gakost έγραψε:Τι διαφορά έχει; στην τετραδιεύθυνση συνήθως έχει 2 άξονες πίσω, ο πίσω στίβει ο μεσαίος πάλει δεν σέρνει;
και 3 αξονες εχουν συνηθως.Ο τελευταιος σερνει πιο πολυ παντα.
gakost έγραψε:Τι διαφορά έχει; στην τετραδιεύθυνση συνήθως έχει 2 άξονες πίσω, ο πίσω στίβει ο μεσαίος πάλει δεν σέρνει;
nass έγραψε:Για λύστε μια απορία που είχα ανέκαθεν: σε φορτηγά με 3+ άξονες βλέπουμε πολλές φορές σε ξεφόρτωτο φορτηγό τον πίσω-πίσω άξονα να είναι σηκωμένος και να μην τσουλάει. Υποθέτω ότι γίνεται για οικονομία εφ΄όσον λόγω κενού φορτίου δεν έχει μεγάλο βάρος. Η ερώτηση είναι, πως γίνεται αυτό ? Αυτόματα, χειροκίνητα, με κάποιο γρύλλο, με κάποιο υδραυλικό σύστημα ? Και επίσης υποθέτω ότι αυτός ο άξονας δεν έχει κίνηση, σωστά ? Αλλιώς
Έχει δίκιο μόνο που ξέχασε μια λέξη, εφέδρων. &[…]
https://i.ibb.co/LhbS9j0/Screenshot-2[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]