Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#270039 Mια ζωή ο Σ.Χ γράφει με γρίφους που αφορούν το δικό του παρεάκι, τους δικούς του κολλητούς, τους ανθρώπους που είναι στο ίδιο κύκλωμα λες και περιγράφει τα της λέσχης του ξεχνώντας ή αδιαφορώντας ότι ένα περιοδικό που κρέμεται στα μανταλάκια απευθύνεται σε όλους οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα εσωτερικά της φατρίας τους.

Έλεος πια με αυτό το στυλάκι το οποίο είναι αυτό που κατέστρεψε και καταστρέφει το περιοδικό το οποίο κάποτε απευθυνόταν σε πολύ περισσότερο κόσμο, τώρα έχει γίνει ένα είδος περιοδικού που αφορά τα τεκτενόμενα και τα κουτσομπολιά των ανθρώπων που σητίζονται επαγγελματικά από το αυτοκίνητο.

Με όση καλή διάθεση και να έχω δεν μπορώ να παρακολουθήσω τον ειρμό της σκέψης του που μοιάζει περισσότερο με παραλήρημα, έχω να αγοράσω το περιοδικό τουλάχιστον 8 χρόνια, και μέχρι τότε έχω όλα τα τεύχη του, από το Νο 1 ( και δεν προσπάθησα να το πουλήσω 2.000€ λες και είναι το Άγιο Δισκοπότηρο ) αλλά όποτε πέφτει κείμενο του μπροστά μου είναι μια από τα ίδια, γεμάτο ασυναρτησίες χωρίς ειρμό και με γρίφους, και θέλει να λέγεται και δημοσιογράφος, τι να πείς ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#270042
21 quadra έγραψε:γεμάτο ασυναρτησίες χωρίς ειρμό και με γρίφους, και θέλει να λέγεται και δημοσιογράφος, τι να πείς ?


H αλήθεια είναι πως δεν είναι και λίγοι οι "δημοσιογράφοι" που δεν ξέρουν να βάλουν 5 λέξεις σε μία σειρά και να βγει μία πρόταση, αλλά ο ΣΧ το έχει τερματίσει, χρόνια τώρα... :lol: :lol:

Κάποτε, ψιλοέβγαζες νόημα... τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί η μπάλα τελείως... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#270331
21 quadra έγραψε:Mια ζωή ο Σ.Χ γράφει με γρίφους που αφορούν το δικό του παρεάκι, τους δικούς του κολλητούς, τους ανθρώπους που είναι στο ίδιο κύκλωμα λες και περιγράφει τα της λέσχης του ξεχνώντας ή αδιαφορώντας ότι ένα περιοδικό που κρέμεται στα μανταλάκια απευθύνεται σε όλους οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα εσωτερικά της φατρίας τους.

Έλεος πια με αυτό το στυλάκι το οποίο είναι αυτό που κατέστρεψε και καταστρέφει το περιοδικό το οποίο κάποτε απευθυνόταν σε πολύ περισσότερο κόσμο, τώρα έχει γίνει ένα είδος περιοδικού που αφορά τα τεκτενόμενα και τα κουτσομπολιά των ανθρώπων που σητίζονται επαγγελματικά από το αυτοκίνητο.

Με όση καλή διάθεση και να έχω δεν μπορώ να παρακολουθήσω τον ειρμό της σκέψης του που μοιάζει περισσότερο με παραλήρημα, έχω να αγοράσω το περιοδικό τουλάχιστον 8 χρόνια, και μέχρι τότε έχω όλα τα τεύχη του, από το Νο 1 ( και δεν προσπάθησα να το πουλήσω 2.000€ λες και είναι το Άγιο Δισκοπότηρο ) αλλά όποτε πέφτει κείμενο του μπροστά μου είναι μια από τα ίδια, γεμάτο ασυναρτησίες χωρίς ειρμό και με γρίφους, και θέλει να λέγεται και δημοσιογράφος, τι να πείς ?


Tα ειπες ολα! :thumbsup:

Kριμα παντως, πολυ κριμα για ενα περιοδικο, που καποτε περιμενα (και οχι μονο εγω) πως και πως να βγει στα περιπτερα...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#271086 +1000 στον Quadra.

Αυτό το πράγμα που διάβαζες το άρθρο και είχε συνέχεια αρχικά που μόνο αυτός που το έγραφε και οι φίλοι του το καταλάβαιναν, μου έκανε πάντα εντύπωση (αρνητική εννοείται). :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#271087 Ναι ,αλλά ακόμη και αν το περιοδικό κατάντησε όπως κατάντησε αυτο δεν αναιρεί το γεγονός ότι κάποτε είχε κάτι να προσφέρει και ότι ενα κομμάτι των αναγνωστών του έγιναν καλύτεροι οδηγοί και μέσα απο αυτό.Το ίδιο ισχύει και για το φόρουμ ,που μπορεί πια να είναι σκιά αυτού που κάποτε υπήρξε ,αλλά ,έστω και μικρο, ενα κομμάτι του χαρακτήρα του σώζεται εδώ μέσα ,γιατί εδώ είναι για μένα η συνέχεια του 4Τφόρουμ και όχι στο έκτρωμα που προέκυψε απο όσα συνέβησαν πριν 2 χρόνια.

.
Τελευταία επεξεργασία από belgarion και 23 Ιουν 2016, 00:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#271100 Σε ό,τι κάνεις στην ζωή σου χρειάζεται μια συνέπεια. Όταν ως περιοδικό ή ως forum έχεις ασυνέπεια, δεν αντιλαμβάνεσαι τι χρειάζεται ο κόσμος ή προσπαθείς να δουλέψεις τους πιθανούς πελάτες σου, στο τέλος μένεις μόνος. Τα πράγματα είναι απλά και οι 4Τροχοί δεν το έχουν τηρήσει αυτό. Μόνο από το δικό μου παράδειγμα να πάρω* καταλαβαίνω ότι δεν έχουν σαφή στρατηγική και έχουν χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Προσπαθούν με χρήση ενός ονόματος γνωστού στο κοινό να επιζήσουν κοροϊδεύοντας στην πραγματικότητα τους πελάτες τους. Προσωπικά τους στήριξα (έχω όλα τα τεύχη από το 1987 και τα προηγούμενα, από το Νο1, μου τα έχει χαρίσει ένας ξάδελφος), ακόμη και μετά την "αποπομπή" Καββαθά, αλλά μόλις έκαναν την πατάτα μαζί μου και δεν είχαν καν την τόλμη να ενημερώσουν, αυτομάτως με έχασαν από πελάτη και υποστηρικτή εις τους αιώνας των αιώνων.

Ευχαριστώ.

* Με επανέφεραν χωρίς να το ξέρω, παίζοντας μια μέρα είδα ότι μπορώ να κάνω login, τους ρώτησα αν όντως ισχύει η επαναφορά, μου απάντησαν θετικά και σε 1-2 εβδομάδες με διέγραψαν κρυφά, χωρίς να αναφέρουν τίποτε και σβήνοντας και την σχετική δημοσίευση που είχαν ανεβάσει.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#271156
belgarion έγραψε:Ναι ,αλλά ακόμη και αν το περιοδικό κατάντησε όπως κατάντησε αυτο δεν αναιρεί το γεγονός ότι κάποτε είχε κάτι να προσφέρει και ότι ενα κομμάτι των αναγνωστών του έγιναν καλύτεροι οδηγοί και μέσα απο αυτό.Το ίδιο ισχύει και για το φόρουμ ,που μπορεί πια να είναι σκιά αυτού που κάποτε υπήρξε ,αλλά ,έστω και μικρο, ενα κομμάτι του χαρακτήρα του σώζεται εδώ μέσα ,γιατί εδώ είναι για μένα η συνέχεια του 4Τφόρουμ και όχι στο έκτρωμα που προέκυψε απο όσα συνέβησαν πριν 2 χρόνια.

.


Έχεις απόλυτα δίκηο και η σημερινή κατάντια δεν αναιρεί, δεν πρέπει να αναιρεί επ΄ουδενί τα όσα μας έδωσε, τουλάχιστον εγώ σέβομαι απεριόριστα τον Κ.Κ για την συνολική προσφορά του, τώρα αν τα έκανε μούσκεμα στο τέλος δεν με αφορά και δεν τον κρίνω, όλοι πληρώνουμε τις λάθος επιλογές μας έτσι και αυτός, έκανε λάθος επιλογές στρατηγικής και συνεργατών και το πλήρωσε.

Κ.Κ δεν γεννά ο τόπος κάθε μέρα και ο άμεσος συνεργάτης του αποδείχθηκε λάθος επιλογή και κουτσό άλογο και έπρεπε να το είχε καταλάβει αφού το είχε κοντά του δεκαετίες, αυτό το κουσούρι το είχε ο Κ.Κ, παρακολουθώντας την πορεία του και αγοράζοντας τα περιοδικά του επί 10ετίες είδα ότι έδιωχνε με τον τρόπο του τους άξιους, και από τους 4Τ πέρασαν άξιοι όπως και από τον ΗΧΟ και έμεινε με αυτούς που έμεινε και που γνωρίζουμε τι έκαναν, ας πρόσεχε, αλλά η προσφορά των Τεχνικών Εκδόσεων δεν πρέπει να αμφισβητείται, όχι από εμένα, στο κακό κλίμα γενικότερα που υπάρχει τα χρόνια της κρίσης τίποτα δεν έμεινε αλώβητο αλλά το λάθος του Κ.Κ έγινε λίγα χρόνια πρίν, αυτό εννοώ λάθος στρατηγική γιατί πήγε και έμπλεξε με κάτι που δεν έπρεπε και με λάθος άτομα και το πλήρωσε.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#274062
Ευέξαπτοι, νευρικοί και εξαρτημένοι από το κινητό τους εμφανίζονται οι Έλληνες οδηγοί σύμφωνα με την έρευνα του ευρωβαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση για το 2016, που παρουσίασε το Ίδρυμα Vinci Autoroutes. Το ίδρυμα κατατάσσει τους Έλληνες στην πρώτη θέση επικίνδυνης οδήγησης αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών ενώ οι ίδιοι θεωρούν τους εαυτούς τους καλούς οδηγούς βαθμολογώντας τους με 7,9 στα 10. Η πραγματικότητα όμως όπως προκύπτει από την έρευνα είναι διαφορετική. Πίσω από το τιμόνι όμως οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες οδηγούς τηλεφωνούν, οδηγούν χωρίς hands free ή φορώντας ακουστικά ή bluetooth, ενώ ένας στους τρεις ρυθμίζει τη συσκευή GPS οδηγώντας, διαβάζει και στέλνει sms ή email, ποσοστό που ανεβαίνει στο 50% για όσους είναι κάτω των 35 ετών. Οι Ελληνες οδηγοί οδηγούν συχνά μεθυσμένοι, δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας και θεωρούν το φλας πολυτέλεια.
Οι Ελληνες οδηγούν συχνότερα απ’ ό,τι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι στη μεσαία λωρίδα, ενώ η δεξιά είναι ελεύθερη και χωρίς να φορούν ζώνη ασφαλείας. Αρνητική είναι και η εικόνα των Ευρωπαίων πολιτών για τους Έλληνες οδηγούς, καθώς στην ερώτηση «σε ποιες χώρες οι οδηγοί επιδεικνύουν περισσότερη υπευθυνότητα», η χώρα μας συγκέντρωσε μόλις 1% κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των λιγότερο υπεύθυνων οδηγών (18%) μετά την Ιταλία (28%). Πιο υπεύθυνοι οδηγοί εμφανίζονται οι Σουηδοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί.


http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/e ... taei-gkazi
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#274165
Geo f1 έγραψε:
Ευέξαπτοι, νευρικοί και εξαρτημένοι από το κινητό τους εμφανίζονται οι Έλληνες οδηγοί σύμφωνα με την έρευνα του ευρωβαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση για το 2016, που παρουσίασε το Ίδρυμα Vinci Autoroutes. Το ίδρυμα κατατάσσει τους Έλληνες στην πρώτη θέση επικίνδυνης οδήγησης αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών ενώ οι ίδιοι θεωρούν τους εαυτούς τους καλούς οδηγούς βαθμολογώντας τους με 7,9 στα 10. Η πραγματικότητα όμως όπως προκύπτει από την έρευνα είναι διαφορετική. Πίσω από το τιμόνι όμως οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες οδηγούς τηλεφωνούν, οδηγούν χωρίς hands free ή φορώντας ακουστικά ή bluetooth, ενώ ένας στους τρεις ρυθμίζει τη συσκευή GPS οδηγώντας, διαβάζει και στέλνει sms ή email, ποσοστό που ανεβαίνει στο 50% για όσους είναι κάτω των 35 ετών. Οι Ελληνες οδηγοί οδηγούν συχνά μεθυσμένοι, δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας και θεωρούν το φλας πολυτέλεια.
Οι Ελληνες οδηγούν συχνότερα απ’ ό,τι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι στη μεσαία λωρίδα, ενώ η δεξιά είναι ελεύθερη και χωρίς να φορούν ζώνη ασφαλείας. Αρνητική είναι και η εικόνα των Ευρωπαίων πολιτών για τους Έλληνες οδηγούς, καθώς στην ερώτηση «σε ποιες χώρες οι οδηγοί επιδεικνύουν περισσότερη υπευθυνότητα», η χώρα μας συγκέντρωσε μόλις 1% κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των λιγότερο υπεύθυνων οδηγών (18%) μετά την Ιταλία (28%). Πιο υπεύθυνοι οδηγοί εμφανίζονται οι Σουηδοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί.


http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/e ... taei-gkazi


Aπό περιέργεια θα ήθελα να ξέρω πόσο ήρεμοι και υπεύθυνοι θα ήταν οι Σουηδοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί μετά από 7 χρόνια στο καλαπόδι.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#274315 Συμφωνώ με τον από πάνω και θα ήθελα να δω επίσης τι συμπεριφορά θα είχαν αν οδηγούσαν σε συνθήκες ατιμωρισίας που επικρατούν στην Μπανανία.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#274383 Πάντως πέντε μέρες που είμαι τώρα Θάσο, εκτός από τους Ελληνες που είμαστε όπως είμαστε οδηγικα, παρατηρώ ότι σαν και εμάς οδηγούν και κάποιοι Σερβοι. Σταμάτημα μες στην μέση ακόμη και στο αντίθετο ρεύμα για να πιάσουμε κουβέντα με τον πατριώτη στο απέναντι πεζοδρόμιο, παρκάρισμα όπου και όπως να ναι κλπ. Αντίθετα από Βουλγαρους και Ρουμανους δεν έχω παρατηρήσει κάτι το ιδιαίτερο.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#274412 Αυτοί οι Σέρβοι!!!!!

Το προηγούμενο Σάββατο που ήμασταν Χαλκιδική, στάνταρ ήταν ο Σέρβος με 50χαω εκεί που το όριο ήταν 90 και η κίνηση μηδέν... :rant: :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#274463 Αυτό με το κινητό/sms έχει παραγίνει. Χθες ειδικά, από τη δουλειά μου (Ασπρόπυργο) μέχρι το σπίτι (Ελευσίνα), σκάρτα 10km απόσταση, πρέπει να είδα τουλάχιστον 40 οδηγούς και στην εθνική οδό και στη πόλη μέσα, να μιλάνε ή να γράφουν. 500αρού πρόστιμο κι ας φωνάζει ο συνΑΕΚτζής junior gt...