Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JBT
#419409
REALZEUS έγραψε:Τι τρελοπικάπ είναι αυτό ρε; 0-96 σε 11'' πριν 40 χρόνια; :s_shout


τα 100 δεν τα έφτανε γιατί έπρεπε να γιομίσει το ντιπόζιτο πάλι :vava:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#419425 Πάντως υπάρχουν λίγα προς πώληση και τα καλά περνάνε για πλάκα τα 10 χιλιάρικα! :lipsealed: :help:
Εικόνα
(δείτε εξάτμιση :s_biggrin )

Μια απορία έχω: πώς διάβολο κάποτε ο Wankel έμπαινε ακόμη και σε pick-up και άντεχε 40 χρόνια, και τα RX-8 μπορεί να χρειαστούν rebuild πριν κλείσουν 100Κ χλμ;
:s_dunno
Εντάξει, προφανώς τα παλιά δεν έβγαζαν τόσα άλογα και έκαιγαν και παραπάνω, αλλά πόσα από τα προβλήματα που έχουμε διαβάσει για τα σύγχρονα είχαν κι εκείνα; Flooding είχαν για παράδειγμα; Πρόβλημα με την χαμηλή συμπίεση;
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#419426 Και πώς ξέρεις τι χρειαζόταν ο συγκεκριμένος κινητήρας; :hmmm:

Διάβασες αναφορές που το αναφέρουν;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#419446 Άν έχει αλλάξει 148 μοτέρ οκ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#419449
Anonymous Founder έγραψε:Πάντως υπάρχουν λίγα προς πώληση και τα καλά περνάνε για πλάκα τα 10 χιλιάρικα! :lipsealed: :help:
Εικόνα
(δείτε εξάτμιση :s_biggrin )

Μια απορία έχω: πώς διάβολο κάποτε ο Wankel έμπαινε ακόμη και σε pick-up και άντεχε 40 χρόνια, και τα RX-8 μπορεί να χρειαστούν rebuild πριν κλείσουν 100Κ χλμ;
:s_dunno
Εντάξει, προφανώς τα παλιά δεν έβγαζαν τόσα άλογα και έκαιγαν και παραπάνω, αλλά πόσα από τα προβλήματα που έχουμε διαβάσει για τα σύγχρονα είχαν κι εκείνα; Flooding είχαν για παράδειγμα; Πρόβλημα με την χαμηλή συμπίεση;
:hmmm:
Ε βασικά τα ίδια χάλια ήταν. Πατέρας συμφοιτητή μου ειχε από καινούριο το RX4, από τις αρχές της δεκαετίας του 80 μέχρι το 1998 που το συζητάγαμε είχε αλλάξει 3 ή 4 κινητήρες. Φοβερό αμάξι πάντως, κάναμε ωραία μπαντιλικια με δαυτο, αντικαταστάθηκε με 156 καινούρια (όπως καταλάβατε τον είχα "μισήσει" αυτόν τον συμφοιτητή). Τα ίδια με τα NSU Ro80, άπειρες αλλαγές κινητήρων, πολλά κατέληξαν με εμβολοφορους

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#419456
Anonymous Founder έγραψε:Απλά κάποια διάβασα έλεγαν πως είχαν original μοτερ. Ε, αν όντως ήταν τόσο χάλια, γράψτε λάθος ρε παιδια! :s_hang :s_sorry
Όχι ρε εσύ, κάποια μπορεί και να γλύτωσαν αν δεν έκαναν πολλά χιλιόμετρα. Επίσης με το "original" μήπως εννοούν ότι εχουν τον σωστό Βανκελ επάνω και όχι κάτι άλλο? Η μπορεί να έχει γίνει rebuild όπως αυτό εδώ:
https://www.google.gr/amp/jalopnik.com/ ... -mazda/amp
8500$ ήταν πολλά το 2010, τώρα λες 10.000+ είναι το σύνηθες. Μια χαρά επένδυση, όπως καθετί κλασσικό με χαρακτήρα

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#421445 Καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#421483 Εγώ δεν έχω ξαναδεί με τις συγκεκριμένες ζάντες :hmmm:

Φοβερό εύρημα καμπαλασ :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#421568
Μια απορία έχω: πώς διάβολο κάποτε ο Wankel έμπαινε ακόμη και σε pick-up και άντεχε 40 χρόνια


Δεν άντεχε, ειδικά πάνω σε φορτηγάκι που ζοριζόταν λόγω φορτίου. Ήταν ένα από τα σχεδιαστικά φέιλ της εταιρείας που την οδήγησαν στο στόμα των αμερικανοί για τα επόμενα 40 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#421600 Στην Αμερικη βολευει περισσοτερο ($$$) να αλλαξεις κινητηρα, παρα να πας για rebuild. Ουτε καν καπακια δεν κατεβαζουν, αν εχει κανα θεματακι με συμπιεση πχ φευγει οπως ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#421613
JBT έγραψε:Εγώ δεν έχω ξαναδεί με τις συγκεκριμένες ζάντες :hmmm:

Eυτυχώς, γιατί πάνε μόνο σε γιαπωνέζικα.

Αυτή πάντως είναι σειρά 4 και δεν είναι ιδιαίτερα σπάνια όπως είπε και ο Ντίνος.