Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By IKE
#2495 Κατόπιν request, ανοίγω αυτό το ιστορικής αξίας τόπιξ για σπάνια αυτοκίνητα.

Πο αναλυτικά τι αφορά:

- Σπάνια μοντέλα ή εκδόσεις μικρής παραγωγής.

- Όχι εκδόσεις εξοπλισμού, πχ μία κίτρινη corolla με ηλιοροφή και ηλεκτρικά παράθυρα μόνο μπροστά μπορεί να είναι σπάνια per se αλλά είναι 99.9% ίδια με όλες τις άλλες

- Όχι πρωτότυπα και εκθεσιακά μοντέλα, μόνο αυτοκίνητα που μπήκαν σε μικρή παραγωγή ή ακόμα και σε ένα αντίτυπο πουλήθηκαν και κυκλοφόρησαν σε δρόμο.

- Δεν χρειάζεται να τα έχετε δει ιδίοις όμασι, αρκεί να θεωρηθεί κάτι ενδιαφέρον.

- Βάλτε κάποιες καλές φωτογραφίες (όχι απαράιτητα δικές σας, το τονίζω) και έστω συνοπτικά κάποιες πληροφορίες.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#2880 Εικόνα

Εικόνα


Volvo 1800ES
The Volvo 1800ES, is a 1972 coupé station wagon with an all-glass tailgate, sometimes described as a shooting-brake. The final design was chosen after two prototypes had been built by Sergio Coggiola and Pietro Frua. Frua's very unusual looking prototype, Raketen ("the Rocket"), currently resides in the Volvo Museum. Both Italian prototypes were considered too futuristic, and instead in-house designer Jan Wilsgaard's proposal was accepted.
The ES's rear backrest folded down to create a long flat loading area. With stricter American safety and emissions standards looming for 1974, Volvo did not see fit to spend the considerable amount that would be necessary to redesign the small-volume 1800 ES. Only 8,077 examples of the ES were built in its two model years.

Πηγη: Wiki

Το πετυχα το 2008 στο Rhode Island, σε πολυ καλη κατασταση, αλλα δυστυχως δεν ειχα μαζι καμερα, μονο ενα τραγικο κινητο.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#3037 χαχαχα, έτσι με το πρώτο ποστ.




kantoniou έγραψε:Εικόνα

Εικόνα


Οι φωτογραφίες αυτές είναι χάλια, από τη wikipedia που πήρες την περιγραφή υπάρχουν αυτές πχ:

Image

Image


kantoniou έγραψε:Το πετυχα το 2008 στο Rhode Island, σε πολυ καλη κατασταση, αλλα δυστυχως δεν ειχα μαζι καμερα, μονο ενα τραγικο κινητο.


ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΜΕΡΑ, υπάρχουν φωτογραφίες στο ίντερνετς, δεν είναι το τέρας του Λοχ Νες ούτε το Γιέτι των Ιμαλαϊων

:s_cry

Resize αντι img [mod]
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#3389 Image

Image


Από wiki...

M3 CSL
A silver-grey BMW M3 CSL.

The BMW M3 CSL (Coupe Sport Leichtbau)[23] was a limited edition version of the M3, with only 1,400 cars being produced for its 2004 model year run.[24] The CSL was never released into the North American market,[25] and was only available in two colours – Silver Grey Metallic and Black Sapphire Metallic.[26]
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#3398 Ρε συ ΙΚΕ, μη βαρας. Καταλαβα αυτα που εγραψες στο πρωτο ποστ, ξερω αναγνωση.
Απλα, για μενα, και για αλλους, απ' οσο θυμαμαι στο παλιο θεμα, η αφορμη δινεται απο μια δικη μας εμπειρια-παρατηρηση.
Γιαυτο εβαλα τις δικες μου (χαλια πραγματι) φωτο απο ενα αμαξι που ειδα ο ιδιος.
Σπανια πουλια υπαρχουν πολλα. Εγω προσωπικα δεν θα μπω ποτε να γραφω ετσι στην τυχη, θελω καποιο ερεθισμα.

Θα δημοσιευω στο Carspotting καλυτερα, για να μην χαλαω το παρον. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#3559 Image

Image

In 1998, Subaru of Japan produced a widebody, coupe WRX STI called the "22B STI" produced between March and August 1998. The 22B was used to commemorate both Subaru's 40th anniversary as well as the third consecutive manufacturer's title for Subaru in the FIA World Rally Championship. On the release of the sales, all 400 Japanese units sold out from 30 minutes to 48 hours, depending on the report.[6] Another 24 were produced for export markets—16 for the UK, along with another 5 for Australia, and 3 prototypes. The 16 cars imported to the UK were modified by Prodrive, with longer gear ratios, and UK specification lights. Because 50 22Bs had already been imported privately into the UK, Subaru had to wait until 1999 to register the 16 officially imported cars under the VCA's Single Vehicle Approval scheme.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#3825 Πάμε....

Image

Mercedes Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe (W-196 S)

Το 1955, ο Rudy ήταν διευθυντής δοκιμών στα επιβατικά της φίρμας όταν του ήρθε η ιδέα, να φτιάξει μια κουπέ εκδοχή της αγωνιστικής 300 SLR εκείνης της περιόδου, η οποία ήταν νικήτρια του πρωταθλήματος WSCC το '55.
Με μια τέτοια, είχε κερδίσει ο Stirling Moss το Mille Miglia και είχε μόνο μικροδιαφορές αμαξωματικές με το αυτοκίνητο της F1 με το οποίο ο Fangio κατέκτησε τα αντίστοιχα πρωταθλήματα το '54 και το '55.

Σοβαρή διαφορά ήταν ο κυβισμός του 8κύλινδρου σε σειρά κινητήρα, που από τα 2.5 λίτρα στην καθαρά αγωνιστική μορφή του ανέβηκε στα 3.0 λίτρα.
Κατασκευάστηκαν δύο κομμάτια μόνο, το ένα εκ των οποίων το χρησιμοποιούσε ο Uhlenhaut για διάφορα ταξίδια στην Ευρώπη.
Το αυτοκίνητο ήταν ουσιαστικά μια F-1 της εποχής, με ότι αυτό σήμαινε σε τομείς όπως οδηγική απόλαυση αλλά και δυσκολία χειρισμού, ήχος, ταχύτητα κλπ κλπ. Out of this world όπως την είχαν περιγράψει πολλοί τότε.

Για να πάρει μια ιδέα κάποιος σχετικά, αρκεί να κοιτάξει τις παρακάτω φωτό και θα καταλάβει πολλά

Image :inlove:


Image

Πίνακας τεχνικών χαρακτηριστικών.

Kινητήρας. 8 κύλινδρος σε σειρά (Μ-196 S) με δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων

Διάμετρος χ Διαδρομή. 78χ78 mm

Κυβισμός. 2982cc

Απόδοση. 310 ίπποι στις 7400στρ/λεπτό, σταθερά 276 στις 7000στρ/λεπτό

Τροφοδοσία. Άμεσος ψεκασμός Bosch

Μετάδοση. Μονόδισκος ξηρός συμπλέκτης σε πεντάρι κιβώτιο τοποθετημένο πίσω από τον οπίσθιο άξονα.

Αμάξωμα. Διθέσιο κουπέ από ελαφρύ αλουμίνιο βιδωμένο πάνω σε σωληνοειδές χωροδικτύωμα

Εμπρόσθια ανάρτηση. Διπλά τριγωνικά ψαλίδια

Οπίσθια ανάρτηση. Αιωρούμενος άξονας

Διαστάσεις (ΜχΠχΥ). 4,350 χ 1,750 χ 1,210

Ρεζερβουάρ. 155 λίτρα

Βάρος. 1.117 κιλά

Ανώτατη ταχύτητα. 284 χλμ/ώρα

Έτος κατασκευής. 1955

Τεμάχια. 2
Άβαταρ μέλους
By nass
#3868 IKE τι εννοείς "μικρή παραγωγή" ? Ηταν πχ. τα 1400 CSL ή τα 400 22Β "μικρή παραγωγή" ?

Φαντάζομαι είναι ευρέως γνωστό τι σημαίνει "22Β"
Άβαταρ μέλους
By JBT
#3907 1 foto ενός μοντέλου και τέλος = επικό φελιουρ :s_sorry
Άβαταρ μέλους
By IKE
#4181
nass έγραψε:IKE τι εννοείς "μικρή παραγωγή" ? Ηταν πχ. τα 1400 CSL ή τα 400 22Β "μικρή παραγωγή" ?

Φαντάζομαι είναι ευρέως γνωστό τι σημαίνει "22Β"


Ε ας χρησιμοποιήσουμε τη λογική μας ρε παιδιά, πχ το 22Β ακόμα και σε 3000 κομμάτια να βγήκε, είναι περιορισμένη σχετικά παραγωγή, για μία McLaren F1 δεν είναι. Απλά να είναι κάτι σπάνιο και άγνωστο, όχι στον αρθρογράφο, συνολικά. Πιστεύω όσα έχουν μπει εδω είναι ontopic. Κρίνετε κατά πως νομίζετε στα πλαίσια της λογικής (πχ αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ δεν είναι σπάνια.)
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#4194 Πάνω που έμπαινα να βάλω μια λαχανί station Corolla. Ας είναι!

Lotus 340R

Image

Image


The 340R is a special edition of the Lotus Elise. Just 340 were built, and all were sold before they were manufactured. It uses a custom built bodyshell with no roof or doors. All cars came with a silver and black colour scheme. Special A038R tyres were developed for the 340R in collaboration with Yokohama.


The engine is a four cylinder tweaked version of the Rover K-Series engine called VHPD (Very High Power Derivative) used in the regular Elise which produces 177 bhp (132 kW; 179 PS) at 7800 rpm/ 172 N·m (127 ft·lbf) at 6750 rpm as standard, or 187 bhp (139 kW; 190 PS) at 7500 rpm/ 189 N·m (139 ft·lbf) at 5600 rpm with optional Lotus accessories.


Weight: 701 kg (1,545 lb) (kerb: all fluids and full tank of fuel)
Performance: 0–100 km/h (0–62 mph) 4,4 sec; 0-160 km/h (99 mph) 10,7 sec, top 209 km/h (130 mph)
Power to Weight: 252 bhp/Ton or 3,96 kg/bhp
Transmission: Rover 5 speed PG1 Close Ratio Gearbox
Price: £35,000
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#4367 Σπάνιο ακομα δε βγήκε...Αston Martin Lagonda.
Θα παραχθουν 100 μονάδες και αποκλειστικά για χώρες της μέσης ανατολής...
Περίεργη επιλογη.
Image
Η παλιά μου άρεσε περισσοτερο...

http://www.autoblog.gr/2014/09/07/h-ast ... sto-omman/