- 17 Νοέμ 2016, 12:13
#326990
Εγώ έχω να πω για τα καταπληκτικά εμπρός καθίσματα της BMW (όχι τα απλά, αυτά που έμπαιναν στην sport έκδοση και ίσως και στην exclusive).
Έχουν όλες τις δυνατές ρυθμίσεις , εκτός από την στήριξη μέσης που ήταν έξτρα.
-Εμπρός-πίσω (προφανώς)
-Πλάτη (σκαλωτά όμως, αλλά μια χαρά με βολεύει)
-Πάνω κάτω (και φτάνουν πολύ κάτω όπως μου αρέσει)
-Κουνιστή πολυθρόνα
-Προέκταση του εμπρός τμήματος για να στηρίζει τους γοφούς στους ψηλούς (άχρηστο βέβαια για ύψη κάτω από 1.80)
-Ηλεκτρική αντλία για να φουσκώνει τα πλαϊνά και να στηρίζει καλύτερα στις στροφές (χρήσιμο όταν έχεις όρεξη για οδήγηση).
-Επιπλέον δεν είναι καθόλου σκληρά, είναι μια χαρά (όχι γαλλικά, αλλά ούτε και γερμανικά!
).
Το μόνο κακό που τους βρήκα τόσα χρόνια, είναι ο τρόπος που γίνεται η επαναφορά της πλάτης στην ανάκλιση (έχω 3θυρο), δεν πρέπει να σπρώχνεις πίσω την πλάτη, αλλά την βάση του καθίσματος. Επανέρχεται πάντως στην προηγούμενη θέση του.
Ευτυχώς που έχει τόσο καλά καθίσματα, γιατί η στάνταρ Μ ανάρτηση, είναι πολύ σκληρή. Ευτυχώς τώρα που πάλιωσε κάπως, αντέχεται!
Το καλύτερο πίσω κάθισμα, με διαφορά κιόλας, η Lancia Delta τελευταίας γενιάς (δεν συγκρίνω τώρα με πανάκριβες λιμουζίνες S klasse ή 7αρες και Α8, μιλάμε για συνηθισμένα αυτοκίνητα). Κανονικός καναπές, αν έχεις και το κάθισμα πίσω, κάθεσαι σταυροπόδι και έχεις εξαιρετική ορατότητα γύρω γύρω. Τα μπροστινά της βέβαια, είναι χάλια, μηδενική πλευρική στήριξη.