Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#583670 Είναι απολύτως απίθανο να είναι πιο αξιόπιστη η Skoda από την Seat ή την VW, μιας και είναι τα ίδια αυτοκίνητα στα μηχανικά και ηλεκτρολογικά τους μέρη και συχνά φτιάχνονται και στα ίδια εργοστάσια. Η διαφορά είναι το κοινό τους και οι επιλογές τους. Για παράδειγμα, υποθέτω πως οι πιο πολλοί αγοραστές Skoda θα επιλέγουν βασικές εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο. Η Audi ή η VW θα έχουν πιο πλούσιο εξοπλισμό και DSG. Με τα γνωστά αποτελέσματα...
Πάντως, στατιστικά, αν πάρουμε ένα Skoda με παρόμοιο εξοπλισμό με ένα Seat ή VW, είναι βέβαιο πως θα είναι το ίδιο αξιόπιστο. Δεν γίνεται διαφορετικά.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#583675 Και πόσα χιλιόμετρα να κάνουν οι 70χρονοι με τα Skoda για να χαλάσουν!
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#583678
NickTG έγραψε:Και πόσα χιλιόμετρα να κάνουν οι 70χρονοι με τα Skoda για να χαλάσουν!


O πατέρας μου με το Superb (190 αλόγατα) πρέπει να έχει παραπάνω χιλιόμετρα απ'ότι όλοι μας εδώ μέσα μαζί :lol: Αλλά οk, δεν είναι κλασσικός 70+άρης. Του αρέσει το τιμόνι. Ακούραστος αλλά πλέον μόνο με το φως της ημέρας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#583712
Dodger έγραψε:
O πατέρας μου με το Superb (190 αλόγατα) πρέπει να έχει παραπάνω χιλιόμετρα απ'ότι όλοι μας εδώ μέσα μαζί :lol: .


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#583798 Πάντως η συγκεκριμένη έρευνα αφορά τη Γερμανία αν δείτε στο λινκ.

Αμφιβάλω αν στη Γερμανία τα παίρνουν στη βασική έκδοση. Απ'οτι έχω δει τα τελευταία χρόνια είναι όλα φουλ στον εξοπλισμό. Στη Τσεχία δε αποκλείεται να βρεις κάποιο με χαμηλότερο εξοπλισμό από την πιο πλούσια έκδοση.

Η αλήθεια είναι ότι τόσο συνάδελφοι όσο κι εγώ πρόβλημα δεν είχαμε αντίθετα με κάτι bmw f20 που από τον πρώτο χρόνο ήταν στο συνεργείο.

Ενδιαφέρον πάντως. Τοπ δύο εταιρίες Skoda και Mitsubishi. 2/2

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#585210 Η Fiat (FCA) προτείνει συγχώνευση με την Renault!
https://www.marketwatch.com/story/fiat- ... 27-3485558

Δεν ξέρω αν είναι αποτέλεσμα των προβλημάτων του Ghosn, αλλά έχει πολύ ενδιαφέρον αν προχωρήσει, γιατί έτσι δημιουργείται ένας τεράστιος όμιλος:
If Renault and FCA merge, it would create a car company with a combined value of about $37 billion and annual vehicle production of almost nine million passenger cars and light trucks. Such a combination would rank as the third-largest auto maker by production, behind Volkswagen AG and Toyota Motor Co. but ahead of General Motors Co. Including Renault's alliance partners, Nissan Motor Co. and Mitsubishi Motors Corp., output would swell to around 15 million, far ahead of the pack.

:ninja: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#585212 Ναι, αλλά τώρα αν μείνει η συμμαχία με την Nissan, θα... χαλάνε λιγότερο! :s_biggrin :svivhaha:
Έχω ακούσει πως η Renault έχει τεχνολογία Mercedes πλέον στα μοτέρ της... :s_blush :s_shout :s_rofl

ΥΓ: Κι όμως, είναι επιχείρημα που λένε κάποιοι πωλητές! :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By 224v
#585332
Anonymous Founder έγραψε:Ναι, αλλά τώρα αν μείνει η συμμαχία με την Nissan, θα... χαλάνε λιγότερο! :s_biggrin :svivhaha:
Έχω ακούσει πως η Renault έχει τεχνολογία Mercedes πλέον στα μοτέρ της... :s_blush :s_shout :s_rofl

ΥΓ: Κι όμως, είναι επιχείρημα που λένε κάποιοι πωλητές! :s_sarcastic


Μα τι να πουν οτι τα μερσεντες εχουν "λαδιερεςτης Ρενω... :lol:

να δειτε τα μουτρα πωλητου σε εκθεση αυτοκινητων που στην απαντηση του για τα 3κιλυνδρα ντηζελ της μερσεντες του παρατηρησα οτι ηταν της Ρενω!!! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#585370 Τα diesel της renault είναι τετρακύλινδρα 224v
Άβαταρ μέλους
By 224v
#585405
Andreasdik έγραψε:Τα diesel της renault είναι τετρακύλινδρα 224v


A!!!  ενταξει τοτε ειχε δικιο αλλα μαλλον δεν ηταν σιγουρος και αυτος... Και τωρα που θα ενωθουν με την FCA, η μερσεντες τι θα κανει με τα μοτερ της...??? κουλουβαχατα θα αγοραζουμε...., οποτε μενουμε με τα παλια και ξεκαθαρα οχηματα.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#585421 Κάτσε γιατί μπερδευτήκαμε.
Η Mercedes όντως χρησιμοποιεί τον 1,5 diesel της Renault, αλλά είναι τετρακύλινδρος.
Ο νέος 1,3 βενζίνης έξελίχθηκε από κοινού από τις 2 εταιρίες και είναι επίσης τετρακύλινδρος.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#585568 Συμφωνα με νεότερες ειδήσεις και η Nissan-Mitsubishi θα συμμετέχει στις συζητήσεις με την FCA.

Η ιστορία έχει παρασκήνιο με αναφορές στο διαδίκτυο για προσωπική κόντρα και αντιπαθεια ετών μεταξύ του συγχωρεμενου Marchionne και του Ghosn, με τον τελευταίο να είναι κόκκινο πανί και για τους μετόχους της Renault και υπαιτιος ακύρωσης αναλογης παλαιότερης πρότασης συνεργασίας μεταξύ των groups Fiat και Renault. Επιπλέον παίζει έντονα η φήμη ότι το επόμενο Twingo η Renault δεν θέλει και πολύ να είναι Smart και μάλλον θα υπάρξει επανεξεταση της συνεργασίας με την Daimler στην μικρή κατηγορία.

Οπότε το πιθανότερο QQ, Kadjar, Eclipse, 500X, Stelvio, Cherokee και Levante ... πρώτα ξαδέρφια!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#585573
It shows that Nissan isn’t the only date in town,” said Christopher Richter, a senior automotive analyst with CLSA Asia-Pacific Markets. “Having been spurned a couple times, Renault is looking around for a new partner. This changes the dynamic for Nissan in several ways.”

While both Nissan and Mitsubishi could expect to earn an additional 1 billion euros thanks to the addition of FCA, the latter only mentioned the two briefly in its description of the deal


Still, two areas where Nissan could maintain its status within a revamped alliance would be with electrified vehicles and autonomous drivingnone of which are strong suites for FCA at the moment.


ζόρικο deal
https://www.carscoops.com/2019/05/possi ... or-nissan/