Πρακτικα δεν εχουν κανενα πλεονεκτημα.
Οι οδηγοι φορτηγων ή καποιοι απο αυτους εχουν τρελα με τα φορτηγα ,γιαυτο βλεπεις στις εθνικες φωτακια γυρω γυρω,επιγραφες,μεχρι και φωτιζομενους σταυρους στα παρμπριζ.
Αναβιωσεις ειναι των παλαιων μοντελων σε συγχρονο περιεχομενο.
Για τον επαγγελματια ομως που ασχολειται με το δρομολογιο του και το κερδος,δεν προσφερει τιποτε.
Οι αμερικανοι παντα ετσι τα ειχαν αλλα εκει δεν γνωριζουν τι θα πει μανουβρα.
Το φορτηγο πρεπει να ειναι οπως οριζει ο νομος και οπως βγαινει με την αδεια του στην κυκλοφορια.
Τα υπολοιπα ειναι φθηνες δικαιολογιες .
italakias έγραψε:Ασε μωρε τωρα,σαν καρναβαλους τα εχουν μερικοι.
Το φορτηγο πρεπει να ειναι οπως οριζει ο νομος και οπως βγαινει με την αδεια του στην κυκλοφορια.
Τα υπολοιπα ειναι φθηνες δικαιολογιες .
Καλά τα λες. Από την άλλη όμως τα μουράτα έχουν και πλεονεκτήματα και αυτά αναφέρθηκαν παραπάνω. Απλά δεν ταιριάζουν και πολύ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και νόμους γιατί κόβουν από το μήκος του επικαθήμενου.
Αλήθεια δεν μας είπες,την δική σου τσάπα με τι εργαλείο την μεταφέρεις?
< Note >
italakias έγραψε:Φίλε μου ,τις μουτσουνες τις έβγαλε η σπάνια γι'αυτόν τον λόγο.για να προσελκυσει αυτος που γουσταρουν παλαιου τυπου φορτηγα.εμενα προσωπικα δεν με πειραζει και ο καθενας επαγγελματιας αγοραζει οτι γουσταρει.τα πολλα φωτακια ομως περισσοτερο κουραζουν τους οδηγούς με τα ΙΧ . Η τσάπα είναι λαστιχοφορα αλλά σε μακρινές διαδρομές την μεταφέρω με πλατφόρμα.
H scania και η volvo είναι δυο εταιρίες που κάθε μοντέλο προωθημένης οδήγησης ΠΑΝΤΟΤΕ το έβγαζαν και σε μη προωθημένης οδήγησης.Η daf,η iveco,η mb τα τελευταία χρόνια πήρανε χαμπάρι τα τρελά παραπάνω φράγκα που κονομάνε οι σκανδιναβοί και είπανε και αυτοί να τσιμπίσουν κάτι!!
Τον τράκτορα της πλατφόρμας δεν μας είπες και δώσε κανα info για το hitachi στο μετρό.
Morx έγραψε:Καμια διαρροη απο το υδραυλικο κυκλωμα του θα 'ναι.
Συμβαινουν αυτα ...
Κερασέλαιο χρησιμοποιούν κι αυτά στην υδραυλική; Το χρώμα μοιάζει...
Στην Ιαπωνια π.χ. στο τελος της βαρδιας του μηχανηματος τα σαπουνιζουν... και αστραφτουν μεχρι την επομενη μερα. Θεμα σεβασμου και αγαπης βεβαια της δουλειας τους.
Εποχες ΜΟΜΑ τα Σαββατα οι χειριστες μαζυ με τους βοηθους τους, εκαναν συντηρηση των μηχανηματων (κανονικη - προληπτικη), αλλα βεβαια δεν τα σαπουνιζαν!!!