Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#588109 Εξαρτάται την χώρα αλλα γενικα οτιδήποτε περα απο πρόγραμμα, το οποίο βγαινει πριν περάσει ΚΤΕΟ, δύσκολα παρα πολυ δύσκολα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#588114 To AdBlue check removal είναι το πρώτο που κάνουν .Και ακόμα και έτσι περνάνε κτέο.Ποιος να τους κόψει που ψάχνουν για πελάτες οι κτεατζήδες,Και να ήταν το μόνο παράνομο το πείραγμα;
Υπέρβαρα,μεταφορες χωρίς παραστατικά.Οδηγοί που δουλεύουν πολλές ώρες πιθανότατα χωρίς να είναι ασφαλισμένοι .Πχ τώρα ξεκινάει η μεταφορά τριφυλλιού.Στην καλύτερη περίπτωση έχουν ένα δελτίο αποστολής που θα το χρησιμοποιούν όλο το καλοκαίρι,τιμολόγιο δεν πρόκειται να κοπεί ποτέ..Ζωοτροφάδικα που κατεβαίνουν με καλαμπόκι απο βόρεια Ελλάδα ταξιδεύουν με 55 60 τόνους,μαύρα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#588125 40-50 τόνοι εμπορεύματος, είναι κοινός τόπος στους βόρειους που τα φέρνουν στην Αθήνα. Ξηρό φορτίο, παλέτες και δέματα.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#588127 +1 σε αυτά που γράφει ο bill και πολλά περισσότερα!
Ναι, στην ευρώπη κυκλοφορούν "φτιαγμένα" φορτηγά,με πρόγραμμα,εξάτμιση απο πολλάπλη μέχρι την έξοδο,υβριδικά turbo,intercooler,πιστόνια,εκκεντροφόρους,άλλες φούσκες και κύκλωμα αέρα για την ανάρτηση,βελτιωμένα retander-intarder,βελτιωμένα κλαπέτα και άλλα τα οποία δεν φαίνονται,σαν τις υδροροές που έχει για εξάτμιση,το σαραντατρίο της φωτογραφίας.Απο Ολλανδία,Δανία έχει έρθει αυτο το στυλ εξάτμισης,οπως και κάποια led :iconcool: οποιος θέλει ας κάνει μια αναζήτηση,holland-danmark style,για να δεί και περισσότερα :s_wink
Dimvii,μόνο με πρόγραμμα οχι πολλα +50-100 αναλόγως το μοντέλο.Εκεί που ξεφεύγει,είναι αν αλλάξεις διάφορα πράγματα,turbo,εξάτμιση ολόκληρη,intercooler,εκεντροφόρους,πιστόνια....
Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+ :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#588129
postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+ :iconcool:

Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?

Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#588130
Morx έγραψε:
postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+ :iconcool:

Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?

Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας? :dizzy:

Και θα αφήσεις το κάθε τσουτσέκι να σε προσπερνάει στην ανάβαση για Αρτεμίσιο;Θα το πατήσεις κάτω. :rant: :rant:
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#588132
Morx έγραψε:
postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+ :iconcool:

Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?

Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας? :dizzy:

Οσοι πειράζουν την ιπποδυναμη, πειραζουν και τους ταχογραφους. Οποτε κερδιζουν καποιο χρονο+αποσταση στις επιτρεπτές ώρες οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#588134 bill, :s_biggrin ξέρεις εσύ!
Μοrx, τo 1200+ είναι αυτό που είπε ο bill,τα ποιο light τσιπαρίσματα,οπως και τα βελτιωμένα,π.χ. retander χρειάζονται,ανάλογα τις συνθήκες που εργάζεται το κάθε φορτηγό.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#588135
bill33 έγραψε:
Morx έγραψε:
postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+ :iconcool:

Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?

Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας? :dizzy:

Και θα αφήσεις το κάθε τσουτσέκι να σε προσπερνάει στην ανάβαση για Αρτεμίσιο;Θα το πατήσεις κάτω. :rant: :rant:
:lol: :lol: :lol:

Ναι αλλα υπαρχει μεγαλος κινδυνος....
αν η πιπερια γαμηθει ???? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#588137
postruck έγραψε:bill, :s_biggrin ξέρεις εσύ!
Μοrx, τo 1200+ είναι αυτό που είπε ο bill,τα ποιο light τσιπαρίσματα,οπως και τα βελτιωμένα,π.χ. retander χρειάζονται,ανάλογα τις συνθήκες που εργάζεται το κάθε φορτηγό.

Το πορτοκαλί F12 συρομενο ζωοτροφάδικο που πάει μέχρι την Σόγια στην Κόρινθο σίγουρα το ξέρεις.Απο 530 το έκαναν 680 γιατί τον προσπέρναγε ένας φίλος του στην ανάβαση του Αρτεμισίου.5000€ νομίζω έδωσαν ,κατάργησαν και το AdBlue και το λαμπάκι engine καίει συνέχεια όπως καιγεται και η πλακέτα του AdBlue cancel. 200€ τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο,και πρέπει να πάει το αμάξι στην Θήβα ,σε ένα Βαγγέλη;
Άβαταρ μέλους
By postruck
#588175 Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#588178
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας :lol:

O φίλος έχει ΜΑΝ :svivhaha: :lol:
(εκανα λάθος,580 ήταν και το έκαναν 680)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#588240
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας :lol:


γιατι ειδικα το 580 ,και οχι καποιο 600κατι που ειναι ακομα δυνατοτερα?
το 43 εννοεις το 143 ετσι? Τοσο παλιο μοδελο και γινεται τοσο δυνατο?
Για πες. :eat:
Παντως εμενα ο θορυβος των σκανια δεν μου αρεσει,κατι μαλκοτση που εβγαζαν νερο απο πηγαδια μου θυμιζει :oops:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#588280
dimviii έγραψε:
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας :lol:


γιατι ειδικα το 580 ,και οχι καποιο 600κατι που ειναι ακομα δυνατοτερα?
το 43 εννοεις το 143 ετσι? Τοσο παλιο μοδελο και γινεται τοσο δυνατο?
Για πες. :eat:
Παντως εμενα ο θορυβος των σκανια δεν μου αρεσει,κατι μαλκοτση που εβγαζαν νερο απο πηγαδια μου θυμιζει :oops:

ΕΛΕΟΣ. ΙΕΡΟΣΥΛΟΣ!

Τι να κλάσει το βόλβο με το 6κυλινδρο σε σειρά. Μόνο V και ας είναι και από την ΜΑΝ.
Αχ που είναι τα ωραία χρόνια τα παλιά τα καλά τα ορθόδοξα με V10-V12 μοτέρ :inlove:
Άβαταρ μέλους
By postruck
#588355
bill33 έγραψε:
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας :lol:

O φίλος έχει ΜΑΝ :svivhaha: :lol:
(εκανα λάθος,580 ήταν και το έκαναν 680)

Bill,του πρωην εργοδότη σου λες,αυτό 500 νομίζω πως είναι :hmmm:
Αν λες για το μαυρο ΜΑΝ,αυτό είναι V8 και ήθελε ο άλλος να τον περάσει με 500αρι κινέζο?? :s_biggrin