- 17 Δεκ 2018, 17:12
#556423
mousatos έγραψε:drdino έγραψε:δεν σχεδιάζουμε αμάξια για να σε στείλουμε στο συνεργείο.
Εσείς μπορεί να μή σχεδιάζετε αλλά ο έλλην "μάστορας" θα βρει αφορμή να σε γδύσει.
Ακριβως αυτό!!!! εχεις μια αοριστια (check engine) Και όχι κατι πιο συγκεκριμενο…. οποτε σου λεει ο,τι θελει το συνεργειο. με το συγκεκριμενο Low Battery, Θα πηγαινες σε ένα μαγαζι με μπαταριες θα σου την μετρουσαν αν επεμενε το σφαλμα και τελικα θα την αλλαζες αν χρειαζότανε Το ιδιο για αισθητηρα λαμδα η αισθητηρα εκκεντροφορου κ.λ.π Γιατι δλδ να μην βγαζει τον κωδικο λαθους στην οθόνη να παιρνεις τηλ, να κλείνεις ραντεβού και να ξερεις τι σε περιμενει…. Σε τετοια περιπτωση βεβαια θα επρεπε να αξιολογει το συστημα ποσο επικυνδυνη βλαβη είναι η αν είναι του αισθητηρα κ.λ.π. οποτε τραβα στο συνεργειο να το ψαξουν και να σε χρεωσουν εργατοώρες...
Ομολογω ότι για τα γιαπωνέζικα που εχουμε δεν εχουν βγαλει κιτρινο ουτε το Αυγο, του 2006 ουτε το Juke του 12, ουτε το 500ακι του 14 (55000χλμ) Οσο για το 2.24v, το Σαββατο περασε ΚΤΕΟ χωρις παρατηρηση…
Και παλι ακριβως ουι ειπε ο mousatos κοινη λογικη δλδ χωρις κοστος...του κατασκευαστου...
.