Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#373285 Απορω πως θελει φασαρια ενας επαγγελματιας που οδηγαει τοσες ωρες ....!! :dizzy:
Ποσο μαλλον οταν το κυνηγαει να δουλευει οσες λιγοτερες αλλαγες γινεται με τοσο "στενο" ωφελιμο φασμα του κινητηρα.

Anyway ... το μονο που μου αρεσει σε τετοιους κινητηρες, ειναι ο θορυβος απο τα τουρμπο και κλαψομουνιασμα απο το διαφορικο/σαζμαν. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#373420
postruck έγραψε:lemon, έχεις scania V8,με ελευθέρας και δεν έχεις βάλει βίντεο ΑΚΟΜΑ :protest:


Βεβαίως, 164, το "μπάσταρδο" που λένε οι συνεργατζήδες, καμπίνα σειρά 4 και μηχανή R.

postruck έγραψε:lemon,ωράριο :rtfm: και βίντεο απο το 164,τόσος κόσμος το θέλει :)
morx, κουμπί ελευθέρας, είναι ενα κουμπί-διακόπτης που ανοίγει ή κλείνει ενα κλαπέτο, στην εξάτμιση πρίν το καζανάκι και τα καυσαέρια φευγουν απο άλλο σωλήνα.Με αυτην την πατέντα,οταν θες ησυχία και euro 2-6 :rtfm: ,είσαι νόμιμος.Οταν θές "φασαρία" :s_cool το ανοίγεις και οπως έλεγε και τυπάς με το σαρανταρίο,κοπανάει το ελευθέρας και σε ακούν χλμ μακριά....Αυτό θα το ακούσεις μόνο σε scania V8,άντε και σε κανα mb V8,που δεν βγάζει ΤΟΝ ήχο του scania.Tώρα για όσους βάζουν ελευθέρας σε κάτι volvo,daf.... :s_empathy scania δεν θα γίνουν :)


Βίντεο από το εξηντατέσσαρο :lol: έχω μόνο ένα, που επειδή είναι τραβηγμένο με κινέζικο κινητό δεν έχει και πολύ καλό ήχο. Το κακό είναι ότι έκοψα και τα μακρινά, οπότε αν με έβγαζε ο δρόμος για καμιά εγνατία μετά τη Βέροια θα είχαμε άφθονο υλικό :iconcool:

Morx έγραψε:Anyway ... το μονο που μου αρεσει σε τετοιους κινητηρες, ειναι ο θορυβος απο τα τουρμπο και κλαψομουνιασμα απο το διαφορικο/σαζμαν. :s_tongue


Ένας από τους πιό αγαλλιαστικούς ήχους, είναι το σφύριγμα του retarder να σε κρατάει σε κατηφόρα-γκρέμι, όσοι έχουν οδηγήσει παλιάς σχολής φορτηγά που βασίζονταν σε κάτι κλαπέ της κακιάς ώρας που ήταν μόνο για θόρυβο, με καταλαβαίνουν ... κατέβασμα 15 χιλιόμετρα κατηφόρα, 42+ τόνους μικτό, ένα κάρο στροφές μπας και κόψει το έρμο και να έχει μπει το κάθισμα μέσα στον κώλο από το σφίξιμο :lol:
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#373483
edmond έγραψε:Λάιτμερ ναι.
Αφοι Παπαναστασίου (Express Τήνου).
V8 είναι, νομίζω με 530.




Ο μικρός, που είναι συνοδηγός στο βίντεο, ήταν μαθητής μου.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#373504 Αυτό είναι το παλιό 144 του Παπαναστασιου,που έγραψα πιο πάνω.
Καλά το 144 να κάνει επιτόπου μανούβρα το καταλαβαίνω,αλλα τα γίδια να βάλουν το τριαξονικό το setra :tomato:
lemon,480,580 ή ??? :rtfm: :iconcool: οσο για τον ήχο του retarder,αν υπάρχει και ο ανάλογος ήχος απο τον κινητήρα :thumbsup: φαντάσου κανα 580 τετραξονα ειδικής μεταφοράς με 100+ τόνους φορτίο πίσω να κατεβαίνει τέτοια κατηφόρα ή το ακόμα καλύτερο να την ανεβαίνει σταθερά στις 1500 στροφές με ελευθέρας.....μην βρεθείς δίπλα του.....
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#373511 Σήμερα προσπέρασα και στην συνέχεια είχα πίσω μου αυτό Εικόνα ή το δίδυμο αδερφάκι του γιατί δεν είχε τόσα χρωμια.Εξαιρετικά ψαρωτικο να το έχεις στον καθρέπτη πίσω σου μπορώ να πω
Άβαταρ μέλους
By postruck
#373528 Το μουράτο 164 580??? του Μανώλη Φαρμάκη απο τα Γιάννενα,το μοναδικό μουρατο 164 με topline καμπίνα στην χώρα μας.Η φωτογραφία αυτή είναι μάλλον πριν το 2013 που του έκανε ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνιση,αλλα και μέσα στην καμπίνα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#373550
postruck έγραψε:Το μουράτο 164 580??? του Μανώλη Φαρμάκη απο τα Γιάννενα,το μοναδικό μουρατο 164 με topline καμπίνα στην χώρα μας.Η φωτογραφία αυτή είναι μάλλον πριν το 2013 που του έκανε ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνιση,αλλα και μέσα στην καμπίνα.

Αυτό,το μουρατο του Φαρμάκη σίγουρα, απλά δεν ήξερα αν έχει μόνο ένα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373573 τι διαφορες/πλεονεκτήματα/μεονεκτηματα εχουν τα μουρατα με τα κανονικα? υπαρχουν καποιες χρησεις που υπερτερουν?
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#373587
postruck έγραψε:480,580 ή ??? :rtfm: :iconcool:


Ήταν
580 μέχρι που το πήγε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε έναν με ένα μακρύυυυυ κατσαβίδι :lol: και μετά έκανε πλάκες σε λεωφορεία στις ανηφόρες :lol:

Το ξανακατεβάσαμε όταν το πήραμε, αν δεν προσέχεις μπορεί να κάνεις ζημιά ακόμα και με μανίσια δύναμη, πόσο μάλλον ανεβασμένο... τώρα είναι γύρω στα 6?? :iconcool:

Φωτογραφία δεν βάζω γιατί θέλει ένα πολύ καλό φρεσκάρισμα εξωτερικά, αλλά μηχανικά κελαηδάει

Όσο για το βίντεο πρέπει να το σουλουπώσω λίγο και να σταματήσει να μαλακίζεται ο ΟΤΕ, με τις βροχές τώρα σέρνεται, επιφυλάσσομαι όμως σύντομα.

Για πρόφτασμα αφήνω αυτό: ~1500 στροφές, ανηφορίτσα για να έχει φορτίο και μπουρί :metalo:

Άβαταρ μέλους
By postruck
#373604 Τετράξονας 143 500E :metalo: κτήνος για την εποχή του και στην συνέχεια 164 580,αυθεντικός ήχος scania και απο τα δυο, τα ηχεία στο τέρμα!!! :s_cool Αν δεν είχε τις όρθιες εξατμίσεις και είχε μια στο πλάι θα το ακούγαμε πολύ καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#373629
dimviii έγραψε:τι διαφορες/πλεονεκτήματα/μεονεκτηματα εχουν τα μουρατα με τα κανονικα? υπαρχουν καποιες χρησεις που υπερτερουν?

Παλιότερα που οι κανονικές καμπίνες δεν είχαν επίπεδο πάτωμα τα μουράτα είχαν,τώρα όλες σχεδόν οι κανονικές,ευρωπαικές,καμπίνες έχουν επίπεδο πάτωμα,αλλα ανεβάζουν ψηλά το κέντρο βάρους,οπως και οτι φορτίζουν περισσότερο τον μπροστινό άξονα,σε σύγκριση με ένα μουράτο.Τα μουράτα,αναγκαστικά έχουν και μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο,αρα και κύκλο στροφής μεγαλύτερο και αναγκαστικά αυτό είναι αρνητικό για μανούβρες και τυφλές διασταυρώσεις,μιας και ο οδηγός είναι σχεδόν 2 μέτρα πιο πίσω απο τον εμπρός προφυλακτήρα.Λόγω του περιορισμού στο μήκος,στην ευρώπη δεν μπορουν να κοτσάρουν επικαθήμενο 13μετρο και για αυτό δουλεύουν βυτία,κοντεινερ,χωματουργικά.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#373681 Και πλεονέκτημα έναντι σε επαφές με κάτι ταράνδους και συναφή γομάρια, τα οποία μόνο σπάνια δεν είναι κυρίως στο αμέρικα.

postruck, 500άρι είναι τελικά του Παπαναστασίου.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#373941 Το είχα γράψει,αφου είναι R δεν είναι 530,εκτος και αν έχει light πρόγραμμα! :lol:
Στο βίντεο που έβαλε ο lemon έχει απο την ίδια μεταφορική κάτι "δυνατά" βιντεάκια,είδικά ένα με τετράξονα R να ξεκινάει απο στάση στο βουνό τραβώντας ενα σπαστήρα-διαλογέα 80 τόννων.Η πανίδα του δάσους πρέπει να μετανάστευσε..... :)