Υπέρβαρα,μεταφορες χωρίς παραστατικά.Οδηγοί που δουλεύουν πολλές ώρες πιθανότατα χωρίς να είναι ασφαλισμένοι .Πχ τώρα ξεκινάει η μεταφορά τριφυλλιού.Στην καλύτερη περίπτωση έχουν ένα δελτίο αποστολής που θα το χρησιμοποιούν όλο το καλοκαίρι,τιμολόγιο δεν πρόκειται να κοπεί ποτέ..Ζωοτροφάδικα που κατεβαίνουν με καλαμπόκι απο βόρεια Ελλάδα ταξιδεύουν με 55 60 τόνους,μαύρα.
Ναι, στην ευρώπη κυκλοφορούν "φτιαγμένα" φορτηγά,με πρόγραμμα,εξάτμιση απο πολλάπλη μέχρι την έξοδο,υβριδικά turbo,intercooler,πιστόνια,εκκεντροφόρους,άλλες φούσκες και κύκλωμα αέρα για την ανάρτηση,βελτιωμένα retander-intarder,βελτιωμένα κλαπέτα και άλλα τα οποία δεν φαίνονται,σαν τις υδροροές που έχει για εξάτμιση,το σαραντατρίο της φωτογραφίας.Απο Ολλανδία,Δανία έχει έρθει αυτο το στυλ εξάτμισης,οπως και κάποια led οποιος θέλει ας κάνει μια αναζήτηση,holland-danmark style,για να δεί και περισσότερα
Dimvii,μόνο με πρόγραμμα οχι πολλα +50-100 αναλόγως το μοντέλο.Εκεί που ξεφεύγει,είναι αν αλλάξεις διάφορα πράγματα,turbo,εξάτμιση ολόκληρη,intercooler,εκεντροφόρους,πιστόνια....
Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+
postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+
Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?
Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας?
Morx έγραψε:postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+
Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?
Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας?
Και θα αφήσεις το κάθε τσουτσέκι να σε προσπερνάει στην ανάβαση για Αρτεμίσιο;Θα το πατήσεις κάτω.
Morx έγραψε:postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+
Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?
Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας?
Οσοι πειράζουν την ιπποδυναμη, πειραζουν και τους ταχογραφους. Οποτε κερδιζουν καποιο χρονο+αποσταση στις επιτρεπτές ώρες οδήγησης.
Μοrx, τo 1200+ είναι αυτό που είπε ο bill,τα ποιο light τσιπαρίσματα,οπως και τα βελτιωμένα,π.χ. retander χρειάζονται,ανάλογα τις συνθήκες που εργάζεται το κάθε φορτηγό.
bill33 έγραψε:Morx έγραψε:postruck έγραψε:Για παράδειγμα ενα τέτοιο scania απο 500 ίππους πάει στους 1200+
Ποιο το νοημα να το κανεις αυτο σε ενα επαγγελματικο που σου βγαζει λεφτα.
Θα τα βγαλεις πιο γρηγορα ας πουμε η θα βγαλεις παραπανω?
Οκ δεκτο το να θες να ζουπας το πεταλ και να νοιωθεις το κτηνος των 50 τονων να επιταχυνει σαν διαολεμενο... αλλα σε εργαλειο δουλειας?
Και θα αφήσεις το κάθε τσουτσέκι να σε προσπερνάει στην ανάβαση για Αρτεμίσιο;Θα το πατήσεις κάτω.
Ναι αλλα υπαρχει μεγαλος κινδυνος....
postruck έγραψε:bill, ξέρεις εσύ!
Μοrx, τo 1200+ είναι αυτό που είπε ο bill,τα ποιο light τσιπαρίσματα,οπως και τα βελτιωμένα,π.χ. retander χρειάζονται,ανάλογα τις συνθήκες που εργάζεται το κάθε φορτηγό.
Το πορτοκαλί F12 συρομενο ζωοτροφάδικο που πάει μέχρι την Σόγια στην Κόρινθο σίγουρα το ξέρεις.Απο 530 το έκαναν 680 γιατί τον προσπέρναγε ένας φίλος του στην ανάβαση του Αρτεμισίου.5000€ νομίζω έδωσαν ,κατάργησαν και το AdBlue και το λαμπάκι engine καίει συνέχεια όπως καιγεται και η πλακέτα του AdBlue cancel. 200€ τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο,και πρέπει να πάει το αμάξι στην Θήβα ,σε ένα Βαγγέλη;
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας
O φίλος έχει ΜΑΝ
(εκανα λάθος,580 ήταν και το έκαναν 680)
postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας
γιατι ειδικα το 580 ,και οχι καποιο 600κατι που ειναι ακομα δυνατοτερα?
το 43 εννοεις το 143 ετσι? Τοσο παλιο μοδελο και γινεται τοσο δυνατο?
Για πες.
Παντως εμενα ο θορυβος των σκανια δεν μου αρεσει,κατι μαλκοτση που εβγαζαν νερο απο πηγαδια μου θυμιζει
dimviii έγραψε:postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας
γιατι ειδικα το 580 ,και οχι καποιο 600κατι που ειναι ακομα δυνατοτερα?
το 43 εννοεις το 143 ετσι? Τοσο παλιο μοδελο και γινεται τοσο δυνατο?
Για πες.
Παντως εμενα ο θορυβος των σκανια δεν μου αρεσει,κατι μαλκοτση που εβγαζαν νερο απο πηγαδια μου θυμιζει
ΕΛΕΟΣ. ΙΕΡΟΣΥΛΟΣ!
Τι να κλάσει το βόλβο με το 6κυλινδρο σε σειρά. Μόνο V και ας είναι και από την ΜΑΝ.
Αχ που είναι τα ωραία χρόνια τα παλιά τα καλά τα ορθόδοξα με V10-V12 μοτέρ
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
bill33 έγραψε:postruck έγραψε:Πφ!! Volvo και Αρτεμισιο Αν δεν πάρει r580 η εστω ενα σαραντατριο, παλι θα τον περνά ο φίλος του πριν φτάσει στις 3 λωρίδες της ανηφορας
O φίλος έχει ΜΑΝ
(εκανα λάθος,580 ήταν και το έκαναν 680)
Bill,του πρωην εργοδότη σου λες,αυτό 500 νομίζω πως είναι
Αν λες για το μαυρο ΜΑΝ,αυτό είναι V8 και ήθελε ο άλλος να τον περάσει με 500αρι κινέζο??