Deleted User 1 έγραψε:Έχω κάνει εδώ και καμιά 10αρια μέρες αίτηση για αλλαγή παρμπρίζ μέσω θραύσης κρυστάλλων και ακόμα περιμένω. Generali η ασφάλεια. Ποιος ευθύνεται γι΄αυτό? Ή ασφάλεια ή ο παρμπριζάς? Κανονικά μέχρι και αυθημερόν δε γίνεται αυτό ή έχει να κάνει με την κατάσταση του παρμπριζ?
Σε ανάλογη πρόσφατη εμπειρία που είχα με τη Groupama, από τη στιγμή που έγινε το αίτημα από τον παρμπριζά προς την ασφαλιστική πέρασαν περίπου 4 εργάσιμες μέχρι να πάρει το ΟΚ και να γίνει η παραγγελία του νέου παρμπρίζ. Στη δικιά μου περίπτωση η ιδιαιτερότητα έγκειτο στο ότι ζήτησα (και τελικά το ενέκριναν από την ασφαλιστική) να τοποθετηθεί γνήσιο παρμπρίζ. Οπότε υποπτεύομαι ότι στην περίπτωσή σου μάλλον είναι θέμα παρμπριζά και όχι ασφαλιστικής, εκτός αν λόγω καλοκαιριού υπολειτουργεί η ασφαλιστική και καθυστερούν αρκετά στην προώθηση/διεκπεραίωση ανάλογων αιτημάτων. Και πάλι όμως εκτιμώ ότι 10 μέρες είναι οριακά πολλές για μια εταιρεία του μεγέθους της Generali (που εξ όσων γνωρίζω έχει και πολύ καλή φήμη γενικότερα στην πιάτσα των ασφαλιστικών αυτοκινήτου, και γενικότερα). Οπότε καταλήγουμε στο συνεργείο του παρμπριζά μάλλον..