Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By postruck
#374497 volvo nl,vn,nh, :rtfm: daf xt, :rtfm: iveco strator :rtfm: σαν πολλά δεν μαζευονται για τους ρομαντικούς?? :hmmm: Ξεχάσαμε τους αμερικάνους που είναι όλοι τους σχεδόν ρομαντικοί... :)
Άβαταρ μέλους
By italakias
#374603 Ε ναι ρε φιλε,για τους ρομαντικους το εβγαλαν να πουλησουν περισσοτερα κομματια.
Οι οδηγοι φορτηγων ή καποιοι απο αυτους εχουν τρελα με τα φορτηγα ,γιαυτο βλεπεις στις εθνικες φωτακια γυρω γυρω,επιγραφες,μεχρι και φωτιζομενους σταυρους στα παρμπριζ.
Αναβιωσεις ειναι των παλαιων μοντελων σε συγχρονο περιεχομενο.
Για τον επαγγελματια ομως που ασχολειται με το δρομολογιο του και το κερδος,δεν προσφερει τιποτε.

Οι αμερικανοι παντα ετσι τα ειχαν αλλα εκει δεν γνωριζουν τι θα πει μανουβρα.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#374685 Ασε μωρε τωρα,σαν καρναβαλους τα εχουν μερικοι.
Το φορτηγο πρεπει να ειναι οπως οριζει ο νομος και οπως βγαινει με την αδεια του στην κυκλοφορια.
Τα υπολοιπα ειναι φθηνες δικαιολογιες .
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374686
italakias έγραψε:Ασε μωρε τωρα,σαν καρναβαλους τα εχουν μερικοι.
Το φορτηγο πρεπει να ειναι οπως οριζει ο νομος και οπως βγαινει με την αδεια του στην κυκλοφορια.
Τα υπολοιπα ειναι φθηνες δικαιολογιες .


Καλά τα λες. Από την άλλη όμως τα μουράτα έχουν και πλεονεκτήματα και αυτά αναφέρθηκαν παραπάνω. Απλά δεν ταιριάζουν και πολύ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και νόμους γιατί κόβουν από το μήκος του επικαθήμενου.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#374739 italakia,ως προς τα φωτάκια και τα για εσενα έρχομαι,Τάκης κ.τ.λ. συμφωνώ μαζί σου.Αλλα τα ρομαντικά,κονομίσει η scania,και τα ορίζει ο νόμος,κάπου μάλλον δεν γνωρίζεις την πραγματικότητα της παγκόσμιας αγοράς.
Αλήθεια δεν μας είπες,την δική σου τσάπα με τι εργαλείο την μεταφέρεις?
Άβαταρ μέλους
By italakias
#374963 Φίλε μου ,τις μουτσουνες τις έβγαλε η σπάνια γι'αυτόν τον λόγο.για να προσελκυσει αυτος που γουσταρουν παλαιου τυπου φορτηγα.εμενα προσωπικα δεν με πειραζει και ο καθενας επαγγελματιας αγοραζει οτι γουσταρει.τα πολλα φωτακια ομως περισσοτερο κουραζουν τους οδηγούς με τα ΙΧ . Η τσάπα είναι λαστιχοφορα αλλά σε μακρινές διαδρομές την μεταφέρω με πλατφόρμα.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#374984 Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ. Είναι καινούριο εργαλείο σε έργο μετρό στη Θεσσαλονίκη (περιοχή Μαρτίου). Μου έκανε εντύπωση πόσο καθαρό ήταν ακόμα και τα πελματα ήταν πεντακάθαρα! Κάτι έγινε μετά (σημάδια λάδια) κ ξεκίνησε να αδειάζει από το βάθος.... Ωραίο...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By postruck
#375035
italakias έγραψε:Φίλε μου ,τις μουτσουνες τις έβγαλε η σπάνια γι'αυτόν τον λόγο.για να προσελκυσει αυτος που γουσταρουν παλαιου τυπου φορτηγα.εμενα προσωπικα δεν με πειραζει και ο καθενας επαγγελματιας αγοραζει οτι γουσταρει.τα πολλα φωτακια ομως περισσοτερο κουραζουν τους οδηγούς με τα ΙΧ . Η τσάπα είναι λαστιχοφορα αλλά σε μακρινές διαδρομές την μεταφέρω με πλατφόρμα.

H scania και η volvo είναι δυο εταιρίες που κάθε μοντέλο προωθημένης οδήγησης :rtfm: ΠΑΝΤΟΤΕ :iconcool: το έβγαζαν και σε μη προωθημένης οδήγησης.Η daf,η iveco,η mb τα τελευταία χρόνια πήρανε χαμπάρι :s_wink τα τρελά παραπάνω φράγκα που κονομάνε οι σκανδιναβοί και είπανε και αυτοί να τσιμπίσουν κάτι!!
Τον τράκτορα της πλατφόρμας δεν μας είπες και δώσε κανα info για το hitachi στο μετρό.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#375072
Morx έγραψε:Καμια διαρροη απο το υδραυλικο κυκλωμα του θα 'ναι.
Συμβαινουν αυτα ...


Κερασέλαιο χρησιμοποιούν κι αυτά στην υδραυλική; Το χρώμα μοιάζει...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#375106 Λιγο Οφ τοπικ αλλα στην τσαπα μπορει να παρατηρησει καποιος, οτι τα μετρα σφαλειας ειναι κουκουρουκου, το ατομο πλαι δεν φοραει κρανος ασφαλειας, και τα υγρα που ετρεξαν (λαδια ειναι μαλλον οχι νερα βροχης) θα επρεπε να τα εχουν μαζεψει Αμμεσα!!! με σωστο τροπο, οχι να τα ξεπλυνουν στην αποχετευση ομβριων π.χ. μετα τη δουλεια, εαν δε, εχει διαρροη το μηχανημα συνεχη, να το εχουν σταματησει μεχρι να το επισκευασουν. Ξερω οτι θα χαμογελασουν καποιοι, αλλα στις χωρες της Μ.Ανατολης αυτο θα γινοτανε ακομα και αν δεν ειχε ασφαλτο εκει που δουλευε το μηχανημα, αλλα ηταν μεσα σε μπαζα, γιατι ειναι θεμα περιβαλοντικων κανονισμων.
Στην Ιαπωνια π.χ. στο τελος της βαρδιας του μηχανηματος τα σαπουνιζουν... και αστραφτουν μεχρι την επομενη μερα. Θεμα σεβασμου και αγαπης βεβαια της δουλειας τους.
Εποχες ΜΟΜΑ τα Σαββατα οι χειριστες μαζυ με τους βοηθους τους, εκαναν συντηρηση των μηχανηματων (κανονικη - προληπτικη), αλλα βεβαια δεν τα σαπουνιζαν!!!