Σκοπός αυτού του τοπικού δεν είναι να ακούσουμε γενικόλογες παπαριές για κορόλες και γιαπωνέζικα. Θέλουμε συγκεκριμένες ιστορίες, ΦΙΔΙΑ για αλφασουντ που έβγαλε 300.000 με λάδια φίλτρα μπουζι, ΩΣΤΙΝΜΟΝΤΕΓΚΟ που πήγε για καφέ στη μόσχα με τον g και γύρισε μέσω Νορβηγίας και δε συμμαζεύεται.
Θα κάνω την αρχή με τον τιμημένο αγρότη της οικογένειας στη Δράμα που την υπηρετεί τα τελευταία 30? χρόνια
Είναι το αυτοκίνητο που ονειρευόταν ο διμικ, που στόλιζε το προσκεφάλι του dimviii και που τελικά κανενας τους δεν απόκτησε. Το κοντέρ του γυρίζει κάθε 99.999 χιλιόμετρα, κανεις δεν ξέρει πόσες φορές έχει γυρίσει.
Επι χρόνια πηγαινοερχόταν στις βιοτεχνίες τις ξάνθης για το μεροκάματο και τα απογεύματα στα χωράφια για να κουβαλάει ο,τι χρειαζόταν για το αμπέλι, τα ρόδια, τις καρυδιές και τις κοτούλες
Κάποτε είχε και aircodition αλλά αφαιρέθηκε για άγνωστους σε εμενα λόγους. Κάπου στο πίσω μέρος το Σ του μοναδικού μας Σαρακάκη κοσμεί αυτό το κόσμημα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η όποια συντήριση εφορά αποκλειστικά αναλώσιμα, λαδια φίλτρα μπουζί πλατίνες και μια έξτρα προβεια να προφυλάσει τα καθίσματα,
Αμολυθείτε