Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#698637
Zorz έγραψε:
mirage έγραψε:Για όποιον ενδιαφέρεται
https://www.carthrottle.com/post/mitsub ... age-fleet/


Ο dimviiiς:

Εικόνα


μπα δεν μου λεει και πολλα αυτη η συλλογη.Σχεδον ολα απο αυτα μπορεις να τα βρεις και στην αγορα.
Αυτη ομως η συλλογη ΝΑΙ λεει πολλα.
Ειναι του μακαριτη Andrew Cowan του μανατζερ της RALLIART που εχτισε και ετρεξε την Μιτσουμπισι στο παγκοσμιο πρωταθλημα.
κομματια μοναδικα,δεν μπορεις να τα βρεις αλλου,μιας και οι Ιαπωνες θεωρησαν σωστο να καταστρεψουν οτι αυτοκινητο απεμεινε εκτος απο πολυ λιγα που κρατησαν στην Ιαπωνια,οταν σταματησαν την εμπλοκη στο wrc.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#699908 Π. Πατέλος: Επί 8 χρόνια διαμένω σε μεταλλικό κοντέινερ με ευθύνη του Ελληνικού Κράτους

Ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό αποστέλλει ο γνωστός δημοσιογράφος του ειδικού Τύπου, Παντελής Πατέλος αναφορικά με την περιπέτεια που ξεκίνησε στις 5 Αυγούστου του 2013, όταν κάηκε ολοσχερώς η νόμιμη και μόνιμη κατοικία του μαζί με άλλα σπίτια και μεγάλη αγροτική έκταση λόγω τροχαίου, στην περιοχή Αύρα Μαραθώνα.

Ο κ. Πατέλος ενημερώνει τον πρωθυπουργό μέσω της επιστολής του ότι η πυρκαγιά προκλήθηκε από κρατικό όχημα (τζιπ της Ναυτικής Βάσης Νοτίου Ευβοϊκού), το οποίο λόγω υπερβολικής ταχύτητας και συνεπεία απώλειας ελέγχου από τον οδηγό του, προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ.

Παρά όμως το ΦΕΚ 859/07-04-2014, με το οποίο η περιοχή Αύρα Μαραθώνα κηρύχθηκε πυρόπληκτη. Καθώς κάλυπτε απόλυτα τις σχετικές προϋποθέσεις, η εν ζωή τότε μητέρα του και ο ίδιος απευθύνθηκαν στην αρμόδια υπηρεσία, Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ), για την έκδοση δωρεάν άδειας επισκευής και για τη λήψη στεγαστικής συνδρομής, ο κ. Πατέλος τονίζει ότι μέχρι σήμερα τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει συμβεί. Αντιθέτως, επί 8 χρόνια διαμένει σε ένα μεταλλικό κοντέινερ 20 τ.μ. δίπλα ακριβώς από το ερειπωμένο, αλλά με τακτική ετήσια πληρωμή ΕΝΦΙΑ σπίτι του.

Ολόκληρη η ανοιχτή επιστολή

«Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Ονομάζομαι Παντελής Πατέλος, γεννήθηκα στις 18/08/1970 και είμαι δημοσιογράφος/δοκιμαστής σε περιοδικά αυτοκινήτου τα τελευταία 28 χρόνια.

Στις 5 Αυγούστου του 2013, η ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ κατοικία μας στην περιοχή Αύρα Μαραθώνα κάηκε ολοσχερώς μαζί με άλλα σπίτια και μεγάλη αγροτική έκταση. Χωρίς να φταίμε σε τίποτα, από τη μια στιγμή στην άλλη βρεθήκαμε στο δρόμο χωρίς ρούχα να φορέσουμε. Η φωτιά μάλιστα προκλήθηκε όχι από κάποια άγνωστη αιτία, αλλά από κρατικό όχημα (τζιπ της Ναυτικής Βάσης Νοτίου Ευβοϊκού), το οποίο λόγω υπερβολικής ταχύτητας και συνεπεία απώλειας ελέγχου από τον οδηγό του, προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ και έβαλε φωτιά (ευτυχώς ο οδηγός-κληρωτός ναύτης δεν τραυματίστηκε σοβαρά).

Με το ΦΕΚ 859/07-04-2014 η περιοχή Αύρα Μαραθώνα κηρύχθηκε πυρόπληκτη. Καθώς καλύπταμε απόλυτα τις σχετικές προϋποθέσεις, η εν ζωή τότε μητέρα μου και εγώ απευθυνθήκαμε στην αρμόδια υπηρεσία, Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ), για την έκδοση δωρεάν άδειας επισκευής και για τη λήψη στεγαστικής συνδρομής.

Μέχρι σήμερα τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει συμβεί. Αντιθέτως, επί 8 χρόνια διαμένω σε ένα μεταλλικό κοντέινερ 20 τ.μ. δίπλα ακριβώς από το ερειπωμένο, αλλά με τακτική ετήσια πληρωμή ΕΝΦΙΑ σπίτι μας. Το κοντέινερ, το οποίο κυριολεκτικά «βράζει» το καλοκαίρι και στάζει νερά το χειμώνα, μας παραχωρήθηκε υποτίθεται προσωρινά από την εν λόγω υπηρεσία με την, υπ. αρ. 4042/Γ2.2/31-07-2014, απόφαση. Το δηλωθέν και εμφανιζόμενο ως κατοικία στο Κτηματολόγιο αγροτεμάχιό μας είναι συνολικής έκτασης 2,4 στρεμμάτων και αγοράστηκε το 1978 με νόμιμα συμβόλαια (υπ’ αριθ. 71746 & 74268), αλλά κυρίως με ΒΕΒΑΙΩΣΗ Δασαρχείου πως η έκταση ΔΕΝ αποτελεί δάσος ή δασική έκταση (Αριθμός πρωτ.Διεύθυνσης Δασών 11252/01-08-1969) βάσει της οποίας εκδόθηκαν και οι αδειες πολεοδομίας, οι οποίες δεν έχουν ακυρωθεί, ούτε έχουν ανακληθεί μέχρι σήμερα.

Η αρμόδια υπηρεσία (ΔΑΕΦΚ) επιμένει να μας ζητάει νέα βεβαίωση Δασαρχείου για το μη δασικό χαρακτήρα του αγροτεμαχίου μας και δεν αρκείται στο άρθρο 154 του ν. 4389/2016, που αναφέρει: “Για τις οικοδομικές άδειες οι οποίες έχουν εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4030/2011, οι οποίες δεν έχουν ανακληθεί ή ακυρωθεί, εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου της παρούσας μόνον για ακίνητα ή τμήματα αυτών που πληρούν τους όρους αρτιότητας σύμφωνα µε το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έκδοσης της σχετικής άδειας. Στις περιπτώσεις αυτές ΔΕΝ απαιτείται η εκ νέου έκδοση βεβαίωσης της οικείας δασικής αρχής για την έκδοση έγκρισης δόμησης και άδειας δόμησης κατά τις διατάξεις του ν. 4030/2011»

Από την αρχική δήλωση άγνοιας προγενέστερου νόμου (4280/2014 άρθρο 28) από τους υπαλλήλους της ΔΑΕΦΚ στις αρχές τις περιπέτειάς μας, το Μάρτιο του 2016 φτάσαμε να λάβουμε επιστολή από την εν λόγω υπηρεσία η οποία ανέφερε πως δεν «καλυπτόμαστε» διότι το κτήριο με άδεια του 1969 είναι ενωμένο με τη νόμιμη προσθήκη του 1981, άρα δεν είναι όλο το κτήριο με άδεια προ του 1975, άρα χρειάζεται νέα βεβαίωση Δασαρχείου! Μετά 30 μέρες από τη λήψη της παραπάνω επιστολής η υγιέστατη μητέρα μου εμφάνισε καρκίνο, ο οποίος σε 6 μήνες έγινε καθολικός με αποτέλεσμα το θάνατό της. Η μητέρα μου έφυγε με αυτό τον μεγάλο καημό.

Ζητώντας νέα βεβαίωση από το Δασαρχείο, αυτό γνωματεύει πως το αγροτεμάχιό μας είναι σε «ιδιωτική δασική περιοχή», βάσει του προσωρινού δασικού χάρτη, που αναρτήθηκε το 2010 και στον οποίο υπάρχει πρόδηλο λάθος. Έκταση που έχει άδεια οικοδομής δεν είναι δασική ούτε αναδασωτέα. Επί λάθους αυτού έχουμε υποβάλει τις σχετικές αντιρρήσεις, ήδη από το 2011, οι οποίες όμως δεν έχουν εξεταστεί μέχρι και σήμερα.

Σαν αποτέλεσμα, η υπόθεση για την στεγαστική συνδρομή από τη ΔΑΕΦΚ έχει μπει στο αρχείο και για να προχωρήσει πρέπει να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες! Ότι δηλαδή το αγροτεμάχιό μας -στο οποίο έχει αναγερθεί οικία με νόμιμες άδειες πολεοδομίας- δεν είναι δασικό!

Το παράλογο του πράγματος είναι πως πέντε γείτονές μας δικαιώθηκαν με αστική αποζημίωση, καθώς δεν είχαν άδειες οικοδομής για να τύχουν στεγαστικής συνδρομής από τη ΔΑΕΦΚ, με το σεβαστό δικαστήριο να θεωρεί ως στοιχεία νομιμότητας των σπιτιών τους μόνο την ηλεκτροδότηση και τις όποιες τακτοποιήσεις περί αυθαιρέτων. Στη δικιά μας περίπτωση πάλι ζήτησαν γνωμάτευση Δασαρχείου, αν και είμαστε οι μόνοι από τους πυρόπληκτους με άδειες πολεοδομίας και βεβαίωση Δασαρχείου βάσει της οποίας εκδόθηκαν οι ανωτέρω άδειες, αλλά και έγινε η αγορά του αγροτεμαχίου.

Η Αύρα Μαραθώνα είναι οικισμός με ρυμοτομία, αποτελούμενος από 300 περίπου σπίτια, τα οποία εμφανίζονται στο Κτηματολόγιο ως κατοικίες, πληρώνουν ΕΝΦΙΑ, ηλεκτροδοτούνται, υδροδοτούνται και διαθέτουν τηλεφωνική σύνδεση. Ο οικισμός μάλιστα απογράφεται ως αυτοτελής οικισμός σε όλες στις απογραφές του Ελληνικού κράτους ήδη από το 1981.

Παράλληλα, υπάρχει απόφαση του τμήματος Ε’ του ΣτΕ (αρ. 319/2005) που απορρίπτει έφεση του Δασαρχείου Καπανδριτίου επί απόφασης του Διοικητικού Πρωτοδικείου
Αθήνας (αρ. 350/2000) περί ΜΗ ΔΑΣΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ αγροτεμαχίου κατοίκου (Ιωάννης Γαδ), αλλά και ΟΛΗΣ της περιοχής Αύρα Μαραθώνα, η οποία προήλθε από νόμιμη
εκχέρσωση (εγκριτικές διαταγές με αρ. πρωτ. 33682/1967 και 7096/22.6.67 της Νομαρχίας Αθηνών, 4780/15-4-1968 του Υπ. Γεωργίας και 1471/75 της Διευθ. Δασών Ανατ.
Αττικής).

Το Δασαρχείο Καπανδριτίου αρνήθηκε να εφαρμόσει τις αποφάσεις ΑΝΤΙΘΕΤΑ από κάθε διοικητική πρόβλεψη! Επί 7 χρόνια η ΔΑΕΦΚ μας στέλνει στο Δασαρχείο, το Δασαρχείο στη Διεύθυνση Δασών και η Διεύθυνση Δασών στο Δασαρχείο.

Τον περασμένο Αύγουστο και ακολουθώντας την υπουργική απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΠΔ/64663/2956/2020 – ΦΕΚ 2773/Β/8-7-2020 κατέθεσα στη Διεύθυνση Δασών φάκελο με τις άδειες πολεοδομίας για την αναμόρφωση του χάρτη. Εκεί με διαβεβαίωσαν πως επιτέλους τα βάσανά μου τελείωσαν και πως το αγροτεμάχιο μας θα αποχαρακτηριστεί, όπως επιβάλλεται από μια σειρά νόμων. Πριν από μια βδομάδα, οι ελπίδες μας πάλι έσβησαν, καθώς πάλι δεν έχει εφαρμοστεί ο νόμος και το αυτονόητο που θέλει το απαραίτητο της επιφάνειας για την έκδοση μη ανακληθείσας άδειας πολεοδομίας να μην είναι δασικό, ούτε αναδασωτέο. Παλεύω 7 χρόνια για το δικιο μας, αλλά δε γίνεται τίποτα. Έχω πλέον απελπιστεί.

Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα κύριε Πρωθυπουργέ πως εν μέσω γενικότερων προβλημάτων και γενικών αναγκών, εσείς που έχετε σκοπό να πατάξετε το ανάλγητο γραφειοκρατικό τέρας που ταλαιπωρεί τη χώρα μας, θα αποκριθείτε στην έκκλησή μου ώστε να βρεθεί μια λύση σε όλη αυτή την αδικία. Είναι πλέον απάνθρωπο όλο αυτό.

Δε ζητάμε παρά μόνο αυτά που δικαιούμαστε για την ανακούφισή μας από μια συμφορά για την οποία δε φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη: Το ίδιο το Ελληνικό κράτος που ευθύνεται για την καταστροφή μας είναι το ίδιο ακριβώς που μας έχει οδηγήσει στην απόγνωση.

Επιτρέψτε μου να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω προσωπικά σε εσάς όλη αυτή την αδικία, την οποία υφίσταται τόσον καιρό η οικογένειά μου.

Με σεβασμό,
Παντελής Πατέλος»


https://dytikesmaties.gr/news/hellas/p- ... y-kratoys/
Άβαταρ μέλους
By Chris
#699914 Καμια εκπληξη μπουσε. Θυμασαι μεχρι ποτε ειχε κατοικημενα containers απο το σεισμο του '99 εκει γυρω απο το βιλατζ?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#699919 Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

Άβαταρ μέλους
By mousatos
#710378 ΝΕΑ
Ταλαιπωρία τέλος! Οnline η αντικατάσταση διπλώματος σε όλη την Ελλάδα!

https://www.newsauto.gr/news/taleporia- ... in-ellada/
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#711373
Govus έγραψε:Toyota Mirai Sets World Record For Distance Traveled On Hydrogen

https://www.motor1.com/news/511333/toyo ... P3kKesffXU


911 παταει?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#711389
mousatos έγραψε:ΝΕΑ
Ταλαιπωρία τέλος! Οnline η αντικατάσταση διπλώματος σε όλη την Ελλάδα!

https://www.newsauto.gr/news/taleporia- ... in-ellada/
δεν ισχύει για όλους!!! άνθρωποι που έχει λήξει λόγω ηλικίας το δίπλωμα και πρέπει να περάσουν γιατρούς κλπ, τους έχουν δώσει 10 μήνες παράταση, και μετά από τηλέφωνο έμαθαν ότι δεν μπορούν να καταθέσουν ηλεκτρονικά τα χαρτιά τους.... ώστε να βγει η νέα άδεια.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#716817 EU fines Volkswagen, BMW $1 billion for emissions cartel
https://finance.yahoo.com/news/eu-fines ... 21776.html
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#716832
dimviii έγραψε:
Govus έγραψε:Toyota Mirai Sets World Record For Distance Traveled On Hydrogen

https://www.motor1.com/news/511333/toyo ... P3kKesffXU


911 παταει?
Πειραχτήρι...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#716899
mousatos έγραψε:EU fines Volkswagen, BMW $1 billion for emissions cartel
https://finance.yahoo.com/news/eu-fines ... 21776.html

Οπότε βασικά έκαναν καρτέλ ώστε να μην εξελιχθεί περαιτέρω η τεχνολογία Adblue, με αποτέλεσμα να κόβεται το "βρώμικο" diesel και να μας πασάρουν τα ηλεκτρικά με το κιλό! :thumbsdown: