Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794371
Νίκος Παππάς έγραψε:Όχι πάντως επειδή ξύπνησε στραβά ο δήμαρχος.
Έκαναν σχέδιο, μελέτες, προσομοιώσεις, όλα από ειδικούς επιστήμονες, κλπ

Εσύ δεν είπες τίποτα από αυτά. Απλά θες απαγορεύσεις. Γιατί έχεις εταιρικό βενζίνης και το πολύ πολύ να στο αλλάξουν με υβριδικό ή ηλεκτρικό. Τσάμπα θα είναι, ας είναι.

Επίσης άλλο το κέντρο της Λάρισας, των Ιωαννίνων και άλλο της Αθήνας

+1
Άβαταρ μέλους
By g8777
#794377
Anonymous Founder έγραψε:Το ξέρετε πως στα Γιάννενα έχουν πεζοδρομήσει όλους τους κεντρικούς δρόμους και ουσιαστικά επιτρέπουν μόνον διαμπερή κυκλοφορία;


Κανεναν κεντρικο δρομο δεν εχουν πεζοδρομησει. Την αγορα περιξ της Μιχαηλ Αγγελου , ναι. Σαν να λεμε οτι πεζοδρομνησαν την Ερμου, μονο που στα Ιωαννινα γινεται της Μαξ απο παρκαρισματα περιξ της Μιχ Αγγελου ( Μπροστα απο Νομαρχια πχ).

Anonymous Founder έγραψε:Και πως στο Κάστρο παρκάρουν μόνον οι μόνιμοι κάτοικοι;


Σωστα, και; Ανεπαισθητο μετρο οταν εχεις ολοκληρο το παραλιμνιο μετωπο στην διαθεση σου ( και δεν πεφτει καρφιτσα). Θα ηθελα πολυ να δω να προτεινεις πεζοδρόμησή του σε καποιον αρμοδιο , πραγματικα θα ηταν σκηνη ανθολογιας η εκφραση στο προσωπο του. :lol:

Αυτο που εκαναν στα Ιωαννινα και ηταν πραγματικα κινηση ουσιας ηταν η εισαγωγη rounadabout σε κεντρικες διασταυρωσεις. Απλες, ουσιωδεις λυσεις, χωρις μπιμπλικια και λα-λα- λαντισμους.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794385
edmond έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Πόσες θέσεις θα χαθούν αν φτιαχτούν 3 ή 4 ποδηλατόδρομοι σε κάθε δήμο;

Κάτι πολλές εκατοντάδες.

Κάμποσες 10δες. Γιατί πολλές σήμερα είναι πάνω στο πεζοδρόμιο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794387
Νίκος Παππάς έγραψε:Όχι πάντως επειδή ξύπνησε στραβά ο δήμαρχος.
Έκαναν σχέδιο, μελέτες, προσομοιώσεις, όλα από ειδικούς επιστήμονες, κλπ

Εσύ δεν είπες τίποτα από αυτά. Απλά θες απαγορεύσεις. Γιατί έχεις εταιρικό βενζίνης και το πολύ πολύ να στο αλλάξουν με υβριδικό ή ηλεκτρικό. Τσάμπα θα είναι, ας είναι.

Επίσης άλλο το κέντρο της Λάρισας, των Ιωαννίνων και άλλο της Αθήνας

Τώρα μάλλον φαίνεται πως κάνεις πολλή παρέα με τον g και λέτε τα ίδια "επιχειρήματα".
Over and out από εμένα, όταν γίνεται επί προσωπικού, δεν έχει ούτε πλάκα, ούτε και νόημα.
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By g8777
#794389 Μαλιστα.

When the going gets tough...ξεκιναει το "επι προσωπικου". Η μπουρδα που διακινειται κατα κορον απο το γνωστο διδυμο Σταν Λωρελ- Ολιβερ Χαρντυ.

Μου αρεσει παντως που εχετε την αυταρεσκεια οτι συνομιλειτε βαση λογικων επιχειρηματων.

Over and out και απο μενα λοιπον, παιξε μπαλιτσα ανετα. :)
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#794405 Χαλαρώστε . Σα να βλέπω αδέλφια να μαλώνουν. not good.
My 2c , ποδηλατόδομοι με Ελ. σχεδιασμό στο πόδι με στόχο την κονόμα από τα κοινοτικά κονδύλια ή τη στέρηση χώρου παρκαρίσματος μπροστά απ'το μαγαζί του ανταγωνιστή = disaster.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#794418
Anonymous Founder έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Όχι πάντως επειδή ξύπνησε στραβά ο δήμαρχος.
Έκαναν σχέδιο, μελέτες, προσομοιώσεις, όλα από ειδικούς επιστήμονες, κλπ

Εσύ δεν είπες τίποτα από αυτά. Απλά θες απαγορεύσεις. Γιατί έχεις εταιρικό βενζίνης και το πολύ πολύ να στο αλλάξουν με υβριδικό ή ηλεκτρικό. Τσάμπα θα είναι, ας είναι.

Επίσης άλλο το κέντρο της Λάρισας, των Ιωαννίνων και άλλο της Αθήνας

Τώρα μάλλον φαίνεται πως κάνεις πολλή παρέα με τον g και λέτε τα ίδια "επιχειρήματα".
Over and out από εμένα, όταν γίνεται επί προσωπικού, δεν έχει ούτε πλάκα, ούτε και νόημα.
:s_howdy
Πρωτα εχω τα ιδια "επιχειρηματα" με τον g και μετα ειναι επι προσωπικου; Που το ειδες το 2ο;

Αν ειχες αγορασει ντιζελακι πριν 2-3 χρονια για να πηγαινεις στην δουλεια σου, τα ιδια θα ελεγες; Οχι γιατι θα σε πονουσε στην τσεπη η οποια απαγορευση και θα ηθελες χρονο προσαρμογης μεγαλο, κλπ
Λες και οσοι πηραν πετρελαια τα πηραν για να προξενουν καρκινο, οχι γιατι κανουν πολλα χιλιομετρα και θελανε οικονομια.
Βασικα σε τι διαφερει η αποψη σου απο την ρηση του Πετσα που εβαλε ο otso;

Στην τελικη την ιδια αντιληψη ειχε και ο ντορογιος και το ειδαμε ποσο καλα πηγε αυτο. Ποιοι το αξιολογησαν θετικα; Αυτοι που ερχονται στο κεντρο στην χαση και στην φεξη μια Κυριακη πρωι.
Οι υπολοιποι τον βριζουν καθε μερα.

Σκεψου οτι για να συμφωνω εγω με τον g ισως εχουμε εμεις δικιο. Γιατι εμεις χρησιμοποιουμε ποδηλατο σε ποδηλατοδρομους, αυτος στα Γιαννενα εγω στην Καλαματα, και γουσταρω πολυ που υπαρχουν και τους απολαμβανω στις διακοπες. Μεχρι και πατινι ηλεκτρικο σκεφτομαι να παρω για εκει, και ο μονος λογος που δεν το εκανα ηδη ειναι γιατι θα το βουταει και εδω ο μικρος αλλα εδω ειναι ζουγκλα.

Γενικα οι παρεμβασεις στις πολεις μας ειναι δυσκολες γιατι φροντισαμε και τις καναμε σαν τα μουτρα μας και τωρα θελει σοβαρες μελετες ωστε να μην φτιαχνουμε ενα και χαλαμε δυο. Στην δουλεια φτιαχνουν σταθμο, βασικα τιποτα δεν κανουν ακομα αλλα θα κανουν καποια στιγμη. Η διαδρομη για το σπιτι περνα απο 4 εργοταξια με τελευταιο στην Κυμης εκει που θα μπει ο μετροποντικας. Εχω σταματησει να κινουμαι απο εκει πρωι γιατι γινεται της μουρλης, μονο κανα βραδυ γυριζω απο εκει αν και μεσω Δροσοπουλου-Ηρακλειου ειναι πιο γρηγορα.
Με ειδες να γκρινιαζω; Παροτι δεν με αφορα αφου μεχρι να γινει θα βγαινω στην συνταξη ειναι καλο το Μετρο κι ας αργησε πολυ. Επρεπε να ειναι ετοιμο ηδη και να φτιαχνουμε επεκτασεις τωρα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794423 Κάποτε ΝΠ, σε μια άλλη κουβέντα, σε ένα άλλο χώρο, σου είχα πει πως έχει τεράστια σημασία να ξέρεις πότε πρέπει ν'αποχωρήσεις από μια συζήτηση. Και τότε, είχα αργήσει πολύ να το κάνω (ν'αποχωρήσω), τώρα έχω κάνει κάποια πρόοδο είναι η αλήθεια, αλλά θέλει πολλή βελτίωση ακόμη.
Η κουβέντα έχει τελειώσει εδώ και ώρα, μόνος σου το λες πως εσύ και ο g συμφωνείτε, δεν υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί.
:s_bye
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#794426 Χθες είχα το χρέπι στο συνεργείο. Το πηγαίνω στο ίλιον, και, επειδή είχα χρόνο, λέω ας πάω μια βολτίτσα με τα πόδια προς το ποικίλο όρος, να πάω προς πετρούπολη και αν γυρίσω. Ακόμα ρίχνω στοναγίες.

Ούτε ένας δρόμος πλην του κεντρικού (Αγ. Νικολάου IIRC) που ανέβαινε ήταν ίσιος - όλοι έπεφταν σε τοίχο κάθε 100 μέτρα.

Το να πάω από τον κεντρικό αφενός would defeat the purpose της βόλτας από τη μπίχλα που θα ρούφαγα, αφετέρου έχω διαπιστώσει ότι ΔΕΝ σε βγάζει στον περιφερειακό δρόμο, μα σε ένα αδιέξοδο με γαβγίσματα.

Δε χρειάζεται φαντάζομαι να γίνει αναφορά στο ανάγλυφο, εύκολα 120 μέτρα ανάβαση. Κερασάκι στην τούρτα στο γύρνα, όταν ένα συμπαθές δίποδο έκανε πέρασμα από σικέιν σταθμευμένων αυτοκινήτων και παραλίγο να με πατήσει, ΠΑΝΩ στο υποτυπώδες πεζοδρόμιο.

Κατά συνέπεια, ποδήλατο/πατίνι στο χαβουζοπέδιο, δύσκολο και δυνάμει επικίνδυνο σε περιοχές που στερούνται των απαραίτητης ρυμοτομίας και αναγλύφου. Σε περιοχές που διαθέτουν αυτές τις προϋποθέσεις, γιατί όχι.

Δε θα πω για εμένα που μένω μακριά και η χρήση των παραπάνω καθίσταται απαγορευτική λόγω αποστάσεων και υψομετρικών διαφορών.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#794504
g8777 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Το ξέρετε πως στα Γιάννενα έχουν πεζοδρομήσει όλους τους κεντρικούς δρόμους και ουσιαστικά επιτρέπουν μόνον διαμπερή κυκλοφορία;


Κανεναν κεντρικο δρομο δεν εχουν πεζοδρομησει. Την αγορα περιξ της Μιχαηλ Αγγελου , ναι. Σαν να λεμε οτι πεζοδρομνησαν την Ερμου, μονο που στα Ιωαννινα γινεται της Μαξ απο παρκαρισματα περιξ της Μιχ Αγγελου ( Μπροστα απο Νομαρχια πχ).

Anonymous Founder έγραψε:Και πως στο Κάστρο παρκάρουν μόνον οι μόνιμοι κάτοικοι;


Σωστα, και; Ανεπαισθητο μετρο οταν εχεις ολοκληρο το παραλιμνιο μετωπο στην διαθεση σου ( και δεν πεφτει καρφιτσα). Θα ηθελα πολυ να δω να προτεινεις πεζοδρόμησή του σε καποιον αρμοδιο , πραγματικα θα ηταν σκηνη ανθολογιας η εκφραση στο προσωπο του. :lol:

Αυτο που εκαναν στα Ιωαννινα και ηταν πραγματικα κινηση ουσιας ηταν η εισαγωγη rounadabout σε κεντρικες διασταυρωσεις. Απλες, ουσιωδεις λυσεις, χωρις μπιμπλικια και λα-λα- λαντισμους.

+1000 :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#795263 Ευκολίες για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας από την Hellas Direct.


Νέο! Πλήρωσε τα τέλη σε 4 δόσεις, με 0% επιτόκιο!
Υπολογίσαμε τα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του ΧΧΧ ΧΧΧΧ. Για το 2023, θα χρειαστεί να πληρώσεις €55*.

Φέτος όμως, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί το πώς θα τα πληρώσεις ούτε να αφήσεις στην άκρη άλλες σου ανάγκες!
Με το wallet+ πληρώνεις τώρα μόνο την 1η από τις 4 μηνιαίες δόσεις, με 0% επιτόκιο και με χαμηλό κόστος υπηρεσίας +3€ για κάθε δόση. Χωρίς πιστωτική.

*Ο υπολογισμός έγινε με βάσει τα στοιχεία που έχουμε για το όχημα σου. Το ακριβές ποσό επιβεβαιώνεται μέσα στην πλατφόρμα του wallet+.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#795280 Σαφώς και δεν είναι ό,τι καλύτερο. Μάλλον απευθύνεται σε όσους δεν έχουν πιστωτική.