diplomat έγραψε:To μυστικό είναι να ψιλογνωρίζεστε με τον ασφαλιστή σας, να έχετε πιεί κανένα ποτάκι, να είστε γενικά γνωστοί.
Εμένα με ειδοποιεί εγκαίρως πάντοτε, και ενίοτε βρισκόμαστε για κανα καφέ/ποτό. Του δίνω αρκετά όμως.
Ρε ντιπλοματ, αν ειναι γυναικα της τον σφυριζουμε κιολας για να κανει σωστα τη δουλεια της;
Anonymous Founder έγραψε:
Ποτέ ξανά σε ασφαλιστή από εδώ και πέρα, μόνον σε online ασφαλιστικές.
Αυτές, όταν είναι να εισπράξουν, ειδοποιούν με τηλέφωνα, email, SMS, σήματα καπνού, τα πάντα. Οι άλλοι, απλά έκοψαν το συμβόλαιο, όταν είδαν πως δεν απαντήσαμε...
ερρρμμμμ το προβλημα σε ολη την υποθεση εισαι εσυ... Εσυ εισαι υπευθυνος να το θυμάσαι και μονο. Αν αυριο μεθαυριο για τεχνικους κλπ λογους δεν φτάσει το mail της HD? Θα ειναι κακια η HD?
Και και και... εισαι απαραδεκτος γιατι: Στην εποχη των Smartphone, ασφαλίζεσαι και ειναι 1 λεπτο υποθεση να βαλεις μια υπενθυμιση στο google calendar με την λήξη (εγω γιατι το κάνω δλδ?). Smartphone εχεις....
Guilty as charged λοιπον.
xenos έγραψε:Ρε ντιπλοματ, αν ειναι γυναικα της τον σφυριζουμε κιολας για να κανει σωστα τη δουλεια της;
Να είμαστε γνωστοί είπαμε, όχι να μας καβαλήσουν κιόλας. Εκτός κι αν η ασφαλίστρια είναι καλή περίπτωση και εμείς ελεύθερα πουλιά.
Δεν ξέρω εάν είναι χαρακτηριστικό της ηλικίας, της ιδιοσυγκρασίας, της χώρας, ή συνδυασμός κάποιων (ή όλων) αυτών, αλλά, έχω παρατηρήσει ότι στο γιουνάνισταν είναι θεμιτό και καλό να έρχεσαι λίγο πιο κοντά με τον κόσμο που έχεις δοσοληψίες, να είστε για κάτι παραπάνω από μία καλημέρα - διεκπεραίωση δοσοληψίας - τα λέμε του χρόνου. Να υπάρχει μια αίσθηση συνέχειας δηλαδή, μια ελαφρά οικειότητα.
Το ίδιο, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και στον κύκλο μας. Η πραγματικότητα είναι ότι η κοινωνικότητα και η εισχώρηση σε ομάδες ανθρώπων είναι ζήτημα - κλειδί στην καθημερινότητα ενός ισορροπημένου ατόμου. Σαν παράδειγμα (προς αποφυγήν) φέρνω το πόσο δυσκολότερη έκανα τη ζωή μου στο πανεπιστήμιο, όπου δεν πολυκόλλησα με τους συμφοιτητές και έπαιζα κατά μόνας.
Προσοχή, επ' ουδενί δεν προτρέπω σε γλοιώδη κοινωνικότητα και γλυψίδια. Εννοώ να έχουμε μια ανεπιτήδευτα πρόσχαρη παρουσία, λιγότερα νεύρα, λιγότερο άγχος.
Anonymous Founder έγραψε:Ποτέ ξανά σε ασφαλιστή από εδώ και πέρα, μόνον σε online ασφαλιστικές.
Αυτές, όταν είναι να εισπράξουν, ειδοποιούν με τηλέφωνα, email, SMS, σήματα καπνού, τα πάντα. Οι άλλοι, απλά έκοψαν το συμβόλαιο, όταν είδαν πως δεν απαντήσαμε...
+1000
Μόλις πλήρωσα και εγώ τα 250€ στην υγειά του κοιμισμένου ασφαλιστή.
29 Απριλίου το βράδυ έληξε η ασφάλεια, 30 έγινε ο έλεγχος. Τύφλα να έχει ο Μητσοτάκης. Εντωμεταξύ 2 Μαϊου είχα κάνει ασφάλεια στην Hellas Direct, αλλά το πρόστιμο δεν το γλίτωσα.
Μόνο online ασφαλιστικές που σε ζαλίζουν στα μηνύματα μέχρι να πληρώσεις!
My Flickr
Καινούριο φρούτο? Το στείλανε και σε κάνα άλλο με email?
Deleted User 1 έγραψε:https://www.hellasdirect.gr/car-finance/
Καινούριο φρούτο? Το στείλανε και σε κάνα άλλο με email?
Είναι μέσω Πειραιώς, αν το προχωρήσεις γράφει:
Δηλώνω υπεύθυνα ότι όλα τα στοιχεία που αναγράφονται ανωτέρω είναι ακριβή και αληθή και παρέχω τη συγκατάθεσή μου προκειμένου να διαβιβαστούν στην Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε., με αποκλειστικό σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας της μαζί μου ώστε να μου υποβάλει προσφορά σχετικά με το καταναλωτικό δάνειο για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από ιδιώτη.
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Anonymous Founder έγραψε:Το είδα εγώ όταν έκανα την ασφάλιση της BMW. Το επιτόκιο είναι πολύ πιο ακριβό από αυτό που δίνουν οι αντιπροσωπείες, μάλλον απευθύνονται σε διαφορετική γκάμα πελατών.
11% είναι λιγότερο από όσο έδινε ο μεγαλύτερος έμπορος μεταχειρισμένων εδώ μέσω Eurobank (αν θυμάμαι καλά) όταν κοιτούσα το ενδεχόμενο.
Τώρα ψάχνει ο πεθερός μου αυτοκίνητο. Ανάλογα τι μας πουν εδώ γύρω μπορεί να το δούμε κι αυτό
Πάντως γενικά τα επιτόκια για καταναλωτικό για αυτοκίνητο από εμπορία μεταχειρισμενων τσούζουν, σε σημείο να συμφέρει, αν δεν έχεις μετρητά, να πας για καινούργιο.
Είναι πιο λογικά και τελικά μπορεί να σου βγει και φτηνότερο.
< 5 >