Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#534577 Τώρα μόλις το έκανες; Αν ναι, ανάμενε τηλεφώνημά τους. Λογικά θα έρθουν να το δουν (είσαι και νέος πελάτης).
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#534582 ναι τωρα το εκανα και εστειλαν το ασφαλιστηριο στο mail αλλα δεν ζητησαν κατι αλλο και μου εκανε εντυπωση γι αυτο ρωτησα.

Θα περιμενω επικοινωνια τους τοτε.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#534618
bibendum έγραψε:ναι τωρα το εκανα και εστειλαν το ασφαλιστηριο στο mail αλλα δεν ζητησαν κατι αλλο και μου εκανε εντυπωση γι αυτο ρωτησα.

Θα περιμενω επικοινωνια τους τοτε.


Θα σου στείλουν μέιλ/μήνυμα σε 2ο χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#534637 Impressed. Πρέπει να είναι νέα τακτική οι φωτογραφίες. Σ' εμένα κάποτε έρχονταν να το δουν, μόνο τα τελευταία 1-2 χρόνια στέλνω φωτογραφίες. Θεώρησα πως το έκαναν επειδή πια με ξέρουν, αλλά μάλλον το κάνουν σε κάθε περίπτωση.

Αχρείαστοι να 'ναι! :s_wink
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#536465 Με χτύπησε ένας παπάρας σημερα που πήγε να αλλάξει λωρίδα και δε με είδε. Σούπερ εξυπηρετικοί και με πολύ απλές διαδικασίες στην HD. Φώτο στα καπάκια, δήλωση ατυχήματος από το τηλέφωνο, όλα με email και γειά σας.

Too good to be true η φάση με την HD.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#536606
Deleted User 1 έγραψε:Με χτύπησε ένας παπάρας σημερα που πήγε να αλλάξει λωρίδα και δε με είδε. Σούπερ εξυπηρετικοί και με πολύ απλές διαδικασίες στην HD. Φώτο στα καπάκια, δήλωση ατυχήματος από το τηλέφωνο, όλα με email και γειά σας.

Too good to be true η φάση με την HD.


Ο άλλος συμμετείχε στη διαδικασία;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#536633
Deleted User 1 έγραψε:Με χτύπησε ένας παπάρας σημερα που πήγε να αλλάξει λωρίδα και δε με είδε. Σούπερ εξυπηρετικοί και με πολύ απλές διαδικασίες στην HD. Φώτο στα καπάκια, δήλωση ατυχήματος από το τηλέφωνο, όλα με email και γειά σας.

Too good to be true η φάση με την HD.


Με ποιο αμαξι?