Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#616756 Σας μερσώ όλους :s_howdy
Το crafter θα' θελε λιγάκι να μοιάσει...
Απο την παρουσίαση της προηγούμενης γενιάς το 2006 πήγε πακέτο με το τότε sprinter. Στο f/l του τελευταίου(το δικό μου δηλαδή) η συνεργασία δεν συνεχίστηκε. Βασικά η vw πλασάρει για βαρύ χαρτί στα βαν το πολύ transporter. Το crafter το είχε ανέκαθεν για ανώτερα τονάζ, πλην όμως
το είχε χρόνια ξεχασμένο. Με την κοινοπραξία το επανέφερε. Πλέον παίζει μόνο του αυθύπαρκτο για "σοβαρές" χωρητικότητες, αφήνοντας το transporter για πιο light καταστάσεις, ίσως πιο επιβατικές θα' λεγα καθώς και τουριστικές(Caravelle, California, Multivan).

Να προσθέσω μερικά σκόρπια απο το νέο.
Μεγάλη ακτίνα στροφής. Απόροια του μεγάλου μεταξονίου βέβαια. Το τιμόνι όμως με λιγότερες απο 3 στροφές απο άκρη σε άκρη με μεστότατη αίσθηση βοηθάει τα μάλα.
Μοχλοδιακόπτης φλάς-υαλοκαθαριστήρες. Καλά καταλάβατε :lol: . Ο γνωστός #όλααριστερά σήμα κατατεθέν της φίρμας. Ψιλοέλεος όμως ρε γαμώτο, γιατί ρε μάγκες; Το προηγούμενο είχε την...νορμάλ διάταξη με τους καθαριστήρες στα δεξιά. Ίσως γιατί έτρεχε τότε η Daimler-Chrysler φάση και θέλαν κάτι πιο global, τι να πω.
Στα πρακτορεία που αναφέρονται και μιας και "μπαίνω" εκεί κάθε μέρα ανελλιπώς τα τελευταία 16 χρόνια, μου δίνεται η αίσθηση ότι δυσανασχετεί. Ανταπεξέρχεται τέλεια βέβαια και ξεκούραστα μέσα στους χειρότερους δρόμους που πρέπει να παίζουν σε ολόκληρη την Ελλάδα, όμως δείχνει ότι το στοιχείο του είναι οι ανοιχτοί δρόμοι. Το GPS έχει μέσα καταχωρημένες τις τελευταίες...100 διευθύνσεις που τραβιόντουσαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του(έδρα Saarbrucken κάπου κοντά σύνορα με Γαλλία και Λουξεμβούργο και παραδίπλα απο Ελβετία) και το...ανοιχτό, το ξεκούραστο :lol: χιλιόμετρο πήγαινε σύννεφο. Μέχρι και Παρίσι πήγαινε καθώς και Γενεύη και Αμβούργο. Απορώ πως δεν έχει cc. :s_dunno
Τέσπα, απο τα μεγαλεία, στον βούρκο :lol:

Dimvii ενα άλλο αμάξι ξέρω που ο αστικός μύθος θέλει να βλέπεις live τον δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει σε full γκάζι και αυτό είναι -επίσης- mitsubishi. Pajero, μοντέλο κάπου μέσα 80's. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By postruck
#616760 edmond,καλορίζικο το εργαλείο! Για εμένα είναι τελευταία γενιά πραγματικού MB,οπως και το προηγούμενο vito. Δεν ξέρω τι ανάρτηση έχει πίσω και τι φορτία φορτώνεις,γιατί λόγω ύψους και μήκους,θέλει λίγο προσοχή παραπάνω σε πλευρικούς ανέμους. Τώρα για μήκος,αν πηγαίνεις πρακτορεία,εκτος απο το μεταξόνιο που έχει,μην ξεχνάς και τον πίσω πρόβολο.
Οσο για το crafter και ειδικά το 2.5tdi που ξέρω :thumbsdown: οτι θέλεις απο ανταλλακτικά,παραγγελία απο Γερμανία :help: και μηχανικοί που φτιάχνουν sprinter,δεν τα ακουμπάνε!
Για transit ειδικά το προηγούμενο,χοντρά προβλήματα με τρόμπες, μπεκ και ηλεκτρικά,στο δρόμο και καμπίνα,λίγο χειρότερο απο MB.
Για psa-fiat,μιας και είναι τα ίδια,αν τα προσέξεις θα σε προσέξουν μηχανικά,είτε βενζίνη,είτε diesel,μιας και στην δουλεία έχουμε και καινούργια και παλιά jumper-dukato. To καινούργιο σαν κατασκευή είναι πολύ καλύτερο,ειδικά στην καμπίνα και σε χώρους,αλλα στον δρόμο συνεχίζει να είναι,"κατσίκι",ειδικά οποιος έχει μάθει σε MB,θα υποφέρει!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#616762 ετσι κατσικι ειναι και το τρανζιτ.Αλλο που μου εκανε εντυπωση,ειναι οτι ανεβαινωντας διαγωνια σε ραμπα,μικρη ραμπα,μην φανταστεις τιποτα περιεργο,τσιμεντακι που εχουν ριξει για να ανεβεις πανω σε πεζοδρομιο πχ,υψους 20 εκατοστων πχ,παιζει να κανει διαφορικο και να μην μπορει να ανεβει. :dizzy: Λαστιχα σχεδον καινουρια πανω. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#616790
edmond έγραψε:Εν κατακλείδι, φτιάχνουν αμαξάρες οι πσταράδες οι Mercedαίοι. Σ' αυτές τις κατηγορίες άντε μέχρι Atego ξέρωγω είναι άπιαστοι. Απο εκεί και πάνω βέβαια μπαίνουν και άλλοι σοβαροί παίχτες μέσα κυρίως απο Σκανδιναβία μεριά :s_wink


Καλοδούλευτο και καλά χιλιόμετρα!

Έχω αντίστοιχη εμπειρία με Sprinter 313cdi αντίστοιχου βίνταζ (2011 αν θυμάμαι καλά), αυτόματο, με κουτί-ημιψυγείο σαν κι αυτό:

Εικόνα

Δεν έχω κάποιο ανάλογο μέτρο σύγκρισης (εκτός από δύο σύντομες επαφές με L300 2ης και 3ης γενιάς), αλλά όντως μου άφησε την ίδια εντύπωση υπερμεγέθους επιβατικού.

Dimsabas έγραψε:Τι στο καλό; Δε θα καίει ένα 15άρι τουλάχιστον; Φορτωμένο μέσα στην κίνηση;


15άρι; :s_empathy Με το παραπάνω Sprinter είδα μια φορά μέχρι και κάπου 125lt/100km (δεν είναι τυπογραφικό, εκατόν είκοσι πέντε λίτρα) μ/ο ημέρας. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#616796
Zorz έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Τι στο καλό; Δε θα καίει ένα 15άρι τουλάχιστον; Φορτωμένο μέσα στην κίνηση;


15άρι; :s_empathy Με το παραπάνω Sprinter είδα μια φορά μέχρι και κάπου 125lt/100km (δεν είναι τυπογραφικό, εκατόν είκοσι πέντε λίτρα) μ/ο ημέρας. :lipsealed:


Πρόσεχε πως τα λες αυτά, είμαστε και σε επίφοβη ηλικία! :rtfm:

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#616918
markvag έγραψε:Πρόσεχε πως τα λες αυτά, είμαστε και σε επίφοβη ηλικία! :rtfm:

:lol: :lol: :lol:

YOLO βρε, αφού πετρέλαιο βάζαμε με εταιρική κάρτα.

postruck έγραψε:Οταν το μηχανάκι για το θάλαμο δεν είναι αυτόνομο και δουλεύει με δικό του κομπρέσορα απο τον κινητήρα,ναι θα δεις 125λτ :lipsealed:

Λίγο ο κομπρέσορας του ψυγείου που χρειαζόταν τον κινητήρα συνέχεια ανοιχτό (καλοκαίρι γαρ), λίγο η απάλευτη κίνηση ( :vava: ), λίγο το αυτόματο κιβώτιο, να πώς ανεβαίνει η κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617016
Zorz έγραψε:
markvag έγραψε:Πρόσεχε πως τα λες αυτά, είμαστε και σε επίφοβη ηλικία! :rtfm:

:lol: :lol: :lol:

YOLO βρε, αφού πετρέλαιο βάζαμε με εταιρική κάρτα.



:metalo: :metalo:

Χθες πήραμε ένα εκχιονιστικό για την εταιρεία. Βάζουμε 17,25lt πετρέλαιο (25 ευρώ), σε 30χλμ μένει από καύσιμο... :inlove: :metalo: :metalo:
















Στην Εγνατία... :metalo:


























Για να ξαναπάρει ήθελε τρομπάρισμα (να φύγει ο αέρας που είχε πάρει), αλλά δεν είχαμε λοστό να σηκώσουμε το κουβούκλιο. :inlove: :metalo: :metalo:

Ευτυχώς είχε κάτι πεταμένα σίδερα η Εγνατία Οδός εκεί που μας άφησε και κάναμε δουλειά...









































Και μετά από 30χλμ ξανάμεινε... :inlove: :metalo: :metalo:


19:20 στο σπίτι ο markvag. :inlove: :inlove: Όλη μέρα στο δρόμο ο markvag :inlove:



Τελικά είχε διαρροή από το o-ring του φίλτρου που είχε βιδωθεί στραβά... Αξία 1 ευρώ (ίσως και λιγότερο).

Αξία ταλαιπωρίας;; Ανεκτίμητη! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#617068
postruck έγραψε:Μαστορια ή μαντράς που τα ξερει όλα? :rant:
Το μηχάνημα δεν πιστεύω να είναι κανα iveco...


Ευτυχώς δεν έπιασες κανένα... :lol:

Αγοράστηκε από σοβαρή εταιρεία, το έλεγξε δυνατός μάστορας (της εταιρείας που δουλεύω) και είναι Mercedes 1717. Απλά αυτό το γαμημένο o-ring δεν είχε κάτσει καλά και έχανε καύσιμο... :s_mad Και δεν φαινόταν στο μαγαζί, ούτε στη βόλτα που έκανε ο μάστορας... ήθελε να ανεβάσει πίεση στο γκάζι... :s_mad

Και στη δεύτερη φορά που έμεινε, είχαμε άλλα 33 χλμ για να φτάσουμε και βάλαμε μέσα 80+ λίτρα πετρέλαιο... :lol: Να είμαστε σίγουροι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#643829
Giuseppe Busso έγραψε:https://mlp-blo-g-spot.blogspot.com/2015/04/KastellaTrolleyBus.html?fbclid=IwAR0w34QxFgVcNdtQa7xetbW6hOLa-cs6KOnbH97TPkF4Rhb50IybikEmVhY


Η άβολη στιγμή, που ανακαλύπτεις ότι είσαι τόσο ...γέρος, ώστε να έχεις "προλάβει" και τα παραπάνω (FIAT) , τα ALFA Romeo, τα Lancia και φυσικά τα ...σοβιετικά :lol: !!

(ALFA Romeo)
Εικόνα

(Lancia)
Εικόνα