Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#556328
mousatos έγραψε:
Στην περίπτωση τώρα του σε ποια μοντέλα είναι λιγότερο πιθανό να εμφανιστεί το Check Engine, την πρωτιά με βάση πάντα τα δεδομένα της CarMD παίρνει το Audi Q5 του 2016.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#556337 Τα φαουβε έχουν ένα σκασμό αισθητήρες, τους περισσότερους από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Το λαμπάκι σε φαουβε μπορεί να είναι χαμηλή τάση μπαταρίας κατά την εκκίνηση το αντίστοιχο 500X πιθανό να μην το πάρει χαμπάρι.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#556344 Και παρόλα αυτά, εμφανίζει τις λιγότερες βλάβες.
Ναι, οκ ότι πει η έρευνα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#556378
red_monster έγραψε:Τα φαουβε έχουν ένα σκασμό αισθητήρες, τους περισσότερους από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Το λαμπάκι σε φαουβε μπορεί να είναι χαμηλή τάση μπαταρίας κατά την εκκίνηση το αντίστοιχο 500X πιθανό να μην το πάρει χαμπάρι.

Υπαρχει λογος να το παρει χαμπαρι??? και να τρεχεις σν δεις τι εχει?? ας σου εβγαζε low battery, ώστε να ξερεις και να πραξεις αναλογα. Το να σε στελνουν για ψιλου πηδημα να σε μπριζοσουν για να σου πουν διαγνωση "μπαταρια" η κατι άλλο δευτερεύον δεν είναι φιλικο στο χρηστη αφου θα χασεις χρονο για να το πας..
Αλλα βλέπεις, πως θα σε βαλλουν στο συνεργείο να σε τρομοκρατησουν και να αλλαξεις διαφορα πραγματάκια...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#556392 Για μια άλλη φορά λες μπαρούφες. Side effect της χαμηλής τάσης είναι αυτό γιατί βγαίνει εκτός προδιαγραφών το σήμα, δεν σχεδιάζουμε αμάξια για να σε στείλουμε στο συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#556403
drdino έγραψε:Για μια άλλη φορά λες μπαρούφες. Side effect της χαμηλής τάσης είναι αυτό γιατί βγαίνει εκτός προδιαγραφών το σήμα, δεν σχεδιάζουμε αμάξια για να σε στείλουμε στο συνεργείο.


Α!!! μπαρούφες ε??? όταν χασω χρονο για να παω να δω γιατι αναψε??? θα με πληρωσουν για τον χρονο μου?? Αλλα Γερμανικα οποτε όλα τελεια….
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#556409
drdino έγραψε:δεν σχεδιάζουμε αμάξια για να σε στείλουμε στο συνεργείο.

Εσείς μπορεί να μή σχεδιάζετε αλλά ο έλλην "μάστορας" θα βρει αφορμή να σε γδύσει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#556411
mousatos έγραψε:μπορεί να ρουφάει λάδια σαν τον Ορέστη Μακρή αλλά check engine δε βγάζει :lol:


Πιο λογικό:

funkyreverend έγραψε:Μήπως το λαμπάκι χαλάει πιο συχνά;


:rtfm:

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#556413 Αυτό μπορεί να ειπωθεί για κάθε σφάλμα. Πχ λαμπάκι χαμηλής πίεσης ελαστικού = αλλάζουμε εγκέφαλο γιατί δεν διαβάζει σωστά. Χαμηλή στάθμη πλυστικού υγρού: βραχυκύκλωσε η πλεξούδα, πρέπει να αλλάξουμε όλο το κομμάτι.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#556416 Ίσως θα μπορούσαν να προστεθούν μερικές σελίδες στο μάνουαλ με κωδικούς σφαλμάτων και ανάλογη εμφάνιση μηνύματος στο ταμπλό , αντί του γενικού και απροσδιόριστου check engine.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#556423
mousatos έγραψε:
drdino έγραψε:δεν σχεδιάζουμε αμάξια για να σε στείλουμε στο συνεργείο.

Εσείς μπορεί να μή σχεδιάζετε αλλά ο έλλην "μάστορας" θα βρει αφορμή να σε γδύσει.



Ακριβως αυτό!!!! εχεις μια αοριστια (check engine) Και όχι κατι πιο συγκεκριμενο…. οποτε σου λεει ο,τι θελει το συνεργειο. με το συγκεκριμενο Low Battery, Θα πηγαινες σε ένα μαγαζι με μπαταριες θα σου την μετρουσαν αν επεμενε το σφαλμα και τελικα θα την αλλαζες αν χρειαζότανε Το ιδιο για αισθητηρα λαμδα η αισθητηρα εκκεντροφορου κ.λ.π Γιατι δλδ να μην βγαζει τον κωδικο λαθους στην οθόνη να παιρνεις τηλ, να κλείνεις ραντεβού και να ξερεις τι σε περιμενει…. Σε τετοια περιπτωση βεβαια θα επρεπε να αξιολογει το συστημα ποσο επικυνδυνη βλαβη είναι η αν είναι του αισθητηρα κ.λ.π. οποτε τραβα στο συνεργειο να το ψαξουν και να σε χρεωσουν εργατοώρες...


Ομολογω ότι για τα γιαπωνέζικα που εχουμε δεν εχουν βγαλει κιτρινο ουτε το Αυγο, του 2006 ουτε το Juke του 12, ουτε το 500ακι του 14 (55000χλμ) Οσο για το 2.24v, το Σαββατο περασε ΚΤΕΟ χωρις παρατηρηση…

Και παλι ακριβως ουι ειπε ο mousatos κοινη λογικη δλδ χωρις κοστος...του κατασκευαστου...
.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#556608
mousatos έγραψε:Ίσως θα μπορούσαν να προστεθούν μερικές σελίδες στο μάνουαλ με κωδικούς σφαλμάτων και ανάλογη εμφάνιση μηνύματος στο ταμπλό , αντί του γενικού και απροσδιόριστου check engine.


Δεν έχει καμία δουλειά ο μέσος οδηγός να γνωρίζει τι ακριβώς σφάλμα υπάρχει. Ο ρόλος του είναι όταν ανάψει λαμπάκι να πάει στο συνεργείο. Τώρα αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκεφτόταν με γνώμονα τον μέσο Έλληνα μάστορα ή καταναλωτή-οδηγό το είχαμε χαμένο από χέρι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565040 https://www.forbes.com/sites/alanohnsma ... 5f6b6d2851
H Aurora μάζεψε παραπάνω από 600εκ. $ και ειδικεύεται στα αυτόνομα οχήματα. Δεν τα κατασκευάζει η ίδια, αλλά πουλάει την τεχνογνωσία στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μεταξύ των επενδυτών, κορυφαίες εταιρείες, Amazon, Sequoia Capital κλπ.
:omg: :s_biggrin