Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#772231
markvag έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Geralt έγραψε:το ζητημα ειναι οτι αν ξεκινησει το car as a service απο τα θερμαινομενα, που μπορει να σταματησει?
στα ηλεκτρικα παραθυρα?
στο αιρ κον?

απο την μυγα ξυγκι

Καπου διαβαζα, μπορει κι απο εδω δεν θυμαμαι, οτι εκει παει το πραγμα για να γλυτωνουν χρηματα. Τα αυτοκινητα θα τα εχουν ολο τον εξοπλισμο και θα ενεργοποιουνται με συνδρομη για οσο θες. Πιο οικονομικο απο το να αλλαζει η γραμμη παραγωγης για καθε παραγγελια. Οπως ειναι στα κινητα μας κατα καποιον τροπο, το hardware υπαρχει και το software ΘΑ το πλερω.


Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιο οικονομικό, από τη στιγμή που πολλά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν εξοπλισμό που δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ.

Επιπλέον, σαν καταναλωτής, εάν πχ δεν θέλω θερμαινόμενα καθίσματα, γιατί να πληρώνω το κόστος τους σε βάρος, κατανάλωση, κόστος αγοράς, κτλ;
Γιατί απλα η πλειοψηφία αν τον έχει θα το χρησιμοποιήσει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#773864 Δεν είμαι σίγουρος που ταιριάζει, αλλά νομίζω εδώ είναι πιο κοντά...

Czech police add Ferrari taken from criminals to fleet

:lol: :lol: :lol:


Εικόνα

Police said the car had been confiscated from criminals.

The €12,000 (£10,180; $12,255) cost of converting it for police use was about the same as buying a new Skoda hatchback, they added.


:s_rofl :s_rofl :s_rofl

Γιατί όλοι ξέρουμε πως το βασικότερο σε ένα αμάξι (ιδίως ένα αμάξι σαν τη Ferrari) είναι το κόστος αγοράς... :lol: :lol: Το ότι θα πρέπει να πουλάνε μισό νεφρό από έναν τροχαίο σε κάθε σέρβις, δεν τους πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι... :lol: :lol: Την είδαν Ντουμπάι στην Τσεχία... :lol: :lol:

Το πιο ωραίο βέβαια είναι εδώ:

the vehicle will be used by the special surveillance department


Τί πιο διακριτικό σε μία παρακολούθηση από μία Ferrari :yahoo: :metalo: :metalo: :s_rofl :s_rofl

Πείτε μου ότι είναι πλάκα! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#773892 Η οποία Τσεχία απέκτησε και 10 540 xDrive Touring, ενώ περιμένει 60 ακόμα BMW. (Δε βάζω λινκ γιατί με κάνουν ντα-ντα. Ξέρετε, μόνο αν είναι για το δικό μου σάιτ ισχύει αυτό, κατευθείαν κόκκινο. Στα υπόλοιπα, μπορώ να βάλω ό,τι θέλω.)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#773903 Θα μπορείς να βάλεις και από το δικό σου, αν αρχίσεις να συμπεριφέρεσαι σαν κανονικός χρήστης και όχι σαν promoter του site σου ΜΟΝΟΝ.
Δεν γίνεται όλα σου τα ποστ πλέον να είναι μια click bait γραμμή και μετά ένα link από το cartalk. Ξεκίνα να γράφεις πάλι φυσιολογικά όπως πριν και το ξανασυζητάμε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#774467 Αντιγραφω απο το αρθρο:

https://www.carandmotor.gr/nea/hameno-s ... koy-aerioy

Οι λιγοστοί κατασκευαστές που επένδυσαν σε αυτό από το τρένο, το δίκτυο πρατηρίων καταδικάστηκε σε μια βασανιστικά αργή ανάπτυξη, την ίδια στιγμή που η εκρηκτική αύξηση της τιμή του ήρθε να βάλει οριστικό τέλος στις όποιες ελπίδες καταξίωσης στην ελληνική αγορά.

Το φυσικό αέριο διέθετε όλα τα απαραίτητα... προσόντα στο βιογραφικό του ώστε να αποτελέσει μια εξαιρετική εναλλακτική στην πολύπαθη αγορά των υγρών καυσίμων, σπάζοντας το ισχυρό δίπολο της βενζίνης-diesel και δημιουργώντας ένα δίχτυ ασφαλείας στη διαδικασία μετάβασης στον… μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Τα πράγματα, βέβαια, δεν εξελίχθηκαν όπως θα περίμενε κανείς, μιας και ο απογοητευτικός ρυθμός με τον οποίο αναπτύχθηκε το δίκτυο των πρατηρίων φυσικού αερίου στη χώρα μας δεν επέτρεψε την αύξηση του στόλου των οχημάτων CNG στην ελληνική αγορά και τη διάδοση ενός καυσίμου που μόνο πλεονεκτήματα είχε να προσφέρει.

και

Η στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας είχε ήδη αρχίσει και οι λιγοστοί κατασκευαστές οι οποίοι είχαν επενδύσει στα υπαρκτά πλεονεκτήματα του CNG, έστρεψαν το βλέμμα τους προς μια άλλη κατεύθυνση, εγκαταλείποντας αρχικώς την εξέλιξη και στη συνέχεια την παραγωγή οχημάτων διπλού καυσίμου.

Το παράδειγμα του Volkswagen Group είναι χαρακτηριστικό, καθώς ο γερμανικός όμιλος απέκτησε μια ιδιαίτερα πλούσια γκάμα προτάσεων φυσικού αερίου, την οποία ωστόσο δεν πρόκειται να ανανεώσει ή να αντικαταστήσει βάζοντας τέλος σε αυτό το σύντομο ταξίδι της.

και
Σαν να μην έφτανε η ειλημμένη απόφαση των κατασκευαστών να εγκαταλείψουν τους κινητήρες διπλού καυσίμου-φυσικού αερίου, ήρθε η ατυχέστατη συγκυρία της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία να εκτοξεύσει τις τιμές του CNG στη χώρα μας, περιορίζοντας αν όχι μηδενίζοντας το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους κίνησης το οποίο προσέφερε μέχρι πρότινος η χρήση του.

Το μόνο σίγουρο είναι τα περιθώρια για το φυσικό αέριο έχουν πλέον στενέψει και η κατάσταση όχι μόνο στην ελληνική αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά είναι μη αναστρέψιμη. Η συρρίκνωση του στόλου των οχημάτων θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στον περαιτέρω μαρασμό του δικτύου πρατηρίων, μέχρι η καθολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης να θέσει εκτός… νόμου κάθε λιγότερο ή περισσότερο επιτυχημένο κινητήρα εσωτερικής καύσης.


Οσοι λοιπον δεν επελεξαν αυτοκινητα διπλου καυσιμου γιατι φοβοντουσαν τα λιγα πρατηρια, το κοστος αναπτυξης τους κλπ, παρα πολυ καλα εκαναν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#791255 rip Mauro Forghieri

https://www.4troxoi.gr/agones/formula-1 ... rioy-2022/
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#793439 Το τέλος των θερμικών κινητήρων ίσως να μην έρθει το 2035

Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της ΕΕ δηλώνουν ανοιχτά ότι η απόφαση απαγόρευσης πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη το 2035 θα πρέπει να επανεξεταστεί σύντομα. Ιδού το γιατί.

«Υποστηρίζουμε το στόχο απαγόρευσης πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη το 2035, αλλά το μέτρο πρέπει να επανεξεταστεί». Αυτός φαίνεται να είναι πλέον ο κεντρικός πυρήνας των έντονων ζυμώσεων αλλά και των συζητήσεων που πραγματοποιούνται ανοιχτά πλέον μεταξύ υψηλόβαθμων αξιωματούχων και στελεχών των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σύμφωνα μάλιστα με τον Επίτροπο Εσωτερικής Αγοράς, Thierry Breton, η ΕΕ θα μπορούσε ακόμα και να πατήσει φρένο στο σχέδιό της για σταδιακή κατάργηση των πωλήσεων ρυπογόνων αυτοκινήτων έως το 2035, εάν η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων δεν αναπτυχθεί εγκαίρως.

Σε συνέντευξή του στο Brussels Playbook που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, ο Thierry Breton είπε ότι ο πρόσφατα συμφωνημένος νόμος (και βασικό μέρος του σχεδίου της ΕΕ για μείωση των εκπομπών κατά 55% έως το 2030) θα μπορούσε να επανεξεταστεί ξανά το 2026 προκειμένου να μετατεθεί προς τα εμπρός η ημερομηνία απαγόρευσης πώλησης των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων με στόχο να δωθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία ο απαραίτητος χρόνος για να αύξηση της παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε μια ρήτρα αναθεώρησης… το συντομότερο δυνατόν, ώστε να έχουμε τον χρόνο να αντιδράσουμε εάν είναι απαραίτητο — γιατί προφανώς, μιλάμε για μια γιγαντιαία μετάβαση σε έναν ολόκληρο βιομηχανικό κλάδο», είπε ο Thierry Breton.

«Θα πρέπει να επανεξετάσουμε χωρίς ταμπού αυτήν την ημερομηνία το 2026», πρόσθεσε.

Ο Thierry Breton έθεσε μια ακόμα παράμετρο δηλώνοντας ότι για την παραγωγή των απαιραίτητων EV που θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά αυτοκίνητα «θα χρειαστούμε 15 φορές περισσότερο λίθιο έως το 2030, 4 φορές περισσότερο κοβάλτιο, 4 φορές περισσότερο γραφίτη και 3 φορές περισσότερο νικέλιο. Έτσι θα έχουμε τεράστια κατανάλωση πρώτων υλών και πρέπει να τα μελετήσουμε όλα αυτά».

Απηχώντας τα επιχειρήματα που προτάσσει η βιομηχανία αυτοκινήτου, ο Thierry Breton επεσήμανε επίσης ότι ο υπόλοιπος κόσμος θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης «για πολλές δεκαετίες» και πρότεινε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τεχνολογίες θερμικών κινητήρων. «Ενθαρρύνω τις εταιρείες της ΕΕ να συνεχίσουν να παράγουν κινητήρες εσωτερικής καύσης — όσες το επιθυμούν», δήλωσε.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς της ΕΕ ο οποίος αναδεικνύει με δηλώσεις του το ζήτημα αναθεώρησης του στόχου για το 2035, αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις. Η Γαλλία, για παράδειγμα, ζήτησε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνέχισης της εμπορικής παρουσίας των plug-in υβριδικών οχημάτων μετά το 2035, ενώ η Γερμανία υποστήριξε να επιτραπεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με e-fuels, ή αλλιώς, με συνθετικά καύσιμα που κατασκευάζονται με δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα και υδρογόνο.

Το σίγουρο σε κάθε περίπτωση είναι ότι το όλο ζήτημα αναφορικά με το πότε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπουν οριστικά στο ράφι δεν έχει ακόμα κλείσει.


https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... 9VctnKtEYs

Εδώ βλέπουμε το σίριαλ "Καλημέρα Ζωή" του Νίκου Φώσκολου εν εξελίξει, με θέμα το τελικό τέλος των θερμικών κινητήρων που δεν θα έρθει ποτέ τελικά. :s_bye

#σκωτσέζικο_ντους_οι_only_electric_fans
Άβαταρ μέλους
By g8777
#793475 Mε κατι τετοια μπουρδηματα βαυκαλιζεστε οι λεχτρικοι στα γκρουπακια σας; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#793492 Πρόοδος: :thumbsup:

Nissan QQ diesel:
Τιμή: από 21.000 €
Χρόνος ανεφοδιασμού: 5 λεπτά
Αυτονομία: 1000 Km

Μέσω ηλεκτρικό C SUV:
Τιμή: από 45.000€
Χρόνος ανεφοδιασμού: 1 ώρα
Αυτονομία: 400 Km

Η μόνη "πρόοδος" που βλέπω είναι ότι έχουν καταργήσει τα diesel και ότι οι τιμές των συμβατικών έχουν αρχίσει να φτάνουν τις τιμές των ηλεκτρικών, αντί να συμβεί το αντίθετο.