για τοπ επιλογές τύπου Μichelin και 450-500 Dunlop, Pirelli, Continental.

Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικές οι διαφορές τιμής των ελαστικών, εκτός αν μιλάμε για αντιεμπορικές διαστάσεις.