- 28 Αύγ 2016, 11:22
#293596
Εγώ το 08 είχα φέρει μεταχειρισμένο σκάφος από Αμερική.
Δεν είναι καθόλου δύσκολη η διαδικασία.
Βρήκα το σκάφος από έμπορο από το boat trader, επικοινώνησα μαζί του, συμφωνήσαμε τιμή, μου έστειλε και δύο προσφορές για τη μεταφορά στον Πειραιά, του ζήτησα εάν μπορεί κάποιος να το δει και να το κάνει test drive. Test drive δε γινότανε γιατί ήτανε έξω και ήθελε 2000 δολάρια να το πάει στη λίμνη
Με 400 δολάρια έστειλα κάποιους που κάνουν αυτή τη δουλιά, έλεγχο δηλαδή σε σκάφη έστω και στη στεριά +άλλα 150 επίβλεψη κατά τη φόρτωση ότι φορτώθηκε σωστά και είναι το συγκεκριμένο σκάφος
Μου στείλανε ένα report επτά σελίδες για την κατάσταση του σκάφους και άλλες δύο για το πως φορτώθηκε.
Έστειλα το χρήμα με εντολή να απελευθερωθεί όταν δώσει το οκ αυτός που έκανε την επίβλεψη της φόρτωσης.
Πέρασα κάτι φουρτούνες γιατί από |λογοκρισία| δικιά μου και για οικονομία του κώλου στη μεταφορά χωρίς να το προσέξω το σκάφος πήγε amsterdam και μετά Πειραιά.
Η δεύτερη και μεγαλυτερη φορτούνα ήταν ότι στον εκτελωνισμό εδώ έπρεπε το σκάφος να έχει ce γιατί αλλιώς θα είχα πρόβλημα στην άδεια πλοών.
Αυτό ξεπεράστηκε με τον Ελληνικό τρόπο και δεν ξέρω πόσο δύσκολο θα ήταν αλλιώς.
Είχα βρει κάτι Ολλανδούς με γραφείο στην Ελλάδα οι οποίοι βγάζανε ce αλλά θέλανε 4000 euros.
Αυτό νομίζω είναι και το λεπτό σημείο. Να έχει το προιόν που φέρνεις ce.
Τότε βέβαια ήτανε τέτοια η ισοτιμία ευρώ δολλαρίου που συνέφερε να κάνεις αυτή τη δουλιά.
Εμένα μου κόστισε περίπου τα μισά απ'ότι να το παιρνα από εδώ+ ότι ήτανε σε άψογη κατάσταση, γλυκού νερού κλπ.
Μάλιστα σκέφτηκα να το κάνω και επαγγελματικά αυτό.
Σήμερα είναι αλλιώς.
.
Ζούμε εξεγερμένοι, ΟΧΙ σα ρουφιάνοι και προσκυνημένοι...
R21