Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By theo13
#319294 Εικόνα

Αγοράστηκε το 1996 απο επιχείρηση στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο και έχει κουβαλήσει άπειρα φορτία χωρίς βλάβες. Έχει τον κινητήρα των 2500 κυβικών diesel χωρίς turbo ο οποίος πραγματικά είναι Α Σ Π Α Σ Τ Ο Σ.

Εικόνα

Το 2ο αυτοκίνητο της εταιρείας. Φορτία επί καθημερινής βάσεως και κίνηση off road συνεχώς τα Σ/Κ καθώς ο θείος μου που το έχει είναι κυνηγός και ψαράς και "ξεκουράζει" το αυτοκίνητο πάνω σε βουνά και λαγκάδια. Μόλις 500.000 χλμ με το ίδιο σετ συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#319319 L300 με αυτο το μοτερ,όντως αλεξισφαιρο,οχι εισαγωγής γιατι το 90% ειναι σαπια στο αμάξωμα.
YN 85 2.4D το τελευταίο πραγματικό σκυλί επαγγελματικό απο την τογιοτα,αλεξισφαιρο μοτερ ,πανευκολο στην συντήρηση και στην φανοποιια του.Δεν ειναι τυχαίο οτι ,οποιος μαντρας βρει τέτοιο το χτυπάει σε οτι κατασταση και να είναι. Επίσης είναι και το νο1 σε προτιμήσεις στα κλεφτρονια και στους "παλιατζιδες" γυρολογους :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#319506 πιστευω ότι εισαστε κομματακι υπερβολικοι. Δλδ ένα Γερμανικο θα ειχε βγαλει ζημιες στα 500.000 χλμ?
Άβαταρ μέλους
By postruck
#319520 Tυχαίο που το συγκεκριμένο τογιότα κυκλοφορούσε με σήματα vw taro αλλα με τον 2.4d?? Αυτά ναι βγάζουν 500000χλμ,τα αμαροκ??
A! και η mb θα βαφτίσει, το καινούργιο ρενονισσαν ή μηπως νισσανρενο :hmmm: pickup x-class..
Υ.Γ. πριν κανα μήνα hiace d4d 2008, νομίζω, μοντέλο έκαψε εγκέφαλο και 2 μπέκ,510000χλμ. Το αυτοκίνητο δουλευει καθημερινά απο 2 οδηγούς,ιδιοκτήτες,το 90% των χλμ εθνική και με καλό service απο καινούργιο μιας και είναι ελληνικό.Ψάχνοντας ανακάλυψε οτι η συγκεκριμένη βλάβη σε αυτό το μοτερ ,που το έχουν και τα hilux,είναι η πιο διαδεδομένη μετά απο 500000χλμ.Μαλιστα ένας μαντράς στην Πάτρα του είπε,οτι κάθε φορά που φέρνει ένα τροπέτο απο τα συγκεριμένα σε λιγότερο απο μήνα πουλά τον εγκέφαλο και τα μπέκ.Avensis καινούργιο σε ταξί με τον 2.2d4d κυκλοφορεί??? :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#319531
postruck έγραψε:Υ.Γ. πριν κανα μήνα hiace d4d 2008, νομίζω, μοντέλο έκαψε εγκέφαλο και 2 μπέκ,510000χλμ.:


τα εχουν σκαρτεψει και αυτοι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#319592
dimviii έγραψε:πιστευω ότι εισαστε κομματακι υπερβολικοι. Δλδ ένα Γερμανικο θα ειχε βγαλει ζημιες στα 500.000 χλμ?


Εικόνα

Εικόνα
:s_yes

Με όποιο μοτέρ κι αν τη διαλέξεις... Αν το είχες δει, στο αντίστοιχο υποφόρουμ είχα γράψει για τον Βούλγαρο μηχανικό στη δουλειά μου που έχει μία τέτοια 320 SW με 630+Κ χλμ (εκ των οποίων τουλάχιστον τα 200Κ με υγραέριο), ή μάλλον είχε τόσα πριν κάποιους μήνες, και, πέρα από την προβλεπόμενη συντήρηση, στα 633Κ το χειμώνα του έβγαλε πρόβλημα... Δεν έμεινε, μια χαρά πήγαινε το αμάξι, απλά η πεταλούδα του γκαζιού δεν κρατούσε σταθερό ρελαντί... :lol: :lol: Α, και κάπου δακρύζει λίγο λάδι από μία φλάντζα που βαριέται να την αλλάξει... :lol: Ζημιάρικο... :lol: :lol:

Για τα πιο σύγχρονα δεν βάζω χέρι στη φωτιά ότι θα βγάλουν τα μισά χλμ...



Είμαστε και on topic... :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#319596 4,6 εκατομμύρια χλμ

Εικόνα

Το ρεκόρ χιλιομέτρων ανήκει σε ένα W114 240 D απλής 4-πορτης έκδοσης, του 1976, που ανήκε επί 23 έτη στον ταξιτζή . Σαχινίδη από την Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης, ο οποίος το είχε αγοράσει ως μεταχειρισμένο από τη Γερμανία το 1981, με 220.000 χλμ. Κατά την επαγγελματική του πορεία (με δύο αλλαγές κινητήρων) κατάφερε να διανύσει 4,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της Mercedes-Benz. Από τις αρχές του 2004, όταν καθιερώθηκε όριο ηλικίας στα ταξί στην Ελλάδα και ο ιδιοκτήτης του το δώρισε στην εταιρεία, βρίσκεται στο μουσείο του κατασκευαστή
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#319598
markvag έγραψε:
Με όποιο μοτέρ κι αν τη διαλέξεις...

σε αυτό ευρος χρηματων δεν είναι δυσκολο να φτιαξεις αθραυστο.Στα 15-25κ ευρω είναι δυσκολο.
markvag έγραψε:Για τα πιο σύγχρονα δεν βάζω χέρι στη φωτιά ότι θα βγάλουν τα μισά χλμ...

δλδ γιααυτοκινητα 50-80-120 κ ευρω δεν βαζεις το χερι σου στη φωτια.

Εικόνα

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#319683 Εικόνα

Mazda 121 1.3 16v 75 HP : Όσο ασχήμια και gay alert κουβάλαγε πάνω του άλλο τόσο βρωμόσκυλο που γλένταγε κάποιες 316 και 180 Merc, ήταν.Αγοράστηκε μτχ με 80000 από τον ιδιοκτήτη της Μάζντα και μέχρι τα 350000 που το έκανε τροπέτο ο πατέρας μου δεν έκανε κιχ.Αλεξίσφαιρο μοτέρ, με κοντές σχέσεις και αρκετά γρήγορο εως τα 130, έφτανε άμεσα στη τελική του (170).Βάζαμε λάδια όποτε το θυμόματαν και είχε βγάλει κάτι γελοίες βλάβες
Άβαταρ μέλους
By theo13
#319739
markvag έγραψε:
dimviii έγραψε:πιστευω ότι εισαστε κομματακι υπερβολικοι. Δλδ ένα Γερμανικο θα ειχε βγαλει ζημιες στα 500.000 χλμ?


[img]http://images.honestjohn.co.uk/imagecache/file/fit/730x700/media/7451938/Mercedes-Benz%20W124%20(2).jpg[/img


Όντως αυτή η Merc είναι άσπαστη. Την έχουν δυο γνωστοί μου εκ των οποίων ο ένας την χρησιμοποιεί ακόμα -δεν λειτουργεί ο χιλιομετρητής και σέρβις αμφιβάλλω αν κάνει- ενώ ο δεύτερος την άλλαξε με bmw X1 πρόσφατα και την αναπολεί..
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#319741
mmarkom έγραψε:Εικόνα

Mazda 121 1.3 16v 75 HP : Όσο ασχήμια και gay alert κουβάλαγε πάνω του άλλο τόσο βρωμόσκυλο που γλένταγε κάποιες 316 και 180 Merc, ήταν.Αγοράστηκε μτχ με 80000 από τον ιδιοκτήτη της Μάζντα και μέχρι τα 350000 που το έκανε τροπέτο ο πατέρας μου δεν έκανε κιχ.Αλεξίσφαιρο μοτέρ, με κοντές σχέσεις και αρκετά γρήγορο εως τα 130, έφτανε άμεσα στη τελική του (170).Βάζαμε λάδια όποτε το θυμόματαν και είχε βγάλει κάτι γελοίες βλάβες


το επονομαζόμενο και αυγό :inlove:

Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο σβέλτο πάντως :metalo:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#319744
rx8_drifter έγραψε:
mmarkom έγραψε:Mazda 121 1.3 16v 75 HP : Όσο ασχήμια και gay alert κουβάλαγε πάνω του άλλο τόσο βρωμόσκυλο που γλένταγε κάποιες 316 και 180 Merc, ήταν.Αγοράστηκε μτχ με 80000 από τον ιδιοκτήτη της Μάζντα και μέχρι τα 350000 που το έκανε τροπέτο ο πατέρας μου δεν έκανε κιχ.Αλεξίσφαιρο μοτέρ, με κοντές σχέσεις και αρκετά γρήγορο εως τα 130, έφτανε άμεσα στη τελική του (170).Βάζαμε λάδια όποτε το θυμόματαν και είχε βγάλει κάτι γελοίες βλάβες


το επονομαζόμενο και αυγό :inlove:

Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο σβέλτο πάντως :metalo:

Ισως γιατί στην Ελλάδα τα περισσότερα ήταν με τον μικρό κινητήρα 1.1
Άβαταρ μέλους
By Chris
#319783
elvet έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:
mmarkom έγραψε:Mazda 121 1.3 16v 75 HP : Όσο ασχήμια και gay alert κουβάλαγε πάνω του άλλο τόσο βρωμόσκυλο που γλένταγε κάποιες 316 και 180 Merc, ήταν.Αγοράστηκε μτχ με 80000 από τον ιδιοκτήτη της Μάζντα και μέχρι τα 350000 που το έκανε τροπέτο ο πατέρας μου δεν έκανε κιχ.Αλεξίσφαιρο μοτέρ, με κοντές σχέσεις και αρκετά γρήγορο εως τα 130, έφτανε άμεσα στη τελική του (170).Βάζαμε λάδια όποτε το θυμόματαν και είχε βγάλει κάτι γελοίες βλάβες


το επονομαζόμενο και αυγό :inlove:

Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο σβέλτο πάντως :metalo:

Ισως γιατί στην Ελλάδα τα περισσότερα ήταν με τον μικρό κινητήρα 1.1


Η πρωτη διαφημιση που θυμαμαι σε περιοδικο, 7-8 χρονων εγω και να απορω γιατι η μαζντα εβγαλε 3 παρομοια μοντελα. Αν θυμαται κανεις, ειχε 3 φωτος απο πανω προς τα κατω, συρικνωμενο, κανονικο και ξεχειλωμενο, και καλα να δειξει οτι απο διαστασεις ηταν μια σταλια αλλα απο χωρους λιμουζινα. :metalo: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#319788 Το 121 που δεν θα ξεχάσω ποτέ το είχε η Μητσοτάκαινα μονίμως παρκαρισμένο στη Ρηγίλλης.