markvag έγραψε:Γιατί απλα η πλειοψηφία αν τον έχει θα το χρησιμοποιήσει.Νίκος Παππάς έγραψε:Geralt έγραψε:το ζητημα ειναι οτι αν ξεκινησει το car as a service απο τα θερμαινομενα, που μπορει να σταματησει?
στα ηλεκτρικα παραθυρα?
στο αιρ κον?
απο την μυγα ξυγκι
Καπου διαβαζα, μπορει κι απο εδω δεν θυμαμαι, οτι εκει παει το πραγμα για να γλυτωνουν χρηματα. Τα αυτοκινητα θα τα εχουν ολο τον εξοπλισμο και θα ενεργοποιουνται με συνδρομη για οσο θες. Πιο οικονομικο απο το να αλλαζει η γραμμη παραγωγης για καθε παραγγελια. Οπως ειναι στα κινητα μας κατα καποιον τροπο, το hardware υπαρχει και το software ΘΑ το πλερω.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιο οικονομικό, από τη στιγμή που πολλά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν εξοπλισμό που δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ.
Επιπλέον, σαν καταναλωτής, εάν πχ δεν θέλω θερμαινόμενα καθίσματα, γιατί να πληρώνω το κόστος τους σε βάρος, κατανάλωση, κόστος αγοράς, κτλ;
Czech police add Ferrari taken from criminals to fleet
Police said the car had been confiscated from criminals.
The €12,000 (£10,180; $12,255) cost of converting it for police use was about the same as buying a new Skoda hatchback, they added.
Γιατί όλοι ξέρουμε πως το βασικότερο σε ένα αμάξι (ιδίως ένα αμάξι σαν τη Ferrari) είναι το κόστος αγοράς... Το ότι θα πρέπει να πουλάνε μισό νεφρό από έναν τροχαίο σε κάθε σέρβις, δεν τους πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι... Την είδαν Ντουμπάι στην Τσεχία...
Το πιο ωραίο βέβαια είναι εδώ:
the vehicle will be used by the special surveillance department
Τί πιο διακριτικό σε μία παρακολούθηση από μία Ferrari
Πείτε μου ότι είναι πλάκα!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Δεν γίνεται όλα σου τα ποστ πλέον να είναι μια click bait γραμμή και μετά ένα link από το cartalk. Ξεκίνα να γράφεις πάλι φυσιολογικά όπως πριν και το ξανασυζητάμε.
https://www.carandmotor.gr/nea/hameno-s ... koy-aerioy
Οι λιγοστοί κατασκευαστές που επένδυσαν σε αυτό από το τρένο, το δίκτυο πρατηρίων καταδικάστηκε σε μια βασανιστικά αργή ανάπτυξη, την ίδια στιγμή που η εκρηκτική αύξηση της τιμή του ήρθε να βάλει οριστικό τέλος στις όποιες ελπίδες καταξίωσης στην ελληνική αγορά.
Το φυσικό αέριο διέθετε όλα τα απαραίτητα... προσόντα στο βιογραφικό του ώστε να αποτελέσει μια εξαιρετική εναλλακτική στην πολύπαθη αγορά των υγρών καυσίμων, σπάζοντας το ισχυρό δίπολο της βενζίνης-diesel και δημιουργώντας ένα δίχτυ ασφαλείας στη διαδικασία μετάβασης στον… μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης.
Τα πράγματα, βέβαια, δεν εξελίχθηκαν όπως θα περίμενε κανείς, μιας και ο απογοητευτικός ρυθμός με τον οποίο αναπτύχθηκε το δίκτυο των πρατηρίων φυσικού αερίου στη χώρα μας δεν επέτρεψε την αύξηση του στόλου των οχημάτων CNG στην ελληνική αγορά και τη διάδοση ενός καυσίμου που μόνο πλεονεκτήματα είχε να προσφέρει.
και
Η στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας είχε ήδη αρχίσει και οι λιγοστοί κατασκευαστές οι οποίοι είχαν επενδύσει στα υπαρκτά πλεονεκτήματα του CNG, έστρεψαν το βλέμμα τους προς μια άλλη κατεύθυνση, εγκαταλείποντας αρχικώς την εξέλιξη και στη συνέχεια την παραγωγή οχημάτων διπλού καυσίμου.
Το παράδειγμα του Volkswagen Group είναι χαρακτηριστικό, καθώς ο γερμανικός όμιλος απέκτησε μια ιδιαίτερα πλούσια γκάμα προτάσεων φυσικού αερίου, την οποία ωστόσο δεν πρόκειται να ανανεώσει ή να αντικαταστήσει βάζοντας τέλος σε αυτό το σύντομο ταξίδι της.
και
Σαν να μην έφτανε η ειλημμένη απόφαση των κατασκευαστών να εγκαταλείψουν τους κινητήρες διπλού καυσίμου-φυσικού αερίου, ήρθε η ατυχέστατη συγκυρία της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία να εκτοξεύσει τις τιμές του CNG στη χώρα μας, περιορίζοντας αν όχι μηδενίζοντας το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους κίνησης το οποίο προσέφερε μέχρι πρότινος η χρήση του.
Το μόνο σίγουρο είναι τα περιθώρια για το φυσικό αέριο έχουν πλέον στενέψει και η κατάσταση όχι μόνο στην ελληνική αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά είναι μη αναστρέψιμη. Η συρρίκνωση του στόλου των οχημάτων θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στον περαιτέρω μαρασμό του δικτύου πρατηρίων, μέχρι η καθολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης να θέσει εκτός… νόμου κάθε λιγότερο ή περισσότερο επιτυχημένο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οσοι λοιπον δεν επελεξαν αυτοκινητα διπλου καυσιμου γιατι φοβοντουσαν τα λιγα πρατηρια, το κοστος αναπτυξης τους κλπ, παρα πολυ καλα εκαναν.
Fiat Panda 7,6l/100km
Για CNG μιλάει.
Εγώ με το LPG έχω σωθεί λέμε.
https://www.4troxoi.gr/agones/formula-1 ... rioy-2022/
Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της ΕΕ δηλώνουν ανοιχτά ότι η απόφαση απαγόρευσης πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη το 2035 θα πρέπει να επανεξεταστεί σύντομα. Ιδού το γιατί.
«Υποστηρίζουμε το στόχο απαγόρευσης πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη το 2035, αλλά το μέτρο πρέπει να επανεξεταστεί». Αυτός φαίνεται να είναι πλέον ο κεντρικός πυρήνας των έντονων ζυμώσεων αλλά και των συζητήσεων που πραγματοποιούνται ανοιχτά πλέον μεταξύ υψηλόβαθμων αξιωματούχων και στελεχών των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Σύμφωνα μάλιστα με τον Επίτροπο Εσωτερικής Αγοράς, Thierry Breton, η ΕΕ θα μπορούσε ακόμα και να πατήσει φρένο στο σχέδιό της για σταδιακή κατάργηση των πωλήσεων ρυπογόνων αυτοκινήτων έως το 2035, εάν η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων δεν αναπτυχθεί εγκαίρως.
Σε συνέντευξή του στο Brussels Playbook που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, ο Thierry Breton είπε ότι ο πρόσφατα συμφωνημένος νόμος (και βασικό μέρος του σχεδίου της ΕΕ για μείωση των εκπομπών κατά 55% έως το 2030) θα μπορούσε να επανεξεταστεί ξανά το 2026 προκειμένου να μετατεθεί προς τα εμπρός η ημερομηνία απαγόρευσης πώλησης των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων με στόχο να δωθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία ο απαραίτητος χρόνος για να αύξηση της παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε μια ρήτρα αναθεώρησης… το συντομότερο δυνατόν, ώστε να έχουμε τον χρόνο να αντιδράσουμε εάν είναι απαραίτητο — γιατί προφανώς, μιλάμε για μια γιγαντιαία μετάβαση σε έναν ολόκληρο βιομηχανικό κλάδο», είπε ο Thierry Breton.
«Θα πρέπει να επανεξετάσουμε χωρίς ταμπού αυτήν την ημερομηνία το 2026», πρόσθεσε.
Ο Thierry Breton έθεσε μια ακόμα παράμετρο δηλώνοντας ότι για την παραγωγή των απαιραίτητων EV που θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά αυτοκίνητα «θα χρειαστούμε 15 φορές περισσότερο λίθιο έως το 2030, 4 φορές περισσότερο κοβάλτιο, 4 φορές περισσότερο γραφίτη και 3 φορές περισσότερο νικέλιο. Έτσι θα έχουμε τεράστια κατανάλωση πρώτων υλών και πρέπει να τα μελετήσουμε όλα αυτά».
Απηχώντας τα επιχειρήματα που προτάσσει η βιομηχανία αυτοκινήτου, ο Thierry Breton επεσήμανε επίσης ότι ο υπόλοιπος κόσμος θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης «για πολλές δεκαετίες» και πρότεινε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τεχνολογίες θερμικών κινητήρων. «Ενθαρρύνω τις εταιρείες της ΕΕ να συνεχίσουν να παράγουν κινητήρες εσωτερικής καύσης — όσες το επιθυμούν», δήλωσε.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς της ΕΕ ο οποίος αναδεικνύει με δηλώσεις του το ζήτημα αναθεώρησης του στόχου για το 2035, αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις. Η Γαλλία, για παράδειγμα, ζήτησε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνέχισης της εμπορικής παρουσίας των plug-in υβριδικών οχημάτων μετά το 2035, ενώ η Γερμανία υποστήριξε να επιτραπεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με e-fuels, ή αλλιώς, με συνθετικά καύσιμα που κατασκευάζονται με δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα και υδρογόνο.
Το σίγουρο σε κάθε περίπτωση είναι ότι το όλο ζήτημα αναφορικά με το πότε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπουν οριστικά στο ράφι δεν έχει ακόμα κλείσει.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... 9VctnKtEYs
Εδώ βλέπουμε το σίριαλ "Καλημέρα Ζωή" του Νίκου Φώσκολου εν εξελίξει, με θέμα το τελικό τέλος των θερμικών κινητήρων που δεν θα έρθει ποτέ τελικά.
#σκωτσέζικο_ντους_οι_only_electric_fans
Nissan QQ diesel:
Τιμή: από 21.000 €
Χρόνος ανεφοδιασμού: 5 λεπτά
Αυτονομία: 1000 Km
Μέσω ηλεκτρικό C SUV:
Τιμή: από 45.000€
Χρόνος ανεφοδιασμού: 1 ώρα
Αυτονομία: 400 Km
Η μόνη "πρόοδος" που βλέπω είναι ότι έχουν καταργήσει τα diesel και ότι οι τιμές των συμβατικών έχουν αρχίσει να φτάνουν τις τιμές των ηλεκτρικών, αντί να συμβεί το αντίθετο.