Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#289292 Εχθές το απόγευμα είχαμε πάει για φαγητό σε ένα συνάδελφο , αμερικανό.
Εκεί που ψήναμε τα burgers και πίναμε κάτι μπυρες , ήρθε η κουβέντα σε αυτοκίνητα, ήξερα οτι σκέφτεται να αλλάξει αμάξι κάποια στιγμή.
Μου είπε λοιπόν οτι θα αγοράσει αμάξι απο US , θα πληρώσει ένα 2χιλιαρο τα μεταφορικά να το στείλει Ευρώπη και
Α) θα του έρθει και φτηνότερα παρά τις ειδικές προσφορές που παίρνουμε στα διπλωματικά αμάξια, με δεδομένο οτι μπορεί να γλιτώσει τους φόρους κατα την εισαγωγή και ταξινόμηση
Β) ακόμα και τα ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν άλλες εκδόσεις συχνά πιο δυνατές που εδώ δεν τις βγάζουν.

Εχει κανείς εικόνα απο τιμές αγοράς αντίστοιχων αμαξιών ; Παίζει τέτοιο πράγμα ;
Επίσης, χρειάζεται να είσαι πολίτης εκεί για να πάρεις αμάξι η μπορεί ο καθένας να αγοράσει οτι του καπνίσει;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#289329
mirage έγραψε:Σε τι πράγμα; Αν το αμάξι υπάρχει Ευρώπη δεν υπάρχει θεμα.

< Note 2 >


Παίζει να φοράει διαφορετικούς κωδικούς σε αναλώσιμα :hmmm: . Το πιο πιθανό βέβαια είναι να μην έχει θέμα αλλά καλό είναι να τσεκάρει
Άβαταρ μέλους
By GTS
#289331 Εχω την εντυπωςη οτι Δεν μπορεις νομιζω να αγορασεις αν δεν εχεις αμερικανικο δίπλωμα ή εισαι κατοικος εκει. Βεβαια μπορει να το αγορασει ο αδελφος σου και να στο πουλησει σαν μεταχειρο για να κανεις εξαγωγη αλλα σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να πληρωθουν οι τοπικοι φοροι που πιθανον να κανουν την αγορα ασυμφορη. Στην σημερινη ισοτιμια ευρωδολλαριου δυσκολο να βρεθουν ευκαιρειες στην αμερικανικη αγορα αλλα βεβαια μπορεις να το κοιταξεις. Επισης θα χασεις τελειως την εγγυηση (δεν ξερω αν τα διπλωματικα εχουν αλλη αντιμετωπιση αλλα τα ιδιωτικα σιγουρα χανουν την εγγυηση). Τα περισσοτερα ευρωπαικα ειναι τα ιδια με αυτα που πουλουν ευρωπη αρα δεν εχεις προβλημα στην συντηρηση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#289405 Υπάρχουν κάποιες διαφορετικές προδιαγραφές.
Μπορεί να έχει και διαφορά από πολιτεία σε πολιτεία και οι τιμή (φόροι) και οι προδιαγραφές (ειδικά σε κρύες ή σε περιβαλλοντικά πιο ευαισθητοποιημένες).
Αν υπάρχει διαφορά σε απόδοση κινητήρα νομίζω ότι μάλλον χειρότερα θα είναι εκεί παρά καλύτερα.
Αρκετή μανούρα η όλη υπόθεση, βαρβάτη άσκηση logistics. Θα πάει εκεί να το παραγγείλει (αν δικαιούται), να το παραλάβει, να κανονίσει μεταφορικά, να το ασφαλίσει, φορτώσει; Πόσο θα του κοστίσει αυτό. Μετά θα περιμένει πόσον καιρό να έρθει το καράβι; Και μετά να πάει στο λιμάνι να το πάρει να το ασφαλίσει, να το εκτελωνίσει κλπ για να έχει ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο αμερικάνικων προδιαγραφών; (το λέω ως μειονέκτημα).
Θα μου κάνει εντύπωση αν όλο αυτό συμφέρει οικονομικά (βάλε και τον χρόνο=χρήμα που θα χάσεις) άσε ο μπελάς και τα πάμπολλα σημεία που τα πράματα μπορεί να στραβώσουν.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#289520 Δεν ειναι πολυπλοκο σε καμμια περιπτωση ειδικα αν δεν σε πειραζει να παρεις αμαξι χωρις να το δεις πρωτα (βεβαια καινουριο αμαξι το πολυ να εχει καμμια γρατζουνια πανω) αλλα οι αμερικανοι ντηλερς αρνουντε να πουλησουν αμαξια για εξαγωγη συνηθως (εκτος και αν δηλωθει πρωτα στην πολιτεια αρα πληρωσει φορους) συν το οτι χανεις την εγγυηση. Μεταχειρο ομως συμφερει αρκετα ειδικα αν θελεις καποιο αμερικανικο οπως Καμαρο, Μαστανγκ κλπ
Άβαταρ μέλους
By 224v
#293580 Αγοράσαμε το 2009 ένα Mini cooper S, που ήταν μτχ από Αμερική. Τότε συνέφερε μάλλον. η ισοτιμια στους εμπορους. Ήταν μοντελλο 2006, με κομπρεσορα. Εδώ δεν είχε θέμα ανταλλακτικών. Μόνο που έχει μιλια στο ταχύμετρο για κυρίως ενδείξεις. Μέχρι τώρα όλα καλά και μεταξύ μας δεν έχει θέματα θορύβων, εκτος από το υποβραχειονιο, που είναι χαλαρό στις ραγες του.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#293596 Εγώ το 08 είχα φέρει μεταχειρισμένο σκάφος από Αμερική.
Δεν είναι καθόλου δύσκολη η διαδικασία.
Βρήκα το σκάφος από έμπορο από το boat trader, επικοινώνησα μαζί του, συμφωνήσαμε τιμή, μου έστειλε και δύο προσφορές για τη μεταφορά στον Πειραιά, του ζήτησα εάν μπορεί κάποιος να το δει και να το κάνει test drive. Test drive δε γινότανε γιατί ήτανε έξω και ήθελε 2000 δολάρια να το πάει στη λίμνη
Με 400 δολάρια έστειλα κάποιους που κάνουν αυτή τη δουλιά, έλεγχο δηλαδή σε σκάφη έστω και στη στεριά +άλλα 150 επίβλεψη κατά τη φόρτωση ότι φορτώθηκε σωστά και είναι το συγκεκριμένο σκάφος
Μου στείλανε ένα report επτά σελίδες για την κατάσταση του σκάφους και άλλες δύο για το πως φορτώθηκε.
Έστειλα το χρήμα με εντολή να απελευθερωθεί όταν δώσει το οκ αυτός που έκανε την επίβλεψη της φόρτωσης.
Πέρασα κάτι φουρτούνες γιατί από |λογοκρισία| δικιά μου και για οικονομία του κώλου στη μεταφορά χωρίς να το προσέξω το σκάφος πήγε amsterdam και μετά Πειραιά.
Η δεύτερη και μεγαλυτερη φορτούνα ήταν ότι στον εκτελωνισμό εδώ έπρεπε το σκάφος να έχει ce γιατί αλλιώς θα είχα πρόβλημα στην άδεια πλοών.
Αυτό ξεπεράστηκε με τον Ελληνικό τρόπο και δεν ξέρω πόσο δύσκολο θα ήταν αλλιώς.
Είχα βρει κάτι Ολλανδούς με γραφείο στην Ελλάδα οι οποίοι βγάζανε ce αλλά θέλανε 4000 euros.
Αυτό νομίζω είναι και το λεπτό σημείο. Να έχει το προιόν που φέρνεις ce.
Τότε βέβαια ήτανε τέτοια η ισοτιμία ευρώ δολλαρίου που συνέφερε να κάνεις αυτή τη δουλιά.
Εμένα μου κόστισε περίπου τα μισά απ'ότι να το παιρνα από εδώ+ ότι ήτανε σε άψογη κατάσταση, γλυκού νερού κλπ.
Μάλιστα σκέφτηκα να το κάνω και επαγγελματικά αυτό.
Σήμερα είναι αλλιώς.


.