mirage έγραψε:Και ακόμα δεν έχετε δει τπτ. Το 2022 προβλέπεται εξίσου χάλια αν όχι χειρότερο με βαση τα τελευταία δεδομένα.
Συμφωνώ... Το αισιόδοξο σενάριο λέει επιστροφή σε κάποια κανονικότητα (δεν ξέρω για τιμές, αλλά για διαθεσιμότητα τουλάχιστον) από το 2023 και βλέπουμε...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
saxon_747 έγραψε:Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις που θα μας απασχολήσουν αλλά και η διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων, πρώτων υλών κτλπού οφείλεται η έλλειψη αυτή όμως? στην πανδημία? και γιατί οφείλεται στην πανδημία?
Ove20 έγραψε:Γιατί όλοι οι κλάδοι (πχ εργοστάσια) υπολειτουργούσαν κατά τη διάρκεια των lockdown, ενώ η ζήτηση σε κάποια προϊόντα (πχ ηλεκτρονικά, hardware κτλ) αυξανόταν λόγω των νέων συνθηκών εργασίας και εκπαίδευσης.saxon_747 έγραψε:Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις που θα μας απασχολήσουν αλλά και η διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων, πρώτων υλών κτλπού οφείλεται η έλλειψη αυτή όμως? στην πανδημία? και γιατί οφείλεται στην πανδημία?
< Pixelbook >
Υπόψιν χτίζονται νεα εργοστάσια αλλα αυτα θα είναι έτοιμα από το 2024, παλι για την TMSC, και μετα.
< Note 8 >
saxon_747 έγραψε:Ove20 έγραψε:Γιατί όλοι οι κλάδοι (πχ εργοστάσια) υπολειτουργούσαν κατά τη διάρκεια των lockdown, ενώ η ζήτηση σε κάποια προϊόντα (πχ ηλεκτρονικά, hardware κτλ) αυξανόταν λόγω των νέων συνθηκών εργασίας και εκπαίδευσης.saxon_747 έγραψε:Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις που θα μας απασχολήσουν αλλά και η διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων, πρώτων υλών κτλπού οφείλεται η έλλειψη αυτή όμως? στην πανδημία? και γιατί οφείλεται στην πανδημία?
Αυτό. Συν το ότι υπάρχει τρομερό θέμα με διαθεσιμότητα container και όχι μόνο. Όταν έκλεισε η Ευρώπη και η Β. Αμερική, οι καταναλωτές συνέχιζαν να αγοράζουν, κυρίως προϊόντα που προέρχονταν από Κίνα. Αλλά τα Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα εργοστάσια ήταν κλειστά. Βάλε και τα συνεχή κλεισίματα λιμανιών λόγω COVID + το ότι υπολειτουργούσαν λιμάνια, κτλ, με προσωπικό να μπαίνει σε καραντίνα και έχουμε κυριολεκτικά χιλιάδες container τα οποία ήρθαν από Κίνα (κυρίως), αλλά δεν είχαν τρόπο να γυρίσουν πίσω (μιας και τα εργοστάσια όπως είπα σε Ευρώπη και Αμερική δεν δούλευαν για να τα γεμίσουν και να φύγουν πίσω). Οπότε αυτή τη στιγμή υπάρχουν "άπειρα" container σε λιμάνια όπως το Los Angeles, το Ρόττερνταμ, κτλ, που δεν μπορούν να φύγουν πίσω. Αποτέλεσμα; Εξαιρετικά περιορισμένη διαθεσιμότητα container από Ασία και τιμές στο θεό. Ενδεικτικά αναφέρω, σε άρθρο που διάβασα χθες, η τιμή ενός container 40' από Κίνα προς Los Angeles πέρυσι ήταν στα USD 2.500, σήμερα έχει πάει στα 25.000
Βάλε και μία σημαντική αύξηση της ζήτησης καθώς οι οικονομίες επανέρχονται από τα περσινά κλεισίματα, βάλε και το ότι η Κίνα έχει ακόμα θέματα με covid (κλείνει λιμάνια κατά διαστήματα) και έχεις την τέλεια θύελλα.
Και αυτά τα φαινόμενα είναι γενικά, όχι μόνο σε ημιαγωγούς. Υπάρχει σοβαρό θέμα σε διαθεσιμότητα πετρελαιοειδών, μετάλλων, χημικών, πρακτικά τα πάντα...
Πχ, μιλάω σήμερα με προμηθευτή καλωδίων, που ήδη την προηγούμενη εβδομάδα πήραν ένα +10%, σήμερα άλλη τόση αύξηση...
Βάλε και τον καιρό που δεν βοήθησε με την παραγωγή αγροτικών προϊόντων το 2021 και ο χειμώνας προβλέπεται πολύ δύσκολος...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Στο Βέλγιο άνοιξαν τα πρώτα πρατήρια συνθετικού ντίζελ. Το HVO10 είναι προσώρας διαθέσιμο σε τρία πρατήρια, ενώ σε άλλους 100 διατίθεται στην Ολλανδία. Ένα καύσιμο από τη βιομηχανία τροφίμων που πληροί τα σημερινά αυστηρά πρότυπα εδώ και χρόνια.
https://www.drive.gr/news/hvo-kaysimo-p ... sei-ntizel
Σαμπα με τηγανολαδο θα φτασω Θεσσαλονικη ενω θα εισαι Λαμια.
dimviii έγραψε:HVO: To καύσιμο που θα μπορούσε να σώσει το ντίζελ
Στο Βέλγιο άνοιξαν τα πρώτα πρατήρια συνθετικού ντίζελ. Το HVO10 είναι προσώρας διαθέσιμο σε τρία πρατήρια, ενώ σε άλλους 100 διατίθεται στην Ολλανδία. Ένα καύσιμο από τη βιομηχανία τροφίμων που πληροί τα σημερινά αυστηρά πρότυπα εδώ και χρόνια.
https://www.drive.gr/news/hvo-kaysimo-p ... sei-ntizel
Σαμπα με τηγανολαδο θα φτασω Θεσσαλονικη ενω θα εισαι Λαμια.
Κράτα μικρό καλάθι.
Vagnar έγραψε:dimviii έγραψε:HVO: To καύσιμο που θα μπορούσε να σώσει το ντίζελ
Στο Βέλγιο άνοιξαν τα πρώτα πρατήρια συνθετικού ντίζελ. Το HVO10 είναι προσώρας διαθέσιμο σε τρία πρατήρια, ενώ σε άλλους 100 διατίθεται στην Ολλανδία. Ένα καύσιμο από τη βιομηχανία τροφίμων που πληροί τα σημερινά αυστηρά πρότυπα εδώ και χρόνια.
https://www.drive.gr/news/hvo-kaysimo-p ... sei-ntizel
Σαμπα με τηγανολαδο θα φτασω Θεσσαλονικη ενω θα εισαι Λαμια.
Κράτα μικρό καλάθι.
μπιτόνι
https://www.capital.gr/diethni/3589134/ ... -ebdomades