Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JBT
#319537 τι έχεις κόζνεο;

τα σχόλια των ανθρωποειδών θα τα ακούς είτε κάνεις έτσι είτε αλλιώς είτε τίποτε. δεν υπάρχει σωτηρία.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#319540 Χαρακτηριστικά έγραψες ως άλλο ανθρωποειδες και εσύ and I quote 'Καλύτερα με πατινι παρά εκεί μέσα'.

<
Άβαταρ μέλους
By JBT
#319541 μίκρα;;;;;;;;;;;;;;;


αμάν ρε κόζνεο... τουλάχιστον ας έπαιρνες το murano κάμπριο...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#319543 Αμάν, τι μου θυμίσατε τώρα με όλα αυτά...
Φεβρουάριος, πανσέληνος, Κεφαλονιά, ερημική διαδρομή. Παλιά ιταλικά τραγούδια στο cd.
Δεν ήταν μόνο η οροφή κατεβασμένη, αλλά και τα φώτα σβηστά. Μέγιστη ταχύτητα: 30!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#319544
Dimsabas έγραψε:Καλά, αν είσαι μικρός, όλα παλεύονται. Έχω πάει Αθήνα Καβάλα ανοιχτός.


με αυτό σε βλεπω να εφτανες Σαχαλινη.

Εικόνα
Εικόνα


με τις πορτες .
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#319545
JBT έγραψε:τι έχεις κόζνεο;

τα σχόλια των ανθρωποειδών θα τα ακούς είτε κάνεις έτσι είτε αλλιώς είτε τίποτε. δεν υπάρχει σωτηρία.


:s_empathy
http://i68.tinypic.com/mwwnxt.jpg

JBT έγραψε:μίκρα;;;;;;;;;;;;;;;


αμάν ρε κόζνεο... τουλάχιστον ας έπαιρνες το murano κάμπριο...

:innocent: :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By JBT
#319546 άντε ρε ομορφούλικο είναι τελικά

ευτυχώς δεν είναι τίγρα :omg:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#319554
dimviii έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Καλά, αν είσαι μικρός, όλα παλεύονται. Έχω πάει Αθήνα Καβάλα ανοιχτός.


με αυτό σε βλεπω να εφτανες Σαχαλινη.

Εικόνα
Εικόνα


με τις πορτες .

Υβρίδιο μεν, όνειρο δε. Ωτοασπίδες κι από πάνω αυτά που φοράνε αυτοί που δουλεύουν τα κομπρεσέρ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#319564
Dimsabas έγραψε:. Ωτοασπίδες κι από πάνω αυτά που φοράνε αυτοί που δουλεύουν τα κομπρεσέρ.


με απογοήτεψες. :( :protest: :rant:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#344161 Πάσχα '09 - Τώρα

Κατόπιν λιγότερο από 3 υπέροχα χρόνια στα βουνά της Ιταλίας και τα ταξίδια αστραπές μέχρι την Χαλκιδική (που άλλη σαν εσένα δεν υπάρχει) ήρθε ο καιρός να επιστρέψω μόνιμα πλέον στην Ελλάδα. Το αμάξι δεν ήθελα να το αποχωριστώ με τίποτε κι οπότε τα έσκασα για το τελωνείο... Και κάπου εδώ ξεκινά ένα σύντομο διάστημα με πολύ ενδιαφέρουσες διαδρομές και το κυριότερο, πολύ πολύ γρήγορες. Η 1η ήταν που πήγα στην Ξάνθη με μωτ λίγο κάτω από τα 200 :innocent:

Με τα πολλά φτάνουμε στον Αύγουστο ΄09 και παρουσιάζομαι στην Άρτα. Έζησε κι εκεί μερικές ωραίες στιγμές η κοκώνα μου, παράπονο δεν είχε :inlove:

Ώσπου έρχεται και το χαρτί της μετάθεσης: Έβρος Εικόνα

Τι ήττα ήταν αυτή ρε παιδιά;; Τι δουλειά έχω εκεί παν;; Αρχικά στο Κουφόβουνο, έπειτα Διδυμότειχο και μετά Καρωτή Εικόνα Και όμως ήταν από τις ωραιότερες εμπειρίες και για μένα αλλά και βέβαια για την ασημένια μου :inlove: Εκείνην την εποχή γινόντουσαν και κάτι ψευτοέργα στο Σουφλί και δεν υπήρχε φορά που να περνούσαμε χωρίς να ξύσουμε μπαριέρες, ανηφορικές κατηφοριές :lol: με ανάποδες και σωστές κλίσεις, πανδαισία για μοναχικούς καβαλάρηδες. Κάπου εκεί ήρθε και το 2ο μίνι αυτήν την φορά υπερηχιτικό ταξιδάκι Άλεξ-Καρωτή, εννοείται χωρίς να περάσω ούτε μια φορά τα όρια μέσα στα χωριά (νόμος απαράβατος αυτό, σε κατοικημένα και μη).

Αποκορύφωμα θεωρώ ήταν μια φορά που έβρεχε ακατάπαυστα και πλημμύρισαν οι δρόμοι και είτε έπρεπε να το αφήσω Δ/χο και να έρθει να με μαζέψει Στάγιερ είτε να κάνω μια τεράστια παράκαμψη. 3 μιλισεκόντ αργότερα εγκρίθηκε η δεύτερη οψιόν και ντύθηκα Ξιμ Κλαρκ, δυστυχώς χωρίς κάμερα :x :( Άδειοι δρόμοι, μακρυές ευθείες, παράξενα και χαρακτηριστικά εβρίτικα τοπία ακριβώς στο σούρουπο :s_airkiss Ξιμ θα ξαναπάω μόνο για σένα και θα πάρω εργαλεία μαζί μ, υπόσχομαι :s_howdy

Δεκέμβρης πια και έρχεται η επόμενη μετάθεση για Λαγκαδά :yahoo:


Αμ δε... :roll: Καμία σχέση με τον Έβρο, μακάρι να έμενα εκεί ολόκληρη την θητεία μου :s_empathy Εδώ δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον με την ασημούλα. Κι οπότε φτάνουμε στο καλοκαιράκι του '10 να έχω απολυθεί και να περιμένω με ανοιχτές αγκάλες τα αποτελέσματα για τις θέσεις του αγροτικού. Μέχρι τότε βέβαια μπορούσαμε να κάνουμε ένα μίνι ταξίδι μέχρι τα πάτρια στην Κρήτη :lol: Τι αριστερά, τι δεξιά, χωματόδρομοι, πάνω, κάτω, 40άρια υπό σκιά, το Χοντάκι δεν σταματούσε ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο :adminpower: Δυστυχώς καμία φώτο :x Θα γυρίσει ο τροχός όμως κύριε Ξιμ, θα επανέλθω και εδώ :s_howdy

Επιστροφή στην Χαλκιδική που σαν εσένα δεν υπάρχει άλλη και... Το φαπ ακούστηκε πιο δυνατά κι από φαρτ που κάνει ο Βαγγέλας μετά από 2 κατσαρόλες γίγαντες. Απίστευτη η χυλόπιτα με τα αγροτικά, σχεδόν όλες οι θέσεις καταλήφθηκαν από συναδέλφους με πτυχία 6 και 7 ετών :dizzy: (κάθε 2μηνο παίρνεις κι ένα μόριο). Αρχές Αυγούστου βγήκαν τα αποτελέσματα, μέσα Αυγούστου πακετάραμε, 1 Σεπτέμβρη ήμασταν ήδη στο Βερολίνο, όχι όμως με το Σ (ακόμα :superman: ).

Θαρρώ κοντά στο Πάσχα του '11 να ήταν όταν στούμπωσα το εΣάκι και τελικά το κάνουμε οδικώς. Διανυκτέρευση στην Μπρατισλάβα και καρφί για Βερολίνο. Σε αυτο το ταξίδι ήταν που έγραψα και την χαμηλότερη κατανάλωση για μεγάλο ταξίδι, θα ακολουθούσαν κι άλλες βέβαια :shifty: Το Βερολίνο είναι υπέροχο για μεταμεσονύκτιες καμπριολάτες βόλτες. Μεγάλοι δρόμοι, λιγοστή κίνηση, τόσα πράγματα να δεις. Κι εκεί έγινε η 1η ζημιά στο αμαξάκι :( Κάτι κάθετα ζωναράκια που κρατούν από μέσα τα εγκάρσια σίδερα της οροφής μαλάκωσαν και πλέον δεν ήταν λειτουργικά. Για να μην τα πολυλογώ τα κλιψάκια που κλείνουν την οροφή τρύπησαν την τέντα και βέβαια έσπασαν κι αυτά. Μόνο αυτά κόστισαν 400 ευρώπουλα... Τέντα ακόμα δεν έχω αλλάξει, ίσως αργότερα θα ράψω μια κάστομ. Τι να κάνουμε, προχωρούμε εμπρός.

Τελικά το Βερολίνο ήταν απλά η σαντιγί στην άκρη μιας πελώριας τούρτας και δεν ήταν τίποτε μπροστά σε αυτό που θα έβλεπα λίγους μήνες αργότερα κι όταν δηλαδή άρχισα να δουλεύω σε ένα ερημικό χωριουδάκι, στις εσχατιές της DDR :inlove:

Συγκλονιστικές διαδρομές, δάση τόσο πυκνά που έπρεπε να ανάψεις τα φώτα μέσα στο κατακαλόκαιρο γιατί η σκεπή από τα κλαδιά των δένδρων που συναντιόνται στην μέση αποκρύπτουν κάθε ηλιαχτίδα που παλεύει να περάσει. Και βέβαια για να ολοκληρωθεί το πακετάκι οι αμέτρητες λιμνούλες διάσπαρτες σε κάθε πιθανή γωνιά. Εκεί περάσαμε λίγο λιγότερο από 1 έτος. Απίστευτο κρύο και χιόνι, με τα χειμερινά βέβαια πήγαμε ΠΑΝΤΟΥ, σαν εχθές τα θυμάμαι :s_sorry
.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα .


Οι λίμνες να παγώνουν το χειμώνα και να βγαίνει ακόμα περισσότερος κόσμος έξω. Βασικά επάνω πηγαίναν. Απίθανο συναίσθημα να περπατάς επάνω σε λίμνη, ξέρεις πώς ένιωσε ο Χριστούλης και δεν το χορταίνεις να πω την αλήθεια :lol: Glühwein, μπαρμεκιού, χόκει, έλκυθρα, καρτ, αμάξια.

Ό,τι είχε ο καθένας. Το επικότερο ήταν που πήγαιναν από το ένα χωριό στο άλλο μιας και οι λίμνες συνδέονται. Ντισνελαντ και μλκίες...

Οι διαδρομές ήταν τόσο πολλές που απλά έμπαινες στο αμάξι και έφευγες. Δεν μπορούσες να κάνεις λάθος εάν έστριβες αριστερά ή δεξιά σε κάποιο σταυροδρόμι. Τέτοιο πράγμα. Τέτοιο και ακόμα καλύτερο εάν πήγαινες με ποδήλατο. Σαν ψέμα, τι δουλειά έχουν οι άνθρωποι στις μεγαλουπόλεις ρε παιδιά;; Μιας και έπιασα τώρα τις ποδηλατοδιαδρομές, παρένθεση που πήγαμε στο μεγαλύτερο νησί τους το Rügen με τα σπαστά μέσα στο Πουντάκι. Καταφέραμε και είδαμε το γιγαντιαίο προστατευόμενο πάρκο καβάλα στα ποδηλατάκια. Μαζί με άλλα 1002 που είδαμε αλλού επειδή είχαμε γρήγορο μέσον. Από τις καλύτερες αγορές μου έβερ :lol:

Καλοκαίρι του '12 μάς έφερε η τύχη σχεδόν 700 χλμ δυτικότερα σε έναν τελείως διαφορετικό κόσμο. Πολυκοσμία και "βαβούρα". Επί μια 3ετία γράφει λίγα χλμ. Αραιά και πού έβγαινε βασικά. Σε μια τέτοια εξόρμηση ήταν που θελήσαμε να δούμε τις όμορφες θάλαττες τις Ολλανδίας (μαζί με την μικρή ολλανδέζα :s_crazy ).

Κάμπριο στο πήγαινε, κάμπριο στο έλα. Στο έλα πλάκωσε και η βροχή. Όσο ήμασταν στην εθνική δεν είχαμε πρόβλημα, όταν πλέον σουρούπωσε όμως έκλεισα την οροφή. Γεράματα ρε γμτ :lol:

Όπως προείπα επί μια 3ετία έγραψε λίγα χλμ. Η μοίρα ήθελε να πάρει το αίμα της πίσω όμως και τελικά βρέθηκα να κάνω μίνιμο 60χλμ την ημέρα :help: Όχι ότι παραπονέθηκε βέβαια η Χοντάρα, άσε που είχαμε και ευκαιρία να γράψουμε τις χαμηλότερες καταναλώσεις έβερ (χαμηλά 8άρια. Μπλιαχ :s_tongue )

Ο κύκλος της Γερμανίας έκλεισε οριστικά στα τέλη του Σεπτέμβρη και όταν πακέταρα και τα τελευταία τσιμπραγκαλάκια και με συντρόφευσε για σχεδόν 23 συνεχόμενες ώρες στο ταξίδι της επιστροφής. Όποιος θέλει ας διαβάσει το αντίστοιχο πόνημα στα ταξιδιωτικά :s_music

Και φτάνουμε στο σήμερα.

Το αυτοκίνητο έχει πλέον 16ο.οοο χλμ. Το είχα αγοράσει με 7ο.οοο τον Οκτώβρη του '06. Μέχρι τώρα έβγαλε 2 ζημιές. Η μία ήταν με την οροφή και η άλλη με ένα καμμένο καλώδιο (δεν έχω ιδέα τι και πώς, δωρεάν φτιάχτηκε από την αντιπροσωπία, τόσο ασήμαντο δηλαδή) που είχε σαν αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασίες σε βαριά κίνηση. Συμπλέκτης ακόμα εργοστασιακός, ανάρτηση περάστηκε μια ελαφρά μεταχειρισμένη ΟΕΜ και το μόνο που έχει πάνω έξτρα είναι κάτι αμερικλάνικα φασιαριόζικα μπλοκ (γιατί δεν είναι silent block αυτά που έβαλα... :sorry: ) και ενώ έχει βελτιωθεί πολύ σε ορισμένα θέματα, έχασε σε φασαρία (πώς τρίζουν έτσι τα γμμένα) και βέβαια σε άνεση. Τεσπά, έγινε κι αυτό. Το άλλο έξτρα είναι μια πηγή της Αλπάιν. Τέλος.

Ανά 1ο.οοοχλμ τα λάδια της, κάτι βαλβολίνες άλλαξα μόνο μια φορά πριν καιρό :lol: Καταναλώσεις από τα χαμηλά 8άρια σε ήρεμη οδήγηση μέχρι το μαξ γύρω στο 14άρι σε οποιεσδήποτε συνθήκες τρέλας. Σε πόλη με μόνιμα 1η και 2α στους κόφτες δεν έχω στατιστικά να σάς δώσω. Δεν είναι του στυλ μου, οπότε και με πιάνετε αδιάβαστο.

Αυτό που καίει όμως είναι το λαδάκι... Καίει από πολύ έως πάρα πολύ ΕικόναΣυνήθως ανά 2 με 25οο χλμ θέλει το λιτράκι του...


Δεν πειράζει, χαλάλι της Εικόνα

Όλα καλά κι όλα ωραία, αλλά αυτό με τις φώτο που δεν έχω... Απαράδεκτος... Ίσως επειδή θα πρέπει να ξαναγυρίσω για ριφρές Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#344213 καλως τον Τζομπαρο!
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#423829 11 χρόνια....

Μέσα Ιουλίου του 2006, μαιευτήριο Ιασώ, στην Κηφισίας. Γεννήθηκε η πρώτη μου ανιψιά, πήγα με χαρά να δω το κορίτσι μας. Αφού είμαι στο δωμάτιο με τη νύφη μου, μου λέει ο αδερφός μου “είδες ένα μοντέλο της Dodge?”, χαμογέλασα... Ήξερε ότι ψάχνω για αυτοκίνητο και ότι ήμουν κοντά στο να διαλέξω ανάμεσα σε Subaru Forester και το νεοεισερχόμενο Nissan Qashqai. Φεύγωντας, κάνω δεξιά στην αντιπροσωπεία της Chrysler. Μία που το είδα στη βιτρίνα, μία που είπα “ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ”, Dodge Caliber. Μαύρο, η απλή έκδοση, “φτωχό” σε ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα, όπως ακριβώς θέλω το αυτοκίνητο, σπαρτιάτικο, λιτό. Μπαίνω μέσα και αρχίζω να το επεξεργάζομαι, ανοίγω πόρτες, πιάνω τιμόνι, λεβιέ, αλλάζω ταχύτητες, ανοίγω το ντουλαπάκι... Σκληρά πλαστικά, δε με χαλάνε, ο λεβιές ψηλά, περίεργη αίσθηση, το παρμπρίζ μεγάλο, έχει μούρη το αμάξι, αν και πίσω νιώθεις πως σε πνίγει -η πρώτη εντύπωση ήταν. Έρχεται ο πωλητής.. Δεν θυμάμαι τι μου είπε, τον ρώτησα πότε μπορούμε να κάνουμε test drive και “κλείσαμε” για 2 μέρες μετά - σύμφωνα με τα λεγόμενά του, είχαν πάρει το αυτοκίνητο δοκιμών για ένα περιοδικό. Του πήρα ό,τι φυλλάδιο είχε διαθέσιμο, μου είπε σε τι εκδόσεις βγαίνει, ποιές έρχονται στην Ελλάδα, όλα. Τα υπόλοιπα σε 2 μέρες...

Ήρθε η ώρα, η ανιψούλα μου έβγαινε από το μαιευτήριο για το σπίτι της και γω λίγο πιο κάτω θα οδηγούσα το Κριάρι. Μπαίνω με τον πωλητή, μου λέει πάμε προς ΟΑΚΑ. Σπύρου Λούη, πάρκινγκ ΟΑΚΑ, Κύμης και επιστροφή. Τι να μας κάνουν 10 λεπτά; “Μπες Αττική οδό, προς Αεροδρόμιο”, χαμογέλασα. “Δώσε”.. Κατάπινε χιλιόμετρα, όχι τρελή ροπή αλλά δεν με ένοιαζε, δεν θα το έπαιρνα γι'αυτό. 160Km/h, κόβω μόνος για να μη τον φέρω σε δύσκολη θέση, δε θυμάμαι σε ποιά έξοδο βγήκαμε, κάναμε 2-3 τετράγωνα βόλτα και πάλι πίσω. Αλλαγές λωρίδες, προσπέραση, δεν το χόρταινα. Φτάνουμε στην αντιπροσωπεία, παρκάρω και του είπα να πάμε για τη παραγγελία.
- Δεν θα το σκεφτείς;
- ΟΧΙ. Τι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο;
- Αυτή τη στιγμή δεν έχω ουτε το S, ούτε το SXT. Είναι να εκτελωνιστεί ένα μαύρο 1800 SE, θέλεις να περιμένεις;
- ΟΧΙ.
- Έχει μπλα μπλα μπλα, δεν έχει μπλα μπλα μπλα, αλλά μπορούμε μπλα μπλα μπλα. Θα σου κάνουμε δώρο μπλα μπλα μπλα, ασφάλεια μπλα μπλα μπλα, χρηματοδότηση μπλα μπλα μπλα. Καλορίζικο.

Και κάπως έτσι πέρασαν 11 χρόνια με το Θηρίο μου. Εκατόν εβδομήντα χιλιάδες (170,000) χιλιόμετρα, με ένα διάλειμμα 2 (δύο) ετών, που ήμουν στην Αγγλία. Χιλιόμετρα που έγιναν μέσα στην Ελευσίνα, στην Αττική οδό, στην Αθήνα, στην εθνική οδό, στη Πελοπόννησο, στην Εύβοια, στη Στερεά Ελλάδα, στη Θεσσαλία, στη Μακεδονία... Βουνά, παραλίες, χωματόδρομοι, πέτρες, χαλίκια, άσφαλτο... Πήγε και πάει παντού, δεν κολλάει, ούτε το λυπάμαι, γι'αυτό άλλωστε το πήρα. Δεν έχει ροπή, αλλά προσπερνάει αξιοπρεπέστατα και στην εθνική αλλά και σε επαρχιακό δρόμο (ακόμα με θυμούνται οι κάτοχοι 2 Qashqai στο δρόμο για Σπάρτη), φορτωμένο σαν γαϊδούρι καταπίνει χιλιόμετρα και τα 180km/h τα έχει για πλάκα. Έχει περίεργη μούρη, κάνει εντύπωση, ειδικά τα πρώτα χρόνια (δεν θα ξεχάσω όταν πρωτοπήγα στην Αθήνα, που ήμουν μποτιλιαρισμένος στην λεωφόρο Αλεξάνδρας και στο διπλανό ρεύμα ήταν σταματημένος ο ηθοποιός ο Μαρκούλάκης, ανοίγει το παράθυρο του Smart και με ρωτάει: “πολύ όμορφο φίλε, καλό είναι; πόσο σου πήγε;”, απάντησα, μου είπε καλορίζικο και συνεχίσαμε. Μετά από μερικά χρόνια που έφευγα για Αγγλία, τον συνάντησα στο check in του αεροδρομίου, κοιταχτήκαμε και μου είπε: “εσύ δεν ήσουν με το Caliber πριν μερικά χρόνια;”, χαμογέλασα, :s_thumbsup και :s_bye ). Ακόμα και τώρα, 10 χρόνια μετά, ειδικά όταν είναι πλυμμένο :lol: το κοιτάνε. Και δεν έχω τίποτα επάνω, με σιδερένιες ζάντες είμαι.....

Λίγα χρόνια μετά, στο μαγαζί που είχα τότε χάζευα στο ίντερνετ. Ήμουν ήδη εγγεγραμμένος στα αμερικάνικα fora: caliberforums και caliberforumz, όπως και στο αγγλικό forum caliberowners. Σκεφτόμουν γιατί να μην έχουμε και μεις κάτι αντίστοιχο εδώ, και γιατί να μην κάνω την αρχή. Που να ήξερα όμως, πως ένας άλλος τρελός, ένα χρόνο νωρίτερα, είχε φτιάξει το Dodge Club Hellas. Εγγραφή στο forum και διάβασμα. Διάβασα όλα τα θέματα, συστήθηκα, με υποδέχτηκαν, γίναμε φίλοι. Κάναμε βόλτες, συνεχίζουμε να μιλάμε. Λέμε τον πόνο μας, γελάμε, ψαχνόμαστε. Γι'αυτό άλλωστε έγινε όλο αυτό.

Έντεκα χρόνια.. Τα μόνα προβλήματα που έβγαλε το αυτοκίνητο ήταν:
1) η πεταλούδα, όπου αλλάχτηκε, γιατί το αμάξι δεν ανέβαζε στροφές, ήταν σε limp mode.
2) η μία “ψείρα”, όπου μπήκανε καινούριες και παραμένουν ως έχουν
3) μία λάμπα Η4, όπου αλλάχτηκαν με Phillips X-treme Vision πριν μερικά χρόνια και με Osram πριν λίγους μήνες, αφού κάηκε η μία Phillips (τα λέει ο Bayern7, αλλά.... :rtfm: )
4) Επίσης, χάλασε και ο περιστροφικός διακόπτης του αερόσακου (clock spring), όπου αλλάχτηκε με καινούριο,
5) όπως και αλλάχτηκε ο διακόπτης παραθύρου οδηγού, που κολλούσε και δυσκολευόμουν στο ανέβασμα.
6) δίσκο-πλατό, γιατί του αλλάζω τα φώτα :innocent:
Αυτά ήταν τα βασικά προβλήματα του αυτοκινήτου τα 11 χρόνια που το έχω. Αλλάζονται μια φορά το χρόνο λάδι μηχανής, φίλτρα (αέρος, λαδιού, καμπίνας) και μπουζί. Έχουν αλλαχτεί μόνο μια φορά τα αμορτισέρ (θέλω να τα αλλάξω πάλι, τέλος του μήνα), όπως και οι δισκόπλακες/τακάκια (thanks to 21quadra). Φυσιολογικά πράγματα.

Έχω αλλάξει το ραδιο-cd και τα εργοστασιακά ηχεία, δεν είχαν κανένα πρόβλημα, τα έχω ακόμα, απλώς έβαλα ένα κινέζικο multimedia player (sd κάρτα με mp3, mpeg, κτλ, sd κάρτα με το IGO Primo – GPS, cd, dvd, bluetooth με ανοικτή ακρόαση για το τηλέφωνο, tv), και 2 ζευγάρια ηχεία (JBL και Kicker). Επίσης, άλλαξα πριν λίγους μήνες τα φιμέ στα παράθυρα, τις αντηλιακές μεμβράνες. Όπως έχω πει πολλάκις, το αμάξι, το παντρεύτηκα. Μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά είναι και πολύ δύσκολο να πάρω καινούριο (αν μπορούσα πάλι Dodge θα έπαιρνα), οπότε το μαζεύω σιγά σιγά. Μπήκαν προβολείς ομίχλης, θα μπουν ζάντες αλουμινίου, κοτσαδόρος και όταν μπορέσω θα βάλω δέρματα στα καθίσματα. Το λατρεύω αυτό το αυτοκίνητο..

Το Θηρίο μου...

Εικόνα
img upload

Εικόνα
img upload