Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685184 μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#685187
mirage έγραψε:Γιατι 10πλο facepalm? Πόσο θα έπρεπε να είναι κατά την γνώμη σου;
Κατι στα επίπεδα ενός καινούριου Golf GTi...

Που ίσως να είναι ήδη πολλά, αλλά ok, vintage -ίλα...

Αν αναβιώσουν τη Stratos δηλαδή τι θα ζητήσουν;
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 08 Ιαν 2021, 23:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#685195
dimviii έγραψε:μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.
dim, αν έχω καταλάβει καλά , η τιμή πώλησης μιας ανακατασκευής εξαρτάται από αρκετά πράγματα μεταξύ των οποίων το συναίσθημα...

Σε αυτά που φοράει οφείλεται αυτή η τιμή;

Πανάκριβο παιχνίδι δηλαδή;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#685196 Μιλάμε για 12 αμαξια το χρόνο kubiak με ακριβα components δυσκολο να κοστίζει όσο ενα Golf GTi.
Τεσπα πανακριβο παιχνιδι για σένα για άλλους όχι και τόσο από ο,τι φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685197
kubiak έγραψε:
dimviii έγραψε:μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.
dim, αν έχω καταλάβει καλά , η τιμή πώλησης μιας ανακατασκευής εξαρτάται από αρκετά πράγματα μεταξύ των οποίων το συναίσθημα...

Σε αυτά που φοράει οφείλεται αυτή η τιμή;

Πανάκριβο παιχνίδι δηλαδή;


σαφως και το ''συναισθημα'' οπως το λες περιλαμβανεται μεσα στη τιμη,ετσι συμβαινει παντα με οτι πουλαει και ζητιεται εντονα.
Αλλα η τιμη του ειναι μια χαρα για αυτο που ειναι.

Εαν δει το ποστ ο Στουκερμαν,θα μπορεσει να μας πει λεπτομερειες,μιας και προσφατα απεκτησε ενα καλο εσκορτ.


εντιτ
κοιτα εδω ποσο κανει ενα basic μοτερ Millington για ενα τετοιο εσκορτ.
https://www.millingtonengines.co.uk/new-engines/
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 08 Ιαν 2021, 23:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#685198
dimviii έγραψε:μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.


Εχεις δικιο. Απλα οι τιμες των αντικων ειναι υψηλες, γιατι βρισκεις μετρημερα καλα αμαξια που αξιζει να ασχοληθεις να φτιαξεις κι επισης θελει πολλα λεφτα για την ανακατασκευη (οσο πιο σπανιο το αμαξι, τοσο ανεβαινουν οι τιμες σε ολα).

Αν φτιαξουν γραμμη παραγωγης και τα βγαζουν με το τσουβαλι, χανεται η σπανιοτητα και στο οχημα και στα ανταλλακτικα και το ζορι να τα βρεις. Οποτε κατα την αποψη μου δε δικαιολογειται η τιμη για αυτο το αμαξι.

Αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι καποιοι θα το αγοραζαν κι ακομα ακριβοτερο να ηταν. Βιτσια ειναι αυτα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#685200
George_Prix έγραψε:
dimviii έγραψε:μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.


Εχεις δικιο. Απλα οι τιμες των αντικων ειναι υψηλες, γιατι βρισκεις μετρημερα καλα αμαξια που αξιζει να ασχοληθεις να φτιαξεις κι επισης θελει πολλα λεφτα για την ανακατασκευη (οσο πιο σπανιο το αμαξι, τοσο ανεβαινουν οι τιμες σε ολα).

Αν φτιαξουν γραμμη παραγωγης και τα βγαζουν με το τσουβαλι, χανεται η σπανιοτητα και στο οχημα και στα ανταλλακτικα και το ζορι να τα βρεις. Οποτε κατα την αποψη μου δε δικαιολογειται η τιμη για αυτο το αμαξι.

Αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι καποιοι θα το αγοραζαν κι ακομα ακριβοτερο να ηταν. Βιτσια ειναι αυτα :lol:


12 αυτοκίνητα το χρόνο. 1 το μήνα. 20k λίρες μόνο το μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#685201 Εγω για αυτο μιλαω Μιραζ:

https://www.drive.gr/news/ford-escort-m ... n-paragogi

Με 12 κομματια το χρονο ισως το "γραμμη παραγωγης" που ειπα να ειναι λιγο χοντρο, αλλα εννοω οτι θα υπαρχει πλεον ροη και δε θα ειναι ενα ακομα αμαξι που χανεται σιγα σιγα...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#685202
Ove20 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
dimviii έγραψε:μια χαρα ειναι η τιμολογηση για αυτο που ειναι,και αυτα που φοραει.
Εαν δεις τιμες σωστων ανακατασκευασμενων,(και οχι καινουριου) θα αναθεωρησεις.


Εχεις δικιο. Απλα οι τιμες των αντικων ειναι υψηλες, γιατι βρισκεις μετρημερα καλα αμαξια που αξιζει να ασχοληθεις να φτιαξεις κι επισης θελει πολλα λεφτα για την ανακατασκευη (οσο πιο σπανιο το αμαξι, τοσο ανεβαινουν οι τιμες σε ολα).

Αν φτιαξουν γραμμη παραγωγης και τα βγαζουν με το τσουβαλι, χανεται η σπανιοτητα και στο οχημα και στα ανταλλακτικα και το ζορι να τα βρεις. Οποτε κατα την αποψη μου δε δικαιολογειται η τιμη για αυτο το αμαξι.

Αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι καποιοι θα το αγοραζαν κι ακομα ακριβοτερο να ηταν. Βιτσια ειναι αυτα :lol:


12 αυτοκίνητα το χρόνο. 1 το μήνα. 20k λίρες μόνο το μοτέρ.


Ναι φιλε το διαβασα το αρθρο. Απλα για μενα αυτο το αμαξι στα 72 χιλιαρικα, αγγιζει το οριο του βιτσιου :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#685203 μια ιδεα για τιμες περι εσκορτ
https://www.carandclassic.co.uk/car/C1104431
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#685205 Πολλά τα 70.000€ για μια ρέπλικα που μάλιστα δεν είναι πιστό αντίγραφο (μοτέρ πχ). Καλύτερα να ανακατασκευάσεις πλήρως ένα γνήσιο, πιο φθηνό θα βγει και θα έχει την αξία του κλασσικού.

Και η replicar κάνει κάτι παρόμοιο αλλά οι τιμές είναι πολύ πιο κάτω όταν μια γνήσια 356 φεύγει πάνω από τα 80.000€