Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#298104
sknipper έγραψε:Ποιες οι διαφορές μεταξύ Ι6-V6-V8-V10. Εννοώ σε συμπεριφορά λόγω αυτού και μόνο, κραδασμούς, κατανομή βάρους, ήχο, ιδιαιτερότητες, αδυναμίες κλπ.


Ορμωμενος απο την ερωτηση του sknipper, μη θελοντας να χαθει ενα τυχον ενδιαφερον ποστ, και θεωρωντας πως δεν ειναι κατι που μπορει να απαντηθει με ενα ποστ και ενα quote, ανοιγω αυτο. Παρακαλω, εμπλουτιστε τις γνωσεις μας
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#306392 Είχα σκοπό να κάνω ένα ποστ στα ελληνικά, αλλά είναι αρκετά τεχνικό το θέμα που θα προέκυπτε μία μετάφραση πρακτικά από τεχνικά εγχειρίδια, οπότε το άφησα.

Mια καλή αρχή για διάβασμα είναι αυτά τα 2:
Γενικές πληροφορίες για balanced MEK, τί εννοούμε με τον όρο κτλ:
http://what-when-how.com/automobile/eng ... utomobile/

Εδώ έχει επιπλέον μία σύνοψη για την κάθε διάταξη:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... mooth1.htm

Σε καμία περίπτωση η wikipedia για engine balance, γράφει ό,τι να ναι.

Επίσης ο Jason, επικουρικά με τα επάνω:

Και μετά έχει επιπλέον βιντεάκια και για primary και για secondary balance.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#309902 Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες με την ερώτησή μου. Πιο πολλά από όσα περίμενα αλλά πολύ ενδιαφέροντα τα μελέτησα επιπόλαια, πρέπει όμως να τα ξαναδώ με την ησυχία μου.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#364883 Achates Power’s radical opposed-piston two-stroke heads for production

Σαν ιδέα μου θυμίζει καραβίσιο μοτέρ με τους δύο στρόφαλους και τα αντίθετα έμβολα, η Doxford ζεί, αυτή μας οδηγεί.

http://assets.techbriefs.com/EML/2017/s ... 201702.pdf