Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By otso
#317329 Κυριοι ειναι ενα θεμα που δεν εχει συζητηθει νομιζω καθολου.Θα ηθελα να μιλησουμε για αναπαυτικα καθισματα κε σωστη στηριξη ιδιως μεσης {δηλ θα με ενδιεφερε και η ορθοπεδικη τους διασταση} ωστε να διανύουμε χαλαρα η γρηγορα μεγαλες αποστασεις .
Οι νεοτεροι θα μπορουσαν να συζητησουν την ερωτικη διασταση των πισω η και των εμπρος καθισματων πχ ποιων αμαξιων τα καθισματα ειναι πιο βολικα για , καρεκλατο ας πουμε η οποια αλλη σταση .
Μπορουμε να βαλουμε ποικιλες παραμετρους πχ χοντρη μεχρι 65 κιλα μπροστινο καθισμα πενβε σφινωτο ,μερσεντε βιτο πισω καθισμα μουλαρατο.
περα απο την πλακα σαν τα καθισματα της xantia της ακριβης 2000 κε εγω δεν εχω ξανακατσει.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#317332 Μεγκαν 1, το βολικοτερο καθισμα (μπροστινο) εβερ. Ανετο για ταξιδι, καλο πλευρικα, με υλικο παρομοιο με βελουδο που καθαριζοταν πανευκολα. Ολα τα υπολοιπα που εχω δοκιμασει για αρκετο καιρο ηταν πολυ χειροτερα.

Στο πισω καθισμα χρειαζεσαι πραγματικη τριθεσια κατανομη, δηλαδη το μεσαιο να μην ειναι καθολου ψηλοτερα, μπροστοκινητο αυτοκινητο ωστε να μην εχει τουνελ και ιδανικα διπορτο, ωστε τα μπροστινα να φευγουν απο τη μεση με μια κινηση. Και υλικο που να μην αφηνει λεκεδες φυσικα, ή να καθαριζει ευκολα. Ευπροσδεκτες παντα και οι πολυ μαλακες επενδυσεις στις πορτες (ή εκει που θα βρισκονταν οι πορτες, αν μιλαμε για διπορτο). Α, και να μην εχει κανενα ποντιο τασακι μες τη μεση και σπας τα γονατα σου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#317519 Είναι δύσκολο να μπει κανόνας. Ο καθένας έχει άλλες απαιτήσεις, άλλες διαστάσεις και σωματότυπο, άλλη στάση, κάνει άλλες διαδρομές κλπ. Και μερικά καθίσματα προσφέρουν πολύ περισσότερες ρυθμίσεις από άλλα που κι αυτό κάνει διαφορά.
Επίσης στο θέμα άνεσης τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση και γενική άνεση του αυτοκινήτου, δεν εξετάζουμε το κάθισμα μόνο του.

Τα πολύ μπάκετ μπορεί να είναι δύσκολα στο μπες-βγες. Και ως εκ τούτου φθείρονται στις προεξοχές τους.
Φίλος που είχε πρόβλημα με τη μέση του κατέληξε σε RAV4. Δεν ξέρω πως, ίσως η πιο όρθια στάση ή κάτι άλλο πάντως ισχυρίζεται ότι μόνο σε αυτό είναι εντάξει.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#317523 Μακραν το καλυτερο καθισμα που εχω κατσει ηταν αυτο της Citroen Xantia σε υπηρεσιακο οχημα...
Και δεν μιλαμε για βολτα με την γκομενα , μιλαμε για 8ωρη οδηγηση+φορτωμενος με υπηρεσιακο εξοπλισμο πανω σου (με οτι αυτο συνεπαγεται..)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#317537 Kαι τα καθίσματα στα Renault 21 μου είναι άνετα, δεκάδες φορές Αθήνα - Θεσ/νίκη / Καβάλα με επιστροφή αυθημερόν χωρίς κανένα πρόβλημα, έχουν ρύθμιση εμπρός - πίσω, ρύθμιση κούνιας και ρύθμιση μέσης που φουσκώνει το κάθισμα στο ύψος της μέσης που δημιουργείται κενό, το ύφασμα είναι ανθεκτικό και καθαρίζεται όπως και τα δερμάτινα.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#317550 Τα καθίσματα του MX5 και του 308 δε με κουράζουν καθόλου, ακόμα και του ΜΒ1317 που ντάξει δε το λες και κανένα μελετημένο κάθισμα. Αυτό που με (μας) κουράζει αφάνταστα είναι του V40. Να μη μπορούμε να βρουμε με τίποτα την ιδανική θέση; Δε μπορώ να καταλάβω, στις 2-2.5 ώρες θέλω να κατέβω γιατί με ταράζει τη μέση. Σε όλα τα υπόλοιπα 4.5 ώρες συνεχόμενα δεν έχω κανένα θέμα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#317553 Γαμάουα καθίσματα μπρος πίσω είχε το χαμαιτυπείο το Ρόβερ 75 που είχα κάποτε, ίσως το Νο1 κάθισμα που έχω καθίσει. Ωραία για πόλη και το συνεχές μπες βγες είναι τα μπροστά του Γιάρις ΜΚ1. Αναπαυτικότατα και μπρος και πίσω του Ντάστερ που οδηγάω εδώ και 2 χρόνια. Πολύ καλά και μπρος και πίσω έχει το Πρίους ΜΚ2 της γυναίκας μου.
Αίσχος τα καθίσματα του Τζέτα του '88 του πατέρα μου, ούτε σε λεωφορείον ΚΤΕΛ σέβεντις. Σαν πάγκος μοναστηριού ήταν τα πίσω καθίσματα του Μερσεντέ C180 του '97 απ' ότι θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#317569 Απαράδεκτα καθίσματα είχε το golf IV που είχαμε κάποτε... Τα στάνταρ καθίσματα που κατάφερναν ταυτόχρονα να είναι σκληρά και καθόλου άνετα και να μην έχουν καθόλου καλή πλευρική στήριξη... :lol:

Ευτυχώς, το 206 μου είχε καταπληκτικά "ημι-μπάκετ", τα οποία ήταν άψογα για κάθε χρήση (ΟΚ, στην πίστα ήθελες ένα κλικ περισσότερο πλευρική στήριξη... :lol: ), μαλακά, άνετα και με πάρα πολύ καλή στήριξη του σώματος.

Αντίστοιχα καλά καθίσματα είχε και η Νίτσα, όχι με τόσο καλή πλευρική στήριξη, αλλά παραπάνω από επαρκή για το χαρακτήρα της και φυσικά πολύ αναπαυτικά. Το ίδιο ισχύει και για τα πίσω καθίσματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (3 ξεχωριστά).

Να σημειώσω και στους 2 Γάλλους που είχα πως και τα υλικά ήταν εξαιρετικής ποιότητας. Ανθεκτικό ύφασμα που δεν γλιστρούσε. Μαξιλάρια που δεν έχαναν το σχήμα τους... Ακόμα και στο 206 με 237.500χλμ το κάθισμα ήταν καινούριο... :s_yes Για τη Νίτσα, με μόλις 62.000χλμ δεν το συζητάω καν...

Ευτυχώς, η μπεμπέκα έχει τα σπορ καθίσματα που είναι λίγο καλύτερα από αυτά που είχε το 206... :inlove: Εξαιρετικά δηλαδή... Για την αντοχή του δέρματος έχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά θα δείξει στην πορεία...

Αυτό που πρέπει να πω πάντως είναι πως οι Γάλλοι έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι ένα σωστό κάθισμα και, ακόμα και οι βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων τους, έχουν σωστά καθίσματα. Και οι Γερμανοί το ξέρουν, αλλά για να πάρεις σωστό κάθισμα, πρέπει να πληρώσεις έξτρα...
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#317604
Chris έγραψε:Μεγκαν 1, το βολικοτερο καθισμα (μπροστινο) εβερ. Ανετο για ταξιδι, καλο πλευρικα, με υλικο παρομοιο με βελουδο που καθαριζοταν πανευκολα.

+1
Τα μπροστά ημιμπακετ στο coupe τους ήταν πάρα πολύ καλά.
Άβαταρ μέλους
By otso
#317883 ο Pitt δεν εχει γραψει ,αλλα αυτος ολο δουλεια σπιτι ειναι οποτε δεν προλαβαινει να κουραστει απο καθισμα .
ισχυει οτι οι ακριβες εκδοσεις του ιδιου αυτοκινητου , εχουν καλυτερα καθισματα; η το πολυ να εχουν ηλεκτρικους μηχανισμους αυτα που τα φτωχα σε εξοπλισμο ειναι μανιουαλ.
αληθεια τα πενβε και σερμεντε τι λενε απο καθισματα;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#317905
otso έγραψε:αληθεια τα πενβε και σερμεντε τι λενε απο καθισματα;


Στην πρώτης γενιάς 116 του 10' στην αρχική έκδοση της (Joy αν θυμάμαι καλά) είχε μπροστά καλά ημιμπακετ με καλή πλευρικη στήριξη αλλά σκληρή πλάτη και χάλια (κάτι σαν μαλλινο) ύφασμα.
Σε C class w204 του 10' έκδοσης elegance με δέρμα επίσης πολύ καλό αλλά σκληρό καθισμα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#317906
otso έγραψε:ισχυει οτι οι ακριβες εκδοσεις του ιδιου αυτοκινητου , εχουν καλυτερα καθισματα; η το πολυ να εχουν ηλεκτρικους μηχανισμους αυτα που τα φτωχα σε εξοπλισμο ειναι μανιουαλ.


Iσχύει συχνά. Γενικά απ' ότι κατάλαβα, όπου ακούς "σπορ" κάθισμα το προτιμάς, καθώς είναι πολύ καλύτερο ΚΑΙ σε άνεση... Οι ηλεκτρικοί μηχανισμοί είναι ένα άλλο έξτρα... :iconcool:

otso έγραψε:αληθεια τα πενβε και σερμεντε τι λενε απο καθισματα;


Για τα βασικά καθίσματα δεν ξέρω... Το δικό μου όμως με τα σπορ καθίσματα είναι εξαιρετικό σε αυτόν τον τομέα. Η C200 W203 elegance του πατέρα μου έχει πολυθρόνες... πολύ άνετα και μαλακά, από στήριξη και άνεση σε μεγάλο ταξίδι δεν ξέρω τι λένε... φαντάζομαι από άνεση θα είναι εξαιρετικά, από στήριξη στις στροφές, αν κρίνω από το αμάξι γενικότερα, όχι και τόσο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#317956 Tα καθίσματα του mx είναι απλά αισχρά! :lipsealed: Στήριξη μόνο ψυχολογική προσφέρουν.
Του bmw είναι τα σπορτ (λέμε τώρα) και είναι αρκετά καλά. Τα έχω συνηθίσει και πολύ ξαπλωτά, αλλά κρατάνε γενικά.
Του κόρσα παραδόξως τα σπορτ είναι πάααααρα πολύ καλά, αλλά χωρίς ιδιαίτερο νόημα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#317963
otso έγραψε: τα πενβε και σερμεντε τι λενε απο καθισματα


Το θέμα με αυτές τις εταιρείες είναι ότι έχουν πολλά διαφορετικά καθίσματα. Στην δικιά μου BMW το κάθισμα είναι πολύ ανατομικό και το κυριότερο κατεβαίνει πολύ χαμηλά όπως μου αρέσει. Είναι όμως και σφιχτό και μπακετοειδές, αλλά προσωπικά δεν με κουράζει καθόλου γιατί κρατάει το σώμα ακίνητο σε σωστή θέση. Οι Μερκ έχουν συνήθως πιο μαλακά καθίσματα-πολυθρόνες. Μ' αρέσουν!

Το πιο μαλακό κάθισμα που έχω καθίσει πάντως ήταν σε Peugeot 309. Έμπαινες μέσα και βούλιαζες 10 πόντους!!! Καμία στήριξη προφανώς, αλλά ήσουν τόσο βουλιαγμένος που δεν κουνιόσουν. :lol:

Καταπληκτικά και της Xantia όπως είπε ο gianik. Νομίζω στην Citroen το μελετούν πολύ το θέμα. Το αυτό ισχύει και για τους Σουηδούς, αν και στο προηγούμενο S60 δεν μου άρεσαν και τόσο. Στο 9-3 είναι αρκετά άνετα, αλλά πάσχουν από πλευρική στήριξη.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#317973 Πρίν χρόνια είχα ένα Renault 18 turbo, τα καθίσματα του ήταν άνετα και θα τα χαρακτήριζα σαν βαθειά ημιμπάκετ ή ρηχά μπάκετ έχοντας πολύ καλή πλευρική στήριξη και ανθεκτικό ύφασμα, δεν ήταν καθόλου βολικά όμως για συχνό έμπα - έβγα, αντίθετα έμπαινες και καθόσουνα και - κλείδωνες - για πολύ γρήγορες διαδρομές.